IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Playstation 2 Volgende pagina
Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 14-05-2002 20:04 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Mamma mia !
------




Sony Computer Entertainment heeft de eerste officiƫle beelden vrijgegeven van enkele toekomstige PS2-accessoires, die allemaal op E3 werden voorgesteld. Het gaat om een LCD-scherm, keyboard en muis, breedbandadapter en een harde schijf van 40 GB. Dankzij het keyboard en de muis zullen de first-person shooters op de PS2 voortaan hun pc-tegenhangers kunnen evenaren wat de controls betreft. De netwerkadapter bevat zowel aansluitingen voor analoge modems als Ethernet-verbindingen en zal in de States zo'n 40 dollar kosten. De prijzen van het LCD-scherm en de 40 GB-harde schijf zijn nog niet bekend. Al deze randapparatuur verschijnt eind dit jaar of begin volgend jaar op de markt.
---

In 1 woord.. WOW


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 14-05-2002 20:07 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

waarom koop je niet gewoon een PC, denk ik dan


11.45: restate my assumptions


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2002 20:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
---

In 1 woord.. WOW



moet jij geen huiswerk maken heos??


kidkiller
Zin om lekker te poepen drink royco minute soepe
Usericon van kidkiller
Posted 18-05-2002 21:46 by kidkiller Wijzig reactieProfiel van kidkillerQuote dit berichthttp://kidkiller.t35.com

Koop een pc.(punt)
Ik ben terug na maanden weggeweest eigenlijk een maand


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-05-2002 21:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hallo

enneh koop dan maar een pc idd, kheb vanmiddag ff achyter de pc van ares gezete en dat heeft me wel overtuigd


Je moeder.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-05-2002 21:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

DOOD aan PS2!!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 18-05-2002 21:59 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 21:59 schreef Slechtheid het volgende:
DOOD aan PS2!!


STERF!!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-05-2002 22:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 21:59 schreef Heosphoros het volgende:
STERF!!


Wordt ik doodgeschoten omdat ik voor mijn mening uitkom? Deja vu....


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 18-05-2002 22:52 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 21:59 schreef Heosphoros het volgende:
STERF!!


DOOD AAN PS2


Don't touch me. I'm evil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-05-2002 23:11 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hoera voor de atari 2600


Oud Vuil.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-05-2002 8:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 22:52 schreef Rammoth het volgende:
DOOD AAN PS2


Wanneer trouwen we nou?


KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 19-05-2002 12:00 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

ps2 is geinig todat je dvd speler het niet meer doet en hij traag gaat opstarten en zo
dus heb ik me ook maar een speletjes kubus bij gekocht


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 19-05-2002 16:30 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Nog geen last gehad met mijn PS2.
Hmmm de derde komt er ook al weer aan trouwens. Maar daar begin ik maar niet aan.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-05-2002 23:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

door dit soort consoles ben ik juist in '95 aan de peecee geraakt. echtnie dak zo'n ding nou nog zou kopen! X1000


Oud Vuil.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 21-05-2002 10:05 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Toen ik een playstation had gekocht en die daarna een dag later al kapot was, en toen een nieuwe playstation kreeg die gek genoeg soms ineens opnieuw startte heb ik iets tegen playstations.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-05-2002 10:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 10:05 schreef Witchking het volgende:
Toen ik een playstation had gekocht en die daarna een dag later al kapot was, en toen een nieuwe playstation kreeg die gek genoeg soms ineens opnieuw startte heb ik iets tegen playstations.




Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 22-05-2002 9:35 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Ik denk zelf ook dat het vrij zinloos is om een PS2 te kopen als je ook al een PC hebt met die specificaties (of beter). Ik denk dat ik maar een Gamecube binnenkort ga kopen, dat ding is alleen bedoeld voor spellen, die je ook nog is gezellig met vrienden ed kan spelen onder het genot van een pilsje. Het apparaatje is nog compact en goedkoop ook.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-05-2002 10:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 9:35 schreef Emperor het volgende:
Ik denk zelf ook dat het vrij zinloos is om een PS2 te kopen als je ook al een PC hebt met die specificaties (of beter). Ik denk dat ik maar een Gamecube binnenkort ga kopen, dat ding is alleen bedoeld voor spellen, die je ook nog is gezellig met vrienden ed kan spelen onder het genot van een pilsje. Het apparaatje is nog compact en goedkoop ook.


Koop niet:
-Star wars - rogue squadron 2: rogue leader [enorme boutgame, het is alleen eyecandy maar verder null diepgang].

-Xtreme G3 [heb je binnen 7/8 uur uitgespeeld].


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 22-05-2002 12:07 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 9:35 schreef Emperor het volgende:
Ik denk zelf ook dat het vrij zinloos is om een PS2 te kopen als je ook al een PC hebt met die specificaties (of beter). Ik denk dat ik maar een Gamecube binnenkort ga kopen, dat ding is alleen bedoeld voor spellen, die je ook nog is gezellig met vrienden ed kan spelen onder het genot van een pilsje. Het apparaatje is nog compact en goedkoop ook.


Koop wel
-Smash Bros Melee... onder welke omstandigheid dan ook dit spel beleef je meer fun dan aan elk ander bestaand spel


Don't touch me. I'm evil.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-05-2002 14:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Geef mij maar mijn oude vertrouwde MSX2 [ook van Sony btw ]


KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 22-05-2002 14:52 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 10:18 schreef Slechtheid het volgende:
Koop niet:
-Star wars - rogue squadron 2: rogue leader [enorme boutgame, het is alleen eyecandy maar verder null diepgang].

-Xtreme G3 [heb je binnen 7/8 uur uitgespeeld].


rouge squadron II is zwaar brilliant
probeer jij maar eens alles op frikking goud te halen en alle tech upgrades
ben je laaaaannnngggg mee bezig
en natuurlijk krijg je er dan de advance tie fighter van darth vader der bij


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-06-2002 12:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 14:52 schreef KoRaX het volgende:
rouge squadron II is zwaar brilliant
probeer jij maar eens alles op frikking goud te halen en alle tech upgrades
ben je laaaaannnngggg mee bezig
en natuurlijk krijg je er dan de advance tie fighter van darth vader der bij


Jah, en je krijgt:

-Naboo fighter
-Boba fett's ship
-Een art gallery
-Een making off



elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 18-06-2002 18:29 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 23:11 schreef webblaster wim het volgende:
hoera voor de atari 2600


Ey man, je heb gelijk, die regeert echt!
en de Nintendo 8-Bit heb ik sinds kort ook weer.......

aaaah wat lekker die simpele muziekjes altijd!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-06-2002 22:36 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik moet toegeven dat ik blij ben met mijn MSX2.

Playstation... sja, het lijkt me wel tof om een console te hebben, maar die spellen zijn mij dus echt veeeeeeeelste duur he.



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-06-2002 22:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 juni 2002 22:36 schreef Vargen666 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik blij ben met mijn MSX2.

Playstation... sja, het lijkt me wel tof om een console te hebben, maar die spellen zijn mij dus echt veeeeeeeelste duur he.


nou ja, precies, die prijs van die spellen.
die consoles worden steeds goedkoper, maar die spellen. daarom op pc overgegaan.

maarre, geen reclame, maar ps2 spellen zijn wel te vinden op het net

edoch, af en toe komt de supernintendo uit de kast als we wat willen spelen op een zaterdagavond ofzo met vrienden onder het genot van bier enzo.

donkey kong country roeleert nl. ook!


Oud Vuil.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 18-06-2002 23:42 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 18 juni 2002 22:49 schreef webblaster wim het volgende:
nou ja, precies, die prijs van die spellen.
die consoles worden steeds goedkoper, maar die spellen. daarom op pc overgegaan.

maarre, geen reclame, maar ps2 spellen zijn wel te vinden op het net

edoch, af en toe komt de supernintendo uit de kast als we wat willen spelen op een zaterdagavond ofzo met vrienden onder het genot van bier enzo.

donkey kong country roeleert nl. ook!


Star Fox is trouwens ook geweldig.. en Super Mario World!! en natuurlijk MegaMan series enzo


11.45: restate my assumptions


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen