IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Heels of Steel is het allerbeste wat de Nederlandse metalscene de afgelopen 20 jaar overkomen is [Metal taboes deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 22-05-2012 14:21 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Daar vergis je je; ALLE tattoos zijn buttfuggin ugly!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-05-2012 14:23 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2012 14:02 schreef spectre het volgende:
Geef mij maar BS met Dio. Helaas is die man al heen


Ja. Hebben onder Heaven & Hell trouwens zeer gave shows gedaan.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-05-2012 14:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2012 14:17 schreef Nyghtslave het volgende:
Nou, The Devil's Blood is mijn ding niet (op 1 nummer na, I admit), maar ik respecteer wat ze doen en realiseer me dat ze wel heel goed zijn... Ik zou er geen CD van kopen ofzo, maar dat maakt het niet meteen ruk

Hetzelfde als in het tattoo topic. Als iemand een zwaluw laat zetten, maar jij hebt een schurft hekel aan zwaluw tatts, wil dat nog niet zeggen dat ie lelijk is...


Maar wel dat ik het lelijk vind. Wat is het nut van 'iets goed achten' terwijl je het 'niet goed vindt'?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2012 14:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Geloof ik meteen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2012 14:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sludge/stoner is de nu-metal van 2012.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-05-2012 15:44 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Trendy wil je zeggen (metalcore is al even niet meer in misschien)?

Groepen die persé een notoir album integraal willen live brengen (Moonspell, The Gathering, zelfs Godflesh volgend jaar op Roadburn dacht ik gelezen te hebben), op zich niks mis mee. Maar voor een eigenzinnig genre, komt dit willen meedoen met een trend nogal gewrongen over. En conservatief (die goeie ouwe tijd...).
Anathema mag Serenades en Pentecost anders wel eens live brengen, in originele line-up.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2012 16:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de laatste van terrorizer is kut en de bandnaam niet waardig! (de 2e cd trouwens ook)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-05-2012 16:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Geef mij maar Pentagram i.p.v. BS.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2012 21:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 mei 2012 13:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zoals IK al suggereert, Ozzy is het probleem. Die maakt het nu écht niet meer waar. Ga de filmpjes van het optreden van dit weekend maar eens kijken... Ozzy is een schim van zichzelf! Niet alleen lichamelijk (junk die in een doodsspasme zit), dat had ik ook niet zo erg gevonden, maar vooral als zanger. Hij zingt de lijntjes nog wel (als hij het niet door het publiek laat doen), maar bij lange na niet met de power en intensiteit die je hier ziet.





1970<->2012,dat zijn een heleboel jaren later en in het geval van ozzy met veel drank en drugs. En dat schim van zichzelf, dat wordt ook al jaren en jaren gezegd. Ik vind het echter helemaal niet raar. Het lijkt me dat je dat weet als je een kaartje koopt.

Dat had ik met dat wacken optreden en he nederlandse optreden van carnivore ook, wat jaren terug. En toch gaan, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2012 21:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dio dio dio dio


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-05-2012 22:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2012 21:57 schreef spectre het volgende:
dio dio dio dio
Die rapper?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-05-2012 22:06 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2012 22:03 schreef bastianus het volgende:
Die rapper?

Die moeten ze insmeren met carboleum en in de zon zetten.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2012 22:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja, ik ben sowieso niet van de dio, welke dan ook.

Altijd weer mooi, die discussie op feestjes na wat drank.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-05-2012 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2012 22:06 schreef Forever After het volgende:
Die moeten ze insmeren met carboleum en in de zon zetten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 22-05-2012 22:17 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Dio is voor een groot deel van de mensen die metal luisteren een totale onbekende. Voor velen van dit grote deel zal dit altijd zo blijven. Zonder gemis.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2012 22:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Euh, Dio solo was ook erg groot, hoor. En dan bedoel ik niet die rapper.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2012 22:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

klein ventje toch?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2012 22:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ongeacht wat, de King is groter.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-05-2012 23:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2012 22:52 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ongeacht wat, de King is groter.



Juist.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2012 23:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nasty


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-05-2012 23:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2012 23:14 schreef spectre het volgende:
nasty

Vet goede band.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 23-05-2012 8:04 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2012 14:59 schreef Jenje het volgende:
Sludge/stoner is de nu-metal van 2012.


Ja.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 23-05-2012 9:00 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 22 mei 2012 22:17 schreef G.I.R.L. het volgende:
Dio is voor een groot deel van de mensen die metal luisteren een totale onbekende. Voor velen van dit grote deel zal dit altijd zo blijven. Zonder gemis.

Nee, toch?



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-06-2012 19:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Via via de 1e bandfoto van Heels Of Steel in mijn bezit gekregen!










Boeiender


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 06-06-2012 20:00 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Djeesuz fukcing christ hey, wat een koppen. Is dat carnagayath daar in het midden?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen