IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Oordopjes? Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 30-03-2005 10:58 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 maart 2005 8:30 schreef MINDKILLER het volgende:
Hehe, maat van me had ze ook. Inderdaad rond die prijs ja! Maar dan heb je wel wat. (Hij fotografeert bij veel concerten voor een website)

Trouwens, raakt hij zijn dopjes binnen een maand kwijt, verloren op de grond tijdens optreden van Danko Jones in de 013.
Met die alpine doppen ben ik het inbrengbuisje kwijtgeraakt na slipknot en voor slayer dus. Nu een dan de doppen kwijtgeraakt, maar zo'n nieuw setje na een jaar bevalt best goed.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-09-2005 13:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hehe mja ik heb al een gehoorbeschadiging, maar da's al vanaf ver voordat ik metal luisterde, is volgens mij gewoon aangeboren.

Maar even voor iets anders, waar kan je die standaard cheapass gele oordopjes kopen? Ik weet dat ze het geluid verneuken maar het is voor als ik wil slapen en de buren maken weer eens lawaai :-S


Zenial


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2005 13:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 13:36 schreef Zenial het volgende:
Hehe mja ik heb al een gehoorbeschadiging, maar da's al vanaf ver voordat ik metal luisterde, is volgens mij gewoon aangeboren.

Maar even voor iets anders, waar kan je die standaard cheapass gele oordopjes kopen? Ik weet dat ze het geluid verneuken maar het is voor als ik wil slapen en de buren maken weer eens lawaai :-S


daar heb ik ook veel last van. Bij de apotheek kun je wel flashy oordopjes krijgen, goeie, ze zetten zich naar de vorm van je gehoorgang.


signature


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-09-2005 13:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Gewoon bij de drogist.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-09-2005 15:55 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik draag wel regelmatig oordopjes, zowel bij optredens als bij bals. Anders is het volume gewoon niet te harden en fluiten je oren als gek bij het verlaten van de zaal of site


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-09-2005 16:26 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Gele knijpers haal je gewoon bij de bouwmarkt.

Nog steeds echter kan ik iedereen de alpine-doppen aanraden. superspul!!


Dear dirty delightful old drunken old days


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 16:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:26 schreef Schaffelaer het volgende:
Gele knijpers haal je gewoon bij de bouwmarkt.

Nog steeds echter kan ik iedereen de alpine-doppen aanraden. superspul!!


Dempen na verloop van tijd niet super meer, maar goed.. kwestie van op tijd vervangen. Zeer prettige doppen ja.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-09-2005 16:45 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Is dat zo? Ik heb nog geen verval in kwaliteit gemerkt. Ik heb ze ong. een jaar en gebruik ze regelmatig...


Dear dirty delightful old drunken old days


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 16:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:45 schreef Schaffelaer het volgende:
Is dat zo? Ik heb nog geen verval in kwaliteit gemerkt. Ik heb ze ong. een jaar en gebruik ze regelmatig...


Ik nu sinds een half jaartje ofzo, veeel concerten en festivals gezien maar merk nu toch dat de demping minder is.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-09-2005 16:52 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Misschien zijn je oren weer beter gaan horen...


Dear dirty delightful old drunken old days


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 16:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:52 schreef Schaffelaer het volgende:
Misschien zijn je oren weer beter gaan horen...


Grapjas!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 16:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Demping is ook nogal afhankelijk hoe ver je ze in je oor doet ....

Niet te ver doen *herinnert zich een drietal nachtje sop EHBO met goeie maat die die dingen steevast een eind in zijn oren ramde*


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 17:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:56 schreef Jenje het volgende:
Demping is ook nogal afhankelijk hoe ver je ze in je oor doet ....

Niet te ver doen *herinnert zich een drietal nachtje sop EHBO met goeie maat die die dingen steevast een eind in zijn oren ramde*


Hahaha.. te ver in je oor.. ieuw..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 17:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je krijgt ze er dan niet meer uit .... moet je ze door een big fat ass dokter uit laten pulken met een grote pincet ...

Zelfs als je straalbezopen bent is dat een nogal schokkende gebeurtenis


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 17:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 17:01 schreef Jenje het volgende:
Je krijgt ze er dan niet meer uit .... moet je ze door een big fat ass dokter uit laten pulken met een grote pincet ...

Zelfs als je straalbezopen bent is dat een nogal schokkende gebeurtenis


WTF haha, das wel heel ver in je oor duwen.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-09-2005 20:15 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 17:11 schreef MindlessMayo het volgende:
WTF haha, das wel heel ver in je oor duwen.


Ach, op een gegeven moment komen ze er aan de andere kant weer uit

Ik heb die gele herriestoppers, gewoon bij de Etos. Knip ik doormidden, prima te doen zo.
Maar ga ook maar eens Alpine proberen. Die winkel is alleen telkens dicht als ik erlangs loop


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 20:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 20:15 schreef Unholy Mary het volgende:
Ach, op een gegeven moment komen ze er aan de andere kant weer uit

Ik heb die gele herriestoppers, gewoon bij de Etos. Knip ik doormidden, prima te doen zo.
Maar ga ook maar eens Alpine proberen. Die winkel is alleen telkens dicht als ik erlangs loop


Lol!
Yeah hier waren die dingen steeds uitverkocht, heeft Doomy voor me een setje gehaald.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-09-2005 20:19 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 20:16 schreef MindlessMayo het volgende:
Lol!
Yeah hier waren die dingen steeds uitverkocht, heeft Doomy voor me een setje gehaald.


Hier zijn geen Doomy's


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 20:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 20:19 schreef Unholy Mary het volgende:
Hier zijn geen Doomy's


Hier ook niet, paar dorpen verderop wel
Maarre yeps, eerst ook die gele lawaaistoppers gebruikt en nu dan Alpine, wereld van verschil


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-09-2005 20:22 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 20:20 schreef MindlessMayo het volgende:
Hier ook niet, paar dorpen verderop wel
Maarre yeps, eerst ook die gele lawaaistoppers gebruikt en nu dan Alpine, wereld van verschil


Damn! Nou ben ik helemaal nieuwsgierig
Voor 5 oktober van die gele Alpines scoren moet toch wel lukken dacht ik zo.


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 20:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 20:22 schreef Unholy Mary het volgende:
Damn! Nou ben ik helemaal nieuwsgierig
Voor 5 oktober van die gele Alpines scoren moet toch wel lukken dacht ik zo.


yeah.. zal je vast prachtig staan.. doe je de gele filters erin.. en ga ik naast je staan. Lijken we net zusjes hihihihi


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-09-2005 20:25 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 20:23 schreef MindlessMayo het volgende:
yeah.. zal je vast prachtig staan.. doe je de gele filters erin.. en ga ik naast je staan. Lijken we net zusjes hihihihi


...waar is mijn Carmen krulset???



Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 20:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 20:25 schreef Unholy Mary het volgende:
...waar is mijn Carmen krulset???




Naast de mijne..
Ga ik wel dagje met stijl haar rondlopen, lijkt het net of ik heeeeel lang haar heb


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-09-2005 22:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

vroegahhad ik last van een behoorlijke piep in mijn oor en al bij bij een beetje geluid, zelfs met oordopjes.
todat mijn basleraar mij vertelde dat er misschien zenuwen beknelt zaten in mijn rug. ik ben een beetje meer gaan rekken en strekken en platter gaan slapen en nu heb ik er vrijwel geen last meer van heb


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-09-2005 8:58 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

WTF? Wat een vaag verhaal is dit!

Zenuwen in je rug die verband hebben met een piep in je oor, bizar...

Zelf heb ik ook steeds last van piepen in mijn oren, maar dat is volgens mij vooral te danken aan slijm en andere crap die mijn holtes terroriseren.

Zijn er hier meer mensen die dit kennen?


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen