IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2012 0:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 6 maart 2012 0:17 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ook leuk dat er vergeleken wordt met Zweden en Zwitserland. Het ene is een land voert al jaren een links elitair beleid en het andere land is nóg multicultureler dan Nederland
Maar goed, met een PVV beleid waren die landen ws nog véél welvarender geweest.


Ja, maar in Zweden is het ook geen rozegeur en maneschijn meer,

hun rating is net gezakt van AAA naar ABBA


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 08-03-2012 15:49 by nark Profiel van nark

Mannelijk lid krimpt
08 mrt. 2012, 10:27
In ruim 60 jaar tijd is de gemiddelde lengte van het mannelijk lid gekrompen.

In 1948 was de gemiddelde lengte (in 'ruststand') 9.7 cm, in 2012 was dat 8,9 cm. Dat blijkt uit onderzoek van de Italiaanse universiteit van Padua. Wel is de gemiddelde arm- en beenlengte van de man toegenomen.

De krimp van de penis zou te maken hebben met de veranderingen in de geslachtshormonen, veroorzaakt door onder meer de verslechterde leefomgeving, aldus professor Foresta. Ook obesitas zou een negatieve invloed hebben op de lengte.

Meer dan tweeduizend mannen rond de 18 jaar deden mee aan het onderzoek.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-03-2012 17:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Slecht onderzoek de slappe toestand is niet van belang, In veel gevallen is de penis in erectie groter als die in slappe toestand kleiner is. Daarnaast zijn talloze factoren van invloed op het formaat tijdens slappe toestand terwijl erecte toestand een maximum is en minder zal varrieren.

Als het buiten een paar graden kouder was tijdende dagen van het onderzoek dan vind je al snel dit soort dingen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2012 17:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ik vind het behoorlijk normaal dat die penis van 1948 ondertussen gekrompen is eigenlijk.


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-03-2012 17:27 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 8 maart 2012 17:22 schreef ElitE het volgende:
In veel gevallen is de penis in erectie groter als die in slappe toestand kleiner is.


Dit vertel je jezelf elke ochtend als je huilend voor de spiegel staat?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-03-2012 17:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ach, k heb eigenlijk niet te klagen hoor, nu hoef ik geen koe of paard op te zoeken maar kan ik het ook af met kippen en katten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-03-2012 22:08 by Forever After Profiel van Forever After

Zeer grote brand in Veenendaal
Laatste update: 8 maart 2012 21:43

RIJSWIJK - Bij een bedrijf aan de Nijverheidslaan in Veenendaal is donderdagavond brand uitgebroken.

De brandweer spreekt van een zeer grote brand. Er is veel brandweermaterieel aanwezig, of nog onderweg.

Het gaat om een bedrijf in medische apparatuur. De oorzaak van de brand is onbekend. Ook is onduidelijk of er nog mensen in het gebouw zijn.

© ANP / Nu.nl


Wim is weer lekker bezig.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-03-2012 0:51 by XXL Profiel van XXL

Medewerkers verbrand in hoogoven
08/03/12, 23:11 − bron: ANP

Twee werknemers van een aluminiumfabriek in Oostenrijk zijn donderdag op een gruwelijke manier om het leven gekomen. Ze kwamen vast te zitten in een hoogoven.

De temperatuur achter de gesloten deur liep op tot meer dan 300 graden. De twee mannen, van 56 en 49 jaar oud, zijn onherkenbaar verbrand.

De mannen voerden reparatiewerkzaamheden uit in de oven. De politie onderzoekt waarom de deur sloot en de oven aanging.



Kolere.....


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-03-2012 0:55 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ze kwamen er uit als schnitzel?



Daops
Usericon van Daops
Posted 09-03-2012 10:14 by Daops Profiel van Daops

Weten die Oostenrijkers ook eens..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-03-2012 10:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 maart 2012 0:55 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ze kwamen er uit als schnitzel?
eerder als bbq brikketten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-03-2012 12:31 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 9 maart 2012 10:14 schreef Daops het volgende:
Weten die Oostenrijkers ook eens..


dat je gas kunt verbranden ipv het door een ander op te laten snuiven?


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-03-2012 12:47 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 maart 2012 22:08 schreef Forever After het volgende:
Zeer grote brand in Veenendaal
Laatste update: 8 maart 2012 21:43

RIJSWIJK - Bij een bedrijf aan de Nijverheidslaan in Veenendaal is donderdagavond brand uitgebroken.

De brandweer spreekt van een zeer grote brand. Er is veel brandweermaterieel aanwezig, of nog onderweg.

Het gaat om een bedrijf in medische apparatuur. De oorzaak van de brand is onbekend. Ook is onduidelijk of er nog mensen in het gebouw zijn.

© ANP / Nu.nl


Wim is weer lekker bezig.


Rijswijk? Huh?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-03-2012 12:50 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Bij een bedrijf aan de Nijverheidslaan in Veenendaal is donderdagavond brand uitgebroken.




 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-03-2012 12:52 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ja, ik snapte het even niet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-03-2012 14:48 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

De Koninginnedagviering met koningin Beatrix en haar familie in de gemeenten Rhenen en Veenendaal gaat vooralsnog gewoon door. De burgemeesters van beide plaatsen verwachten dat na overleg met medewerkers van de Koninklijke familie.

Na het ernstige skiongeval van prins Friso was het onduidelijk of de viering van Koninginnedag met de familie door zou gaan. "We bereiden het voor zoals we dat altijd zouden doen", zegt Tias Elzenga, burgemeester van Veenendaal. "Het wordt niet soberder", benadrukt ook de Rhenense burgemeester Joost van Oostrum. "Koninginnedag vier je, of je viert het niet."

Beide gemeenten bereiden ieder een wandeling van zo’n 800 meter voor, die de koninklijke familie op 30 april gaat maken. Onderweg komen zij dansgroepen tegen en muzikanten. "Mocht er iets met prins Friso gebeuren, dan kunnen we altijd, na overleg met de Koningin, een ander besluit nemen", zegt Van Oostrum.



Mja, zat er in. Ik heb begrepen dat mocht het alsnog dit jaar niet doorgaan in veenendaal en rhenen, dan zijn we gewoon volgend jaar alsnog de lul.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-03-2012 14:48]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-03-2012 15:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Pas maar op Wim, de AIVD leest mee en voor je het weet wordt je je huis uitgezet op de bewuste bezoeksdatum .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 10-03-2012 15:16 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 8 maart 2012 15:49 schreef nark het volgende:
In 1948 was de gemiddelde lengte (in 'ruststand') 9.7 cm, in 2012 was dat 8,9 cm.
Is het niet gewoon kouder geworden in Rusland?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-03-2012 20:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 maart 2012 15:11 schreef Gemene Lepel het volgende:
Pas maar op Wim, de AIVD leest mee en voor je het weet wordt je je huis uitgezet op de bewuste bezoeksdatum .


We waren hier al niet van plan te blijven die dag. Willemeen, Arnhem it is, normaal gesproken.

Even wat anders.

DEN HAAG - Geen 'harinkie happen', maar een 'kapsalon in je muil'? Het eeuwenoude 'O, O, Den Haag' is toe aan vernieuwing. Dat vindt althans het Haagse Bureau Discriminatiezaken. Want de stad is door de jaren heen zó veranderd.
Tot op de dag van vanddag fungeert het nummer als officieus volkslied, voor zowel de Hagenaar als de Hagenees. In menig kroeg komt het nog geregeld voorbij en wordt het uit volle borst meegezongen.

Maar toen het nummer uitkwam in 1982 kende Den Haag nog niet zoveel nationaliteiten als nu.

Nieuwe versie

Het origineel van 'O, O, Den Haag' staat op naam van Harry Klorkestein. Pseudoniem voor Harry Jekkers, die het nummer opnam met de bandleden van het Klein Orkest.

Omroep West heeft Harry Jekkers zelf gevraagd of hij mee wilde denken over een nieuwe versie, maar die liet via zijn manager weten daar geen interesse in te hebben. Wel kreeg Omroep West de bekende Haagse band de Regâhs zo ver om een poging te wagen. En ook zanger John Medley deed een duit in het Haagse zakje.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/oh-oh-den-haag-toe-aan-vernieuwing

Wat slecht.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-03-2012 11:58 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Tientallen Emo's Gestenigd In Irak:

De afgelopen weken zijn in Bagdad minstens veertien jongeren gestenigd omdat ze er als emo uitzagen. Het aantal slachtoffers in heel Irak zou al zijn opgelopen tot 90 à 100. De moorden zijn het werk van sjiitische milities.

Emo is een subcultuur die gekenmerkt wordt door een introverte, depressieve houding. Emo's hebben zwarte lokken, dragen zwarte kleding en hebben vaak een androgien uiterlijk.

In sjiitische wijken circuleren lijsten met namen en adressen van tientallen potentiële slachtoffers. In pamfletten staat dat ze worden gestenigd als ze "hun smerige praktijken" niet staken.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2012 12:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 maart 2012 11:58 schreef Mortis Rex het volgende:
Tientallen Emo's Gestenigd In Irak:

De afgelopen weken zijn in Bagdad minstens veertien jongeren gestenigd omdat ze er als emo uitzagen. Het aantal slachtoffers in heel Irak zou al zijn opgelopen tot 90 à 100. De moorden zijn het werk van sjiitische milities.

Emo is een subcultuur die gekenmerkt wordt door een introverte, depressieve houding. Emo's hebben zwarte lokken, dragen zwarte kleding en hebben vaak een androgien uiterlijk.

In sjiitische wijken circuleren lijsten met namen en adressen van tientallen potentiële slachtoffers. In pamfletten staat dat ze worden gestenigd als ze "hun smerige praktijken" niet staken.
Gelukkig is het er daar flink op vooruit gegaan sinds de westerse inmenging verdwenen is. Al-Sadr en kornuiten hebben ook volstrekt geen vrij spel daar. Ik krijg het idee dat het onder Saddam nog niet eens zo slecht was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2012 12:22 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vermoed overigens ook dat dit het voorland is van huidig Noord-Afrika na alle revoluties. Als er een WOIII gaat ontstaan begint het daar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 11-03-2012 12:29 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 10 maart 2012 20:07 schreef De Tegenpartij het volgende:
We waren hier al niet van plan te blijven die dag. Willemeen, Arnhem it is, normaal gesproken.

Even wat anders.

DEN HAAG - Geen 'harinkie happen', maar een 'kapsalon in je muil'? Het eeuwenoude 'O, O, Den Haag' is toe aan vernieuwing. Dat vindt althans het Haagse Bureau Discriminatiezaken. Want de stad is door de jaren heen zó veranderd.
Tot op de dag van vanddag fungeert het nummer als officieus volkslied, voor zowel de Hagenaar als de Hagenees. In menig kroeg komt het nog geregeld voorbij en wordt het uit volle borst meegezongen.

Maar toen het nummer uitkwam in 1982 kende Den Haag nog niet zoveel nationaliteiten als nu.

Nieuwe versie

Het origineel van 'O, O, Den Haag' staat op naam van Harry Klorkestein. Pseudoniem voor Harry Jekkers, die het nummer opnam met de bandleden van het Klein Orkest.

Omroep West heeft Harry Jekkers zelf gevraagd of hij mee wilde denken over een nieuwe versie, maar die liet via zijn manager weten daar geen interesse in te hebben. Wel kreeg Omroep West de bekende Haagse band de Regâhs zo ver om een poging te wagen. En ook zanger John Medley deed een duit in het Haagse zakje.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/oh-oh-den-haag-toe-aan-vernieuwing

Wat slecht.


Wat een vreselijk debiel idee zeg.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2012 15:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Bij heren zoals deze mogen ze na aanhouding ter plekke met een buldozer over de auto heen rijden!

Man met 160 kilometer per uur door bebouwde kom
Nederland • Geschreven door Novum op 12-03-2012 @ 14:26

Het rijbewijs van een 27-jarige Arnhemmer is zondagmiddag ingenomen nadat hij met 160 kilometer per uur door de bebouwde kom in zijn woonplaats reed. Dat laat de politie weten.

De snelheidsduivel werd gesnapt bij een politiecontrole op de Batavierenweg. Of de man zijn rijbewijs terugkrijgt is aan het Openbaar Ministerie


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 12-03-2012 16:35 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Damn staat er geen gevangenisstraf op?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen