IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : NBA (Amerikaanse basketbalcompetitie) Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-02-2019 8:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Laat Zion maar naar de Knicks komen AD zou ook niet passen in een jong team waar wel nog een paar seizoenen werk aan is. Hij gaf aan te willen winnen, dacht ik. De Knicks staan de komende tijd nog niet gelijk aan winnen.

Het gedoe van AD die naar de Lakers gaat lijkt me ook overtrokken. Geen idee waarom Lebron altijd naar een ander team gaat om allerlei supersterren naar datzelfde team te krijgen en extra ringen te winnen.

En nogmaals: ik kan helemaal niet tegen het "zoveelmogelijksupersterreninhetzelfdeteamzodatwezekerwinnen"-principe. Fokking Warriors.

Op 31 januari 2019 16:42 schreef F.Jacobse het volgende: Boos is het nieuwe blij.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-02-2019 9:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2019 8:47 schreef BenKnuckles het volgende:
Laat Zion maar naar de Knicks komen AD zou ook niet passen in een jong team waar wel nog een paar seizoenen werk aan is. Hij gaf aan te willen winnen, dacht ik. De Knicks staan de komende tijd nog niet gelijk aan winnen.

Knicks willen dus helemaal geen jong team om op te bouwen. Vandaar de trade van Porzingis. Nu hebben ze genoeg cap space voor bijvoorbeeld KD en Kyrie. AD zou daar uiteraard prima bij passen.

LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-02-2019 9:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Maar ik wil dat de Knicks een jong team willen om te bouwen Vandaar de droefnis na die trade van Kristaps. Geen idee wat hen bezielt. Ze zitten in de ideale positie om te rebuilden, maar verscheuren dat proces nu om toch maar te gaan winnen. Irving en Durant zullen de franchise heus niet redden. En als ze dat wel lijken te doen, zal het van korte duur zijn.

/rant

Irving en AD daarentegen... Dat kan wel nog interessant worden.

Op 31 januari 2019 16:42 schreef F.Jacobse het volgende: Boos is het nieuwe blij.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com