IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2012 21:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ze gaan zeker Burgemeester en slaaf spelen


signature


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-04-2012 21:16 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 13 april 2012 20:55 schreef bastianus het volgende:
Alberto Spagetti.
*proest*


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-04-2012 21:20 by stigma Profiel van stigma

Die hamsters zijn anders ook wel even meidiageil aan het doen zeg!

http://www.telegraaf.nl/buitenland/11902796/__Hamster_magnetisch_na_ongelukje__.html

Hamster magnetisch na ongelukje
BUGBROOKE - Inmiddels kunnen ze er hartelijk om lachen, maar aanvankelijk was de schok groot bij de familie Meech uit het Engelse plaatsje Bugbrooke. Toen het gezin dinsdag thuiskwam na een dagje uit, vonden ze hun geliefde hamster Smurf hoog in de lucht tegen de tralies van zijn kooitje geplakt.
Artsen haat haar.

“Het zag er behoorlijk gruwelijk uit”, vertelt moeder Kate Meech tegen de BBC. “Mijn dochter werd helemaal bleek en verkeerde een paar minuten lang in shock. Gelukkig bleek Smurf verder ongedeerd.”

Wat bleek er nou aan de hand? Smurf had op een speelgoedpoppetje gekauwd en daardoor een magneetje binnengekregen. Na een paar dagen in een van zijn hamzakken te hebben gezeten, was de magneet naar buiten gekomen. Smurf zat zodoende met zijn bek vastgeplakt tegen de ijzeren tralies van zijn kooi.

Het gezin heeft de hamster voorzichtig los getrokken en naar een dierenarts gebracht. Die had nooit nog nooit zoiets gezien. Afgezien van een schrammetje, heeft Smurf verder gelukkig niks overgehouden aan zijn angstige avontuur.

[edit] Fnukkin ads!


[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 13-04-2012 21:21]


Subtiel kamerolifantje


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 13-04-2012 22:47 by Zoep Profiel van Zoep

Is dit echt? Ik vind het grappig, maar moeilijk te geloven.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2012 23:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 april 2012 20:59 schreef BenKnuckles het volgende:
Of in Octaaf z'n bolle.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-04-2012 0:51 by faalhaas Profiel van faalhaas

http://nos.nl/video/361343-justitie-wil-nieuw-proces-tegen-hells-angels.html

Het Openbaar Ministerie gaat een nieuwe poging doen om te bewijzen dat de motorclub Hell's Angels een criminele organisatie is. Ben zeer benieuwd of ze het ditmaal wel gaat lukken.


... hoe de hazen lopen ...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 16-04-2012 12:03 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

'Hele leven werd Morosini geconfronteerd met ongeluk'

14/04/2012 23:02

De plotselinge dood van Piermario Morosini, die zaterdag werd getroffen door drie hartaanvallen, heeft Italië in diepe rouw gedompeld. Vanwege het overlijden van de 25-jarige Livorno-speler werd de 33ste speelronde in Italië afgelast. Dus ook het duel tussen Udinese, de club die Morosini uitleende aan Livorno, en Internazionale vond geen doorgang.

'We zijn geschokt door wat er is gebeurd', stelt Inter-aanvoerder Javier Zanetti. 'Dit is ongelooflijk. Dat alle wedstrijden niet doorgaan is meer dan logisch. Iedereen is in rouw. Het hele team is in gedachten bij de nabestaanden.'

Lecce-trainer Serse Cosmi liet Morosini in de Serie A debuteren (tegen Internazionale, 0-1 verlies). 'Het hele leven werd Morosini geconfronteerd met ongeluk, met dingen die groter waren dan hijzelf. Hij verloor zijn ouders op jonge leeftijd en zijn broertje pleegde zelfmoord. Het lot heeft hem herenigd met zijn familie.'

Livorno-voorzitter Aldo Spinelli is eveneens geschokt door het verlies van Morosini. 'We moeten straks zoeken naar moed, maar nu is iedereen in shock.'


Shit happens. Wat ik erger vind is zijn zus, die als enige van het gezin overblijft en ernstig ziek is. Beide ouders zijn op jonge leeftijd overleden, een 3e nakomeling heeft zelfmoord gepleegd, en dan nu de voetballende broer.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2012 20:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ach tis maar een voetballer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-04-2012 20:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 april 2012 12:03 schreef G.I.R.L. het volgende:


Shit happens. Wat ik erger vind is zijn zus, die als enige van het gezin overblijft en ernstig ziek is. Beide ouders zijn op jonge leeftijd overleden, een 3e nakomeling heeft zelfmoord gepleegd, en dan nu de voetballende broer.


lijkt ook voorbestemd


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-04-2012 21:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Die Breivik moet toch ook wel van een andere planeet komen..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2012 21:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ach hij is gewoon iemand zoals vele mensen, echter hij heeft het toeval dat hij ook nog eens slim is en dingen wat constructiever aanpakt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2012 21:57 by bastianus Profiel van bastianus

Echt hard is hij niet opgeschoten met zijn acties.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-04-2012 22:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 16 april 2012 21:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Die Breivik moet toch ook wel van een andere planeet komen..

Hij lijkt mij een nieuwe Adolf Hitler, maar dan zonder platform. Gelukkig maar.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-04-2012 22:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 april 2012 21:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Die Breivik moet toch ook wel van een andere planeet komen..


hoe "out there" hij ook is, de rauwe emotie van trots en eer toen ze zijn "werk" naar voor brachten, de Schreivik, die was aandoenlijk. Alsof hij plotseling zichzelf zag.


signature


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 16-04-2012 22:20 by Zoep Profiel van Zoep

Was hij niet volledig ontoerekeningsvatbaar verklaard door het Noorse OM? Juist zij willen hem vervolgen, maar besloten dat hij te psychotisch was. Of geldt dit niet meer?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2012 22:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 april 2012 22:20 schreef Zoep het volgende:
Was hij niet volledig ontoerekeningsvatbaar verklaard door het Noorse OM? Juist zij willen hem vervolgen, maar besloten dat hij te psychotisch was. Of geldt dit niet meer?


Afgelopen week is een 2e onderzoek verschenen wat lijnrecht tegenover dat eerste rapport staat en claimt dat hij volledig toerekeningsvatbaar is.

Toerekeningsvatbaarheid is dan ook een zeer subjectief begrip.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-04-2012 22:26 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 16 april 2012 22:18 schreef Hypnos het volgende:
hoe "out there" hij ook is, de rauwe emotie van trots en eer toen ze zijn "werk" naar voor brachten, de Schreivik, die was aandoenlijk. Alsof hij plotseling zichzelf zag.


Aandoenlijk? Zielig bedoel je hoop ik.

Beste is als ie levenslang krijgt en dat de pers daarna geen enkele aandacht meer schenkt aan deze zieke narcist.


... hoe de hazen lopen ...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 16-04-2012 22:32 by stigma Profiel van stigma

@Zoep: Uit een tweede rapport kwam naar voren dat hij wel degelijk toerekeningsvatbaar was. Tenminste, dat is het laatste wat ik daarover hoorde.

[edit] Wat Elite zegt dus.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 16-04-2012 22:32]


Subtiel kamerolifantje


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-04-2012 22:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 april 2012 22:26 schreef faalhaas het volgende:
Aandoenlijk? Zielig bedoel je hoop ik.

Beste is als ie levenslang krijgt en dat de pers daarna geen enkele aandacht meer schenkt aan deze zieke narcist.


beiden. Ik ben een sucker als het op rauwe emotie aankomt, zelfs van een narcist die ze voor ieders veiligheid best zo ver mogelijk houden van de maatschappij


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2012 22:35 by bastianus Profiel van bastianus

In elk geval heeft hij moeite om de zaken in het juiste perspectief te zien, lijkt me. Net als b.v. Mohammed B. of die Mohamed in Toulouse of Volkert van der G.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 16-04-2012 22:44 by Zoep Profiel van Zoep

Hoe stellen ze eigenlijk een psychose vast...zelfs dat is kennelijk niet duidelijk te diagnosticeren. Als hij volledig toerekeningsvatbaar was/is, dan is het een psychopaat? Dan is zijn ''zonde'' dat hij zich niet aan de wet hield zeker?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-04-2012 22:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 april 2012 22:44 schreef Zoep het volgende:
Hoe stellen ze eigenlijk een psychose vast...zelfs dat is kennelijk niet duidelijk te diagnosticeren. Als hij volledig toerekeningsvatbaar was/is, dan is het een psychopaat? Dan is zijn ''zonde'' dat hij zich niet aan de wet hield zeker?


Het feit dat hij niet ontoerekeningsvatbaar wil verklaard worden lijkt me een teken dat hij "menselijke" lafheid mist.


signature


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 16-04-2012 22:49 by Zoep Profiel van Zoep

Op de een of andere manier komt dat ook niet helemáál toerekeningsvatbaar over. Maar zo'n persoon weet wat de wet is.

Ik denk dan aan iets als psychopathie omdat ik me niet kan voorstellen dat een persoon met iets van empathie zoiets niet kan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Zoep op 16-04-2012 22:49]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-04-2012 22:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 april 2012 21:57 schreef bastianus het volgende:
Echt hard is hij niet opgeschoten met zijn acties.


maar hij heeft er wel hard op geschoten (op jonge mensen dan.

maar goed, hoe zo iemand niet gek verklaard kan worden is mij een raadsel.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-04-2012 22:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Hij wil niet ontoerekeningsvatbaar zijn om zijn statement sterker te maken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen