IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-02-2013 12:55 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

NEC - Vitesse was voor de neutrale toeschouwer een heerlijke wedstrijd om te zien. NEC klapte er goed op, dat prijsschiet-momentje ergens in de 2e helft was heel cool om te zien.

En hoe goed hij ook is, wat zou ik graag eens dwars door die Mertens heel willen schoppen. Prima voetballer maar die verschrikkelijk arrogante kop cq. houding


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-02-2013 13:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2013 10:55 schreef Daops het volgende:
Mark, proficiat met Enniesee


Dank Zo kun je zien dat je met een gezonde dosis strijdlust best wel een kwaliteitsverschil van 28 miljoen euro kan overbruggen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-02-2013 14:05 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2013 13:59 schreef Mark het volgende:
Dank Zo kun je zien dat je met een gezonde dosis strijdlust best wel een kwaliteitsverschil van 28 miljoen euro kan overbruggen


Pastoor heeft een team gecreëerd. Rutte heeft misschien wel betere voetballers maar een veel minder team [/cliché-van-de-dag].


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 04-02-2013 19:02 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Idd, gefeliciteerd NEC! Vitesse vind ik op het moment denk ik wel de minst sympathieke club van NL. Een buitenlandse geldschieter + een half vol (ja, ik ben een optimist)stadion =

Twente draait voor geen meter meer en ik verwacht dat die uitgespeeld zijn. De titelstrijd zal denk ik tussen Ajax en PSV gaan. Feyenoord heeft een goed basisteam maar geen wisselspelers die wat extra's kunnen brengen, dus helaas de Coolsingel blijft weder leeg



Daops
Usericon van Daops
Posted 17-02-2013 13:04 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Wat een geweldige avond bij Twente, 90 minuten zingen, de laatste minuut gelijk scoren en nog bijna met de zege naar huis gaan ook

Overigens alle sympathie voor Twente, gastvrije club die speciaal voor ons de broodjes beenham weer naar de tweede ring bracht!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 17-02-2013 14:47 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

Pelle, andere doel, eikel!

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 17-02-2013 14:47]


I am mine own redeemer...!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-02-2013 18:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hij heeft geluisterd, maar helaas was het niet genoeg


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 17-02-2013 18:38 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com



I am mine own redeemer...!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 24-02-2013 15:48 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com



I am mine own redeemer...!


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 24-02-2013 15:52 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2013 15:48 schreef Herrie Records Inc. het volgende:


http://nos.nl/video/477737-conflict-lens-en-mathijsen-in-de-kuip.html

sneu weer... sla dan direct man!


Kutsport, laat ze maar wat vaker rugby uitzenden.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-02-2013 16:30 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Wanne homo joh.



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 24-02-2013 23:02 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Hoppetaa wat en heerlijke wedstrijd was dat



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-02-2013 12:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gefeli voor de Feyenoorders

Volgende week NEC-Feyenoord, zal me benieuwen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 27-02-2013 22:50 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ajax-AZ ik vond Ajax tot nu toe de grote favoriet voor de titel maar na deze week



Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 27-02-2013 23:02 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

pure arrogantie om met het b-team deze wedstrijd te spelen...


I am mine own redeemer...!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-02-2013 23:06 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Hoera. Bony blijft nog even.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-02-2013 23:14 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2013 23:06 schreef bokkie666 het volgende:
Hoera. Bony blijft nog even.


Volgens mij roept Bony op dit moment van alles, maar zeker niet 'Hoera'.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-02-2013 23:14 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2013 23:02 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
pure arrogantie om met het b-team deze wedstrijd te spelen...
Heeft niks met arrogantie te maken, jij snapt er niks van.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 27-02-2013 23:20 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Dan is het kwaliteit.....

Nee, serieus. Ik begrijp best dat de competitie belangrijker is dan dan de beker maar wie haalt het nou in z'n hoofd om een halve finale van en beker met een b-elftal te spelen? Een prijs is toch een prijs (daar draait het om in sport) nu gaat die naar een rivaal, dat wil je toch niet? Als Koeman zoiets flikt zijn er genoeg in staat om hem 'eventjes' op te bellen.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-02-2013 23:22 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2013 23:14 schreef Negatieveling het volgende:
Volgens mij roept Bony op dit moment van alles, maar zeker niet 'Hoera'.
Het is jammer dat hij zo graag weg wil. Het is met afstand de beste spits die er op dit moment in de Nederlandse competitie rondloopt.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-02-2013 23:27 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Absoluut. En zeker met de centrale verdedigers op de vaderlandse velden zullen we van Bony nog wel wat fraaie staaltjes te zien krijgen voor het seizoen afgelopen is. Vrijdag Utrecht, toch? Van der Hoorn op Bony?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-02-2013 12:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2013 23:22 schreef bokkie666 het volgende:
Het is jammer dat hij zo graag weg wil. Het is met afstand de beste spits die er op dit moment in de Nederlandse competitie rondloopt.


Helaas betekent dat vrij weinig dezer dagen. Vleminckx schopte het twee seizoenen geleden nota bene tot topscorer, en waar is hij nu? Middenmoot van Turkije. Bony is sterk en balvast, maar verder heeft hij weinig om op terug te vallen. Geen actie, geen snelheid, geen traptechniek. In bijvoorbeeld de Premier League of de Bundesliga zou de man genadeloos verzuipen. Het is niet voor niks dat geen enkele Russische ploeg serieuze interesse toonde deze maand.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-03-2013 17:02 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Zo, we kunnen ons nu echt weer gaan opmaken voor een nieuw seizoen Jupiler League na het verlies in Zwolle. Het zat er al vanaf de seizoensstart dik in met deze Juup-selectie dat het een moeilijk verhaal ging worden. Ondanks dat een mooi seizoen met volle uitvakken en een team wat elke wedstrijd vecht om het gebrek aan kwaliteit te compenseren. Dat was twee jaar geleden wel anders.

Gewoon weer verder met opbouwen na alle ellende van de afgelopen 7 jaar, binnenkort eindelijk met de juiste clubmensen op de juiste plekken


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-03-2013 10:07 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-05-2013 13:20 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen