IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-05-2012 15:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 24 mei 2012 1:10 schreef bokkie666 het volgende:
Heeft hij een paar jaar terug zelf al gebroken door Pinkpop niet in zijn heilige Pinksterweekend te organiseren.

Hoezo? Zat hij daarmee toen iemand in de weg?
quote:
Op 24 mei 2012 8:59 schreef Jenje het volgende:
Hear hear. Zie je ook meteen dat Mojo nog steeds de nederlandse muziekwereld in zijn greep heeft en vernaggeld. Zwarte Cross kan een megafestijn opzetten tegen lage ticketprijzen zonder Mojo, Pinkpop, Lowlands etc kunnen dat niet, en er zit weinig verschil in de line-ups.

Pinkpop wordt niet door Mojo georganiseerd.


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-05-2012 15:12 by faalhaas Profiel van faalhaas



... hoe de hazen lopen ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-05-2012 16:47 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 24 mei 2012 15:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Pinkpop wordt niet door Mojo georganiseerd.


Het is geen 'eigen' festival van Mojo, zoals Lowlands, maar het is wel degelijk zwaar betrokken bij Pinkpop boekingen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-05-2012 20:17 by XXL Profiel van XXL

Wat ik me afvraag.

Ik heb altijd de indruk dat er enorm geheimzinnig wordt gedaan over het programma van pinkpop en als het programma rond is volgt een elite persavondje in paradiso waar de namen bekend worden gemaakt. Hoezo mag je er dan vanuit gaan dat een ander festival precies weet waar je mee onderhandelt en uit welk vaarwater ze moeten blijven?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 25-05-2012 7:57 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Omdat die jongens ook allemaal met mekaar praten.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-05-2012 18:10 by XXL Profiel van XXL

Naakte man bijt zich vast in gezicht dakloze
MIAMI - Een naakte man heeft op klaarlichte dag in de Amerikaanse stad Miami een gruwelijke daad verricht.

Hij viel een dakloze aan, zette zijn tanden in het gezicht van het slachtoffer en at stukken vlees op. Dat meldde de krant Miami Herald maandag.

De dader, die waarschijnlijk stijf van de drugs stond en zwaar psychotisch was, was zelfs door toesnellende agenten niet van zijn slachtoffer af te krijgen.

De man bleef zich vastbijten. Daarop openden de agenten het vuur, waarna de aanvaller overleed. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis overgebracht. Zijn gezicht is ernstig verminkt.



Persoonlijk denk ik aan een zombie-uitbraak.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-05-2012 10:55 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Drugskikkers


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-05-2012 13:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

zo doen ze dat in Pakistan! en terecht natuurlijk...Zomaar dansen en zingen op een feest, het moet niet veel gekker worden. !

Doodstraf voor zes mensen wegens dansen op huwelijk
In Pakistan zijn zes mensen - vier vrouwen en twee mannen - ter dood veroordeeld omdat ze samen gezongen en gedanst hebben tijdens een huwelijksfeest. Islamitische geestelijken hebben het doodvonnis uitgesproken nadat een gsm-filmpje was opgedoken waarop te zien was dat het zestal zich aan 'ongeoorloofde uitspattingen' te buiten was gegaan.

Het trouwfeest vond plaats in het afgelegen bergdorp Gada, ten noorden van de hoofdstad Islamabad. Volgens de tribale wetten is het in die regio verplicht dat mannen en vrouwen gescheiden worden tijdens huwelijksfeesten. Maar op beelden, die een gast via zijn mobiele telefoon had geschoten, was te zien dat vier vrouwen en twee mannen de wet aan hun laars lapten.

Mannen eerst
Dat filmpje is nu onder ogen gekomen van lokale islamitische geestelijken. Zij hebben meteen de doodstraf uitgesproken tegen de zondaars. Ze beslisten dat de mannen als eersten ter dood gebracht moeten worden. Maar die mannen zijn op de vlucht geslagen. In afwachting van hun proces, is de 'bandeloze' vrouwen huisarrest opgelegd.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-05-2012 13:49 by M. Profiel van M.

quote:
Op 28 mei 2012 18:10 schreef XXL het volgende:
Naakte man bijt zich vast in gezicht dakloze
MIAMI - Een naakte man heeft op klaarlichte dag in de Amerikaanse stad Miami een gruwelijke daad verricht.

Hij viel een dakloze aan, zette zijn tanden in het gezicht van het slachtoffer en at stukken vlees op. Dat meldde de krant Miami Herald maandag.

De dader, die waarschijnlijk stijf van de drugs stond en zwaar psychotisch was, was zelfs door toesnellende agenten niet van zijn slachtoffer af te krijgen.

De man bleef zich vastbijten. Daarop openden de agenten het vuur, waarna de aanvaller overleed. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis overgebracht. Zijn gezicht is ernstig verminkt.



Persoonlijk denk ik aan een zombie-uitbraak.

Idd, de zombie apocalyps is begonnen!

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2822706/man-gooit-eigen-ingewanden-politie.html


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-05-2012 15:08 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Als dat zo verder gaat, gaan die Maya-aanhangers hun gelijk nog krijgen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2012 15:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ah dan is iig de economische crisis voorbij!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-05-2012 19:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun


'Hulk' blijft groen

VILA CRUZEIRO - Een Braziliaan die zich voor een evenement 'vermomde' als Hulk, kreeg na afloop de verf er niet meer af.
Paulo Henrique dos Santos dacht zich na het evenenement simpel te kunnen ontdoen van de verf, maar dat bleek een misrekening. Na diverse wasbeurten was de verf er nog steeds niet af. Het bleek dat hij zich had ingesmeerd met industriële verf, die bedoeld is om raketten en nucleaire onderzeeërs te verven. Paulo was bang ook nog een loodvergiftiging op te lopen, maar dat bleek gelukkig niet het geval te zijn.

Paulo had zich al eerder voorgedaan als de Hulk en dat was een succes. Dus waarom niet nog een keer? Helaas bleek de winkel de verf van de vorige keer niet meer te hebben. Dan maar wat andere groene verf. Met alle gevolgen vandien!

De verf ging met geen mogelijkheid van zijn huid af, ondanks de hulp van zijn moeder. Tot overmaat van ramp werd bij de gepubliceerde foto's ook nog gemeld dat het om zijn vriendin ging. Pas naar 24 uur boenen en schrobben, waarbij burenen vrienden meehielpen, verdween de verf beetje bij beetje.

Paulo zegt geen spijt te hebben van zijn optreden en betreurt het incident niet. Bij een eventuele volgende keer gaat hij 'gewoon' weer als Hulk. Maar dan wel met de juiste verf...




Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-06-2012 9:30 by Forever After Profiel van Forever After

Partijen trekken handen af van reiskosten- maatregel

AMSTERDAM - Een week nadat het definitieve Kunduz-akkoord naar de Tweede Kamer is gestuurd, trekken vier van de vijf partijen hun handen alweer af van de reiskostenmaatregel.

Daarmee lijkt de kans nihil dat de meest omstreden maatregel uit het akkoord vanaf volgend jaar van kracht wordt, schrijft de Volkskrant zaterdag.

De VVD gaat in het conceptverkiezingsprogramma van de partij afstand nemen van de maatregel die de vergoeding voor reiskosten belast.

Dat zeggen bronnen binnen de partij tegen de krant. Volgens hen is er in het najaar genoeg tijd om de begroting aan te passen.


Verlaging

Het CDA kiest in het vrijdag gepresenteerde verkiezingsprogramma in plaats van afschaffing van de onbelaste reiskostenvergoeding voor verlaging van het onbelaste deel. GroenLinks-leider Jolande Sap zei donderdag al dat ze de maatregel niet wil laten gelden voor forensen die met de trein reizen.

Iets vergelijkbaars zal staan in het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie. "Daarin zal de maatregel in ieder geval worden verzacht voor de openbaarvervoergebruiker", zegt de woordvoerder van de partij tegen de krant. Of D66 de onbelaste reiskostenvergoeding afschaft, moet blijken uit het verkiezingsprogramma.

Het extra belasten van mensen met een reiskostenvergoeding levert de schatkist volgens het akkoord ruim 1,3 miljard euro op. De maatregel uit het akkoord van VVD, CDA, GroenLinks, ChristenUnie en D66 zorgt voor forensen voor een extra koopkrachtverlies van anderhalf procent.

Novum / Nu.nl


Nu al weer terugkrabbelen of uitzonderingen willen gaan maken. Waarom introduceer je het dan?
En helemaal fraai dat er uitzonderingen worden gemaakt. De automobilist is per definiie weer de lul. Leg hier dan ook een spoorlijn. Er zijn mensen die geen beter alternatief hebben dan met de auto en die zijn dus weer de lul. Ruim een uur met de bus tegen hooguit 25 minuten in de auto is geen alternatief nee.

Ik hoop dat al die kunduz partijen zo zo hard op hun bek gaan tijdens de aankomende verkiezingen dat ze nog nauwelijks bestaansrecht hebben, ze verdienen niet beter. Niet alleen om bovenstaande btw.



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 02-06-2012 9:37]


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-06-2012 9:46 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Is wel een alternatief, want het gebeurt al. Genoeg mensen die geen auto hebben en dus een langere OV reis maken. Ik doe het zelf ook.

'25 minuten met de auto' is daarnaast maar erg relatief, zeker als je hier de ring op moet bij Amsterdam. Sta je zo weer 20 minuten vast.

Maar oké, goed als straks de helft van het parlement weg is omdat FA ze het bestaansrecht heeft ontzegd. Dan kan de PVV mooi beginnen met het verkrachten van de trias politica en dan kan het feest beginnen, nietwaar?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 02-06-2012 9:56 by stigma Profiel van stigma

Vrouw in VS breekt in en maakt huis schoon

AMSTERDAM – Een Amerikaanse vrouw heeft ingebroken bij een huis om vervolgens het huishouden te doen en een rekening van 75 dollar achter te laten.
Foto: Thinkstock

Dit melden Amerikaanse media.

De dochter van de eigenaar van het huis in de stad Westlake, Ohio, merkte op een ochtend dat de afwas was gedaan. Ook was er gestofzuigd, opgeruimd en de vuilnis weggebracht.

"Mijn dochter dacht dat we een huishoudster hadden ingehuurd", zegt Sharon Bush. "Maar dat was niet het geval. We zagen dat er een briefje lag waarop stond '75 dollar, ik was hier om schoon te maken', inclusief haar naam en telefoonnummer." (foto)

Bewust

Bush ging ervan uit dat er iemand naar het verkeerde huis werd gestuurd. Maar toen ze de inbreekster sprak, vertelde ze dat ze dit bewust had gedaan. "Ik doe dit zo vaak. Ik stop bij een huis en maak de boel schoon", aldus de 53-jarige Susan Warren.

Volgens de politie was dit dan ook niet de eerste keer. Eerder werd ze al veroordeeld wegens inbreken bij een huis in de stad Beachwood.

Overigens is Warren eigenaar van een schoonmaakbedrijf genaamd Sue Warren Cleaning.
Door: NU.nl

Dát is handig!

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 02-06-2012 9:56]


Subtiel kamerolifantje


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-06-2012 10:01 by XXL Profiel van XXL

Er zijn ook best veel mensen waarvoor OV geen alternatief is.

Als je, zoals ik, in de ochtenddienst uiterlijk 06:00 begint of in de avonddienst op zijn vroegst 00:00 uur klaar bent bijvoorbeeld.

Ik zou best nog even tijdens mijn woon-werkverkeer een half uurtje willen wegdommelen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-06-2012 10:05 by XXL Profiel van XXL

Ik durf zelfs wel te stellen dat als je enkel afhankelijk bent van het OV je kanzen op een baan aanzienlijk kunnen afnemen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-06-2012 10:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 juni 2012 10:05 schreef XXL het volgende:
Ik durf zelfs wel te stellen dat als je enkel afhankelijk bent van het OV je kanzen op een baan aanzienlijk kunnen afnemen.

Ja, dat kán inderdaad. Ik denk echter niet dat het echt een probleem is voor veel banen. Veel is (ongeveer) 9 tot 5, en veel mensen hebben wel makkelijk toegang tot OV.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-06-2012 10:23 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 2 juni 2012 9:46 schreef Gemene Lepel het volgende:
Is wel een alternatief, want het gebeurt al. Genoeg mensen die geen auto hebben en dus een langere OV reis maken. Ik doe het zelf ook.

'25 minuten met de auto' is daarnaast maar erg relatief, zeker als je hier de ring op moet bij Amsterdam. Sta je zo weer 20 minuten vast.

Maar oké, goed als straks de helft van het parlement weg is omdat FA ze het bestaansrecht heeft ontzegd. Dan kan de PVV mooi beginnen met het verkrachten van de trias politica en dan kan het feest beginnen, nietwaar?

Ah, en omdat jij het doet is het probleem er niet?

Kneus toch lekker een eind op man.

Ruim een uur bus op door iemand anders bepaalde tijdstippen versus ca 25 minuten auto op het moment dat het iemand het beste uitkomt is geen optie. Komt nog bij dat ik in de auto altijd een zitplaats heb.
Niet iedereen woont in de stad waar om de 10 minuten een bus voorbij komt zetten.

Dat is verder nog niet het ergste aan dit voorstel. Het ergste is nog dat er weer een clubje uitzonderingen voor een bepaalde groep wil gaan maken en de automobilist voor de zoveelste keer volledig de bok is. Maar daar is de studerende ZM Hollander natuurlijk weer blind voor.

Zie verder ook de posts van XXL.

Doei.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 02-06-2012 10:25]


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-06-2012 10:30 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 2 juni 2012 10:16 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, dat kán inderdaad. Ik denk echter niet dat het echt een probleem is voor veel banen. Veel is (ongeveer) 9 tot 5, en veel mensen hebben wel makkelijk toegang tot OV.


Ik denk dat die groep groter is dan je denkt.
Vooral onder lager geschoolden zoals ik die nog al eens zijn aangewezen op produktiewerk wat 24 uur per dag doorgaat.

Soms zou ik bijna willen dat ik een vak had geleerd.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-06-2012 10:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 juni 2012 10:30 schreef XXL het volgende:
Ik denk dat die groep groter is dan je denkt.
Vooral onder lager geschoolden zoals ik die nog al eens zijn aangewezen op produktiewerk wat 24 uur per dag doorgaat.

Soms zou ik bijna willen dat ik een vak had geleerd.

Jij weet helemaal niet hoe groot ik denk dat die groep is Uit voorzichtigheid gebruikte ik al 'veel' in plaats van 'de meeste' Al denk ik dat de groep 'ploegendienst' toch niet bijzonder groot kan zijn (sowieso minder dan 25%). Blijven er nog lui over voor wie het OV 'geen optie' is.


Quis moderabat ipsos moderatores?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-06-2012 10:43 by XXL Profiel van XXL

Ik baseerde mijn aanname op de zin:

'Ik denk echter niet dat het echt een probleem is voor veel banen.'.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-06-2012 10:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-06-2012 11:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 2 juni 2012 10:23 schreef Forever After het volgende:
Maar daar is de studerende ZM Hollander natuurlijk weer blind voor.

Zie verder ook de posts van XXL.

Doei.


Ik studeer niet meer, maar werk. Woon in Amstelveen, werk in Velsen. 2,5 uur reizen per dag ja. Maar oké, toegegeven: het OV netwerk in Holland is dichter en beter dan in andere delen van NL. Dat is waar.

Het OV is overigens in veel gevallen duurder dan een auto, mits je meerekent dat een auto natuurlijk ook een privé investering is (terwijl het abonnement op de woon/werk route natuurlijk dit vaak niet is). Het akkoord trok dus meer geld weg bij OV gebruikers dan bij autorijders.

De VK had ook een berekening gemaakt van verschillende scenario's voor de extra kosten. OV gebruikers kwamen er daar dan ook veel slechter vanaf dan autogebruikers.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 02-06-2012 11:19]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 02-06-2012 12:13 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 2 juni 2012 10:23 schreef Forever After het volgende:
Ah, en omdat jij het doet is het probleem er niet?

Kneus toch lekker een eind op man.

Ruim een uur bus op door iemand anders bepaalde tijdstippen versus ca 25 minuten auto op het moment dat het iemand het beste uitkomt is geen optie. Komt nog bij dat ik in de auto altijd een zitplaats heb.
Niet iedereen woont in de stad waar om de 10 minuten een bus voorbij komt zetten.

Doei.

Ik heb zelf een tijd gewerkt in Bargermeer Emmen.
Als ik vanuit Stadskanaal, waar ik woon, naar mijn werk reed, deed ik daar 30 minuten over.
Had ik geen beschikking over de auto, deed ik het via het OV 1 uur en 50 minuten over!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen