IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Germ (Australië) Black Metal / Rock / Trance-project van Tim (Austere , ex-Nazxul , etc) Vorige pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-11-2013 17:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Blijkbaar zijn er in 2013 nog steeds mongolen die cd's naar 128 kbit/s rippen. Nekschotwaardig.

Is er ook een fatsoenlijke rip te vinden? Zo ja, waar?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 03-11-2013 17:58 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2013 17:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Blijkbaar zijn er in 2013 nog steeds mongolen die cd's naar 128 kbit/s rippen. Nekschotwaardig.

Is er ook een fatsoenlijke rip te vinden? Zo ja, waar?


Nog niet volgens mij. Er is wel een volledige album-stream (http://www.decibelmagazine.com/featured/streaming-germs-grief/) maar los daarvan...


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 03-11-2013 18:09 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2013 17:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Blijkbaar zijn er in 2013 nog steeds mongolen die cd's naar 128 kbit/s rippen. Nekschotwaardig.

Inderdaad, zonde van de ruimte. 64 kpbs is meer dan genoeg.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-11-2013 18:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Niks 64, ga je oren uitspuiten man. :')

Minimaal 192 anders hoef ik het niet tenzij wegens nostalgische redenen. Verder is er geen enkele reden te bekeken waarom je niet gewoon op 320 zou rippen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-11-2013 18:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2013 18:09 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Inderdaad, zonde van de ruimte. 64 kpbs is meer dan genoeg.

Wel WMA dan, hè, MP3 schiet toch net wat tekort op 64 kbps.
quote:
Op 22 augustus 2013 13:02 schreef cataclysm child het volgende:
Nieuw nummer, plaat komt op 21 oktober uit:



Audrey = liev, Yatras = stom. Nummer is best cool (en hip), maar wat plat ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-11-2013 18:25]


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-11-2014 21:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

voor fans van oudere Germ



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-11-2014 0:37 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2014 21:59 schreef Hypnos het volgende:
voor fans van oudere Germ




Na het luisteren van dit nummer maar onmiddellijk het gehele album een luisterbeurt gegeven.
Heerlijke muziek!

Ik dacht bij de eerste vocals dat Tim Yatras hierin ook zijn bijdrage had, maar volgens metal archives is alles van een zekere B.M.

In elk geval veel dank voor de tip.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-11-2014 21:53 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nee, deze dan. De tering.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 15-11-2014 13:12 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2014 0:37 schreef Tool-fan het volgende:
Na het luisteren van dit nummer maar onmiddellijk het gehele album een luisterbeurt gegeven.
Heerlijke muziek!

Ik dacht bij de eerste vocals dat Tim Yatras hierin ook zijn bijdrage had, maar volgens metal archives is alles van een zekere B.M.

In elk geval veel dank voor de tip.


Thanks voor de tip, maar voor mij is het allemaal veel te liefjes, het blijft niet plakken... Met Germ hetzelfde verhaal, aantal prachtsongs (Butterfly), maar niet om volledige platen te beluisteren (wat ik quasi altijd doe), vandaar dat dit dan ook quasi niet wordt gedraaid.


Northward
Usericon van Northward
Posted 02-03-2016 19:23 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Nieuw nummer van de plaat die eind april uitkomt.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-03-2016 12:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

29/30 juli live op Prophecy Fest in Balve. Eerste Europese optreden. Ik ben zeer benieuwd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 03-03-2016 12:58 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik hoop dat er meerdere optredens zullen volgen.

In elk geval ben ik erg benieuwd naar het nieuwe album. Zou een pak donkerder en harder worden dan voorgaand werk.
Als ik me niet vergis gaf hij in een interview aan dat dit eerste nummer het meest toegankelijke van de cd zou zijn.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 19-05-2016 15:43 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

De nieuwe plaat klinkt (tot nu toe) heel erg als 'Torn Beyond Reason' van Woods of Desolation, wat echt een topplaat was. Prima dus!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-05-2016 16:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 maart 2012 17:09 schreef Tool-fan het volgende:





Dit vind ik echt zo'n heerlijke muziek!
Ergens poppy/catchy en vrolijk, maar dan toch die black invloed en die synths die het dan weer erg vervreemdend maken.


Wow Ha! dit is vet



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen