IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-05-2012 1:03 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2012 0:49 schreef Mark het volgende:
Nee hoor?

Eerste keer dat ik hem uit frustratie zo'n bal zie wegtrappen, normaliter hele rustige vriendelijke en professionele jongen. Hij was pissig omdat Kuipers hem (ten onrechte, in mijn ogen) terugfloot. Jeugdige stommiteit, zo'n bal wegtrappen als je al geel hebt, goed leermoment voor die jongen. Vond het overigens wel wat kinderachtig van Kuipers om daar een tweede geel voor te trekken, die kent toch ook de spanning op zo'n duel voor zo'n jonge gast. Als je al met 10 man staat dan vind ik dat een scheids ook wel eens wat meer in de geest van de wedstrijd zou moeten fluiten. Maar goed, strikt gezien kan hij hem geven.
Ik dacht dat ik hem al eens vaker raar heb zien reageren, maar ik kan verkeerd zitten. Ik vond hem wel onbesuisd inkomen bij die actie. Als een mongool wou ik zeggen, maar die doen zoiets niet.

quote:
Vitesse redt het overigens nog geen 2 voorrondes in Europa, als je ziet hoeveel moeite die zelfs tegen 9 NEC'ers nog hebben, dat is echt lachwekkend. Zit totaal geen samenspel in, gewoon 9 individuen die voor eigen succes gaan, waarvan Bony en Hofs de kwaliteit hebben om zo'n wedstrijd te beslissen. Daar win je de oorlog niet mee.
Maar RKC nog minder ben ik bang. En van Vitesse krijg ik echt geen hoogte dit seizoen. Hebben een beetje stiekem toch best veel punten gehaald.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-05-2012 1:06 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2012 18:26 schreef Mark het volgende:
Fantastische seizoensontknoping in Engeland

Ik gun het City eigenlijk niet echt, want ik haat bijeengekochte clubs, maar wel mooi om United eindelijk een keer met lege handen te zien staan. City heeft wel veel mazzel gehad dat QPR zag dat Bolton gelijkgespeeld had, toch net dat kleine beetje concentratie weg bij de QPR spelers in blessuretijd.
Hollywoodstijl. Veel bizarre goals ook. Waarom had de coach een italiaanse vlag om bij de huldiging? Ik snap zoiets niet. Al helemaal niet van de coach.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 14-05-2012 7:52 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2012 17:10 schreef Mark het volgende:
Over en sluiten, mooie tweede seizoenshelft met een fraaie 8e eindklassering, ik kan er vrede mee hebben

Netjes toch?

quote:
Op 13 mei 2012 23:11 schreef bastianus het volgende:
Kutdag. Graafschap eerste divisie. We zagen het aankomen, maar toch.

Eindelijk gerechtigheid, die wedstrijd tegen Excelsior liet blijken dat beide teams geen recht hadden op lijfsbehoud.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2012 9:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2012 7:52 schreef Teneighty het volgende:
Eindelijk gerechtigheid, die wedstrijd tegen Excelsior liet blijken dat beide teams geen recht hadden op lijfsbehoud.
Ik ben bang dat je wel gelijk hebt. Het was niet best wat ze dit jaar lieten zien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-05-2012 10:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2012 20:54 schreef Daops het volgende:
Godver, wat een prachtige dag.. met een 1-1 Sparta uitgeschakeld. Zelden zo'n spannende 30 minuten gehad.

Den Bosch, Tilburg komt eraan!


Mooi ja! Kaartjes voor zondag zijn weer binnen in ieder geval.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Daops
Usericon van Daops
Posted 14-05-2012 12:17 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2012 10:47 schreef Mark Z het volgende:
Mooi ja! Kaartjes voor zondag zijn weer binnen in ieder geval.
Hier ook ondertussen, verkoop gaat hard. Kaartje voor de uitwedstrijd zal pittiger worden om te kopen morgen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2012 17:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2012 9:58 schreef bastianus het volgende:
Ik ben bang dat je wel gelijk hebt. Het was niet best wat ze dit jaar lieten zien.


Moet zeggen dat ik altijd een zwak plekje had voor de Graafschap, echt een club met een eigen karakter en een gezicht. Maar de ploeg van dit seizoen was inderdaad eerlijk gezegd een blamage, als je zag hoe ze soms tekeer gingen in het veld. Dus wat dat betreft meer dan terechte degradatie, helaas. Hoop voor de club dat het slechts kortstondig zal zijn, is voor uitsupporters toch altijd de meest gastvrije club in Nederland om bij op bezoek te gaan (samen met Heracles vroeger, maar dat is er de laatste twee seizoenen een beetje af).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2012 17:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik las ergens dat Ricky ten Voorde in de play-offs tegen de vistassen wellicht met ene NEC shirt onder zijn rkc shirt gaat spelen, voor als ze winnen Maakt hij zich wel in een keer onsterfelijk voor zijn terugkeer in Nijmegen komend seizoen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-05-2012 18:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2012 17:01 schreef Mark het volgende:
Ik las ergens dat Ricky ten Voorde in de play-offs tegen de vistassen wellicht met ene NEC shirt onder zijn rkc shirt gaat spelen, voor als ze winnen Maakt hij zich wel in een keer onsterfelijk voor zijn terugkeer in Nijmegen komend seizoen.


Als zoiets nu al bekend is, dan gok ik dat daar wel een stokje voor wordt gestoken....


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-05-2012 19:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



hehe


signature


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-05-2012 17:40 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Jezus, wat een zenuwen voor de beslissende promotie-wedstrijd tegen Den Bosch morgen . Stadion in minder dan 2 dagen uitverkocht, kaarten uitwedstrijd in een half uur. Of we het nou halen of niet, prachtig dat heel de stad er zo van in de ban is na alle jaren van ellende


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-05-2012 19:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gefeliciteerd daops

Wel helaas weer een geheel onnodige combi erbij in de Eredivisie voor de uitsupporters door die totaal neurotische burgemeester van Tilburg, maar goed. Zal overigens wel flink aan die ploeg van jullie gesleuteld moeten worden, want man oh man wat een niveau die wedstrijd Al zal de spanning daar ongetwijfeld ook wel een rol in spelen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 20-05-2012 19:48 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 14 mei 2012 17:00 schreef Mark het volgende:
Moet zeggen dat ik altijd een zwak plekje had voor de Graafschap, echt een club met een eigen karakter en een gezicht. Maar de ploeg van dit seizoen was inderdaad eerlijk gezegd een blamage, als je zag hoe ze soms tekeer gingen in het veld. Dus wat dat betreft meer dan terechte degradatie, helaas. Hoop voor de club dat het slechts kortstondig zal zijn, is voor uitsupporters toch altijd de meest gastvrije club in Nederland om bij op bezoek te gaan (samen met Heracles vroeger, maar dat is er de laatste twee seizoenen een beetje af).


na jaren van wanbeleid begint m'n zwakke plek aardig zwak te worden. met zo'n zooitje ongeregeld op alle fronten kan het niks worden en zal het ook nooit wat worden.


I am mine own redeemer...!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-05-2012 21:00 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2012 19:24 schreef Mark het volgende:
Gefeliciteerd daops

Wel helaas weer een geheel onnodige combi erbij in de Eredivisie voor de uitsupporters door die totaal neurotische burgemeester van Tilburg, maar goed. Zal overigens wel flink aan die ploeg van jullie gesleuteld moeten worden, want man oh man wat een niveau die wedstrijd Al zal de spanning daar ongetwijfeld ook wel een rol in spelen.


Eens. Wel groot respect voor die Arjan Swinkels trouwens, wat een heerser is dat!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


SQT
Usericon van SQT
Posted 20-05-2012 21:12 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 20 mei 2012 21:00 schreef Count Steel het volgende:
Eens. Wel groot respect voor die Arjan Swinkels trouwens, wat een heerser is dat!
Daar heb ik nog bij in de klas gezeten.

Wedstrijd helaas niet kunnen zien, maar goed nieuws! Volgend jaar weer spelen voor lijfsbehoud!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-05-2012 23:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

VVV trouwens ook onmeunig gezwijnd, die hadden er gewoon uit moeten liggen. Nou ja, met W2 en VVV terug hoeven we ons volgend seizoen alvast in elk geval geen zorgen te maken over directe degradatie


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-05-2012 23:47 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2012 23:38 schreef Mark het volgende:
VVV trouwens ook onmeunig gezwijnd, die hadden er gewoon uit moeten liggen. Nou ja, met W2 en VVV terug hoeven we ons volgend seizoen alvast in elk geval geen zorgen te maken over directe degradatie


Zo had ik het nog niet eens bekeken.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-05-2012 11:50 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2012 19:24 schreef Mark het volgende:
Gefeliciteerd daops

Wel helaas weer een geheel onnodige combi erbij in de Eredivisie voor de uitsupporters door die totaal neurotische burgemeester van Tilburg, maar goed. Zal overigens wel flink aan die ploeg van jullie gesleuteld moeten worden, want man oh man wat een niveau die wedstrijd Al zal de spanning daar ongetwijfeld ook wel een rol in spelen.
Zo, weer enigszins onder de levenden. Dank! Tja, welke finale is wel fraai.. de spanning overheerst, was uit bij Den Bosch ook.. beide teams durfden haast niet.

Wat een wedstrijd: spanning, rode kaart, staking (Bossche boefjes die de catering van het uitvak plunderden en de hele inhoud incl. koelkasten naar ons smeten) en uiteindelijk de immense ontlading.. Erna pitch invasion, huldiging in het stadion en op een bomvolle Heuvel..

Wat betreft die combi, wat heb jij daar nou last van in Engeland? Ik neem aan dat je de perikelen van NEC-Willem II een paar jaar terug nog wel weet? (iets met bestormen van een kroeg in Nijmegen). Je moet het wel verdienen, combivrij hè.. Helaas zijn combiregelingen nou eenmaal standaard geworden in de eredivisie.

Inderdaad, volgend seizoen zal het weer pittig worden. Gelukkig is men daar bij ons ook ondanks alle euforie meteen nuchter over:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Sport/article/detail/3258565/2012/05/21/Feestvreugde-en-realisme-bij-promovendus-Willem-II.dhtml?utm_source=RSSReader&utm_medium=RSS


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 21-05-2012 12:54 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

Ik hoop dat VVV gewoon keihard laatste wordt volgend jaar. Willem II hoort in de eredivisie naar mijn mening. En Zwolle: tja, mag wel degraderen, kunnen Sparta én Excelsior weer in de eredivisie komen



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-05-2012 13:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2012 11:50 schreef Daops het volgende:
Wat betreft die combi, wat heb jij daar nou last van in Engeland? Ik neem aan dat je de perikelen van NEC-Willem II een paar jaar terug nog wel weet? (iets met bestormen van een kroeg in Nijmegen). Je moet het wel verdienen, combivrij hè.. Helaas zijn combiregelingen nou eenmaal standaard geworden in de eredivisie.


Juist niet. 2-3 seizoenen geleden waren voor NEc iets van 15 van de 17 uitwedstrijden verplichte buscombi's, afgelopen seizoen was dit gedaald naar 2 verplichte buscombi's. Dus het ging juist de goede kant op. Maar om de een of andere totaal ongefundeerde reden gooit de burgemeetser van Tilburg er standard een verplichte combi tegenaan, ongeacht de tegenstander lijkt het.

Voor mij zelf inderdaad geen probleem, maar ik heb een aantal kennissen die meereizen en we doen er regelmatig berichtgeving over op DeTrouweHonden.nl.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-05-2012 13:33 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Juist niet. 2-3 seizoenen geleden waren voor NEc iets van 15 van de 17 uitwedstrijden verplichte buscombi's, afgelopen seizoen was dit gedaald naar 2 verplichte buscombi's. Dus het ging juist de goede kant op. Maar om de een of andere totaal ongefundeerde reden gooit de burgemeetser van Tilburg er standard een verplichte combi tegenaan, ongeacht de tegenstander lijkt het.

Voor mij zelf inderdaad geen probleem, maar ik heb een aantal kennissen die meereizen en we doen er regelmatig berichtgeving over op DeTrouweHonden.nl.
Ja, dat we een burgemeester hebben die weinig affiniteit met voetbal heeft is duidelijk. Tot groot ongenoegen van club en supporters legt hij die combi's standaard op. Geloof me, hier wordt ook genoeg vanuit de club over geklaagd. Wat dat betreft was de Juup een feest. We hadden gemiddeld zo'n 400-500 man mee, vergelijkbaar met Ajax en Feyenoord.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 21-05-2012 13:39 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Bij Feyenoord gaan er gemiddeld meer dan 800 man mee



Daops
Usericon van Daops
Posted 21-05-2012 13:51 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Gecheckt, I stand corrected. Nou, vergelijkbaar met PSV en Twente dan..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 21-05-2012 14:00 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Zeker niet verkeerd, daar kunnen veel clubs een voorbeeld aan nemen.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-05-2012 15:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het combibeleid van de afgelopen jaren heeft op dat vlak ook heel veel kapot gemakt. Als je ziet dat NEC met een gemiddelde van 233 meereizende supporters per wedstrijd op de 8e (!) plek staat in de ranglijst van eredivisieclubs, dan weet je eigenlijk al genoeg. 400-500 per wedstrijd was een jaar of 10-15 geleden nog de norm, maar de gemeentes en de clubs zijn uitsupporters schijnbaar liever kwijt dan rijk. In plaats van eens echt hard op te treden tegen die kern van idioten die het verpest voor de rest, scheren ze iedereen over dezelfde kam en maken ze het leven van de uitsupporter zuur.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen