IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Nails Vorige pagina | Volgende pagina
Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 26-02-2013 21:30 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 18 februari 2013 14:35 schreef BenKnuckles het volgende:
Nog nooit van beiden gehoord, moet ik bekennen... En ik dacht nog wel wat te kennen van dat genre. Welke platen van die bands kun je aanraden?


The end of the century party en palatka zijn ook het checken waard... sorry, off topic, maar goed.


I am mine own redeemer...!


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 26-02-2013 22:20 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Zeker waar. Ook Point of Few en Combatwoundedveteran wil ik toevoegen .


Verder vind ik de EP retesaai, ik zal de full length snel checken.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-02-2013 23:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Klinkt vet hoor, die nieuwe. Dikke dikke dikke sound.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2013 13:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

heb deze band eens naar aanleiding van dit topic uitgesjekt en ben zeer te spreken! die cd gaat echt wel in huis komen. Doet me op een of andere manier soms aan repulsion of cretin denken (en dat is een goed iets)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-02-2013 13:49]


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 11-06-2013 17:10 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Na het lezen over de 14 gestolen examens (waarvan 9 HAVO zijn, wat een geluk heb ik weer!!) moest ik echt even mijn woede ventileren. De oplossing is Abandon All Life, wat een heerlijke beukplaat blijft het toch!



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-06-2013 17:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ze zijn toch alleen ongeldig verklaard bij die specifieke middelbare school?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 11-06-2013 17:40 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 23:41 schreef Brent_ het volgende:
Nieuwe Nails is weer net zo moker als de eerste. Iets meer trage stukken maar ook die klappen er hard op. Prima plaat!

Vond de eerste niet zo sterk als de tweede, maar de tweede en die nieuwe zijn verdomde hard inderdaad.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-06-2013 2:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2013 17:40 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Vond de eerste niet zo sterk als de tweede, maar de tweede en die nieuwe zijn verdomde hard inderdaad.

Unsilent Death was al vet, maar Abandon all Life is inderdaad ook verdomde hard én wat mij betreft beter!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-06-2013 14:49]


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-06-2013 9:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

'Die eerste' is Obscene Humanity? Moet ik nog steeds eens horen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-06-2013 9:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Eerste 'full length' bedoelde ik


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-06-2013 9:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik denk ook wel dat ik de nieuwe verkies boven Unsilent Death, al is het verschil niet zo groot.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 12-06-2013 12:26 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Ik verkies de nieuwe ook boven Unsilent Death. En dat terwijl die vorige ook al vrij hoog stond in mijn jaarlijst.


Atomization: Bandcamp - Spotify


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 12-06-2013 12:51 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

quote:
Op 11 juni 2013 17:10 schreef HierIsMike het volgende:
Na het lezen over de 14 gestolen examens (waarvan 9 HAVO zijn, wat een geluk heb ik weer!!) moest ik echt even mijn woede ventileren. De oplossing is Abandon All Life, wat een heerlijke beukplaat blijft het toch!


Zeker prima plaat! En voor de docenten is het ook zuur



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-06-2013 12:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Even hipster zijn: Unsilent Death is véél beter dan die nieuwe.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 12-06-2013 14:09 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Had net een vriendin van me op bezoek, die moet ze misschien ook overnieuw gaan doen, lullig zoiets ja.

Voorderest eens met iPim. Abandon all Life is een keigave plaat, maar Unsilent Death overtreft het niet.

Nails gaat trouwens in Engeland touren met Blind To Faith, die package mag ook naar het vaste land komen.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 12-06-2013 14:43 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2013 14:09 schreef ColdheartMinor het volgende:
Abandon all Life is een keigave plaat, maar Unsilent Death overtreft het niet.

Sluit ik me ook bij an.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-09-2013 11:48 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2012 14:42 schreef Retardo het volgende:
Eindelijk een Nails topic!

HM2 Hardcore/Metal/Grind

Voor liefhebbers van dingen kapotmaken!




Te gave band!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-09-2013 11:49 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2013 10:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dus. 10 nummers in 17m40s minuten, waarvan de laatste track vijfeneenhalve minuut inneemt. Epic.




Die laatste ook: chug, screee, chug screee!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-09-2013 11:51 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2013 14:09 schreef ColdheartMinor het volgende:
Had net een vriendin van me op bezoek, die moet ze misschien ook overnieuw gaan doen, lullig zoiets ja.

Voorderest eens met iPim. Abandon all Life is een keigave plaat, maar Unsilent Death overtreft het niet.

Nails gaat trouwens in Engeland touren met Blind To Faith, die package mag ook naar het vaste land komen.


Blind To Faith gezien bij Integrity in Hengelo, net toen ik Nails leerde kennen. Nice. Lekkere show.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 03-06-2014 22:33 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Nails heeft een platencontract bij... Nuclear Blast!!!

NAILS Sign to Nuclear Blast Entertainment!

Southern CA based four man hatecrew, NAILS, have inked a deal with Nuclear Blast Entertainment to release their as-of-yet-untitled third album. This rabidly anticipated full-length, is currently tentatively scheduled to be unleashed upon the masses sometime in the first quarter of 2015.

“After waging an oppressive blitzkrieg against the world in 2013 with Abandon All Life, NAILS will join the ranks of the legendary Nuclear Blast for our next campaign of grindcore/death/punk tyranny,” comments vocalist/guitarist Todd Jones. “Alongside the hate dogs is none other than Monte Conner, building on his work with gods like OBITUARY, DEATH, and SEPULTURA in bringing the extreme underground to the forefront of heavy music. Deep in a Southern California bunker crafting our newest LP, the tyrants offer sincere thanks to their former team at Southern Lord for their commitment to NAILS’ vision. Long live bleak aggression, crushing rage, and audial warfare. Long live NAILS. HATRED AD INFINITUM…”

NAILS was formed in December 2007 by Todd Jones, with the help of Taylor Young and John Gianelli. Their music can only be described as being beyond conventional aural brutality. Their unique blend of grindcore, death metal and punk invokes the most unabashed violent emotions, from the recesses of its listeners reptilian brains. Their raw sincerity, take no prisoners live show and D.I.Y. work ethic has earned the band a vast loyal following, and made them the most talked about band in the underground. The legendary Max Cavalera recently accurately declared their current album Abandon All Life as “one of the best albums of the last 20 years,” and NAILS to be “probably the heaviest band right now.” Prepare to be conquered!



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-06-2014 22:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hm, heb er een negatief gevoel over. Als het ze vaker naar de EU brengt om te touren en als ze goede muziek blijven maken, dan vind ik het eigenlijk wel best.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 04-06-2014 1:38 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Geen idee waar ze eerst zaten, maar prima joh. Goede band.


Atomization: Bandcamp - Spotify


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-06-2014 7:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Their music can only be described as being beyond conventional aural brutality.

Goh.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 04-06-2014 8:27 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Meest harde band op Nuclear blast dan nu...


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 04-06-2014 9:17 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Zoals in het persbericht: Nuclear Blast heeft in het verleden ook knallers als Hate, Like An Everflowing Stream etc uitgebracht, dus dit komt wel goed toch? Alleen nu komt het vinyl wel op 30 kleuren uit, kun je een favoriet uitkiezen hahaha.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen