IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : goed element? Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-10-2002 0:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik twijfel dus tussen actief of Evolution.. Die EMG's met gainboost-schakeling zou ik eigenlijk eerst ff moeten horen.

En, jij hebt een geile rode Evolution in je gitaar zitten

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-10-2002 0:34]


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 07-10-2002 0:31 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

rood


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-10-2002 0:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 0:31 schreef Shredhead het volgende:
rood


zie boven


Khoonhinck Mhyghyll
Ajuparaplu
Usericon van Khoonhinck Mhyghyll
Posted 15-10-2002 11:30 by Khoonhinck Mhyghyll Wijzig reactieProfiel van Khoonhinck MhyghyllQuote dit berichthttp://www.Trisomy.nl

Ik heb zelf Dimarzio Evolution pick ups op een Ibanez Jem7BSB:



Klinken echt rete relaxed . Van ultascream & bassy chords bij de brughum tot dikke romige (balad) solo's bij de hals. Clean ook zeer aan te bevelen, sprankelend helder, ook als naar de hals wordt toegespeeld alleen dan veel warmer.

De rest van de elementen heb ik niet veel ervaring mee. Iemand?

PS Welk deel van t geluid met de gitaar te maken heeft idunno

[Dit bericht is gewijzigd door Khoonhinck Mhyghyll op 15-10-2002 11:31]



antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 15-10-2002 12:52 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Ik ga over een dik maandje maar eens zo'n Kent Armstrong Motherfucker bestellen...


"CERAMIC / D.C. =27.5K- A special design dual blade pickup that actually contains four coils in one humbucker! Wired to full capacity, this pickup is one of the loudest humbuckers available today, but it's real strength lies in its incredible variety of wiring configurations. WD's most versatile pickup to date."

en maar 90 dollar, duss....
Antimetal make some nooOOOizzzzz!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 15-10-2002 12:52]


why would you listen to me?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-10-2002 14:20 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik heb nog steeds een set liggen in verpakking 81 en 85 emg's maar helaas nog totaal geen tijd gehad

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 15-10-2002 14:20]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Grooveyard
Usericon van Grooveyard
Posted 25-03-2007 13:35 by Grooveyard Wijzig reactieProfiel van GrooveyardQuote dit bericht

Beste scheurders,
-Seymour duncan distortion; ik heb er een in mn gibson sg liggen en dat element klinkt vies lekker! Maar, het is een vintage versie uit de 80'er jaren. In mn Yamaha sg (1978) had ik een moderne versie ervan maar die heb ik er uit gehaald, leverde niet genoeg ballen en toon.
-X2n: heb ik nu in mn yamaha liggen en ik vind m kikken! Lekker veel output en een toffe klankverhouding. Was precies wat mn yamaha nodig had.
-EMG; ik heb de 81 en 85 geprobeerd maar de output is zo hoog dat het volumeverschil met mn niet actieve gitaren te hoog werd. Ik vond de toon ook niet echt geweldig. Ik ben dan ook terug naar passief. Met een draadloos systeem heeft de hoge output wel duidelijk voordelen.

Succes met je keuze!!


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 25-03-2007 14:27 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Ik neem aan dat de topicstarter inmiddels een keuze heeft gemaakt... topic is al bijna 5 jaar oud


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 25-03-2007 14:59 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

@ snaack

De dimebucker is best lekker maar beetje te duur, Bill lawrence heeft een model dat ongeveer het zelfde doet maar de dimebucker heeft wel die SD touch eraan die ik best mooi vind.

Edit: Lol.....

[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 25-03-2007 15:02]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 25-03-2007 15:01 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Sjeez...


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen