IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-04-2012 11:16 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Uitkeringstrekkers Rotterdam solliciteren niet ROTTERDAM - Bijna de helft (14.000) van de arbeidsgeschikte uitkeringsgerechtigden in Rotterdam zoekt niet actief naar werk, terwijl dat wel moet. De groep denkt niet sollicitatieplichtigtezijn vanwege gezondheidsproblemen. Dit kost Rotterdam jaarlijks zo'n 200 miljoeneuro. Dat staat in het tweede koopkrachtonderzoek van de gemeente Rotterdam, waar Leefbaar Rotterdam bij monde van Maarten Struijvenberg woensdag vragen over stelde in de commissie Maatschappelijke Ondersteuning, Volksgezondheid, Sociale Zaken en Participatie. Struijvenberg zegt de cijfers ''schrikbarend hoog'' te vinden. ''Het gaat om zo'n 14.000 mensen die gewoon niet op zoek gaan naar werk, terwijl ze wettelijk een sollicitatieplicht hebben. De sociale dienst moet hen controleren en maatregelen tegen hen nemen, alleen al omdat dit de gemeente jaarlijks 200 miljoen euro aan bijstand kost.'' Schrijnend Struijvenberg vindt het vooral schrijnend omdat uit hetzelfde onderzoek blijkt dat mensen met
een laagbetaalde baan het vaak slechter hebben dan mensen met een uitkering. Bijstandsgerechtigden kunnen in tegenstelling totmensenmeteen baan vaak aanspraak doen op allerlei financiële regelingen.

Herkennen we die nog?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-04-2012 11:21 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 25 april 2012 11:12 schreef bastianus het volgende:
Ja. De prijs van beschaving is nu eenmaal dat je belasting betaalt en sommige zaken collectief regelt. Als dat alles is.
Toegegeven, het is af en toe wel even slikken. Hier in Tilburg gaf men vroeger een gratis visakte aan structurele werkweigeraars


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-04-2012 11:23 by faalhaas Profiel van faalhaas

iPIm dat is gewoon een stukje naleving van de wet die niet gebeurt. Als je niet voldoende solliciteert krijg je een korting op je uitkering, kan oplopen tot 100%. Dat zijn de landelijke regels, dus wat is je punt?


... hoe de hazen lopen ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2012 11:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 april 2012 11:16 schreef iPim het volgende:
Uitkeringstrekkers Rotterdam solliciteren niet ROTTERDAM - Bijna de helft (14.000) van de arbeidsgeschikte uitkeringsgerechtigden in Rotterdam zoekt niet actief naar werk, terwijl dat wel moet. De groep denkt niet sollicitatieplichtigtezijn vanwege gezondheidsproblemen. Dit kost Rotterdam jaarlijks zo'n 200 miljoeneuro. Dat staat in het tweede koopkrachtonderzoek van de gemeente Rotterdam, waar Leefbaar Rotterdam bij monde van Maarten Struijvenberg woensdag vragen over stelde in de commissie Maatschappelijke Ondersteuning, Volksgezondheid, Sociale Zaken en Participatie. Struijvenberg zegt de cijfers ''schrikbarend hoog'' te vinden. ''Het gaat om zo'n 14.000 mensen die gewoon niet op zoek gaan naar werk, terwijl ze wettelijk een sollicitatieplicht hebben. De sociale dienst moet hen controleren en maatregelen tegen hen nemen, alleen al omdat dit de gemeente jaarlijks 200 miljoen euro aan bijstand kost.'' Schrijnend Struijvenberg vindt het vooral schrijnend omdat uit hetzelfde onderzoek blijkt dat mensen met
een laagbetaalde baan het vaak slechter hebben dan mensen met een uitkering. Bijstandsgerechtigden kunnen in tegenstelling totmensenmeteen baan vaak aanspraak doen op allerlei financiële regelingen.

Herkennen we die nog?
Betekend alleen dat Rotterdammers luie donders zijn .. en nu?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-04-2012 11:27 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 25 april 2012 11:23 schreef Jenje het volgende:
Betekend alleen dat Rotterdammers luie donders zijn .. en nu?


Dat mensen falen. Mooie spellingsfout trouwens.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-04-2012 11:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 april 2012 11:16 schreef iPim het volgende:
Uitkeringstrekkers Rotterdam solliciteren niet ROTTERDAM - Bijna de helft (14.000) van de arbeidsgeschikte uitkeringsgerechtigden in Rotterdam zoekt niet actief naar werk, terwijl dat wel moet. De groep denkt niet sollicitatieplichtigtezijn vanwege gezondheidsproblemen. Dit kost Rotterdam jaarlijks zo'n 200 miljoeneuro. Dat staat in het tweede koopkrachtonderzoek van de gemeente Rotterdam, waar Leefbaar Rotterdam bij monde van Maarten Struijvenberg woensdag vragen over stelde in de commissie Maatschappelijke Ondersteuning, Volksgezondheid, Sociale Zaken en Participatie. Struijvenberg zegt de cijfers ''schrikbarend hoog'' te vinden. ''Het gaat om zo'n 14.000 mensen die gewoon niet op zoek gaan naar werk, terwijl ze wettelijk een sollicitatieplicht hebben. De sociale dienst moet hen controleren en maatregelen tegen hen nemen, alleen al omdat dit de gemeente jaarlijks 200 miljoen euro aan bijstand kost.'' Schrijnend Struijvenberg vindt het vooral schrijnend omdat uit hetzelfde onderzoek blijkt dat mensen met
een laagbetaalde baan het vaak slechter hebben dan mensen met een uitkering. Bijstandsgerechtigden kunnen in tegenstelling totmensenmeteen baan vaak aanspraak doen op allerlei financiële regelingen.

Herkennen we die nog?
Ja. Zie je ook wat er bij staat over die gezondheidsproblemen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 25-04-2012 11:27 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 25 april 2012 11:23 schreef faalhaas het volgende:
dus wat is je punt?
Stemmingsmakerij.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-04-2012 11:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 april 2012 11:27 schreef iPim het volgende:
Dat mensen falen. Mooie spellingsfout trouwens.
Je mag gewoon spelfout zeggen hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2012 11:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 25 april 2012 11:16 schreef iPim het volgende:
Uitkeringstrekkers Rotterdam solliciteren niet ROTTERDAM - Bijna de helft (14.000) van de arbeidsgeschikte uitkeringsgerechtigden in Rotterdam zoekt niet actief naar werk, terwijl dat wel moet. De groep denkt niet sollicitatieplichtigtezijn vanwege gezondheidsproblemen. Dit kost Rotterdam jaarlijks zo'n 200 miljoeneuro. Dat staat in het tweede koopkrachtonderzoek van de gemeente Rotterdam, waar Leefbaar Rotterdam bij monde van Maarten Struijvenberg woensdag vragen over stelde in de commissie Maatschappelijke Ondersteuning, Volksgezondheid, Sociale Zaken en Participatie. Struijvenberg zegt de cijfers ''schrikbarend hoog'' te vinden. ''Het gaat om zo'n 14.000 mensen die gewoon niet op zoek gaan naar werk, terwijl ze wettelijk een sollicitatieplicht hebben. De sociale dienst moet hen controleren en maatregelen tegen hen nemen, alleen al omdat dit de gemeente jaarlijks 200 miljoen euro aan bijstand kost.'' Schrijnend Struijvenberg vindt het vooral schrijnend omdat uit hetzelfde onderzoek blijkt dat mensen met
een laagbetaalde baan het vaak slechter hebben dan mensen met een uitkering. Bijstandsgerechtigden kunnen in tegenstelling totmensenmeteen baan vaak aanspraak doen op allerlei financiële regelingen.

Herkennen we die nog?

Dus omdat er 14.000 lamzakken in Rotterdam zijn mag ik niet meer zeggen dat de 'graaicultuur' onder managers e.d. totaal doorgeslagen is? Duidelijk.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2012 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 april 2012 11:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dus omdat er 14.000 lamzakken in Rotterdam zijn mag ik niet meer zeggen dat de 'graaicultuur' onder managers e.d. totaal doorgeslagen is? Duidelijk.
Ipim's papa is denk ik graaimanager en die mist nu zijn jaarlijkse bonus waardoor Ipim geen nieuwe Ipad krijgt.

Firstworldproblems.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-04-2012 11:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 april 2012 0:25 schreef Zoep het volgende:
Hoe weet je of ze niks hebben? Ik heb niks zichtbaars, zoals geen benen of een hoofd ter grootte van een sinaasappel of wat je ook aan dingen kunt bedenken, betekent niet dat er niks hoeft te zijn. Hoe kan je dat beoordelen?

Geen drift tot succes==> Bijstand, zou ik denken. Als dat alles is, dat ze geen succes willen, of tenminste werken voor hun inkomen. Laat hen het anderen maar misgunnen, zij zitten te huilen op 500€/maand.


Ik wil nu niets zeggen over je persoonlijke situatie want die ken ik niet, maar mensen die thuis op de bank belanden(of daar altijd al zaten) worden ook erg snel ongezond met allerlei problemen.

Een werkritme doet veel mensen echt wonderen, van thuis zitten gaat je conditie schrikbarend achteruit waardoor je gelijk allerlei klachten heb zodra je weer aan de slag moet. En ook als je niet werkt heb je het idee dat je het druk hebt met allerlei dingen omdat je je zo moeilijk ergens toe zet.

Ik heb al enkele passieve periodes gehad (zonder uitkering welliswaar) en kan me goed voorstellen dat je er veelste lang in blijft hangen als je niet af en toe onder druk wordt gezet om wat te doen.

Ik loop al jaren met spierklachten ala fibromyalgie, (diagnose is nooit vastgesteld maar probleem is soortgelijk en oplossing ook) ik wist altijd wel dat bewegen de oplossing was, maar met sporten was het resultaat toch te wisselend. Ik denk dat het gros van de fybromyalgie patienten (en dat zijn er tegenwoordig nogal veel) gebaat is bij fysiek werk. En veel van die mensen komen juist werkeloos te zitten omdat ze denken dat ze het fysiek niet aankunnen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-04-2012 11:59 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 25 april 2012 11:33 schreef Jenje het volgende:
Firstworldproblems.


Zerostworldproblems.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2012 12:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

hoe is het met jullie prins Friso eigenlijk?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2012 12:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-04-2012 12:57 by bastianus Profiel van bastianus

Ban!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 25-04-2012 17:12 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 25 april 2012 12:38 schreef Hypnos het volgende:




"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 25-04-2012 17:13 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Pedobear leeft. <3


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2012 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 25-04-2012 22:36 by Zoep Profiel van Zoep

UFO-partij rekent op 'tientallen Kamerzetels'

De opvallendste nieuwe partij aan de verkiezingen in september is zonder twijfel Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland (SOPN), opgericht door ufoloog Anton Teuben uit Soest. Hij rekent op 'tientallen zetels', vertelt hij vandaag in het AD.

De boodschap van de Soeverein Onafhankelijke Pioniers is in elk geval een opvallende. De gewone man, zo stelt de partij, blijft verstoken van de nieuwste inzichten en technieken die grote bedrijven en overheden wel hebben.

Zo worden u en ik 'dom gehouden' als het gaat om zaken als ufo's en buitenaardse bezoekers, massale bijensterfte, stralingsgevaar en grootscheepse complotten in de voedingsmiddelenindustrie. Belangrijkste programma-item: gratis stroom voor alle Nederlanders. 'Dat kan makkelijk, de techniek daarvoor bestaat al, maar oliemaatschappijen en gasbedrijven boycotten het', aldus Teuben.


http://www.nujij.nl/politiek/ufo-partij ... z1t3nVZLRT

Hier ook iets nieuws.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-04-2012 22:58 by Mark Profiel van Mark



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-04-2012 23:05 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Sommige lui moeten preventief geruimd worden. Met zijn tientallen zetels. Dan moet je je als ouders toch ook kapot schamen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-04-2012 23:08 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Gratis stroom, dat moet iedere Nederlander toch aanspreken! Graaierdegraaigraai.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-04-2012 23:29 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 25 april 2012 11:27 schreef iPim het volgende:
Dat Hollanders falen. Mooie spellingsfout trouwens.


*Fixed*


 


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-04-2012 23:36 by bokkie666 Profiel van bokkie666



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-04-2012 8:32 by nark Profiel van nark

ATLETE ZET NAAM STALKER OP FACEBOOK
De Duitse atlete Ariane Friedrich heeft opschudding veroorzaakt door de naam en het adres van een man die haar obscene e-mails stuurde, op Facebook te zetten.
Foto

Friedrich, die ook politieagente is, kreeg een e-mail van de man, met foto’s van zijn geslachtsdeel als bijlage. Binnen enkele dagen kwamen er bedreigingen binnen aan het adres van de man, en kreeg de atlete steun voor haar actie.
Niet de eerste keer
Er is echter ook weerstand tegen de actie. Er bleken meerdere mannen met dezelfde naam in zijn woonplaats te wonen. Daarnaast stellen meerdere juristen en media-experts dat Facebook niet als schandpaal moet worden gebruikt.

Friedrich verdedigde haar actie door uit te leggen dat zij al vaker is lastiggevallen en al eens een stalker had. “Ik had er genoeg van.”


[Dit bericht is gewijzigd door nark op 26-04-2012 8:34]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen