IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : NBA (Amerikaanse basketbalcompetitie) Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-04-2013 17:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Off topic!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-04-2013 17:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Maar dat maakt het niet minder auwch.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-06-2013 13:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En we zitten opnieuw met een verrassende kampioen!

Wel goed gespeeld van de Heat, al had ik het de Spurs meer gegund. Maar die laatste minuut hebben ze echt belangrijke steken laten vallen. Sterk gespeeld ook van James, terwijl Bosh dan weer helemaal niks waard was.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-03-2014 9:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Weer een jaar verder, de Hornets heten nu de Pelicans en Anthony Davis is inmiddels uitgegroeid tot een van de beste spelers van de NBA. Hij is vorige week 21 geworden...

Volgende week reis ik naar New Orleans waar ik oa naar 2 Pelicans wedstrijden ga en voor 1 wedstrijd heb ik zelfs 'floor seats' weten te bemachtigen. CAN'T WAIT!!!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-03-2014 9:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Geweldige plek daar, New Orleans. Zit met plannen om daar ooit eens een paar maanden te verblijven. En matchen van de Pelicans zijn altijd mooi meegenomen
Veel plezier!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-03-2014 9:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2014 9:31 schreef BenKnuckles het volgende:
Geweldige plek daar, New Orleans. Zit met plannen om daar ooit eens een paar maanden te verblijven. En matchen van de Pelicans zijn altijd mooi meegenomen
Veel plezier!


Thanx!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-04-2014 12:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2016 23:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Godver, Derrick Rose naar de Knicks in ruil voor wat ballast. Fantastisch! De kans is groot dat Rose zo'n geblesseerde teleurstelling wordt als Stoudemire, maar ik ben echt heel enthousiast.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-06-2016 7:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Robin Lopez is echt geen ballast en ik vrees dat Rose nooit meer enigszins op niveau komt. Ik vind het maar een matige trade voor de Knicks.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-06-2016 11:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ok, dat was voor Lopez wel heel kort door de bocht. Toch heb ik niet het gevoel dat hij zo belangrijk was voor de Knicks, al is hij wel de grootste winst voor de Bulls. Calderon had vooral heel veel dalen en bijzonder weinig pieken. Rose speelde de afgelopen seizoenen maar 139 matchen, wat inderdaad erg teleurstellend is. Maar toch, ik denk dat hij als derde man (dus na Anthony en Porzingis) wel nog heel wat kan betekenen. Of neen, wacht. Ik hoop dat.

Ik zie sowieso liefst een Knicks zonder Anthony. Wou die niet naar Cleveland? Ruilen voor Love en nog een stevige small forward.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-06-2016 12:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Knicks zullen nog niet klaar zijn met trades nee.

Leuke periode is weer aangebroken met gisteren de draft en 1 juli de free-agent signings.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 24-06-2016 12:27]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-06-2016 14:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nu wordt het inderdaad fijn. Hoe staan de Pelicans er op dit moment voor? Vallen er belangrijke spelers weg?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-06-2016 14:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2016 14:43 schreef BenKnuckles het volgende:
Nu wordt het inderdaad fijn. Hoe staan de Pelicans er op dit moment voor? Vallen er belangrijke spelers weg?


Niet super. Afgelopen seizoen was echt vreselijk. Combinatie van enorm veel blessures plus spelers die niet goed in het systeem pasten van de nieuwe coach.

Nu lopen de contracten af van Eric Gordon en Ryan Anderson en die zullen zeer waarschijnlijk niet terugkomen. Mooi is het wel dat ze nu een schutter hebben geselecteerd via de draft, Buddy Hield, om dat verlies enigszins op te vangen.

Verder hebben ze net niet genoeg caproom om komende maand een max contract aan een free agent te geven, maar die kwamen toch niet. Hopelijk contracteren ze wat spelers die defensief sterk zijn en een hoog basketball IQ hebben, want dat ontbrak er enorm aan.

De playoffs komend seizoen gaat een zeer moeilijk verhaal worden helaas.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 24-06-2016 14:57]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-06-2016 19:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik hoop vooral dat Anthony Davis niet de nieuwe Allen Iverson zal worden. Al heb ik niet de indruk (ik volg de Pelicans niet echt) dat ze zo hevig op Davis leunen als de 76'ers bij Iverson deden. Of de Cavs bij James voor hij naar de Heat ging.

De Pelicans voelen echt aan als een sympathieke ploeg. Ik hoop echt dat ze verrassen volgend seizoen.

Voor de Knicks verwacht ik jammer genoeg weer een enorm kutseizoen. Of wacht, een "opbouwseizoen".


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-10-2016 7:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Anthony Davis is echt all-star kaliber. Wat een speler! Hoop dat hij dit seizoen blessureloos blijft. Giannis Antetokounmpo (wow) is ook eentje die ik in de gaten wil houden.

En Kristaps! Heel benieuwd naar hoe de Knicks het nu zullen doen. Lee en Jennings lijken goeie binnenkomers te zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-10-2016 12:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2016 7:38 schreef BenKnuckles het volgende:
Anthony Davis is echt all-star kaliber. Wat een speler! Hoop dat hij dit seizoen blessureloos blijft.


Anders ik wel.

Mijn verwachtingen voor dit seizoen zijn nog steeds heel laag. Pre-season afgesloten met een 1-5 record. Dat zegt niet alles, maar gezien het vertoonde spel, met name verdedigend, zal het de komende week niet ineens veel beter gaan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-02-2017 20:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Poeh, DeMarcus Cousins naar de Pelicans. En nog geruchten over Carmelo Anthony. Mooi, mooi.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-02-2017 11:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2017 20:02 schreef BenKnuckles het volgende:
Poeh, DeMarcus Cousins naar de Pelicans.


Ja ik loop al 2 dagen met een grote smile rond


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-02-2017 12:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Terecht! Megadeal met weinig verlies aan jouw kant. Heel benieuwd of het wat zal werken tussen Davis en Cousins.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-02-2017 15:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2017 12:47 schreef BenKnuckles het volgende:
Terecht! Megadeal met weinig verlies aan jouw kant. Heel benieuwd of het wat zal werken tussen Davis en Cousins.


Absoluut geen zekerheid dat het gaat werken, maar als je een speler van dat kaliber kunt krijgen voor zo weinig verlies, dan moet je dat risico nemen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-02-2017 15:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En anders heb je nog een mooie bench


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-02-2019 21:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Knicks ruilen Porzingis. Fuck.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-02-2019 8:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ja niet te geloven. Knicks moeten al toezegging van een Durant en/of Kyrie hebben gehad anders snap ik er niets van.

En ondertussen bij de Pelicans:


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2019 10:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Of Anthony Davis

Ik snap er niks van. Dat we aan Timmy Hardaway jr veel geld geben voor weinig, ok. Trey Burke zal altijd van het niveau “goede benchspeler” blijven, maar dat soort spelers heb je nodig. Maar dé opkomende ster van je team, hét nieuwe gezicht van je franchise wegruilen voor een B-keuze en een center die over zijn top heen is? Komaan. Onbegrijpelijk. En zeker als het gewoon een gok is om een superster binnen te halen. Kijk eens wat verder dan een quick win, man... Ok, Porzingis kan ook de nieuwe Derrick Rose zijn, maar ik had het liever ondervonden.

Bij de Pelicans gaat het ook niet al te goed meer, neen. Verdorie. Had niet gedacht dat AD weg zou willen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-02-2019 8:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

AD heeft nog een contract tot eind volgend seizoen en is dus geen free agent deze zomer. Knicks hebben dus niet voor hem die Zinger trade gedaan.


Ja ik zag de bui wel hangen dat AD weg wilde. Erg boeiend om nu op twitter te volgen hoe het nu gaat aflopen. De agent van AD is dezelfde als van LeBron, dus die probeert hem nu bij de Lakers te krijgen. Probleem is echter dat de Lakers zeer matige jonge spelers heeft om terug te sturen naar de Pelicans, dus dat New Orleans niet. NY maakt zeker nog kans als ze straks als eerste mogen kiezen in de aankomende draft. Zion zou geweldig zijn voor New Orleans.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen