IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Siechtum
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2002 19:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Erg vette duistere industrial/electro

Wie kan me hier wat over vertellen


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-10-2002 19:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Het is erg vette duistere industrial/electro


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2002 19:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2002 19:12 schreef Claw het volgende:
Het is erg vette duistere industrial/electro

Ach ja .. ehbo-er he ..

Nummer Agony gaat over Black Metal by the way

"Churchburning in the name of satan
Ällerlei news stukjes hoor je over BM, satan en chruchburning


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 04-10-2002 20:36 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

Yep

ik heb die cd (Gesellschaft : Mord)

euhm ik weet alleen dat het die kerel is van L'âme immortelle die eraan meewerkt, het is een 2mansproject...

*neemt de cd er ff bij maar er staat niet veel op*
de officiële site is trouwens offline, waarschijnlijk door racisme-problemen ofzo
Op de binnenkant van het hoesje staat er: siechtum does not promote any political opinions or views. It is the solemn interest of this project to provoke and inspire discussion as well as to criticize the grievances that currently haunt our society. Not forgetting about the fact that people should still move thier bodies to our sound.

Dat is trouwens de eerste cd, er zijn er nog 2 (denk ik).

En siechtum betekent 'langdurige ziekte' ofzo.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2002 2:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ah ah ah mag ik een kopietjuh ?


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 07-10-2002 22:14 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

Als ik ooit nog eens geld voor cd's heb
ik heb hem wel al geript maar doorsturen via msn lukt hier blijkbaar niet... als je yahoo of icq hebt kunnen we het anders eens via daar proberen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-08-2005 0:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net 2dehands 3cds gekocht. valt goed mee!
toch liever Feindflug


signature


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 04-08-2005 7:15 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Ja het is een beetje een B bandje. de andere Siechtum knakker doet nu trouwens Schattenschlag.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen