IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Meeloperij.... Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-05-2002 20:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 28 mei 2002 21:05 schreef TNightmare het volgende:
Grindcore



GRINDUH TOT JE HASSES ONTPLOFT

- a - m - e - n -



Je moeder.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 29-05-2002 23:49 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

muhahaha excrementory


Don't touch me. I'm evil.


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 30-05-2002 0:06 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

blah ...
ik ben op ge groeid met queen en golden aering en bon jovi en die stuff
(don't say anyhting!) toen ging ik wat meer naar lompe limp bizkit ik dreef meer af naar whitin temptation toen naar system of a down!
en die rules nog steeds machine head ook
daar zit ik nu zo'n beetje maar ik vindt black metal ook cool en ik weet me god nie hoe je de muziek van "rhapsody" noemt maar dat ruled ook dus vanaf jongs af aan


fear me! why?..just do it!


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 30-05-2002 0:08 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 0:06 schreef Count het volgende:
blah ...
toen ging ik wat meer naar lompe limp bizkit ik dreef meer af naar whitin temptation toen naar system of a down!



in sommige gevallen is het beter om niet alles te vertellen jongen


Don't touch me. I'm evil.


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 30-05-2002 0:10 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

wat jij wil
maar vondt dat het ff moest


fear me! why?..just do it!


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 30-05-2002 0:12 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 0:10 schreef Count het volgende:
wat jij wil
maar vondt dat het ff moest


jij moet opgesloten worden in "Het topic voor mensen die zich VROLIJK voelen" hehehe


Don't touch me. I'm evil.


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 30-05-2002 0:14 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

hehe ergens in the darkness is het alemaal wel grappig


fear me! why?..just do it!


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 30-05-2002 0:17 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

back on topic..


Don't touch me. I'm evil.


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 30-05-2002 0:25 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

ok soz..
meeloperij..meesten kunnen er niks aan doen cuz..zoals ik wist niet eens dat blc mtl bestond toen ik het hoorde vondt ik het wel cool death mtl wist ik ook nie vindt t ook vet..draag nu meer zwarte kleding,dis mijn mening ik ga slaapen nu...


fear me! why?..just do it!


Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 30-05-2002 21:10 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

quote:
draag nu meer zwarte kleding

Als we dit even uit zijn context rukken lijkt dit wel vrij meeloperig (no offense)



KingDJ
Killer Queen
Usericon van KingDJ
Posted 30-05-2002 21:16 by KingDJ Wijzig reactieProfiel van KingDJQuote dit bericht

Eigenlijk vind ik dat je de 'meelopers' maar moet laten voor wat ze zijn.
Er zijn beroerdere dingen gaande, dan dat.
Ze zijn er altijd geweest, en ze zullen er altijd blijven.
Zonder hun zou de hele commerciële sene op zijn kont liggen.
So, die lui willen er ook graag bij horen, laat ze.


God hates us all...


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-05-2002 21:21 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ah als iemand zeg "Ik ga naar de kroeg en ik ga de hele avond rondjes geven" dan loop ik graag even mee



Ik, Wil Schuurman


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-05-2002 21:28 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ach, meeloperij... Op de middelbare school ben ik mijn toenmalig beste vriend kwijtgeraakt aan een stel meelopers. Zo leer je mensen wel kennen en wordt je wat wantrouwiger... Toen zijn me de ogen behoorlijk geopend. Hoeveel belang andere mensen hechten aan een plekje in een groep, wat voor een stel kuddedieren we eigenlijk zijn!

Ik zeg dit met enige voorzichtigheid, maar op dit forum merk ik dit ook wel denk ik... Net als Snagger noem ik geen namen, maar ik denk dat hij op iets soortgelijks duidt. Het idee "de community/de prominente ZM-leden vinden dit tof/goed, dus ik ook". Tja, als je een vervangend sociaal leven zoekt kun je maar beter "fitten" he, straks hoor je er niet bij...

Maar ik heb dus een behoorlijk lage dunk van meelopertjes en mensen die toegeven aan "groepsdruk". Stelletje weaklings!


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 30-05-2002 21:31 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

quote:
Op 30 mei 2002 21:21 schreef Snagger het volgende:
Ah als iemand zeg "Ik ga naar de kroeg en ik ga de hele avond rondjes geven" dan loop ik graag even mee




HEHEHE..


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


KingDJ
Killer Queen
Usericon van KingDJ
Posted 30-05-2002 21:35 by KingDJ Wijzig reactieProfiel van KingDJQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 21:21 schreef Snagger het volgende:
Ah als iemand zeg "Ik ga naar de kroeg en ik ga de hele avond rondjes geven" dan loop ik graag even mee





En ik weer achter jou aan


God hates us all...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-05-2002 21:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

polonaise

een nieuwe dimensie aan het meelopen


Je moeder.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-05-2002 21:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

whahaha

meelopen heerscht haha


Ik, Wil Schuurman


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-06-2002 17:18 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nou,nog zo'n mooi voorbeeld van meeloperij is dat nicht van me.Ze wordt volgende maand 11 en moet nu persé naar Within Temptation beginnen luisteren omdat IEDEREEN naar W.T. luistert.Toen ik de single Ice Queen vorige zomer grijsdraaide had ze d'er het schijt aan (ze vond het "kerkmuziek");nou gaat ze hem het volgende WE kopen.Om m'n haren van uit het hoofd te rukken!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-06-2002 17:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ach, 11 jaren weet je?
Niemand is "metalsch" geboren.
You gotta start somewhere.
Zorg er gewoon voor dat ze i.p.v. singles de complete albums koopt (EN LUISTERT) en de rest van haar non-metal schijt in de vuilnisbak dumpt.
Betere kans op volleerde metal-adept te worden.


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 10-06-2002 17:28 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 21:28 schreef TNightmare het volgende:
Maar ik heb dus een behoorlijk lage dunk van meelopertjes en mensen die toegeven aan "groepsdruk". Stelletje weaklings!


Inderdaad. Ik merk dat er op mijn school steeds meer van die "alto's" bij komen die een week daarvoor nog nooit van rock hadden gehoord. En ze komen in golven. Met groepjes van 3 enzo. Zielige troep. En ze gaan ook plotseling allemaal roken omdat dat stoer is ofzo???
Bah. Liever een eerlijke Top 40 lover dan een nep Alto (al moet ik zeggen dat ik het toch niet zo op alto's heb)


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-06-2002 17:28 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 17:23 schreef MBMarduk het volgende:
Ach, 11 jaren weet je?
Niemand is "metalsch" geboren.
You gotta start somewhere.
Zorg er gewoon voor dat ze i.p.v. singles de complete albums koopt (EN LUISTERT) en de rest van haar non-metal schijt in de vuilnisbak dumpt.
Betere kans op volleerde metal-adept te worden.



Ze heeft de andere albums gehoord;ze vond er aan.
Metalisch geboren???Ik wel!!!begonnen bij de goeie Metallica periode(85,ben van 80)


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 10-06-2002 18:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

hmm..ach jah..

meelopers heb je overal..
maar het is wel mateloos irritant..
Vooral van die irri meisjes(jongens)
die er zo eng mogelijk proberen uit te zien..

Bijvoorbeeld meisje op me school van 13 jaar
met zwarte troep rond der ogen en een omgekeerd kruis en die troep van die stekels.. en troep..
en dan vraag je wat ze luisterd..
Ik luister naar paparoach, slipknot...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-06-2002 18:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 17:28 schreef IceQueen het volgende:
Ze heeft de andere albums gehoord;ze vond er aan.
Metalisch geboren???Ik wel!!!begonnen bij de goeie Metallica periode(85,ben van 80)
ik ben ook metalisch geboren.. opgegroeid met iron maiden ac/dc ect.

meelopers zitten in een indentiteidscrisis. ze komen daar vanzelf wel weer uit. laat ze lekker.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 10-06-2002 18:35 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Meelopers zijn leuk om mee te discusieren. Na 5 minuten vallen ze al door de mand en proberen ze alles recht te trekken en vallen er dan nog dieper door. En dat is leuk



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-06-2002 18:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 18:35 schreef the wounded immortal het volgende:
Meelopers zijn leuk om mee te discusieren. Na 5 minuten vallen ze al door de mand en proberen ze alles recht te trekken en vallen er dan nog dieper door. En dat is leuk
het lijken wel christenen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen