IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Daar waar de nieuwe academische elite de strijd met Wilders aangaat[Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-01-2012 13:44 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ik vind het vrijheid van meningsuiting dus mag het



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2012 14:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2012 13:42 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ongetwijfeld gepleit voor de invoering van de sharia, zoals menig ZM'er dat doet.
Bron?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-01-2012 14:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2012 14:07 schreef Greycloak het volgende:
Bron?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2012 14:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Da's geen bron.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-01-2012 14:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dan mogen ze Spa ook geen bronwater noemen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 13-01-2012 14:29 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 11 januari 2012 21:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
http://www.speld.nl/2012/01/10/basisschoolleerling-krijgt-%E2%80%98prima%E2%80%99-voor-opstel-stalinistische-sp/


Mooi dit


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-01-2012 14:38 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 13 januari 2012 13:24 schreef M. het volgende:
Wat kwalijk dat deze affaire eerst een tijd onder de pet gehouden wordt. Die Bosman had gewoon meteen uit de fractie gezet moeten worden. Maar nu het uitgelekt is komt men pas in actie, hypocriet.
Nogal wiedes. Alsof die PVV'ers zo'n uitspraak zelf zo verschrikkelijk vinden. Dat hij uit de fractie is gezet is puur PR management. Iets dat andere partijen en bedrijven overigens ook vaak op een dergelijke manier toepassen: pas reageren als het de media haalt. Treurig, maar men vindt oprechte integriteit (dit in tegenstelling tot zichtbare integriteit) nou eenmaal niet zo ontzettend belangrijk.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2012 15:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2012 14:29 schreef powertieke het volgende:
Mooi dit


"Een groene krul en een sticker geven we niet zomaar."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2012 15:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Quis moderabat ipsos moderatores?


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 13-01-2012 15:48 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

http://www.kepelswinkelke.nl/contact.html

Even informeren of er toevallig 'uitgekotst halalvlees' voorradig is!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-01-2012 11:46 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Omstreden PVV'er vlucht naar buitenland

Laatst gewijzigd: 14-01-12 11:24


Oud-PVV-statenlid Cor Bosman zit in het buitenland. Na het weekend zal hij reageren op de affaire rondom zijn kwetsende uitlatingen over PvdA-statenlid Selçuk Öztürk.

 Öztürk overweegt om aangifte te doen tegen het PVV-lid, meldt de regionale Limburgse omroep L1.

Het Openbaar Ministerie liet vrijdag al weten dat de zaak bekeken wordt. Bij aangifte kan Bosman worden vervolgd.

De PVV besloot vrijdag het lid uit de Statenfractie te zetten, nadat bekend werd dat Bosman Öztürk vorig jaar heeft uitgemaakt voor 'een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken'. Bosman deed dit in een e-mail aan partijgenoten.
 


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-01-2012 11:47 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Hij zal denken "Laat ik eens voordoen hoe het moet als je je in Nederland niet netjes gedraagt".


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-01-2012 12:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Zal dit PVV figuur als politiek vluchteling worden aangemerkt?
Zal hij ergens asiel aanvragen en krijgen?
Zal hij in dat land ook een paspoort krijgen?
Zal hij afstand doen van zijn nederlandse paspoort? Een dubbele nationaliteit kan echt niet.
Zal hij zich aanpassen aan de gebruiken van het betreffende land?

Vragen, vragen, vragen.......


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-01-2012 15:48 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

De volgende rel al weer aan...
i





PVV'er Brinkman dreigt Elsevier
18 jan. 2012, 15:03
PVV'er Hero Brinkman is kwaad op weekblad Elsevier dat volgens hem suggereert dat hij achter dreigementen zit richting trendwatcher René Boender.

„Echt een grof schandaal wat Elsevier hier doet. Ze insinueren dat ik iemand bedreigd zou hebben”, zegt Brinkman. Hij verwijt het weekblad, dat Brinkman in verband brengt met een 'Twitterknokploegje', „leugens en stemmingmakerij” en overweegt aangifte te doen tegen het weekblad.

Boender besloot vorige week de Willem Arondéuslezing niet te houden, na kritiek van Brinkman die behalve Tweede Kamerlid van de PVV ook PVV-Statenlid in Noord-Holland is. De trendwatcher zei dat hij ook dreigtelefoontjes had gekregen.

„Boender suggereert dat hij door PVV'ers is gebeld en bedreigd, maar hij doet geen aangifte”, zegt Brinkman. „Ik heb er alleen een tweet uitgegooid waar ik voor 300 procent achter sta.” Brinkman twitterde vorige week over Boender: „Deze klimaatgoeroe vraagt rond 6500 euro voor lezing van half uurtje. Compleet over de top. Graaier!”.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-01-2012 16:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind, eerlijk gezegd, dat Hero wel een punt heeft als hij ageert tegen dit soort 'gebakken lucht'-verkopers en de absurde honoraria die ze vragen. Maar ik wist niet dat Boender een klimaatgoeroe was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-01-2012 18:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2012 16:52 schreef bastianus het volgende:
Ik vind, eerlijk gezegd, dat Hero wel een punt heeft als hij ageert tegen dit soort 'gebakken lucht'-verkopers en de absurde honoraria die ze vragen. Maar ik wist niet dat Boender een klimaatgoeroe was.


Iemand mag vragen wat hij/zij wilt. Als niemand is geinteresserd past het zichzelf wel aan. Als er genoeg mensen wel naar "gebakken lucht"willen gaan luisteren dan is dat volledig aan henzelf.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-01-2012 18:50 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

t :')


 


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 18-01-2012 20:07 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2012 18:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Iemand mag vragen wat hij/zij wilt. Als niemand is geinteresserd past het zichzelf wel aan. Als er genoeg mensen wel naar "gebakken lucht"willen gaan luisteren dan is dat volledig aan henzelf.



Natuurlijk mag iedereen vragen wat 'ie wilt, maar overheden zomaar ons geld over de balk smijten voor dat soort dingen. Mwah.

Anyway, ik vind dat de PVV weer erg hoog van de toren blaast, maar 6500 piek voor zulke bullshit van onze centjes -> NEIN!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-01-2012 21:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Haha, 6500 euro, sjonge jonge. Daar gaan we het PGB wel mee redden :').

De PVV blijft op de kleintjes letten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WMP
Usericon van WMP
Posted 18-01-2012 21:14 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

De PVV zou een punt hebben als ze zelf ook niet het geld over de balk zouden smijten (debiele kamervragen, leden die zichzelf inhuren als medewerker en zo twee keer betaald krijgen, enz). Nu zijn ze gewoon hypocriet.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-01-2012 22:48 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

De omgangsnormen binnen de partij zouden hard en amateuristisch zijn. De verlaters maken stukje bij beetje zichtbaar hoe het eraan toegaat binnen de partij. In het kort: "Kritiek, zeker als het de leider betreft, wordt niet op prijs gesteld. De omgangsvormen zijn hard, people management is onderontwikkeld em de organisatie amateuristisch.

Volgens opgestapt Statenlid Jelle Hiemstra wordt eigen initiatief bovendien niet gewaardeerd. "Ik mocht niet praten met de Leeuwarder Courant, was dat de Friese Pravda," aldus Hiemstra tegenover NRC.

Bedrijfspoedel

Echt mis ging het na de Algemene Beschouwingen in september. Wilders noemde PvdA-leider een bedrijfspoedel, waarop Hiemstra publiekelijk reageerde. "Mijn stijl zou het niet zijn om iemand uit te maken voor schoothondje." Na afloop van een vergadering keek hij op zijn mobieltje en zag hij 20 gemiste oproepen van Wilders' rechterhand Fleur Agema, met een keihard ultimatum. Hiemstra moest het gaan hebben over islamisering en moest ophouden met de samenwerking met links. Even later stapte Hiemstra uit de partij.

Afrekencultuur

Het verhaal van het voormalig Statenlid staat niet op zich. Twee fractieleden stapten in december op uit de gemeenteraad, waar een 'afrekencultuur' zou heersen. Volgens Arnoud van Doorn en Marjolein van der Waal ontbrak een sfeer van vertrouwen, volwassenheid en professionaliteit. Van Doorn zegt tegenover de krant dat fouten hard worden afgestraft. Van Doorn: "Als ik met een idee kwam, werd er gezegd: 'Wat is dit voor onzin?' Veel te links.' Dan was het niet populistisch genoeg."

Intimideren

De harde cultuur zou volgens bronnen niet alleen gelden voor de Haagse fractie. In de Tweede Kamer zouden Kamerleden regelmatig fractiemedewerkers intimideren de huid vol schelden. Die bronnen blijven anoniem, schrijft NRC. Want kritiek naar buiten brengen over PVV is uit den boze. Voormalig kandidaat-Kamerlid Geert Tomlow: "Loyaliteit is belangrijker dan kwaliteit. Kritisch denken, zeker richting de leiding, is ongewenst."

Een ander voormalig fractiemedewerker: "Het is echt een soort sekte. You're with us or against us."


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 18-01-2012 23:23 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

verkeerde topic lol

sorriey

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 18-01-2012 23:24]


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-01-2012 13:38 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Vrouw neemt PVV-tattoo
19 jan. 2012, 12:44
Je bent een PVV-aanhanger of niet natuurlijk. En wat is nu een betere manier om uiting te geven aan je onvoorwaardelijke geloof in de partij van Wilders dan een tatoeage? Dat is althans wat Els Michielsen uit Dongen dacht. Onder het motto “mijn lijf, mijn leven, mijn mening” heeft ze daarom een PVV-meeuw laten tatoeëren op haar linkerbovenarm.

Michielsen zette een foto van de tatoeage op Twitter en nadat GeenStijl daar donderdag over publiceerde, stromen de reacties bij haar binnen. “Meestal word ik voor gek verklaard en dat is dan nog zacht uitgedrukt”, aldus de zelfverklaarde PVV-fan.

Maar alle kritiek op haar lichaamsversiering of politieke overtuiging kan haar gestolen worden, zo legt ze uit op haar blog: “Vanaf het prille begin voel ik me en ben ik ook betrokken bij de PVV en heb een aantal mensen leren kennen als nette aardige en vooral eerlijke mensen (…) Ik heb op de PVV gestemd en zal dat ook blijven doen. Want wat een ander mij ook probeert te doen geloven ik sta achter mijn eigen mening en blijf dat ook doen.”


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-01-2012 13:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het zal mij benieuwen...

Wilders: kans op akkoord extra bezuinigingen 50/50

PVV-leider Geert Wilders schat de kans dat VVD, CDA en PVV een akkoord bereiken over extra bezuinigingen op 'fifty-fifty'. Dat zei hij vanmiddag in een interview op RTL Z.
'De inzet is om eruit te komen, maar het worden keiharde onderhandelingen', zei Wilders. 'Misschien lukt het niet, dat kan heel goed.' Wilders zei te hopen dat de partijen tot een akkoord komen, al is het maar omdat er anders een kans bestaat dat SP en PvdA aan de macht komen. 'Dan wordt Nederland een land waar je eigenlijk niet zou willen wonen.'

Wilders herhaalde enkele malen dat hij 'tot het uiterste' zal gaan om overeenstemming te bereiken met CDA en VVD, maar waarschuwde ook voor de kans op een mislukking. 'Het is mij een lief ding waard om eruit te komen, maar als het niet lukt, dan lukt het niet.' Nieuwe onderhandelingen over bezuinigingen zullen mogelijk dit voorjaar plaatsvinden, als het CPB met nieuwe ramingen komt over de Nederlandse economie. Vandaag werd bekend dat dat op 20 maart zal zijn.

Als zaken waar Wilders veel waarde aan hecht in een nieuwe bezuinigingsronde, noemde hij de ontwikkelingssamenwerking, de pensioenpremies die niet omhoog mogen, en de volledige uitvoering van de immigratieparagraaf uit het regeerakkoord.

Peiling
Wilders ging ook in op de jongste peilingen waarin de SP de PVV ver voorbij is gestreefd. 'Ik snap het als je kijkt naar de persoon, want ook ik vind Emile Roemer een sympathieke man. Maar als ik kijk wat er in hun verkiezingsprogramma kijkt, dan zakt daar mijn broek vanaf.' Volgens Wilders is de SP voor een generaal pardon, wil de partij meer geld voor ontwikkelingssamenwerking, is het voor een federaal Europa, tegen minimumstraffen en wil de partij de hypotheekrenteaftrek afschaffen. Allemaal zaken waar de PVV precies anders over denkt, aldus Wilders.

Hoofddoek
Wilders zei verder dat mensen die kritiek hebben op zijn optreden in de affaire rond de hoofddoek van koningin Beatrix 'natuurlijk een punt' hebben. Wilders had felle kritiek op koningin Beatrix omdat zij een hoofddoek droeg tijdens een moskeebezoek in Abu Dhabi. Toen de koningin daarop reageerde, onthield Wilders zich van verder commentaar. Het verwijt van belletjetrekpolitiek is dan ook terecht, zegt Wilders. Hij blijft echter staan achter de Kamervragen die hij stelde over de kwestie.

Over de affaire-Bosman, het Limburgse Statenlid dat uit de fractie werd gezet nadat hij een PvdA-collega een 'uitgekotst stuk halalvlees' had genoemd, zei Wilders dat het terecht was dat Bosman geen deel meer uitmaakt van de PVV. 'Dat soort dingen worden bij de PVV niet naar buiten gegooid', zei Wilders over de opmerkingen van de Limburger.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-01-2012 13:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

foutje

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-01-2012 13:24]


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen