IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mat Herben Volgende pagina
Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 15-05-2002 22:36 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht



Niet omdat de LPF nu zo groot is geworden, dat mag van mij allemaal (alles behalve het CDA!!).. maar omdat hij zo'n grote lafbek is.

TELKENS als die kerel met z'n lelijke knars op de TV komt, heeftie het over 'ja, de dood van Pim'.. Sorry, ja het is ernstig, maar dat weten we nu wel een keer hoor. Beetje zieltjes winnen door mensen een emotiestem te laten uitbrengen... bah!

Matt : als je echt 'in de nagedachtenis van pim' iets wilt doen, hef dan je partij op. Pim is dood, hij neemt zijn ideeen mee het graf in, en die kun jij niet uitvoeren. Of wees iniedergeval zo sociaal om je partij te hernoemen. Noem het dan 'Lijst-nagedachtenis-Pim-Fortuyn". En die beschuldiging tegen Kok over Barend&VanDorp.. rot toch op, die man is jarenlang MinisterPresident geweest, mag hij dan op de LAATSTE avond daarvan even een uurtje op TV?????

Overigens heeft het CDA geen stemmen door jou gekregen, egoistische lul!


Verder hoop ik dat de LPF stabiel blijft, en als Mattje eruit geflikkert wordt, zou dat ook nog best eens kunnen ook.. (geen zin om over 5 maand weer te gaan stemmen)


Deze man is -echt- een gevaar voor Nederland! En als de LPF faalt, dan zegt hij ook net zohard 'Achja, die ideeen van Pim.. ik was het er eigenlijk toch nooit zo mee eens'.. lekker makkelijk.

Typisch gevalletje van 'De zwakste schakel'.. tot ziens!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-01-2013 18:44]


God hates us all ! God hates us all !


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-05-2002 22:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Juist, die hele fucking partij speelde in op emoties van mensen. En Pim was de beste praatjesmaker, maar nu hebben ze niemand meer.

Anyway, we zullen zien wat voor een "grappige" dingen er gaan gebeuren...



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-05-2002 22:37 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

acknowledged


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-05-2002 22:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Heel het LPF bestaat uit opportunistische debielen die mee profiteerden op de uitstraling van een persoon en stromannetjes zijn van het zakenleven. nou gaan ze nog regeren ook . het zal wel een regering worden. ik vrees het ergste voor natuur, sociale zaken etc. mogelijk worden ze wel wat strenger tegen buitenlanders en misdaigers , dat is weerwel een voordeel.

maar goed, we kunnen gaan wedden hoe lang de nieuwe regering het zal volhouden. Ik gok 1.5 jaar


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 15-05-2002 22:40 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

De titel van dit topic is nu mijn MSN naam. Hulde aan dit stukje tekst.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-05-2002 22:43 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ik denk een maand of 8..

àls LPF niet gewoon in de oppositie gegooid wordt door Balkenende.. maar dat zal wel niet..

[Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 15-05-2002 22:44]


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 15-05-2002 22:50 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ooohja.. heb je hem weer 'als pim nog geleeft had'.. OPROTTEN!!!!!!


God hates us all ! God hates us all !


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 15-05-2002 22:51 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Nu begint ie weer over Pim hoor.

"Er is geen Pim om op de schouders te nemen"
"We voelen geen overwinning"
"Pim was geen populist maar een wetenschapper"


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 15-05-2002 22:52 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Precies..

kan die man ook een zin zeggen zonder het woord 'pim' ?


God hates us all ! God hates us all !


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 15-05-2002 22:54 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik voel me misselijk worden bij de aanblik van zijn irritante kutkop. Sorry hoor maar JESUS FUCKING CHRIST wat een loser.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 15-05-2002 22:57 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Het is iid wel een lullo


Trieste gast


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-05-2002 22:59 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

LPF... dat word een chaos daar. Die partij kan (mag) geen stand houden.

Vanvond ben ik weer een stukje vertrouwen in de democratie kwijt geraakt.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2002 23:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Enig idee hoeveel mensen er blij zijn met die man? (Allen geen LPF aanhangers uiteraard)

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-05-2002 23:21]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 15-05-2002 23:07 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

3


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-05-2002 23:07 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

LOL



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-05-2002 23:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Lekker droog zeg, Trotz.

MWUUAHAHAHAHA...dry like granma's cunt.


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 15-05-2002 23:25 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Eerste en laatste opmerking van mijn kant over de politiek op het ZM-forum:
We gaan naar de klote als LPF in de regering komt omdat het allemaal (en niet alleen Herben) een stelletje incompetente idioten zijn. Ik ben nog niemand tegen gekomen die op LPF wilde stemmen (heeft gestemd), die dat deed op basis van het LPF programma, op basis van reele argumenten dus. Iedereen stemt uit emotie of uit protest. FUCK OFF! Stem dan niet.

Dit is MIJN mening. Ieder mag zijn eigen mening hebben, maar we komen mekaar over een jaartje wel weer tegen.....(P.S. ik hoop echt dat ik zwaar ongelijk krijg, maar ik denk helaas van niet)

LPF


Drink met matuh............., nooit alleen.


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 16-05-2002 0:57 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Hail, Morbid Death.
Uit de Spits! en m.i. tekenend voor de LPF:
"Frijters: 'In een interview met de BBC zei Fortuyn nog: "Als mij iets overkomt, dan is onze minister-president medeverantwoordelijk." Dan ga je als partij toch niet de dag na zijn dood met Kok om de tafel zitten? Zoiets doe je niet.'"
Over verdeeldheid binnen een partij gesproken..... (om maar niet te spreken van lijkenpikkerij)


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 16-05-2002 0:58 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Oh ja, Frijters was nummer 29 bij LPF, maar stapte op na 'haantjesgedrag binnen de partij'.


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 16-05-2002 1:02 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 15 mei 2002 22:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Heel het LPF bestaat uit opportunistische debielen die mee profiteerden op de uitstraling van een persoon en stromannetjes zijn van het zakenleven. nou gaan ze nog regeren ook . het zal wel een regering worden. ik vrees het ergste voor natuur, sociale zaken etc.


i hear ya... lets start a riot and fuck shit up


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 16-05-2002 1:17 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Nou.. net gezien.. Mevrouw nummer 4 LPF is overspannen. Zij was, naast herben, kandidaat voor fractievoorzitter maar ze kon de spanningen van de verkiezingen niet meer aan.

Leuk.. zo'n stabiele partij.. Kunnen ze het geen 'Microsoft Lijst 2002' noemen?


God hates us all ! God hates us all !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-05-2002 2:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Jezus de tyfus zeg..

Wat een ongelooflijk dom gelul hier!!
Ik vind het zeer begrijpelijk van Matt dat hij het in zijn speeches nog zo vaak over Pim heeft.. Matt is ook een mens, met gevoelens!

Voor ons is Pim een politicus die doodgeschoten is, maar Matt had als woordvoerder van LPF ongetwijfeld een hechte band met Pim. Hoe lang zijn jullie nog emotioneel als een naaste van jullie overlijdt? Matt is duidelijk nog zeer geëmotioneerd door de dood van Pim! En dat is zijn goed recht!

Even offtopic over de mogelijke aanklacht door Spong- dit is iets dat PIM met Spong heeft afgesproken, en dus geen initiatief van LPF! Even voor de goede orde.. En nee, ik ben geen aanhanger van LPF

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-05-2002 2:01]


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-05-2002 2:04 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Hmm, ik vond 'm anders nogal zielig in z'n toespraak (vanavond), uithalen onder de gordel naar de media en 'n demissionnair minister-president (het zelfde doen als waarvan hij ze beschuldigde), das nergens voor nodig als je zojuist gewonnen heb. En bewijst niks meer of minder dan een gebrek aan politiek vermogen/inzicht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-05-2002 2:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Je zou kunnen zeggen dat het hem, als woordvoerder van LPF, ontbreekt aan de nodige profesionaliteit om ratio en gevoelens te kunnen scheiden.

Ik gun hem echter het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat de dood van Pim hem nog steeds zeer beïnvloed in zijn functioneren; het is ook niet nix natuurlijk..

En laat Spong en/of Peter R. de Vries maar uitzoeken of zijn beschuldigingen aan het adres van W. Cock, Melkert, Rosemöller, Marcel van Dam e.d. terecht zijn.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-05-2002 2:15 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Je denkt toch niet serieus dat er 'n rechter in NL rondloopt die iemand in dat lijstje gaat veroordelen wegens aanzeting tot geweldpleging? Want ik kan je nu al vertellen dat, dat niet gebeurt. (iets met vrijheids van menings uiting etc....)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-05-2002 2:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Daar ben ik het helemaal mee eens beste Dargull

Maar goed, met Spong weet je nooit wat je kan verwachten natuurlijk


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen