IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Daar waar de nieuwe academische elite de strijd met Wilders aangaat[Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-01-2012 20:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik dacht trouwens altijd dat Geert het best belangrijk vindt dat je je een beetje aan de gebruiken van een land waar je te gast bent aanpast.

Of geldt dat alleen voor buitenlanders die in ons land komen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-01-2012 20:19 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik denk dat ie zich gewoon op heeft laten naaien door dat twitterberichtje van Pechtold.


 


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 08-01-2012 22:21 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Wilders kan er niks aan doen, dat komt door Pechtold. Zijn schuld.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2012 22:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 20:17 schreef XXL het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat Geert het best belangrijk vindt dat je je een beetje aan de gebruiken van een land waar je te gast bent aanpast.

Of geldt dat alleen voor buitenlanders die in ons land komen?
Nee dat klopt wel. Hij stond ook met een keppeltje op te speechen voor zijn 'Amerikaanse' geldschieters.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-01-2012 1:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Het staat Hare Majesteit heel goed eigenlijk. En bij Maxima kleedt het ook wat af, ze lijkt iets minder dik zo.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-01-2012 9:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 20:19 schreef Forever After het volgende:
Ik denk dat ie zich gewoon op heeft laten naaien door dat twitterberichtje van Pechtold.

Ik denk het niet, maar als dat wel zo is: 10 miljoen bonuspunten voor Het Kereltje.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-01-2012 9:33]


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-01-2012 10:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2012 9:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik denk het niet, maar als dat wel zo is: 10 miljoen bonuspunten voor Het Kereltje.
Kleine kereltjes mogen natuurlijk graag de boel opnaaien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-01-2012 12:45 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Aangaande die scriptie:
http://victorvandersterren.blogspot.com/2012/01/de-eeuwige-terugkeer-van-de-valse.html

De eeuwige terugkeer van de valse beschuldiging
Een reactie op het onderzoek “Prototypical Fascism in Contemporary Dutch Politics”


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2012 13:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Dat een scriptie een tien krijgt is natuurlijk belachelijk. Dit is de tweede uitglijder van de Universiteit van Tilburg (ook al zou ik zeker niet zo ver als Kwellie willen gaan en een hele universiteit hierdoor afkraken). Maar een rare actie is het wel.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2012 13:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou ja, uitglijder van de universiteit is wel erg hard gesteld. Gewoon een beetje een aparte begeleider, denk ik dan. Mijn begeleiders gaven per definitie nooit een 10, want de perfecte scriptie moet nog geschreven worden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2012 13:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2012 13:03 schreef Mark het volgende:
Nou ja, uitglijder van de universiteit is wel erg hard gesteld. Gewoon een beetje een aparte begeleider, denk ik dan. Mijn begeleiders gaven per definitie nooit een 10, want de perfecte scriptie moet nog geschreven worden.

Nou, ik vraag me wel af hoe zo een scriptie daar dan wordt beoordeeld. Er zijn toch vaak meerdere lezers in zo een situatie? Zo zou het wel horen naar mijn mening. En hoe zo een beoordelingsbeleid wordt vastgesteld wordt dat niet op Universitair niveau geregeld? Maar goed, Henk (zonder Ingrid) heeft een tien in ieder geval.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-01-2012 13:12]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2012 13:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Bij ons was de begeleider redelijk vrij in het bepalen van de eindbeoordeling. Uiteraard zijn er wel diverse criteria waaraan een scriptie of stageverslag of zoiets beoordeeld moet worden, maar dan nog is er best vrijheid in interpretatie door de begeleider zelf.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2012 13:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2012 13:15 schreef Mark het volgende:
Bij ons was de begeleider redelijk vrij in het bepalen van de eindbeoordeling. Uiteraard zijn er wel diverse criteria waaraan een scriptie of stageverslag of zoiets beoordeeld moet worden, maar dan nog is er best vrijheid in interpretatie door de begeleider zelf.

ja, ik denk dat het het eerlijkste zou zijn als er bijvoorbeeld een gewogen gemiddelde wordt berekend waarbij het cijfer van de begeleider zwaarder meetelt (die heeft ten slotte het hele proces begeleid) maar als de begeleider weet dat ook anderen het nakijken dat er toch automatisch een rem komt om makkelijker een hoger cijfer te geven.
maar het grote probleem is dat universiteiten worden afgerekend op het aantal studenten dat succesvol afstudeert (als ik het goed heb). Dit houdt in dat universiteiten studenten er doorheen sleuren en makkelijker hogere cijfers geven.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-01-2012 13:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2012 12:45 schreef Mythics het volgende:
Aangaande die scriptie:
http://victorvandersterren.blogspot.com/2012/01/de-eeuwige-terugkeer-van-de-valse.html

De eeuwige terugkeer van de valse beschuldiging
Een reactie op het onderzoek “Prototypical Fascism in Contemporary Dutch Politics”

Hé, dat argument had ik inderdaad ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2012 14:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hij beschrijft het alleen beter.

quote:
Op 9 januari 2012 12:45 schreef Mythics het volgende:
Aangaande die scriptie:
http://victorvandersterren.blogspot.com/2012/01/de-eeuwige-terugkeer-van-de-valse.html

De eeuwige terugkeer van de valse beschuldiging
Een reactie op het onderzoek “Prototypical Fascism in Contemporary Dutch Politics”



Zeer goede inhoudelijke uiteenzetting waarom het broddelwerkje niet eens een voldoende waard is. Mag aannemen dat de begeleider en tweede lezer van de uni een serieuze reprimande krijgen en het cijfer/scriptie herzien wordt.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-01-2012 14:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2012 14:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik heb de scriptie zelf niet gezien maar het zou mij niks verbazen dat het afkraken even politiek is gekleurd als het goedkeuren.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-01-2012 14:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2012 14:06 schreef Mutilator het volgende:
Hij beschrijft het alleen beter.

Klopt. .

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-01-2012 14:30]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2012 14:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 januari 2012 14:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb de scriptie zelf niet gezien maar het zou mij niks verbazen dat het afkraken even politiek is gekleurd als het goedkeuren.


De link van Mythics is echt heel goed. (Kudo's, Mythics ) Als je in de kritiek politieke kleur kan ontwaren, dan nodig ik je graag uit om dat te posten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-01-2012 14:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2012 14:54 schreef Mutilator het volgende:
De link van Mythics is echt heel goed. (Kudo's, Mythics ) Als je in de kritiek politieke kleur kan ontwaren, dan nodig ik je graag uit om dat te posten.

Inderdaad; 100% terecht, de kritiek in die bron.


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2012 15:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2012 14:54 schreef Mutilator het volgende:
De link van Mythics is echt heel goed. (Kudo's, Mythics ) Als je in de kritiek politieke kleur kan ontwaren, dan nodig ik je graag uit om dat te posten.

Ik heb het meer in het algemeen, die info op dielink zal ongetwijfeld kloppen
(link aangeklikt en is idd. nette kritiek)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-01-2012 15:17]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-01-2012 14:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
PVV niet eens met terugkeer Albayrak

De PVV is niet te spreken over de terugkeer van Nurten Albayrak als bestuursvoorzitter bij het COA. Een 'gotspe', zo noemt PVV-Kamerlid Sietse Fritsma de uitspraak van het gerechtshof in Den Haag.

“Albayrak heeft aan pure zelfverrijking gedaan door ten koste van de belastingbetaler veel meer te verdienen dan de Balkenendenorm voorschrijft. Ze heeft daarover volgens minister Leers ook inconsistente informatie aangeleverd. Dan moet je niet gerehabiliteerd worden, maar voor eens en voor altijd met pek en veren worden weggejaagd”, zo meldt de ontevreden parlementariër.

Boze Fritsma laat het er niet bij zitten en wil dat minister Gerd Leers van Immigratie en Asiel gaat uitzoeken of hij de terugkeer van Albayrak kan verhinderen. De PVV’er denkt dat mogelijke nieuwe feiten uit het lopende onderzoek naar het COA daarbij kunnen helpen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-01-2012 14:54 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Inderdaad, de enige mensen met een publieke functie die zich misdragen hebben, mogen enkel en alleen bij de PVV onderdak krijgen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-01-2012 15:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ben benieuwd of de VVD hier om kan lachen, we hebben het immers hier over de VVD Albayrak, niet de PvdA variant.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-01-2012 16:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2012 12:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Als Turkije een democratie is dan is het zijn van een fascist zo slecht nog niet, me dunkt.

Hier moet ik toch elke keer weer even om lachen, hehehe...


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-01-2012 17:06 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 8 januari 2012 13:54 schreef WMP het volgende:
Aan welke linkse elitaire flutuniversiteit ben jij afgestudeerd?
Geen een. Maar die ene waar ik rondloop valt het allemaal wel mee.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen