IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Tsjuder, Endezzma +Weltschmerz: Dynamo 1 maart 2012 Vorige pagina
HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 02-03-2012 10:20 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Erg gezellige avond met goede bands! Ik had niet verwacht dat de opkomst zo goed zou zijn ivm NDF

Endezzma was erg goed, zeker toen het geluid beter werd hebben ze de zaal goed meegekregen! Tsjuder was inderdaad genadeloos! Wat een terror voor en op het podium!


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 02-03-2012 10:34 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Hoeveel bezoekers waren er?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-03-2012 10:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het was zeer geslaagd en ik ben uitermate tevreden met het begin van dit tourtje. Zeker bij Tsjuder ging het dak eraf. Mooi
Er waren iets meer dan 110 bezoekers trouwens en het zaaltje was erg goed gevuld.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-03-2012 10:47]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 02-03-2012 12:16 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Was het niet in de grote zaal dan?
Ik zou ook heen, maar helaas door verplichtingen (zoals vaak) werd het hem niet.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-03-2012 15:21 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Een zeer vet avondje. Weltschmerz was wel lekker als opener. Endezzma was voor mij de band van de avond. Was totaal verrast door hoe goed hun muziek live overkwam en hoe ze op het podium stonden. Petje af! Tsjuder was gewoon goed, gezellig feestje, optijd klaar, kon nog prima de laatste trein van half 12 halen. Voor herhaling vatbaar!


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 02-03-2012 17:24 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ruim (na de 110 nogf wat laatkomers, dus ook echt ruim) honderd betalende bezoekers en een hoop gasten kunnen het gezegde "de thuisblijvers kregen ongelijk" ferm bekrachtigen. Ook leuk dat hier en in de zaal mensen aangaven Endezzma toch ook wel een ontdekking te vinden; de heren werken aan de nieuwe plaat, dus hou ze in de gaten (die komen heus nog wel eens hier terug).

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 02-03-2012 17:25]


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 03-03-2012 12:29 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Helemaal mee eens. Tsjuder was echt vet, die show kan nog wel eens hoog in mijn jaarlijstje gaan eindigen aan het einde van dit jaar. Endezzma had ik nog nooit van gehoord, maar ook die bevielen erg goed!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-03-2012 0:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik ben gisteren in Roeselare geweest. Opener Huldrefolk was prima. Endezzma vond ik jammer genoeg niet echt boeiend. Tsjuder daarentegen...


Faustian Spirit of the Earth


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-03-2012 8:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2012 0:03 schreef cataclysm child het volgende:
Ik ben gisteren in Roeselare geweest. Opener Huldrefolk was prima. Endezzma vond ik jammer genoeg niet echt boeiend. Tsjuder daarentegen...


Endezzma had het geluid behoorlijk tegen, maar zette wel een leuke show neer (vond ik dan).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Buried
Usericon van Buried
Posted 04-03-2012 23:49 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Ik ben ook geweest in Roeslare en inderdaad overall een zeer vet optreden, met 3 uitstekende bands, een mooie zaal en goed geluid. Heb me geweldig geamuseerd en dus zeker voor herhaling vatbaar.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-03-2012 17:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2012 17:24 schreef Vampire John het volgende:
Rde heren werken aan de nieuwe plaat, dus hou ze in de gaten (die komen heus nog wel eens hier terug).
Sterker nog, de volgende plaat is helemaal klaar en de daarop volgende plaat is ook al bijna helemaal klaar. Jammer dat het label zo'n kutlabel is welke de release datum maar blijft verschuiven.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen