IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Daar waar de nieuwe academische elite de strijd met Wilders aangaat[Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-02-2012 15:45 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ik vind dat de allochtoon vooral moet werken om de Nederlander te compenseren voor het afpakken van de christelijk-joodse cultuur.

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 15-02-2012 15:45]



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-02-2012 15:45 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

PVV: De 'Jappen' moeten lappen
15 feb. 2012, 15:11
,De Jappen moeten lappen.'' Die boodschap had PVV-Tweede Kamerlid Roland van Vliet woensdagmiddag op het Malieveld in Den Haag voor minstens 1500 medewerkers van autofabriek NedCar. Die zijn daar samengekomen voor een manifestatie tegen de dreigende sluiting van de fabriek in Born. Daarnaast woont een groot aantal werknemers woensdagavond het debat in de Kamer over NedCar bij.
PVV'er Van Vliet wil dat de Japanse eigenaar Mitsubishi over de brug komt met een goed sociaal plan voor de medewerkers. ,,Het onderste moet uit de kan om NedCar te helpen'', zei Van Vliet. Maar, zo benadrukte hij, sprookjes moeten er ook niet beloofd worden.

Behalve de PVV waren ook andere politieke partijen op het Malieveld vertegenwoordigd, zoals PvdA-leider Job Cohen, CDA-fractievoorzitter Sybrand van Haersma Buma en SP-voorman Emile Roemer.

Minister Maxime Verhagen (Economische Zaken) herhaalde tegenover de demonstranten dat hij al het mogelijke zal doen om Mitsubishi te bewegen volledig mee te werken bij de zoektocht naar een overnamekandidaat. Maandag reist Verhagen naar Japan af. ,,Ik ga knokken om Nedcar overeind te houden.''


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-02-2012 15:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Weer een pareltje van een one-liner.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2012 15:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Op zijn zachtst gezegd nogal opportunistisch..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-02-2012 16:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Joh.

Meldpuntjappen.nl?


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-02-2012 16:06 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Wat slecht :'). PVV zal vast wat inspiratie gaan opdoen bij Amerikaanse oorlogspropaganda. Jap is overigens gewoon een denigrerende term voor Japanners. Gaan we het straks ook hebben over de 'nigger' Obama?







[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-02-2012 16:07]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 15-02-2012 16:07 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

De Moffen moeten poffen.
De pinda's krijgen teveel kindas.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 15-02-2012 16:10]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-02-2012 16:10 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2012 15:45 schreef nark het volgende:

Minister Maxime Verhagen (Economische Zaken) herhaalde tegenover de demonstranten dat hij al het mogelijke zal doen om Mitsubishi te bewegen volledig mee te werken bij de zoektocht naar een overnamekandidaat. Maandag reist Verhagen naar Japan af. ,,Ik ga knokken om Nedcar overeind te houden.''


Bij deze diplomatie missie zal hij vast door PVV-uitspraken met betrekking tot 'Jappen' worden geholpen .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-02-2012 16:10]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-02-2012 16:11 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

De negers zijn veelplegers.

De Afrikaan jat onze banaan.

De Rus steelt onze klus.

De Fransoos maakt ons boos.

De Griek stort ons in een republiek.


Gratiesch en voor niets!


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-02-2012 16:14 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2012 16:11 schreef MR. N het volgende:
De negers zijn veelplegers.

De Afrikaan jat onze banaan.

De Rus steelt onze klus.

De Fransoos maakt ons boos.

De Griek stort ons in een republiek.


Gratiesch en voor niets!


Ik zou even je cv opsturen naar de PVV .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-02-2012 16:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 februari 2012 16:14 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik zou even je cv opsturen naar de PVV .


Doe maar niet, ik heb een anti-Wilders nummer op mijn CV staan.


Boeiender


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-02-2012 16:27 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 15 februari 2012 16:11 schreef MR. N het volgende:
De negers zijn veelplegers.

De Afrikaan jat onze banaan.

De Rus steelt onze klus.

De Fransoos maakt ons boos.

De Griek stort ons in een republiek.


Gratiesch en voor niets!


Griek stort ons in een bananenrepubliek lijkt me beter, oh nee die heeft die afrikaan al gejat.... ik voorzie een wereldoorlog



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-02-2012 16:36 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

De PVV werkt niet mee....


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2012 16:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2012 16:27 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Griek stort ons in een bananenrepubliek lijkt me beter, oh nee die heeft die afrikaan al gejat.... ik voorzie een wereldoorlog
Welnee joh. Over een paar jaar heeft Japan toch al én een superieure cultuur én de hele wereld opgekocht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-02-2012 16:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 februari 2012 16:55 schreef bastianus het volgende:
Welnee joh. Over een paar jaar heeft Japan toch al én een superieure cultuur én de hele wereld opgekocht.


Euh... Die andere spleetogen toch?


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2012 17:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2012 16:57 schreef MR. N het volgende:
Euh... Die andere spleetogen toch?
Die ook. Alle spleetogen. Wacht maar tot al die kinderprostituees en andere misbruikten wraak komen nemen op de Westerse toeristen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2012 17:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ritual Carnage was nog maar een minimaal voorproefje van de martelingen die ons echt te wachten staan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-02-2012 17:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2012 16:06 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat slecht :'). PVV zal vast wat inspiratie gaan opdoen bij Amerikaanse oorlogspropaganda. Jap is overigens gewoon een denigrerende term voor Japanners. Gaan we het straks ook hebben over de 'nigger' Obama?

+
quote:
Op 15 februari 2012 16:10 schreef Gemene Lepel het volgende:
Bij deze diplomatie missie zal hij vast door PVV-uitspraken met betrekking tot 'Jappen' worden geholpen .

=
waarheid

Een beproefde tactiek, lui waarvan je hulp wil hebben gaan uitschelden. Zeker als die lui een zeer sterke eercultuur kennen en waarbij onderhandeling een zeer delicaat proces is.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2012 17:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat heeft Geert nou met die eercultuur te maken? Die is toch inferieur aan de joods-gristelijke traditie. Hij snapt sowieso niet dat buutenlanders zich met ons bemoeien, behalve als ze geld komen schokken dan. Geldt overigens ook voor ruim beneusde Amerikanen die de strijd tegen moslims willen steunen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2012 17:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Excuus, ik was weer even incorrect. Ik bedoelde natuurlijk 'geldschieters met een proboscische uitdaging'.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-02-2012 18:07 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2012 17:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
+

=
waarheid

Een beproefde tactiek, lui waarvan je hulp wil hebben gaan uitschelden. Zeker als die lui een zeer sterke eercultuur kennen en waarbij onderhandeling een zeer delicaat proces is.


Ik zie het al voor me. Verhagen gaat het even sussen: 'ja maar u begrijpt het niet; het rijmt gewoon lekker in het Nederlands. Heeft niks met beledigingen te maken!'


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-02-2012 20:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Denk dat het voor de rat Verhagen zoiets wordt:

"Euh, het is maar een opvatting van een politieke partij, geen regeringsstandpunt, dus ik hoef er niets over te zeggen"


Boeiender


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-02-2012 20:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2012 14:16 schreef nark het volgende:
‘Polen-meldpunt succes’
09 feb. 2012, 10:41
Het omstreden meldpunt van de PVV waar menen kunnen klagen over Oost-Europeanen in ons land, is volgens de partij een daverend succes. Na één dag kwamen er al 14.000 klachten binnen op de site, aldus de PVV.

“De klachten blijven binnenstromen. Dit geeft aan dat er een grote behoefte leeft onder de mensen om hun verhaal kwijt te kunnen”, zegt woordvoerder Ino van den Besselaar. Het melden van de klachten kan tot begin juli 2012.

De klaagsite leidde tot woede bij de Poolse ambassade. Ambassadeur Janusz Stanczyk noemt het initiatief in een brief aan Wilders discriminerend. Hij heeft aangekondigd protest te zullen aantekenen bij de Nationale ombudsman en het Meldpunt Discriminatie.



Ben wel benieuwd hoeveel onzin meldingen er van mee geteld zijn.......
Goeie shit. Tumor-lijdende Polen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-02-2012 20:19]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-02-2012 20:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Euh, meldpunt*banwoord*.nl?


Boeiender


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-02-2012 20:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Oh ja. Vergeten. ;-)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen