IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 01-05-2012 22:50 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Thnx, ondanks dat Feyenoord geen prijs wint ben ik uitermate tevreden met de huidige stand en de geniale wedstrijden die ik live heb mogen aanschouwen: PSV, Ajax en AZ met ieder keer als beste man op het veld Jordy Clasie Ajax verdient het kampioenschap simpelweg op basis van een uitstekende tweede seizoenshelft.



Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 01-05-2012 23:25 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

En dat is niet de eerste keer dat dat zo is.

Clasie verrast me eerlijk gezegd wel, ook al is het nog veel opportunisme maar kan een grote (kleine) worden.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 01-05-2012 23:32 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Feyenoord speelt vrij onbevangen en opportunistisch waardoor de entertainment factor meerdere keren ontzettend groot was. De laatste jaren had ik het idee dat ze vooral bang waren te verliezen en dat daardoor ook deden. En terug te komen op Ajax, dit is volgens mij al het 3e achtereenvolgende jaar dat ze een enorme inhaalrace houden? In 2010 te weinig gekregen, in 2011 met de hakken over de sloot en dit jaar volledig terecht.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-05-2012 0:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ben zelf absoluut geen Ajax-fan, eerder het tegendeel, maar ik moet bekennen dat als ze dit seizoen kampioen worden dat inderdaad niet meer dan terecht is. Vraag me af of dat betekent dat we ook nog een bonus in de wacht slepen voor Cillessen (geloof dat er in de verkoopprijs was afgesproken dat als Ajax kampioen zou worden, NEC nog een extra zakcentje toegeschoven zou krijgen). En dat terwijl Cillessen nauwelijks gespeeld heeft, altijd leuk meegenomen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 02-05-2012 6:26 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

wat vinden jullie trouwens van het bod op Dirk Kuyt en de geruchten dat er tevens gepraat is met Kalou bij Feyenoord?

Of het tweede waar is weet ik niet.. Maar ik vind eigenlijk ongeacht of dat van kalou waar is of niet dat men nog niet goed en wel financieel gezond is en al weer begint met dezelfde onzin als waar men ten onder aan is gegaan; De zogenaamde vedetten binnen halen die echt niet voor niks gaan spelen en alleen de jeugd maar in de weg staan..


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 02-05-2012 7:35 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Dirk Kuyt heeft een clausule in z'n contract waardoor die voor Feyenoord heel goedkoop is om terug te kopen en die DK heeft Kalou gepolst niet Feyenoord.



HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 02-05-2012 9:43 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2012 6:26 schreef drdennuz het volgende:
Maar ik vind eigenlijk ongeacht of dat van kalou waar is of niet dat men nog niet goed en wel financieel gezond is en al weer begint met dezelfde onzin als waar men ten onder aan is gegaan; De zogenaamde vedetten binnen halen die echt niet voor niks gaan spelen en alleen de jeugd maar in de weg staan..


Punt is alleen: wie wil je dan in de spits zetten? Achahbar heeft veel potentie, maar mist gewoon nog de kracht en de finesse. Fernandez is de helft van het seizoen geschorst en persoonlijk vindt ik hem alleen sterk in open ruimten (als in: tegenstander passeren op snelheid).
Je zou nog kunnen hopen dat Castaignos op huurbasis terugkomt ofzo

Overigens verwacht ik niet dat Kuyt terug komt. Hoop het wel

[Dit bericht is gewijzigd door HubbyMe op 02-05-2012 9:45]



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-05-2012 19:19 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ze moeten die Malki van Roda JC binnen halen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-05-2012 22:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Pffff, gaat heel moeilijk worden zo. Jammer dat we die 1-0 niet vast konden houden, het wegvallen van Van Eijden gaf net even die verwarring die ons de kop kostte. Niet meer in eigen hand nu. Zondag winnen van Heracles, en dan maar hopen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 02-05-2012 23:43 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

KAMPIOENEN OLE OLE!

Wat een feest, samen met m'n dochter volledig uit m'n dak gegaan.



"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 03-05-2012 0:11 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2012 22:51 schreef Mark het volgende:
Pffff, gaat heel moeilijk worden zo. Jammer dat we die 1-0 niet vast konden houden, het wegvallen van Van Eijden gaf net even die verwarring die ons de kop kostte. Niet meer in eigen hand nu. Zondag winnen van Heracles, en dan maar hopen.


Jammer dat jullie niet verloren hebben zeg, moeten we ook nog ons best gaan doen in Heerenveen



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-05-2012 6:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl



BAM!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-05-2012 6:13]


Bruce Banner


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-05-2012 6:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2012 23:43 schreef Teneighty het volgende:
KAMPIOENEN OLE OLE!

Wat een feest, samen met m'n dochter volledig uit m'n dak gegaan.




Gefeliciteerd kerel
Zelf natuurlijk erg blij met de overwinning van Heerenveen op Twente


spelfout weggehaald...


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 03-05-2012 7:42 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2012 6:54 schreef varanus het volgende:
Gefeliciteerd kerel
Zelf natuurlijk erg blij met de overwinning van Heerenveen op Twente

Dank je, jullie kunnen helaas geen vCL halen ivm het erbarmelijke doelsaldo van Heerenveen. Haal eens een goede keeper!


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-05-2012 7:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

De nieuwe laat inderdaad ook teveel foutjes zien. En CL, ach, daar heeft Heerenveen (nog) niets te zoeken, EL lijkt me op dit moment hoog genoeg.


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-05-2012 10:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dan mogen we niet eens gelijkspelen. Raar idee dat Heracles dan de plek van Heerenveen in gaat nemen omdat ze per ongeluk in de finale van de beker terecht zijn gekomen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 03-05-2012 10:55 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Dat krijg je met die achterlijke play-offs, die constructie zorgt voor regeltjes waar een paard de hik van krijgt. Gewoon weer de oude (versimpelde) regels doorvoeren en je bent van die onzin af.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-05-2012 12:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mwoah, makkelijk praten voor een aanhanger van een van de topclubs, maar over het geheel beschouwd is het voor zowat alle teams nog tot aan de laatste speelronde spannend. Dat is volledig te danken aan de play-offs.

Oh, ook mooi:

"De landstitel voor Ajax is ook goed nieuws voor NEC. De Nijmeegse club mag door het Amsterdamse kampioenschap € 500.000,- op haar rekening bijschrijven. Dit was onderdeel van de transfer van Cillessen."

Ka-tsjing!!! Go Jasper, go Jasper

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-05-2012 12:59]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-05-2012 18:46 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 3 mei 2012 10:55 schreef Teneighty het volgende:
Dat krijg je met die achterlijke play-offs, die constructie zorgt voor regeltjes waar een paard de hik van krijgt. Gewoon weer de oude (versimpelde) regels doorvoeren en je bent van die onzin af.


+1



Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 03-05-2012 19:32 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 3 mei 2012 12:59 schreef Mark het volgende:
Mwoah, makkelijk praten voor een aanhanger van een van de topclubs, maar over het geheel beschouwd is het voor zowat alle teams nog tot aan de laatste speelronde spannend. Dat is volledig te danken aan de play-offs.

Oh, ook mooi:

"De landstitel voor Ajax is ook goed nieuws voor NEC. De Nijmeegse club mag door het Amsterdamse kampioenschap € 500.000,- op haar rekening bijschrijven. Dit was onderdeel van de transfer van Cillessen."

Ka-tsjing!!! Go Jasper, go Jasper


staat ie daar wel eens op doel?
ado uit = d-day!


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-05-2012 20:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2012 19:32 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
staat ie daar wel eens op doel?



Alleen bij bekerduels. Al moet ik zeggen dat dat onzinnig kortzichtig is van De boer, want zelfs een blinde foetus kan zien dat Cillessen een veel betere keeper is dan Vermeer. Maar goed, 500.000 euro erbij is geen reden tot klagen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-05-2012 7:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Iemand enig idee of zondag alles weer via een overschakelkanaal wordt uitgezonden?


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-05-2012 8:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 7:44 schreef varanus het volgende:
Iemand enig idee of zondag alles weer via een overschakelkanaal wordt uitgezonden?
Vast wel. Hoop dat ze Heerenveen dan wel live laten zien want daar wordt minimaal 6 keer gescoord


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 04-05-2012 10:07 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 8:49 schreef NecRobert het volgende:
Vast wel. Hoop dat ze Heerenveen dan wel live laten zien want daar wordt minimaal 6 keer gescoord


Ja? Wist niet dat Heerenveen zoveel over heeft voor Feyenoord



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 04-05-2012 18:06 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 3 mei 2012 10:55 schreef Teneighty het volgende:
Dat krijg je met die achterlijke play-offs, die constructie zorgt voor regeltjes waar een paard de hik van krijgt. Gewoon weer de oude (versimpelde) regels doorvoeren en je bent van die onzin af.
Heeft niks met de play offs te maken.

De UEFA regel is dat wanneer de bekerwinnaar zich plaatst voor de champions league, de verliezend finalist de plaats overneemt.



Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen