IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : NBA (Amerikaanse basketbalcompetitie) Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-02-2019 8:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Laat Zion maar naar de Knicks komen AD zou ook niet passen in een jong team waar wel nog een paar seizoenen werk aan is. Hij gaf aan te willen winnen, dacht ik. De Knicks staan de komende tijd nog niet gelijk aan winnen.

Het gedoe van AD die naar de Lakers gaat lijkt me ook overtrokken. Geen idee waarom Lebron altijd naar een ander team gaat om allerlei supersterren naar datzelfde team te krijgen en extra ringen te winnen.

En nogmaals: ik kan helemaal niet tegen het "zoveelmogelijksupersterreninhetzelfdeteamzodatwezekerwinnen"-principe. Fokking Warriors.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-02-2019 9:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2019 8:47 schreef BenKnuckles het volgende:
Laat Zion maar naar de Knicks komen AD zou ook niet passen in een jong team waar wel nog een paar seizoenen werk aan is. Hij gaf aan te willen winnen, dacht ik. De Knicks staan de komende tijd nog niet gelijk aan winnen.



Knicks willen dus helemaal geen jong team om op te bouwen. Vandaar de trade van Porzingis. Nu hebben ze genoeg cap space voor bijvoorbeeld KD en Kyrie. AD zou daar uiteraard prima bij passen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-02-2019 9:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Maar ik wil dat de Knicks een jong team willen om te bouwen Vandaar de droefnis na die trade van Kristaps. Geen idee wat hen bezielt. Ze zitten in de ideale positie om te rebuilden, maar verscheuren dat proces nu om toch maar te gaan winnen. Irving en Durant zullen de franchise heus niet redden. En als ze dat wel lijken te doen, zal het van korte duur zijn.

/rant

Irving en AD daarentegen... Dat kan wel nog interessant worden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-05-2019 5:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Verdorie. Die Pelicans weer.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-05-2019 9:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Haha!!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-05-2019 10:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik baal als een stekker, maar proficiat ermee
Knicks hebben ticket nummer 3 binnen, intussen wordt RJ Barrett getarget. Geen idee wie dat is, ben er wel benieuwd naar. Ik hoop dat ze nu geen domme dingen gaan doen om een hogere pick te krijgen.

Memphis op nummer 2 is ook een verrassing. Die nieuwe lottery pick-stijl ligt me wel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-05-2019 21:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2019 10:31 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik baal als een stekker, maar proficiat ermee
Knicks hebben ticket nummer 3 binnen, intussen wordt RJ Barrett getarget. Geen idee wie dat is, ben er wel benieuwd naar. Ik hoop dat ze nu geen domme dingen gaan doen om een hogere pick te krijgen.

Memphis op nummer 2 is ook een verrassing. Die nieuwe lottery pick-stijl ligt me wel.


Dank u wel!

Barrett is ook erg goed, al is het geen Zion

Ben benieuwd naar welke free agents naar NY komen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-07-2019 17:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2019 21:02 schreef Mark Z het volgende:
Ben benieuwd naar welke free agents naar NY komen.


Woops!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-07-2019 21:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja, ik ben ook nog benieuwd welke free agents naar NY komen...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-01-2020 14:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2020 16:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Poeh, dat deed RJ drie maanden geleden al!

Serieus: echt hyped voor Williamson. Ik hoop dat blessures verder uitblijven en hij echt ver kan geraken. De potentie is er.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 27-01-2020 5:53 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-01-2020 7:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Tragisch, vooral ook omdat een van zijn dochters ook is omgekomen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-01-2020 7:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Vreselijk inderdaad.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-05-2020 8:20 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik neem aan dat Ben 'The Last Dance' ook aan het volgen is? Echt genieten.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-05-2020 11:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja, heerlijk! Zeer mooi ook om een beter beeld bij hem te hebben, gezien ik maar bij NBA ingehaakt ben rond het rookie-jaar van James en de Wallace-Pistons als kampioen. Dus wat MJ deed sprak nogal tot de verbeelding.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen