IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-06-2012 15:14 by Forever After Profiel van Forever After

Gordon Ramsay verbaasd over luxe in de gevangenis

LONDEN - Veroordeelde criminelen hebben het in Engeland veel te makkelijk.

Dat zegt de beroemde kok en presentator Gordon Ramsay tegen The Guardian.

Ramsay bracht een bezoekje aan een gevangenis voor de opnames van zijn nieuwe programma Behind Bars, waarin hij 12 gevangenen taarten en dergelijke leert bakken om buiten te verkopen als ze hun celstraf hebben uitgezeten. Hij vindt het belachelijk dat de criminelen er bijna alles krijgen wat hun hartje begeert.

"Ik was niet voorbereid op hoe makkelijk het ze wordt gemaakt. Ze kunnen elke avond kiezen uit vijf verschillende maaltijden, dat vind ik echt onbegrijpelijk.'', vertelt de uitgesproken Brit.


Boos

''Het kwam op me over als een soort slechte grap, zeker als je weet dat ze 24 uur per dag televisie en dvd's mogen kijken en kunnen gamen en sporten.''

''Wij kunnen ook niet tot vier uur in de ochtend tv kijken. Ik zou trouwens graag zeven dagen per week een sportschool tot mijn beschikking hebben. Ik ben er echt boos over en schaam me er zelfs een beetje voor. Maar het is eigenlijk wel logisch dat ze niets doen, want waarom zou je tien uur per dag gaan werken als je ook gewoon de hele dag niets kunt doen?''

Door: BuzzE




Als dat al gezegd wordt over de engelse gevangenissen...

(Ik schaal de engelse gevangenis slechter in dan de nederlandse.)


 


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 09-06-2012 15:16 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ja hier in Nederland behoort wiet roken natuurlijk tot de dagelijkse routine.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2012 15:24 by bastianus Profiel van bastianus

Een beetje dagritme, b.v. door mensen verplicht aan het werk te zetten en ze daarmee hun dagelijkse kostje bij elkaar te laten verdienen, zou niet verkeerd zijn natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-06-2012 15:32 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 9 juni 2012 15:24 schreef bastianus het volgende:
Een beetje dagritme, b.v. door mensen verplicht aan het werk te zetten en ze daarmee hun dagelijkse kostje bij elkaar te laten verdienen, zou niet verkeerd zijn natuurlijk.


Precies. Komt er tenminste nog iets terug van die 200 euro per dag die een gedetineerde kost.


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2012 9:28 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 9 juni 2012 15:32 schreef Forever After het volgende:
Precies. Komt er tenminste nog iets terug van die 200 euro per dag die een gedetineerde kost.


Grappenmaker, tewerkstelling kost juist geld .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2012 10:13 by Forever After Profiel van Forever After

Bron? [/AG, /GL]


 


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 10-06-2012 10:17 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023



wouter023


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-06-2012 10:24 by XXL Profiel van XXL

Ik ben onderhand wel een beetje klaar met al die fratsen van de mensheid.

Is het al bijna eind 2012 zodat eindelijk eens de stekker uit het menselijk ras wordt getrokken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-06-2012 11:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 juni 2012 9:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Grappenmaker, tewerkstelling kost juist geld .
Kan, hoeft niet natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2012 11:31 by Forever After Profiel van Forever After

GL wil waarschijnlijk iedere gedetineerde naar een ander bedrijf sturen inclusief bewaking en ze bij voorkeur nog laten kiezen welk werk ze willen doen ook.

In de bak een lopende band oid opzetten zodat ze gewoon ingesloten kunnen blijven en ze maar moeten doen wat er te doen is had ie waarschijnlijk nog niet aangedacht.



 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2012 11:42 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 juni 2012 11:31 schreef Forever After het volgende:
GL wil waarschijnlijk iedere gedetineerde naar een ander bedrijf sturen inclusief bewaking en ze bij voorkeur nog laten kiezen welk werk ze willen doen ook.

In de bak een lopende band oid opzetten zodat ze gewoon ingesloten kunnen blijven en ze maar moeten doen wat er te doen is had ie waarschijnlijk nog niet aangedacht.




Ik ben niet tegen tewerkstelling, ik heb alleen niet de illusie dat het de kosten van opsluiting significant kan drukken. Maar zoals bastianus zegt zal het inderdaad per casus verschillen, en er zal ongetwijfeld wel 'winst' kunnen worden gemaakt met een goed model. Maar als ze daar een beetje wasknijpers in elkaar zitten te zetten, dat levert echt geen geld op, zeker als je ook let op de organisatie van dat soort werkzaamheden.

Maar ok: het is m.i. belangrijker om die mensen een beetje bezig te houden en een arbeidsethos bij te brengen. Als ze vrij komen moeten ze immers ook werken, ipv een uitkering krijgen/terug de criminele sector in. In termen van kosten/baten is succesvolle re-integratie ongetwijfeld vele malen kostenbesparender dan eventuele winst uit tewerkstelling.



[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 10-06-2012 11:57]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 10-06-2012 11:47 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

quote:
Op 10 juni 2012 11:42 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik ben niet tegen tewerkstelling, ik heb alleen niet de illusie dat het de kosten van opsluiting kan drukken. Als ze daar een beetje wasknijpers in elkaar zitten te zetten, dat levert echt geen geld op, zeker als je ook let op de organisatie van dat soort werkzaamheden.

Het is belangrijk om die mensen een beetje bezig te houden en een arbeidsethos bij te brengen. Als ze vrij komen moeten ze immers ook werken, ipv een uitkering krijgen/terug de criminele sector in.


Het is bijna tegenwoordig nog onmogelijk om een fatsoenlijke baan te vinden als je criminele antecedenten hebt. Bij zelfs de kleinste baantjes wordt tegenwoordig al naar een VOG gevraagd. Dat ex-bajesklanten dan weer in de criminaliteit terecht komen, is dan weer niet zo vreemd..


Mainstream science says...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2012 11:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Tsja, leg dat maar aan FA uit.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 10-06-2012 12:02 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

quote:
Op 10 juni 2012 11:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Tsja, leg dat maar aan FA uit.


Het is de aloude discussie tussen repressie ("gevangenis moet afschrikken") en rehabilitatie ("gevangenen tot betere burgers maken"). Vroeger was ik de mening toegedaan dat straffen niet streng genoeg kunnen zijn, maar naar het zien van verschillende docu's over Amerikaanse gevangenissen waarin volkomen mentaal doorgedraaide gevangenen zonder behandeling na 10 jaar weer op straat gezet worden zonder enige begeleiding heeft me de ogen behoorlijk geopend.

Je zult altijd een categorie onverbeterlijke criminelen hebben, maar ik denk dat het bieden van perspectief (studiemogelijkheden, goede begeleiding na het uitzitten van straf, reële kans op een baan, bijbrengen van arbeidsethos) per saldo meer oplevert dan het het rücksichtslos straffen van mensen.



[Dit bericht is gewijzigd door Ancient Astronaut op 10-06-2012 12:05]


Mainstream science says...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2012 12:23 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 juni 2012 12:02 schreef Ancient Astronaut het volgende:
Het is de aloude discussie tussen repressie ("gevangenis moet afschrikken") en rehabilitatie ("gevangenen tot betere burgers maken"). Vroeger was ik de mening toegedaan dat straffen niet streng genoeg kunnen zijn, maar naar het zien van verschillende docu's over Amerikaanse gevangenissen waarin volkomen mentaal doorgedraaide gevangenen zonder behandeling na 10 jaar weer op straat gezet worden zonder enige begeleiding heeft me de ogen behoorlijk geopend.

Je zult altijd een categorie onverbeterlijke criminelen hebben, maar ik denk dat het bieden van perspectief (studiemogelijkheden, goede begeleiding na het uitzitten van straf, reële kans op een baan, bijbrengen van arbeidsethos) per saldo meer oplevert dan het het rücksichtslos straffen van mensen.






Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 10-06-2012 12:29 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

quote:
Op 10 juni 2012 12:23 schreef Gemene Lepel het volgende:



Wat heb je er als maatschappij aan dat mensen die in de gevangenis komen er nog slechter uitkomen?

Voor de groep onverbeterlijke crimineeltjes stel ik voor om een gezonde arbeidsethos bij te brengen op ouderwetse leest en dat te laten doen door ex mariniers/commando's...

[Dit bericht is gewijzigd door Ancient Astronaut op 10-06-2012 12:35]


Mainstream science says...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2012 12:35 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 10 juni 2012 11:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Tsja, leg dat maar aan FA uit.


Wat heeft dat met een bajesklant laten werken als ie in de bak zit te maken?


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2012 14:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 juni 2012 12:35 schreef Forever After het volgende:
Wat heeft dat met een bajesklant laten werken als ie in de bak zit te maken?


Niks. Als je daar een post over wil zien, mag je daar boven even kijken. Ik heb er best veel moeite voor gedaan .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2012 23:30 by Forever After Profiel van Forever After

Aanhoudingen na brand Veenendaal

VEENENDAAL - Na een brand in een leegstaand schoolgebouw in Veenendaal zijn zondagavond twee personen aangehouden.

De brand brak iets voor negen uur uit in een aanbouw van het pand aan de Ambachtstraat. Rond tien uur was de brand meester. Niemand is gewond geraakt, ook de omgeving heeft geen gevaar gelopen.

Of de twee aangehouden personen iets met de brand te maken hebben is nog onduidelijk. Dat heeft de brandweer gemeld.


Door: ANP


Wim?


 


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-06-2012 23:46 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juni 2012 11:47 schreef Ancient Astronaut het volgende:
Het is bijna tegenwoordig nog onmogelijk om een fatsoenlijke baan te vinden als je criminele antecedenten hebt. Bij zelfs de kleinste baantjes wordt tegenwoordig al naar een VOG gevraagd. Dat ex-bajesklanten dan weer in de criminaliteit terecht komen, is dan weer niet zo vreemd..
Och gut, echt??
Hoe vaak is jou nou al eens naar een VOG gevraagd? Mij nog nooit. Daarbij moet het delict relevant zijn voor de baan.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-06-2012 7:53 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 juni 2012 23:46 schreef Kvelgeest het volgende:
Daarbij moet het delict relevant zijn voor de baan.


Dat is in principe de bedoeling. Maar ik weet uit ervaringen dat bedrijven daar geen rekening mee houden.


Boeiender


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 11-06-2012 8:00 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Ja, ik denk inderdaad dat iemand die veroordeeld is voor heling uitstekend op zijn plek is als autoverkoper of in de energiebranche.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-06-2012 8:07 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 juni 2012 8:00 schreef powertieke het volgende:
Ja, ik denk inderdaad dat iemand die veroordeeld is voor heling uitstekend op zijn plek is als autoverkoper of in de energiebranche.


Hehe, het is meer dat bijvoorbeeld een moord geen invloed zou moeten hebben, maar een milieudelict wel.


Boeiender


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 11-06-2012 10:39 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Aantal flexitariërs groeit

Het aantal flexitariërs, mensen die minstens een dag per week bewust geen vlees eten, neemt fors toe.

De meeste flexitariërs zeggen niet meer elke dag vlees te willen eten vanwege hun gezondheid. Daarnaast willen ze een bijdrage leveren aan natuur en milieu en het dierenwelzijn. Gemiddeld eten Nederlanders nu 5,3 dagen per week vlees. Vorig jaar was dat nog ruim 5,7 dagen.

Vlees wordt door 69 procent van de Nederlanders gezien als luxeproduct en niet meer als noodzaak. Ruim tien procent van de Nederlanders eet nog wel elke dag vlees.


Flexitariër? Ga ff lekker dood met je belachelijke benamingen. Ik ben en blijf lekker een keuzotariër.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-06-2012 10:44 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Gehakt en plofkippen zijn natuurlijk ontzettende luxegoederen... :')


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen