IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Germ (Australië) Black Metal / Rock / Trance-project van Tim (Austere , ex-Nazxul , etc) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-10-2012 0:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




wat mooi


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 20-10-2012 23:43 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

De nieuwe ep is geweldig!


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-10-2012 0:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-10-2012 16:40 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wat een fucking vreemde muziek is dit zeg.

Op het ene moment denk ik "jezus, wat gaaf is dit eigenlijk", het andere moment word ik overspoeld door een soort walging.

Hmm.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 26-10-2012 18:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik heb nu al 10 keer gedacht: 'GAY!' Maar toch blijven luisteren.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 26-10-2012 18:57 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Die nieuwe EP is geweldig. Wat een sound en die depressive schreeuwen vind ik wel wat hebben. Begrijp het gevoel dat je naar iets debiels aan het luisteren bent maar ik kan gewoon niet anders dan hier van genieten!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-10-2012 19:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die synths, echt vreselijk. "Wollig", als het ware. En verder, tsja. Van mij hoeft het niet.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 26-10-2012 21:12 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Het is een zeer vreemde combinatie, maar Wish is een van men favoriete platen van dit jaar en die nieuwe EP bevalt me ook zeer goed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-10-2012 21:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die EP bevalt me wel. Die poppy laag gaat zo hard op het randje dat het goed wordt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-12-2012 1:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

https://soundcloud.com/germofficial/ghost-tree-part-1


NIEUW NUMMER NIEUW NUMMER!!!! (AMBIENT)

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-12-2012 1:38]


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-12-2012 16:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vind het idee achter deze stijl erg leuk maar de uitwerking nog niet echt helemaal op niveau. Dus een 20e plek in mijn jaarlijst. Wie weet dat dat in de toekomst nog gaat veranderen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-12-2012 16:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-02-2013 13:06 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik moet die 3 ambient delen nog steeds wat meer luisteren, maar klinkt in elk geval wel nice.

Waar ik echter veel meer naar uitkijk is:

"The second Germ full length will be titled 'Grief'. At this stage the album will feature around an hour of music. Recording is progressing slowly but surely, and I'm happy with how it is turning out. From the outset I wanted this album to be darker and more melancholic than 'Wish' and 'Loss', and I think I've achieved that, without losing sight of what Germ is about. More updates as things progress further..."


"darker and more melancholic ... without losing sight of what Germ is about."
Kan niet anders dan opnieuw een top release worden?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2013 13:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-02-2013 16:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Lekker.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 14-02-2013 20:01 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Fijn


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-08-2013 13:02 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nieuw nummer, plaat komt op 21 oktober uit:



[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 22-08-2013 13:02]


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-08-2013 13:25 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Gaat weer een topper worden!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-08-2013 14:11 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Van mijn part mag Audrey die hele plaat mee inzingen samen met Tim. Dit doet mij zoveel aan Amesoeurs denken, mooi.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 22-08-2013 21:54 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

beestig nummer, idd very Amesoeurs!


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 24-08-2013 18:48 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Afwachten totdat Eisenwald het onze kant op stuurt. Heerlijk nummer!


Jokke
Usericon van Jokke
Posted 24-08-2013 19:10 by Jokke Wijzig reactieProfiel van JokkeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/grownbelow

lekker


Horns up!


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 02-11-2013 13:40 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Grief is top! Enkel 'How Can I?' mocht gerust achterwege geblijven zijn...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 02-11-2013 21:34 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Zeker opnieuw een heerlijk album, maar maakt tot nu toe minder sterk indruk dan Wish en Loss op mij. Deze twee maakten erg snel diepe indruk op me, wat tot nu toe minder sterk het geval is bij Grief.


Northward
Usericon van Northward
Posted 03-11-2013 17:06 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Bevalt me weer goed, aantal geniale fragmenten. Soms ook gewoon te catchy/fout maar nog steeds lekker.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen