IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Inbraak geen prioriteit meer voor de Politie Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2002 23:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 oktober 2002 23:26 schreef bazzio het volgende:
Komen ze dan ook niet als ik die inbreker zijn hersenpan in tig stukken ram?


Dat doet ons komen op het volgende; nu je zelf je eigendommen moet verdedigen; welke wapens gaan we inslaan?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-10-2002 23:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 23:28 schreef Mutilator het volgende:
Dat doet ons komen op het volgende; nu je zelf je eigendommen moet verdedigen; welke wapens gaan we inslaan?




Idd, daar heb ik wel eens over na lopen denken. Stel ik neem een pistool in huis, wat voor gevaren haal ik mezelf dan op de hals? Gebruik je zo'n ding niet te snel of verkeerd (door zijn kop schieten ipv zijn knieen) en ik heb 2 kinderen. Je hoort wel meer van die vreemde verhalen over kids die een pistool van papa hebben gevonden en er mee zijn gaan spelen met alle nare gevolgen.


Bazzio Attacks!!!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-10-2002 23:37 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 19 oktober 2002 23:33 schreef bazzio het volgende:
Idd, daar heb ik wel eens over na lopen denken. Stel ik neem een pistool in huis, wat voor gevaren haal ik mezelf dan op de hals? Gebruik je zo'n ding niet te snel of verkeerd (door zijn kop schieten ipv zijn knieen) en ik heb 2 kinderen. Je hoort wel meer van die vreemde verhalen over kids die een pistool van papa hebben gevonden en er mee zijn gaan spelen met alle nare gevolgen.


Een spijkergeweer op benzine is naast dodelijk, ook nog een praktisch.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-10-2002 0:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 oktober 2002 23:37 schreef Rasputin het volgende:
Een spijkergeweer op benzine is naast dodelijk, ook nog een praktisch.


Is dat geen log ding?

Ik zat zelf te denken aan een paralyzer of de aloude honkbalknuppel.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-10-2002 0:41]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-10-2002 0:54 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 0:40 schreef Mutilator het volgende:
Is dat geen log ding?

Ik zat zelf te denken aan een paralyzer of de aloude honkbalknuppel.

De meeste inbreken hebben volgens mij niet terug van ener van een ijzeren of lode staaf.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-10-2002 1:06 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

men neme:
een honkbalknuppel,
een goeie bankschroef,
een 20tal lange spijkers,
en een hamer
schroef de honkbalknuppel stevil vasten ga hamertje tik spelen (kan wel ff duren aangezien honkbalknuppels over het algemeen van vrij goeie kwaliteit hout zijn


My madness, my sadness


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-10-2002 1:19 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

een true knuppeltje


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-10-2002 1:26 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 1:06 schreef winters rage het volgende:
men neme:
een honkbalknuppel,
een goeie bankschroef,
een 20tal lange spijkers,
en een hamer
schroef de honkbalknuppel stevil vasten ga hamertje tik spelen (kan wel ff duren aangezien honkbalknuppels over het algemeen van vrij goeie kwaliteit hout zijn

Dan steken de spijkers met hun kop naar buiten. Da ga ni werke (ook wel, maar toch niet ni zo lekker)


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 20-10-2002 5:31 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ik zet het maar ff hier neer...maar ik moet het godverdomme toch echt ff melden...

Ik ging zonet weg uit de kroeg, doe mijn tas open en pak mijn sleutels. Ik zet mijn discman op en denk: hey ik mis iets! Mijn mobieltje is gestolen !!! (ja, een mobieltje)

Ik bedacht me opeens weer: hey ja...toen ik zonet mijn shag zou pakken zat het ritsje van mijn tas open, en ik snapte het al niet. Toen ik naar mijn fiets liep zat het ritsje weer open! gewoon gejat !!!

En nu wil ik nie vervelend doen, maar er stond wel de héééle tijd een zwarte achter me.....waarschijnlijk heeft die hem nu.

Ik dus weer naar de Plankier, aanbellen (want de deur is natuurlijk om deze tijd al dicht) komt Puk (de wachter) naar buiten en ik me verhaal vertellen. godverdomme !! IK baal er echt van,...




zo, dat was mijn beurt dan weer


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-10-2002 10:39 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 oktober 2002 0:40 schreef Mutilator het volgende:
Is dat geen log ding?

Ik zat zelf te denken aan een paralyzer of de aloude honkbalknuppel.


Redelijk zwaar, ongeveer een kettinzaag.
Maar hij vuurt toch een spijker per seconde.
Met een behoorlijke kracht, 30 meter ver geloof ik, en dan komt ie nog door een plank heen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-10-2002 11:39 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 1:26 schreef Iskariot het volgende:
Dan steken de spijkers met hun kop naar buiten. Da ga ni werke (ook wel, maar toch niet ni zo lekker)

jawel je moet echt lange spijkers hebben, die ken je er helemaal doorheen slaan


My madness, my sadness


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-10-2002 13:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 oktober 2002 23:33 schreef bazzio het volgende:
Idd, daar heb ik wel eens over na lopen denken. Stel ik neem een pistool in huis, wat voor gevaren haal ik mezelf dan op de hals? Gebruik je zo'n ding niet te snel of verkeerd (door zijn kop schieten ipv zijn knieen) en ik heb 2 kinderen. Je hoort wel meer van die vreemde verhalen over kids die een pistool van papa hebben gevonden en er mee zijn gaan spelen met alle nare gevolgen.


Ik zou dan een semi-automatisch pistool kopen waarvan je de geladen patroonhouder elders bewaart. Ook eentje met niet al te grote terugslag als je niet geoefend bent en dus snel te laden in noodgevallen.
ff langsgaan bij de plaatselijke schietclub is handig; wettelijk gezien ben je verplicht lid te zijn met pistoolbezit.

Verder denk ik aan een extra kurketrekker om achteraf z'n ogen uit te draaien; zo kan hij je niet identificeren om je aan te klagen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 20-10-2002 13:14 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

als je lid bent van een schietclub en je hebt een wapen, mag je die onder geen beding buiten de schietbaan gebruiken...

dus kan je net zo goed een illegaal wapen ergens vandaan halen, strafbaar ben je toch



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-10-2002 13:16 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 23:28 schreef Mutilator het volgende:
Dat doet ons komen op het volgende; nu je zelf je eigendommen moet verdedigen; welke wapens gaan we inslaan?


Nou, zoiets als op je user-icon, bijvoorbeeld (iets dergelijks werd hierboven ook al gesuggereerd): een lomp stuk hout met spijkers.


Touché, pussycat!


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 20-10-2002 17:49 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

belachelijk,Maar wel met het halve korps bij de uitvaart van Prins Claus staan.Wat kon daar nou voor boeiends gebeuren?En het halve leger stond er ook nog wat is dit voor idioots.Dit kon echt een dagje uit zijn voor criminelen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-10-2002 17:58 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Vertel eens wat nieuws. Junks van de straat halen en de stad veilig houden is ook al lang geen prioriteit voor de politie meer. Mensen zoals mij constant om niks aanhouden dat is blijkbaar prioriteit van ze. Stelletje waardeloze laffe honden zijn het. Te bang om zich echt in gevaarlijke situaties te begeven en uit verveling 'alternatieve' personen gaan lastigvallen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2002 18:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Toch wel gek: als er bij je wordt ingebroken komt de politie dus niet (niet belangrijk) maar als je jezelf verdedigd en die boef neerslaat dan komen ze opeens wel. En dan nemen ze jou mee. In wat voor land leven we nou toch.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-10-2002 18:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 18:01 schreef attila_de_hun het volgende:...In wat voor land leven we nou toch.


In een land waar criminelen rechten hebben en burgers plichten....


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-10-2002 18:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oeh, beter! Nu komen er meer blauwe ventjes beschikbaar om achter de bomen te gaan staan flitsen! Die gasten leveren véél meer op dan ventjes die misdaden moeten gaan oplossen. Voor het oplossen van misdaden hebben we immers Peter R. de Vries al; dus kan de politie zich gaan richten op belangrijker zaken zoals zakken vull..., eh, oh nee, het verhogen van de veiligheid op de Nederlandse wegen! Yes!!!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2002 18:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 18:08 schreef Heiden het volgende:
In een land waar criminelen rechten hebben en burgers plichten....


hoe denk jij (en anderen) over rechten van criminelen? Ik ben daar vrij streng in(om het maar zacht uit te drukken). In principe kunnen we allemaal een slippertje maken dus eerste keer redelijk tolerant. maar hardnekkigen keihard aanpakken(van lastigvallen op straat tot en met moord, uiteraard met een straf in verhouding).

maar aan de andere kant hoor je veel dat criminelen in de bak alleen maar meer crimineler worden. dus dat is wel lastig.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-10-2002 18:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Wisten jullie dat er in de jaren '50 nog wel eens 5 jaar (!) cel kon worden uitgedeeld aan een fietsendief? Denk je dat er veel idioten zouden zijn die nog een fiets jatten, als ze er 5 jaar voor konden krijgen? Commentaar graag!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2002 18:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 18:31 schreef Greycloak het volgende:
Wisten jullie dat er in de jaren '50 nog wel eens 5 jaar (!) cel kon worden uitgedeeld aan een fietsendief? Denk je dat er veel idioten zouden zijn die nog een fiets jatten, als ze er 5 jaar voor konden krijgen? Commentaar graag!


ja, maar het prbvleem hiervan heb ik al vermeld in mijnpost hiervoor. een fietsendief zal in de bak alleen nog maar een grotere crimineel worden.

en de ergste criminelen zijn die witte boorden criminelen . die worden nooit opgepakt.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-10-2002 19:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ach, ik heb geen exacte cijfers, maar ik denk dat meer dan de helft van de fietsendieven gelegenheidsdieven zijn; studenten die geen zin hebben naar hun flatje te lopen, geen geld hebben voor een taxi en dan dus maar een fiets jatten en dat ding ergens dumpen etc. Die gaan echt niet meer zo snel een fiets jatten als ze 5 jaar hun studie kunnen onderbreken. Verder gok ik er zo op dat een heleboel andere fietsendieven er toch écht geen 5 jaar voor over hebben. Natuurlijk zullen er altijd wel een paar zijn die de bak in gaan en erger worden, maar ik (zie al mijn gissingen) neem aan dat dat behoorlijk mee zal vallen, als je kijkt wat het oplevert.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-10-2002 19:18 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 18:22 schreef Greycloak het volgende:
Voor het oplossen van misdaden hebben we immers Peter R. de Vries al


Hmmz, dan maar Peter gaan klonen.


Bazzio Attacks!!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-10-2002 19:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 18:33 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, maar het prbvleem hiervan heb ik al vermeld in mijnpost hiervoor. een fietsendief zal in de bak alleen nog maar een grotere crimineel worden.

en de ergste criminelen zijn die witte boorden criminelen . die worden nooit opgepakt.


Het gevangenis-systeem werkt imho ook niet. Ze kunnen beter een soort TBS-systeem invoeren waarbij geen gevangenisstraf oftewel contact met andere criminelen plaatsvind. Gewoon huis-arrest met een electronische bandje om je been, waar al mee geexperimenteerd word.
Wij belastingbetalers betalen ons blauw aan gevangenissen om alleen maar zwaardere criminelen ervoor terug te krijgen...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen