IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-05-2012 16:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tja, we zullen het waarschijnlijk nooit weten. Moet zeggen dat alle foto's die ik tot dusverre heb gezien uit diverse hoeken erop lijken te duiden dat het geen doelpunt was. Maar goed, de scheids telde hem, en dat staat. Kunnen wij verder ook weinig aan doen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-05-2012 8:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ben best benieuwd hoe die wedstrijd van de fietstassen en NEC morgen gaat verlopen....


spelfout weggehaald...


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-05-2012 12:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ook volop spanning hier bij de promotie/degradatie playoffs. Met 2-1 thuis van Sparta gewonnen na een waterballet op een eigenlijk onbespeelbaar veld. Morgen de return op Spangen.. nou al nerveus


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2012 13:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2012 12:55 schreef Daops het volgende:
Ook volop spanning hier bij de promotie/degradatie playoffs. Met 2-1 thuis van Sparta gewonnen na een waterballet op een eigenlijk onbespeelbaar veld. Morgen de return op Spangen.. nou al nerveus


Ik zag de beelden ja, tijdens de regenpauze van NEC-vistas Dat veld was echt meer dan onbespeelbaar, bizarre plaatjes.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-05-2012 13:45 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ja, wolkbreuk 10 min voor aanvang. En gezien het strakke playoff-speelschema moest er natuurlijk gewoon toch gevoetbald worden van de KNVB..
Grappig was dan weer wel dat Willem II tijdens de rust de onderscheiding van beste veld van de Jupiler Leuague uitgereikt kreeg

Enne, niet meer hebben over die winnende goal jullie. Gewoon Arnep eruit knikkeren in die betonnen bak van ze.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2012 15:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gaan we doen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-05-2012 17:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik snap het niet meer...


Ik Griekenland is Kevin Mirallas speler van het jaar
In Frankrijk Eden Hazard
In Engeland Vincent Kompany
en in Nederland Jan Vertongen

en wat stelt België voor op internationaal vlak? NIKS!


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-05-2012 0:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Regel een goede trainer, dan gaan jullie echt een keer potten breken op internationale toernooien. Aan het spelersmateriaal zal het inderdaad niet liggen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2012 0:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

maja... wie wil België.
altijd die kliekjes ook


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-05-2012 1:09 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Je kunt toch moeilijk stellen dat Lekens geen goede trainer is?

Echte backs en een topspits hebben we nodig. Al wil ik Mirallas nu nog het voordeel van de twijfel geven. (ik stel me vragen bij de kwaliteit van de Griekse competitie tegenwoordig, is toch veel minder dan enkele jaren terug?)


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2012 13:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2012 1:09 schreef Tool-fan het volgende:
Je kunt toch moeilijk stellen dat Leekens geen goede trainer is?


http://www.hln.be/hln/nl/2730/Club-Brugge/article/detail/1437751/2012/05/13/Leekens-nieuwe-coach-Club-Brugge.dhtml



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-05-2012 13:36 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

moehahahahahaha xD
De rode duivels HADDEN dus een goede trainer xD


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2012 17:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Nou ja, in elk geval deden we onszelf de das om in plaats van de scheids of de tegenstander. Twee keer dom rood, dan houd je zelfs tegen een stel kansloze harries als dit vistas geen stand. Zelfs met 9 tegen 11 lieten wij nog bij vlagen het betere voetbal zien, zegt genoeg. Er lopen daar maar twee voetballers met kwaliteit rond en dat zijn Nicky Varkenskop en Bony, verder is het echt 3x niks.

Over en sluiten, mooie tweede seizoenshelft met een fraaie 8e eindklassering, ik kan er vrede mee hebben


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2012 17:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

City staat 1-2 achter tegen QPR...


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2012 17:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

CIty gaat het gewoon thuis weggeven op de laatste dag...


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2012 17:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

2-2 !!!! komaaan!!!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2012 17:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

3-2 !!!!!!!!!!!!!! 94e minuuuuuuuuuuuuuuuuuuttt!

92 en 94 minuut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-05-2012 18:05 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ja, tering!


Bruce Banner


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2012 18:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

schitterend

en die ontgoocheling in Sunderland


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2012 18:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Fantastische seizoensontknoping in Engeland

Ik gun het City eigenlijk niet echt, want ik haat bijeengekochte clubs, maar wel mooi om United eindelijk een keer met lege handen te zien staan. City heeft wel veel mazzel gehad dat QPR zag dat Bolton gelijkgespeeld had, toch net dat kleine beetje concentratie weg bij de QPR spelers in blessuretijd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2012 18:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

denk het ook, van dat laatste.
City, Dortmund, Juve,... nu nog Montpellier of Lille (geen PSG aub)


signature


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-05-2012 20:54 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Godver, wat een prachtige dag.. met een 1-1 Sparta uitgeschakeld. Zelden zo'n spannende 30 minuten gehad.

Den Bosch, Tilburg komt eraan!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-05-2012 23:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Kutdag. Graafschap eerste divisie. We zagen het aankomen, maar toch.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-05-2012 0:18 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2012 17:10 schreef Mark het volgende:


Nou ja, in elk geval deden we onszelf de das om in plaats van de scheids of de tegenstander. Twee keer dom rood, dan houd je zelfs tegen een stel kansloze harries als dit vistas geen stand. Zelfs met 9 tegen 11 lieten wij nog bij vlagen het betere voetbal zien, zegt genoeg. Er lopen daar maar twee voetballers met kwaliteit rond en dat zijn Nicky Varkenskop en Bony, verder is het echt 3x niks.

Over en sluiten, mooie tweede seizoenshelft met een fraaie 8e eindklassering, ik kan er vrede mee hebben
Foor heeft wel vaker kortsluiting of niet? Goede speler verder wel.

Straks gaat RKC ook nog Europa in. Maar doe toch maar Vitesse dan. Die hebben er tenminste het geld voor. Nou nog supporters kopen, want dat lege stadion is wel wat zielig.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2012 0:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2012 0:18 schreef bokkie666 het volgende:
Foor heeft wel vaker kortsluiting of niet? Goede speler verder wel.


Nee hoor?

Eerste keer dat ik hem uit frustratie zo'n bal zie wegtrappen, normaliter hele rustige vriendelijke en professionele jongen. Hij was pissig omdat Kuipers hem (ten onrechte, in mijn ogen) terugfloot. Jeugdige stommiteit, zo'n bal wegtrappen als je al geel hebt, goed leermoment voor die jongen. Vond het overigens wel wat kinderachtig van Kuipers om daar een tweede geel voor te trekken, die kent toch ook de spanning op zo'n duel voor zo'n jonge gast. Als je al met 10 man staat dan vind ik dat een scheids ook wel eens wat meer in de geest van de wedstrijd zou moeten fluiten. Maar goed, strikt gezien kan hij hem geven.

Vitesse redt het overigens nog geen 2 voorrondes in Europa, als je ziet hoeveel moeite die zelfs tegen 9 NEC'ers nog hebben, dat is echt lachwekkend. Zit totaal geen samenspel in, gewoon 9 individuen die voor eigen succes gaan, waarvan Bony en Hofs de kwaliteit hebben om zo'n wedstrijd te beslissen. Daar win je de oorlog niet mee.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen