IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Northward
Usericon van Northward
Posted 05-05-2013 14:17 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Fuck, Vitesse geeft het weer flink weg deze wedstrijd. Hadden mooi weer boven Feyenoord kunnen komen.

Ajax terecht kampioen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-05-2013 17:16 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hoe anders deze degradatie voelt dan die van twee jaar geleden. Geweldig seizoen, vaak volle uitvakken, maar vooral trots op dit team wat niet beter kon, maar zich altijd helemaal kapot heeft gestreden

Achter de schermen wordt er eindelijk weer gebouwd aan iets moois. Sittard, Emmen en Volendam, here we come again!

En gefeliciteerd aan de Ajacieden hier natuurlijk. Ondanks dat PSV het gruwelijk liet liggen, terechte kampioen.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 05-05-2013 17:17]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-05-2013 12:54 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Vooraf vreesde ik een nieuw rampseizoen voor Feyenoord, dat is het zeker niet geworden. Toch teleurgesteld hoe we het hebben laten liggen bij RKC en ADO.
Ajax de terechte kampioen: stabielste voetbal met een team zonder klootzakken.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-05-2013 13:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Drama seizoen helaas

Als je in februari nog 6e staat met 5 punten los van de 7e plek, en bij het ingaan van de laatste wedstrijd kijk je zelfs al tegen positie 15 aan, dan hebben ze het gruwelijk verkloot. Ik zou niet rouwig zijn om een grote schoonmaak, met Pastoor er ook meteen uit. Maar helaas hebben we geen centjes.

Nou ja, nu maar hopen dat vistas buiten de top 3 blijft, anders is het echt een kutjaar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-05-2013 13:49 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 12:54 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ajax de terechte kampioen: stabielste voetbal met een team zonder klootzakken.


Mooi compliment van een Feyenoordfan, serieus


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-05-2013 14:44 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 13:01 schreef Mark het volgende:
Nou ja, nu maar hopen dat vistas buiten de top 3 blijft, anders is het echt een kutjaar.
Ik hoop mee. Had al nooit iets met die club, maar na vorige week is dat alleen maar toegenomen, met dank aan de doorgesnoven Arnhemse stewards en politie Die sfeer ook in die sporthal, bij PSV is het zelfs nog beter.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-05-2013 14:58 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Dat stadion zit ook altijd maar halfvol, ik snap er geen reet van. Zelfs tegen een topclub als Feyenoord of Ajax is die hut half leeg. Dit jaar met PEC ook naar het Gelredome geweest, niks geen sfeer helemaal niks.


Against God and Government


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 09-05-2013 15:30 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Zo maar eens op weg naar De Kuip om te zien of we het PSV in ieder geval een klein beetje lastig kunnen maken.

[Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 09-05-2013 15:30]


wouter023


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-05-2013 15:12 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 9 mei 2013 15:30 schreef wouter023 het volgende:
Zo maar eens op weg naar De Kuip om te zien of we het PSV in ieder geval een klein beetje lastig kunnen maken.


Gefeliciteerd


Against God and Government


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 10-05-2013 16:09 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2013 15:12 schreef Rotzak het volgende:
Gefeliciteerd

was een aangename verrassing.


wouter023


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 10-05-2013 18:41 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

nu De Graafschap nog verassend uit de hoek komend en dan vind ik dit topic ook weer aangenaam!


I am mine own redeemer...!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-05-2013 20:30 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 9 mei 2013 13:49 schreef Count Steel het volgende:
Mooi compliment van een Feyenoordfan, serieus


verder voldoe ik aan alle Feyenoordcliches...



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 10-05-2013 20:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

KLEAUTZAKKEN!!11!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-05-2013 13:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-06-2013 21:45 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Grote veranderingen gaande in de selectie van PSV, ben benieuwd. Volgens mij zijn grote veranderingen in een selectie zelden succesvol



mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 29-06-2013 12:07 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2013 21:45 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Grote veranderingen gaande in de selectie van PSV, ben benieuwd. Volgens mij zijn grote veranderingen in een selectie zelden succesvol



deze verandering moet ook op langer termijn succes bieden en niet direct!


REALLY OHH REALLY?


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-06-2013 14:03 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2013 21:45 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Grote veranderingen gaande in de selectie van PSV, ben benieuwd. Volgens mij zijn grote veranderingen in een selectie zelden succesvol


Aan de andere kant: de relatief kleine veranderingen van de afgelopen seizoenen hebben ook bepaald geen zoden aan de dijk gezet.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-06-2013 14:06 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Relletjes bij Heerenveen. Dat is nieuw.

En Wildschut, netjes.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2013 17:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zo, spits is binnen! Michael Higdon, een rasechte Scouser en een beer van een vent. Vorig seizoen uitgeroepen tot Speler van het Jaar in de Schotse competitie, en twee uur later zat hij in de bak voor het aanvallen van een bouncer Laat het nieuwe seizoen maar komen! Bloed an de paal in de glasbak!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 08-07-2013 17:39 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Wat een kneus.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2013 17:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2013 17:39 schreef bokkie666 het volgende:
Wat een kneus.


Ken je hem persoonlijk? Mag hopen dat hij andere teams inderdaad flink kneust, daar hebben we hem voor gehaald.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-07-2013 18:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Scheidsrechter onthoofd nadat hij voetballer vermoordde


Een menigte in Braziliƫ heeft een scheidsrechter gelyncht en onthoofd nadat de leidsman een voetballer had doodgestoken. Dat meldde de Braziliaanse politie.

Het incident gebeurde op 30 juni bij een amateurwedstrijd in de afgelegen plaats Pio XII in de deelstaat Maranhao, maar is nu pas bekend gemaakt.

De 20-jarige scheidsrechter bracht eerst fatale messteken toe aan een 30-jarige speler die had geweigerd het veld te verlaten. De menigte stortte zich daarna op de arbiter. Zijn hoofd werd naar verluidt op een staak geprikt.

De politie heeft een verdachte gearresteerd.



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-07-2013 21:31 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Op Liveleak staat een filmpje hoe ze em weer in elkaar zetten. Flinke legpuzzel, hoofd, armen en wat benen...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-07-2013 21:59 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Jezus tering, ik zag het gisteren ook op internet verschijnen met de kop 'scheidsrechter onthoofd in Braziliƫ'. Op dat moment dacht ik ik letterlijk: wat kan een scheids in hemelsnaam gedaan hebben om fucking onthoofd te worden...? Al had ik 1000 keer mogen gokken, ik had nooit geraden dat-ie een speler doodgestoken zou hebben. Ultrabizar.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2013 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het was godverdomme buitenspel!!!!


signature


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen