IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 12-03-2012 17:28 by Teneighty Profiel van Teneighty

Behandelen als poging tot doodslag inderdaad.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-03-2012 20:54 by Forever After Profiel van Forever After

Nog zo'n actie die doodschopwaardig is:

Auto geraakt door gietijzeren stoel en tafel
Laatste update: 12 maart 2012 17:49

AMSTERDAM - Een auto is in de nacht van zondag op maandag op de A73 in de buurt van Venlo beschadigd geraakt door een gietijzeren stoel en tafel, die van een viaduct werden gegooid.

De 30-jarige bestuurder uit Reuver bleef ongedeerd. De politie is opzoek naar getuigen en de eigenaar van de bistroset.

De bestuurder was omstreeks 02.30 uur vanuit Venlo op weg naar Reuver toen er, ter hoogte van de Glazenapstraat bij Tegelen, vanaf een viaduct een stoel en tafel naar beneden werden gegooid. Het dak van de auto raakte ernstig beschadigd, de ruiten van het voertuig bleven wel heel.

© Novum / Nu.nl

Met emo-look richting Irak is ook een optie natuurlijk.


 


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 12-03-2012 20:56 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ben je boos?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-03-2012 22:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 maart 2012 11:58 schreef Mortis Rex het volgende:
Tientallen Emo's Gestenigd In Irak:

De afgelopen weken zijn in Bagdad minstens veertien jongeren gestenigd omdat ze er als emo uitzagen. Het aantal slachtoffers in heel Irak zou al zijn opgelopen tot 90 à 100. De moorden zijn het werk van sjiitische milities.

Emo is een subcultuur die gekenmerkt wordt door een introverte, depressieve houding. Emo's hebben zwarte lokken, dragen zwarte kleding en hebben vaak een androgien uiterlijk.

In sjiitische wijken circuleren lijsten met namen en adressen van tientallen potentiële slachtoffers. In pamfletten staat dat ze worden gestenigd als ze "hun smerige praktijken" niet staken.


Vraag me af wat hiervan waar is...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-03-2012 8:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

slecht nieuws!

Luv stopt na 35 jaar definitief
AMSTERDAM - Het populaire muzikale damestrio Luv, bestaande uit zangeressen Patty Brard, Marga Scheide en José Hoebee, stopt definitief. Dat hebben de zangeressen in goed overleg besloten.
In 2006 kwamen de drie dames weer bij elkaar voor een gastoptreden bij de Toppers. Daarna gaf het trio nog mondjesmaat optredens in Nederland.

Patty, Marga en José hadden in de jaren 80 grote successen met de groep. Zowel in binnen- als buitenland scoorde Luv grote hits als ‘You’re The Greatest Lover’ en ‘Trojan Horse’.

Marga Scheide is nuchter over het besluit. "We hebben altijd gezegd, dat als iemand er geen zin meer in heeft, we zouden stoppen. Dat moment is voor mij nu aangebroken." Patty gaat zich volledig richten op haar solocarrière en De Diva’s, een groep waar ook Tatjana Simic en Patricia Paay deel van uitmaken.

Luv maakt de optreden die nog staan af, maar het trio is niet meer te boeken.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-03-2012 8:51 by Hexegot Profiel van Hexegot

Vraag me wel af waar ze überhaupt nog optreden/traden dan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-03-2012 12:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 maart 2012 8:51 schreef Hexegot het volgende:
Vraag me wel af waar ze überhaupt nog optreden/traden dan.


In het bejaardenhuis vermoed ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2012 12:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Vinkenzetters moeten auteursrechtenmaatschappij Sabam betalen per deuntje van hun vogel. SABAM bezit immers de rechten op de tiendelige CD-reeks ‘Zo fluit mijn vogel’.

De krant De Morgen meldde vandaag dat bibliotheken auteursrechtenmaatschappij Sabam moeten betalen als ze een voorleesuurtje organiseren. Heel wat bibliotheken kregen al een telefoontje waarin geïnformeerd werd naar ‘ontdoken’ betalingen. Bibliotheken zijn echter niet het enige doelwit van SABAM. Ook vinkenzetters betalen binnenkort de rekening.

SABAM bezit immers de rechten op de tiendelige CD-reeks ‘Zo fluit mijn vogel’, met daarop meer dan 4.000 vogelgeluiden, waaronder dus ook het gezang van een vink. ‘Een eenvoudige toepassing van de wet’, noemt woordvoerder Jérôme Van Win het. ‘Wie zijn vink laat zingen, betaalt daarvoor de rekening. Het verschuldigde bedrag is bovendien zeer eenvoudig te berekenen, gezien de vinkenzetters elk deuntje van hun vogel standvastig op een plank noteren. De lijst met tarieven per deuntje staat op onze website. ‘

Ook eigenaars van andere zangvogels, en zelfs duivenmelkers, komen in het vizier van SABAM. ‘Maar dit is zeker geen campagne waarbij we systematisch vogelliefhebbers gaan belasten. Wij hebben een dienst die zich bezighoudt met het opsporen van evenementen waarvoor rechten moeten worden betaald. Vinkenzettingen of een papegaaienshows horen daar ook bij.’



signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-03-2012 12:54 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 13 maart 2012 8:45 schreef attila_de_hun het volgende:
slecht nieuws!

Luv stopt na 35 jaar definitief
AMSTERDAM - Het populaire muzikale damestrio Luv, bestaande uit zangeressen Patty Brard, Marga Scheide en José Hoebee, stopt definitief. Dat hebben de zangeressen in goed overleg besloten.
In 2006 kwamen de drie dames weer bij elkaar voor een gastoptreden bij de Toppers. Daarna gaf het trio nog mondjesmaat optredens in Nederland.

Patty, Marga en José hadden in de jaren 80 grote successen met de groep. Zowel in binnen- als buitenland scoorde Luv grote hits als ‘You’re The Greatest Lover’ en ‘Trojan Horse’.

Marga Scheide is nuchter over het besluit. "We hebben altijd gezegd, dat als iemand er geen zin meer in heeft, we zouden stoppen. Dat moment is voor mij nu aangebroken." Patty gaat zich volledig richten op haar solocarrière en De Diva’s, een groep waar ook Tatjana Simic en Patricia Paay deel van uitmaken.

Luv maakt de optreden die nog staan af, maar het trio is niet meer te boeken.



Kut Zal ik ze nooit live kunnen zien.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-03-2012 12:55 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 13 maart 2012 12:53 schreef Hypnos het volgende:
Vinkenzetters moeten auteursrechtenmaatschappij Sabam betalen per deuntje van hun vogel. SABAM bezit immers de rechten op de tiendelige CD-reeks ‘Zo fluit mijn vogel’.



Is dit uit de Speld, of is dit serieus? Normaliter zou ik de vraag niet stellen, maar ja, Belgie he.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-03-2012 12:56]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-03-2012 12:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 maart 2012 12:53 schreef Hypnos het volgende:
Vinkenzetters moeten auteursrechtenmaatschappij Sabam betalen per deuntje van hun vogel. SABAM bezit immers de rechten op de tiendelige CD-reeks ‘Zo fluit mijn vogel’.

De krant De Morgen meldde vandaag dat bibliotheken auteursrechtenmaatschappij Sabam moeten betalen als ze een voorleesuurtje organiseren. Heel wat bibliotheken kregen al een telefoontje waarin geïnformeerd werd naar ‘ontdoken’ betalingen. Bibliotheken zijn echter niet het enige doelwit van SABAM. Ook vinkenzetters betalen binnenkort de rekening.

SABAM bezit immers de rechten op de tiendelige CD-reeks ‘Zo fluit mijn vogel’, met daarop meer dan 4.000 vogelgeluiden, waaronder dus ook het gezang van een vink. ‘Een eenvoudige toepassing van de wet’, noemt woordvoerder Jérôme Van Win het. ‘Wie zijn vink laat zingen, betaalt daarvoor de rekening. Het verschuldigde bedrag is bovendien zeer eenvoudig te berekenen, gezien de vinkenzetters elk deuntje van hun vogel standvastig op een plank noteren. De lijst met tarieven per deuntje staat op onze website. ‘

Ook eigenaars van andere zangvogels, en zelfs duivenmelkers, komen in het vizier van SABAM. ‘Maar dit is zeker geen campagne waarbij we systematisch vogelliefhebbers gaan belasten. Wij hebben een dienst die zich bezighoudt met het opsporen van evenementen waarvoor rechten moeten worden betaald. Vinkenzettingen of een papegaaienshows horen daar ook bij.’



Geen nepnieuws, AUB.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2012 12:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

kan best waar zijn. Vinkenzetters gebruiken een voorfluitdeuntje van een cd meestal (vroeger deden ze dat zelf). En ja, auteursrechten...

http://tvolen.be/2012/03/13/sabam-eist-geld-van-vinkenzetters/

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-03-2012 12:58]


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-03-2012 12:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 maart 2012 12:57 schreef Hypnos het volgende:
kan best waar zijn. Vinkenzetters gebruiken een voorfluitdeuntje van een cd meestal (vroeger deden ze dat zelf). En ja, auteursrechten...

http://tvolen.be/2012/03/13/sabam-eist-geld-van-vinkenzetters/


quote:
Op 13 maart 2012 12:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Geen nepnieuws, AUB.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2012 13:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

o.


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-03-2012 13:03 by Mark Profiel van Mark



Vraag me af hoe veel mensen in Belgie daadwerkelijk doorhebben dat het hier een nep nieuwssite betreft, dat dan weer wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-03-2012 13:03]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-03-2012 13:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 maart 2012 12:54 schreef Mark het volgende:
Kut Zal ik ze nooit live kunnen zien.


er zijn sowieso al helemaal geen "lekkere wijvenbands" meer. vroeger was alles beter....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2012 12:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-03-2012 13:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 maart 2012 13:04 schreef attila_de_hun het volgende:
er zijn sowieso al helemaal geen "lekkere wijvenbands" meer. vroeger was alles beter....
Atomic Kitten, Eurovisie Songgeneuzel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 14-03-2012 15:54 by Zoep Profiel van Zoep



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-03-2012 16:12 by XXL Profiel van XXL

Eerlijk gezegd had ik verwacht dat Hypnos dit bericht wel zou opleuken met wat schokkende foto's of een verkeersongelukgifje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2012 16:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Laten we blij zijn dat dat soort karige grappen eens een keer achterwege blijven

Treurig nieuws


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2012 16:29 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 14-03-2012 16:40 by Zoep Profiel van Zoep

quote:
Op 14 maart 2012 16:29 schreef MR. N het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2763288/indiers-hebben-meer-gsms-dan-toiletten.html

Doet me sterk aan Herman Finkers denken.

Gooien ze het op de grond oid? Dat kan toch niet?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2012 16:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

*zucht*


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-03-2012 16:47 by XXL Profiel van XXL

Hier in huis hebben we ook drie mobieltjes en slechts één toilet, Sahib.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen