IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Orklord
Usericon van Orklord
Posted 12-04-2012 13:07 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2012 11:44 schreef HubbyMe het volgende:
Bij Feyenoord (waar ik overigens ook voor ben, omdat ik uit de buurt kom) zijn ze er nogal prat op dat ze zo loyaal zijn en dat daarom de club het mooist is. Ook wel vanwege het feit dat het een echte volksclub is trouwens. Is natuurlijk overdreven, maar het zat zelfs vorig jaar relatief vol. (zeker als je het vergelijkt met Ajax - Utrecht eerder dit jaar).



Wat een rare vergelijking. Die wedstrijd tegen Utrecht was het steenkoud en reden er niet veel treinen. Dan is het nogal lastig om naar het stadion te gaan he

Ik kan me ook wel herinneren dat veel Feyenoord supporters niet naar de klassieker kwam, omdat ze al wisten dat ze zouden verliezen..

Ik kom trouwens uit Amsterdam en woon nu in de Zaanstreek. Ajax supporter dus. Dat betekend trouwens niet dat ik niet kan genieten van andere clubs.


LLn
Usericon van LLn
Posted 12-04-2012 13:15 by LLn Wijzig reactieProfiel van LLnQuote dit berichthttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

AJAX AJAX AJAX AJAX!!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-04-2012 13:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2012 11:53 schreef Hypnos het volgende:
Is het in Nederland ook zo dat de mensen die buiten de provinciehoofdstad wonen ook heel erg anti de club van die stad zijn binnen hun provincie?
Valt reuze mee volgens mij. Rivaliteit wordt in Nederland vooral bepaald door afstand; de dichtstbijzijnde andere profclub. Hier in Tilburg dus Willem II en NAC.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 12-04-2012 13:36 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2012 13:18 schreef Daops het volgende:
Valt reuze mee volgens mij. Rivaliteit wordt in Nederland vooral bepaald door afstand; de dichtstbijzijnde andere profclub. Hier in Tilburg dus Willem II en NAC.

En opboksen tegen grote broer PSV.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-04-2012 13:50 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 april 2012 13:07 schreef Orklord het volgende:
Wat een rare vergelijking. Die wedstrijd tegen Utrecht was het steenkoud en reden er niet veel treinen. Dan is het nogal lastig om naar het stadion te gaan he

Ik kan me ook wel herinneren dat veel Feyenoord supporters niet naar de klassieker kwam, omdat ze al wisten dat ze zouden verliezen..

Ik kom trouwens uit Amsterdam en woon nu in de Zaanstreek. Ajax supporter dus. Dat betekend trouwens niet dat ik niet kan genieten van andere clubs.


Lekker objectief jodenboom, trouwens jaren lang mocht er geen uit publiek naar de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord.


Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-04-2012 13:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2012 13:18 schreef Daops het volgende:
Valt reuze mee volgens mij. Rivaliteit wordt in Nederland vooral bepaald door afstand; de dichtstbijzijnde andere profclub. Hier in Tilburg dus Willem II en NAC.


Ook (voormalige) allianties tussen supportersgroepen of de clubmentaliteit spelen hierbij een rol. Zo leeft er traditioneel gezien veel meer sympathie onder NEC supporters voor Feyenoord dan voor Ajax. Maar uiteraard blijft vistas met afstand de Aartsrivaal.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-04-2012 14:03 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2012 13:36 schreef Teneighty het volgende:
En opboksen tegen grote broer PSV.
Valt reuze mee, PSV leeft hier niet echt. Ze kunnen over het algemeen wel op sympathie rekenen als het gaat om de titelstrijd, als mede-brabo's


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-04-2012 14:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Da's wel apart, dacht dat oost-brabo's en west-brabo's elkaar niet konden luchten of zien?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-04-2012 14:07 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Geen idee, wij zijn midden-Brabant


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-04-2012 14:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

*out of cheese error*


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 12-04-2012 14:17 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2012 13:07 schreef Orklord het volgende:
Wat een rare vergelijking. Die wedstrijd tegen Utrecht was het steenkoud en reden er niet veel treinen. Dan is het nogal lastig om naar het stadion te gaan he

Ik kan me ook wel herinneren dat veel Feyenoord supporters niet naar de klassieker kwam, omdat ze al wisten dat ze zouden verliezen..

Ik kom trouwens uit Amsterdam en woon nu in de Zaanstreek. Ajax supporter dus. Dat betekend trouwens niet dat ik niet kan genieten van andere clubs.


Ehm, diezelfde dag zat het UITvak van NEC vol met Feyenoorders. En de bijlmer is prima te bereiken met de trein he .
Maar goed, het wil er bij ajacieden niet in dat ajax nu eenmaal showpubliek heeft. Zelfs Jack van Gelder gaf het toe.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-04-2012 15:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2012 14:17 schreef HubbyMe het volgende:
Ehm, diezelfde dag zat het UITvak van NEC vol met Feyenoorders.


En niet te vergeten aardige delen van de thuisvakken ook Nou ja, zoals eerder al gezegd, Feyenoorders en NEC'ers gaan redelijk goed samen geloof ik, doorgaans.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-04-2012 15:08]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-04-2012 14:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2012 23:25 schreef Mark het volgende:
Wat een oorwassing, Heerenveen is wel ontzettend wisselvallig dit seizoen zeg. Dat worden zaterdag mooi 3 punten voor ons


Ja, inderdaad Mark.....


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-04-2012 15:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heb de wedstrijd helaas zelf niet kunnen zien, maar ik hoorde dat we het in de 2e helft helmaal hebben laten lopen. Hadden het voor de rust eigenlijk gewoon al helemaal op slot moeten gooien, als je met 2-0 gaat rusten en uiteindelijk met 2-4 de boot in gaat doe je toch iets flink fout ergens.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-04-2012 15:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, Heerenveen speelde de eerste helft zwaar beroerd, ik had de hoop al opgegeven eigenlijk... Tweede helft zelf ook niet kunnen zien vanwege een verjaardag, maar ik kreeg op een gegeven moment een smsje met 2-3!! en kort daarop 2-4!!! Kon het zelf eigenlijk niet geloven...


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-04-2012 10:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Denk dat het voor ons de doodsteek is qua play-offs. We staan technisch gezien er nog wel bij (als PSV buiten de top 2 valt telt plek 9 ook nog mee voor play-offs), maar gezien het resterende programma heb ik er een zwaar hoofd in.

Pluspuntje: na deze speelronde hebben we in elk geval officieel de nacompetitie ontlopen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-04-2012 15:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Even voor alle Heerenveen fans hier: hoe slecht is de knie van Roorda stiekem eigenlijk precies? Want wij hebben hem nou voor 2 jaar aangekocht, maar klopt het dat Luik hem destijds al een keer officieus afkeurde voor verrot kraakbeen in zijn kniegewricht?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-04-2012 16:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nou, hij kan goed voetballen, maar staat inderdaad bekend om zijn blessures. En dat van Luik daar kan best wel eens een kern van waarheid inzitten. Maar zolang hij geen last heeft hebben jullie er een hele goeie aan!


spelfout weggehaald...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-04-2012 18:04 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2012 15:58 schreef Mark het volgende:
Even voor alle Heerenveen fans hier: hoe slecht is de knie van Roorda stiekem eigenlijk precies? Want wij hebben hem nou voor 2 jaar aangekocht, maar klopt het dat Luik hem destijds al een keer officieus afkeurde voor verrot kraakbeen in zijn kniegewricht?


Een mooie vervanger voor Goossens dus.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-04-2012 18:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Die gaat lekker bij Feyenoord de bank warm houden, geen idee wat ze daar in hem zien eerlijk gezegd. Hij kan hard schieten, en daar heb je het wel mee gehad.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 28-04-2012 19:34 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

En hoppa, vijfde plaats veiliggesteld door met 1-4 te winnen bij Almere! Mooi feestje op de terugweg op de parkeerplaats bij Nieuwegein van supporters en spelers, incl partybus

Hierdoor hoeven we de 1e ronde playoffs niet te spelen en treffen we Sparta in de 2e ronde. Ergens jammer, zo'n duel van de traditieclubs waarvan er één afvalt. Ook Sparta hoort in de eredivisie.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 01-05-2012 8:55 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht



"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 01-05-2012 18:43 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ultimate loser is toch wel McLaren... sinds hij er is thuisnederlagen tegen Heracles, Feyenoord en Ajax en momenteel een 6e plaats en is daardoor allerminst zeker van Europa league terwijl volgens hem alleen de champions league telt



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-05-2012 18:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, maar dat komt door 'te veel lopers en te weinig voetballers', he. Gek dat dat onder Adriaanse nooit zo'n probleem was...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 01-05-2012 22:07 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Co stelde niet teveel lopers op, liet Fer en/of Janssen uit de basis wat hem niet in dank is afgenomen. Voetballers die puur op kracht voetballen maar geen greintje creativiteit in zich hebben, hoezo ze missen Ruiz?

Morgen party time dankzij de faalhazen uit Alkmaar, Eindhoven en Pluskut. Hulde aan de havenboys, zolang ze maar onder ons eindigen gun ik ze alles.

[Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 01-05-2012 22:13]


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen