IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 21-04-2012 16:48 by Blueprint Profiel van Blueprint

Wilders geeft Brussel dus de schuld. Alsof Nederland niet een van de aanjagers van de strenge Europese begrotingsregels was...


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-04-2012 16:50 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik ben geen fan van vallende kabinetten, maar dit is inderdaad dikke prima.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-04-2012 16:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nou, zo snel mogelijk maar nieuwe verkiezingen hopelijk!

ik voorspel trouwens Paars III (met mogelijkk GL en/of D'66)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-04-2012 16:52]


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-04-2012 16:58 by Dentz Profiel van Dentz

Ik voorspel weer een zootje ongeregeld waarmee geen fatsoenlijke coalitie te vormen is.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-04-2012 17:00 by M. Profiel van M.

Haha, "de dictator uit Brussel", QUE?!? En Henk en Ingrid zijn opeens AOW-ers. Hij moet oppassen dat ze niet allemaal jaloers worden op zijn rechte rug!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-04-2012 17:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 april 2012 17:00 schreef M. het volgende:
Haha, "de dictator uit Brussel", QUE?!? En Henk en Ingrid zijn opeens AOW-ers. Hij moet oppassen dat ze niet allemaal jaloers worden op zijn rechte rug!


Alles waar hij nu opeens kritiek op heeft, dat had hij dus ook wel een paar weken eerder kunnen bedenken.

Maar straks wordt de PVV nog de grootste partij zeg.....


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-04-2012 17:18 by Daops Profiel van Daops

Rutten en Verhagen vallen Wilders aan. Wilders kruipt weer in de slachtofferrol. Dit zal hem helaas vast weer doen stijgen in de peilingen..



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-04-2012 17:24 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 april 2012 16:27 schreef M. het volgende:
Yes!! BIER!!!! *doet dansje op het graf van dit kabinet*

Jeetje wat krijgt Wilders de zwarte piet. Ben benieuwd hoe die het brengt...


Ik doe een Palmpje mee.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-04-2012 17:32 by bastianus Profiel van bastianus

Ik gok dat Rutte en Verhagen, middels een zakenkabinet en volop lachend, alsnog vrolijk verder gaan met het afbreken van zorg, onderwijs en alle rechten van mensen die rond en onder de armoedegrens zitten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-04-2012 17:32 by Forever After Profiel van Forever After

En dan nu graag een regering zonder de uitknijpers CDA en VVD.



Btw, je zou bijna PVV gaan stemmen vanwege Mr. N.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 21-04-2012 17:34]


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-04-2012 17:38 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 april 2012 17:32 schreef Forever After het volgende:
En dan nu graag een regering zonder de uitknijpers CDA en VVD.



Btw, je zou bijna PVV gaan stemmen vanwege Mr. N.


Teveel eer, maar bedankt!


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-04-2012 17:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 april 2012 17:32 schreef bastianus het volgende:
Ik gok dat Rutte en Verhagen, middels een zakenkabinet en volop lachend, alsnog vrolijk verder gaan met het afbreken van zorg, onderwijs en alle rechten van mensen die rond en onder de armoedegrens zitten.


De PVV gedoogt ze niet meer (aldus dhr Wilders zelf). Ze hebben dus geen meerderheid bij verschillende punten. Nee, ze moeten denk ik wel (nieuw everkiezingen dus).
En de "mannenbroeders" kunnen hun marginale rol weer innemen, precies zoals het hoort.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-04-2012 17:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ja, ik hoop dat de SGP nu geen invloed meer krijgt.

Blijft wrang, dat zo'n partij in ene keer veel invloed krijgt.


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-04-2012 17:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 april 2012 17:40 schreef MR. N het volgende:
Ja, ik hoop dat de SGP nu geen invloed meer krijgt.

Blijft wrang, dat zo'n partij in ene keer veel invloed krijgt.


Ik verwijt eigenlijk alleen Rutte (en Verhage) iets. Die wilden pe se over zo rechts mogelijk, paars was niet te bespreken. Nou, daar staan ze dan.... (gelukkig mogen we wel 130 en is Rutte in de Donald Duck verschenen!! )

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-04-2012 17:43]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-04-2012 17:46 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Het is wel tijd om dingen eens echt aan te pakken, grote bouwprojecten en dergelijke liggen allemaal al lang op apegapen, wat erg slecht is voor heel wat bedrijven. Investeren, hervormen, maar wel op een humane manier.


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-04-2012 17:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 21 april 2012 17:42 schreef attila_de_hun het volgende:
(gelukkig mogen we wel 130 en is Rutte in de Donald Duck verschenen!! )




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-04-2012 17:50]


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-04-2012 18:01 by Staalman Profiel van Staalman

Misschien zijn die Belgen toch niet gek, ze doen wel 3 jaar over het vormen van een regering maar dan werkt het wel.
Nederland is nml. op dit moment kampioen vallende kabinetten.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 21-04-2012 19:22 by Zoep Profiel van Zoep

Ik wil dit kabinet niet, maar dan zie ik weer geen echt goed alternatief


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 21-04-2012 19:24 by Bonnie Profiel van Bonnie

een goed alternatief is GEEN kabinet




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-04-2012 20:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 april 2012 19:24 schreef Bonnie het volgende:
een goed alternatief is GEEN kabinet


Een goede combo speelt net zo lekker


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-04-2012 21:23 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

56 zwaargewonden door treinbotsing in Amsterdam
Laatste update: 21 april 2012 21:18

AMSTERDAM - In Amsterdam zijn zaterdagavond twee passagierstreinen op elkaar gebotst. Daarbij zijn 70 gewonden gevallen, hiervan zijn 56 mensen zwaargewond.

Van de zwaargewonden zijn 13 passagiers zeer ernstig gewond geraakt en 43 ernstig. Dat heeft een woordvoerder van de brandweer gezegd.
Volgens een woordvoerder van de Nederlandse Spoorwegen is er onder meer sprake van botbreuken en kneuzingen. Nog vijf of zes mensen zouden in de treinen bekneld zijn.

Naast de politie en brandweer zijn er veel ambulances en een traumahelikopter aangwezig. De brandweer maakt gebruik van ladderwagens om over de metalen schutting naast het spoor heen te komen. De vele omstanders worden door de politie op afstand gehouden.

Glazen wand
Volgens RTL Nieuws vielen passagiers uit hun stoel, sommigen werden hard tegen de glazen tussenwanden in de trein geklapt. Op stadszender AT5 is live te zien hoe de passagiers uit de treinen worden gehaald.
Het ongeval is gebeurd op de Singelgrachtbrug ter hoogte van het Westerpark tussen station Amsterdam-Sloterdijk en Amsterdam-Centraal. De stoptrein is aan de voorkant flink beschadigd. Volgens een ooggetuige reden de treinen niet op volle snelheid.

Signaal
Volgens een woordvoerder van de KLPD is het nog niet uit te sluiten dat een van de treinen door rood is gereden. Een van de twee passagierstreinen gaf vlak voor het ongeluk een langgerekt geluidssignaal af. Daarna was een harde klap te horen, zei een ooggetuige zaterdagavond. Volgens haar waren de eerste hulpverleners binnen 8 minuten bij de plaats van het ongeluk.

Ook ondersteunen hulpverleners van het Nederlandse Rode Kruis het ambulancepersoneel dat zich ontfermt over de gewonden van de treinbotsing in Amsterdam. Dat heeft een woordvoerder van de organisatie laten weten.
Volgens hem gaat een team van 12 leden van de zogeheten Sigma-groep ter plaatse. Die bestaat uit vrijwillige hulpverleners die de professionele medische hulpverleners kunnen ondersteunen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-04-2012 21:25 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Wow...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-04-2012 21:27 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Jezus zeg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 21-04-2012 21:42 by Zoep Profiel van Zoep

Lijkt me een klein wonder dat er nog geen doden zijn. De categorie zwaargewond is volgens mij wel heel zwaar, dat iemand er verschrikkelijk aan toe is. Erg.


De Knoflookpineut
Omdat het kan!
Usericon van De Knoflookpineut
Posted 21-04-2012 21:43 by De Knoflookpineut Profiel van De Knoflookpineut

quote:
Op 21 april 2012 19:24 schreef Bonnie het volgende:
een goed alternatief is GEEN kabinet


Yes, total anarchy

Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe zo'n frontale treinbotsing gebeurt? In een gemiddeld Nederlands polderlandschap zie je een trein toch van mijlen ver aankomen, en er zit toch wel ergens een soort van rem op lijkt me?

[Dit bericht is gewijzigd door De Knoflookpineut op 21-04-2012 21:43]


Slechtgehumeurde buurman.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen