IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mat Herben Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-05-2002 15:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dierenfokkerij voor bont is nooit netjes. Een hele zooi beesten laten opgroeien om ze te vergassen voor één bontjas (yep, zo gaat dat met die nertsen) is niet 'netjes'; of het nu met knuppels gaat in schimmige buitenlandse schuren of hier met 'keurig nederlands aardgas', het blijft exploitatie van dierenleven omdat iemand zonodig echt bont moet dragen.

Een moord met een pistool is toch ook niet 'netter' dan met een scheermesje?

Maar dit is inderdaad off-topic, sorry.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 23-05-2002 16:49 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Het is een misvatting te denken dat schuren over de grens schimmiger zijn dan in ons mooie Koninkrijk. De wijze waarop in Nederland met dieren wordt omgegaan is geen haar beter, eerder nog slechter dan in een willekeurig derde wereld land.

Gas is bijv. niet humaner of schoner of weet ik wat voor idealistisch aandoend praatje, wel kosten-effectiever, bedrijfsmatig beter implementeerbaar e.d.

De heer Van Der G. had er misschien goed aan gedaan de optie VX, Tabun of Sarin te overwegen i.p.v. the 9 mm solution.

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 23-05-2002 16:51]


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 24-05-2002 14:42 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Tuurlijk gaan we hier veel slechter met dieren om dan in de derde wereld. Ze hebben daar geen geld voor beton, krachtvoer en hormonen dus lopen die beesten gewoon los rond en vreten wat er maar voorhanden is. Bovendien eten de mensen daar hoofdzakelijk plantaardig omdat ze vaak te arm zijn voor vlees. Dan roepen ze hier dat het zo gemeen is dat moslims met een scherp mes een geitje slachten, nou, dat geitje heeft wel zijn leven lang in de wei gelopen en dat mes is zo scherp dat hij niet eens doorheeft dat hij doodbloedt (Ik heb dit op reis vaak genoeg gezien). Ga dan maar eens kijken bij ons, dieren leven 6 maanden op beton, gaan dan 20 uur in een vrachtwagen naar Italië omdat het slachten daar goedkoper is, en vervolgens worden ze onder veel stress geëlectrocuteerd. En dan vertellen wij de derde wereld hoe ze met beesten moeten omgaan? Die mensen zijn aan het overleven man, die hebben geen tijd voor die luxe probleempjes van ons.


Bla


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 24-05-2002 14:44 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ergo: laten we Matt Herben stropen, zijn huid verkopen en een lekker carnivorisch feestmaal houden.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-05-2002 14:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

He bah nee, veel te veel cholesterol.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-05-2002 14:46 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik wacht nog steeds op Pinnokio's antwoord...



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 24-05-2002 15:09 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Dat mannetje heeft misschien ook ingezien dat ie onzin aan het praten was.... of z'n vooroordelen waren op


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-05-2002 18:42 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2002 15:09 schreef Jebes het volgende:
Dat mannetje heeft misschien ook ingezien dat ie onzin aan het praten was.... of z'n vooroordelen waren op


rechtse lui winnen disscusie zelden...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-05-2002 18:44 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 15:08 schreef Cadaveria het volgende:
het CD was een extreem linkse partij, dus geen extreem rechtse zoals bijna heel nederland denkt.



Dat moet je met toch echt ff uitleggen dan...


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 24-05-2002 19:12 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 23 mei 2002 15:16 schreef Dwaallicht het volgende:

Een moord met een pistool is toch ook niet 'netter' dan met een scheermesje?




juist wel, mhoeahahaha (<-- maniakale lach)


11.45: restate my assumptions


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 24-05-2002 19:43 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 19-05-2014 13:34]


Touché, pussycat!


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 24-05-2002 21:12 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

Dat hele argument dat de LPF veel hoog geschoolden heeft en daarom "groei potentie" heeft snap ik eigenlijk niet echt. Als iemand "groei potentie" heeft om de meest briljante geleerde ooit te worden betekend dat niet dat als je hem op zijn 12, zonder kennis van zaken meteen in een lab moet stoppen met chemicalen waarmee hij heel Nederland kan opblazen.

Dat is het probleem met het LPF. Hoeveel "groei potentie" (geloof er geen bal van zelf, opertunisten zijn het en opleiding zegt nog niets over kwaliteit van leiderschap!) ze ook mogen hebben, dat betekend niet dat je ze meteen de leiding moet geven. Nee, dan moeten ze dus ook eerst rustig groeien! Iemand die aan de UNI kan gaan studeren moet ook eerst het VWO enzo doorlopen anders strand deze persoon, hoeveel groei potentie hij of zij ook heeft.

Wat mij vooral opvalt dat het hele LPF verhaal en bij-behorend geflame heen en weer zich weer op de persoon en emoties richt bij somige. Vooral pro LPF mensen. Ik hoor nooit iets over het partij programma van het LPF, ja behalve dat ze de buitenlanders willen beperken en meer veiligheid willen (noem mij 1 poltieke partij die tegen veiligheid is trouwens! - 4 en 8 jaar terug was "meer politie op straat" ook bijv. een groot punt van de VVD.. VVD heeft geregeerd..)

Nee, als je weet dat het LPF dingen als de huur subside, etc. willen afschaffen of verminderen dan laat dat wel zien hoe slim hun kiezers zijn. Meeste stemmen vanuit de lage inkomens omdat ze "tegen die buitenlanders zijn". Ja, het LPF is ook tegen jullie arme sloebels.. bedankt dat jullie op ze gestemd hebben. Idiots! Het LPF is een rechtse partij en nog redenlijk extreem ook. Extreem Rechts is niet meteen rasistish. Kan wel, maar Rechts is toch voornamenlijk opkomen voor de rijke mensen in de samenleving, voor de werkgever. En dat is precies wat het LPF doet, dat is waar Pim voor in het leven geroepen was door Meneer Harry Mench. Harry was niet charismatish en zijn eigen politieke ambities zijn gefaalt (had ook ooit eigen partij), hij had een puppet gevonden in Pim. Nu is zijn creatie hopenloos losgeslagen met Pim's dood.

Nee, hier komt niets goeds van. Alhoewel, met wat geluk is het 8 jaarlijkse geschuif van links naar rechts naar links naar rechts, etc. nu wat versneld en zijn we na een half jaartje van Herben en zijn kleuterklas af en kunnen ze Balkenende en Zalm meteen met zich mee nemen.

Het ging totaal NIET slecht met Nederland. Prachtig voorbeeld was laatst nog op TV van rotterdam. 1 wijk waar ze allemaal op Pim gestemd hebben omdat hij tegen buitenlanders was en ze dachten dat als die weg zijn alles beter wordt. Helaas als het LPF hun zin krijgt worden die mensen er alleen maar armer op. Verderop 1 andere arme wijk waar PAARS heel veel geld tegen aangegooid had om ze te helpen en dus weer een leefbare buurd van gemaakt heeft. Had Paars meer tijd gegeven en hadden ze ook die andere wijk kunnen fixen (kan niet alles tegelijk). Plannen die het LPF niet eens heeft.. laad staan zal kunnen waar maken.

Probleem van paars is meer dat ze soms dingen te laks hebben laaten zitten: gezondheidszorg, onderwijs, etc. Al was de afbraak hiervan begonnen onder het CDA, die hebben dingen als onderwijs en gezondheidzorg kapot bezuinigt en wat zijn de plannen nu waarschijnlijk van het CDA? BEZUINIGEN! Paars haar fout was dat ze alles wat kapot bezuinigt was niet heeft hersteld (op een verandwoorde wijze, niet overdreven veel uitgeven.. al maakt een staatschuld niet uit als je van je eigen bevolking leent. Een land is GEEN bedrijf dat winst moet maken, het moet voor haar burgers zorgen. Burgers zijn geen werknemers, landen maken geen winsten...).

Kijk wat we zometeen krijgen:
een gereformeerde zak die groot is geworden door slim zijn bek te houden en nog politieker dan politiek lult (als iemand de kunst verstaat van in 10 zinnen totaal niets zeggen en vragen ontwijken is het Balkenende wel)
Een partij die gehalveerd is in de verkiezingen die nu hun kans schoon zien al hun punten door te drukken omdat het LPF en het CDA ze nodig hebben om te kunnen regeren: de VVD.
En een stel machtsbeluste onkundige tuinkabouters met een programma dat erop geschreven lijkt om Nederland binnen zo kort mogenlijke tijd terug het stenen tijdperk in te helpen, of minstens terug naar de industriele revolutie (ik verdien wel veel en goed, maar ik ben en blijf werknemer).

Trouwens, waarom denken mensen altijd dat de politiek alle problemen moet en kan oplossen? Als de mentaliteit van mensen in Nederland zo slecht is en men zich daarom zo onveilig voelt helpt meer politie echt niet. Buitenlanders zijn ook niet de schuld van alles. Het verbaast mij altijd weer hoe hardnekkig mensen zwart wit blijven denken en zo simpel denken over complexe issues.

Nederland is nog steeds een fucking paradijs en de problemen die we hebben kan de politiek helemaal niet altijd oplossen. Rechts staat oorspongkelijk voor ultieme vrijheid en alles zelf uitzoeken en GEEN hulp van de overheid.. hoe ironish dat men daar op stemt om meer hulp te willen krijgen. Moet de volgende Minister President zometeen ook mensen hun piemeltje gaan vast houden bij het plassen ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 24-05-2002 21:20]


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 07-06-2002 7:35 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

De sukkelbrigade van volksverlakkers, gesjeesde parlementariers, inhalige kwakzalvers en wannabe mussolini's en ander gespuis van de LPF wordt in toenemende mate irritant. Oogst van 5 minuten krantlezen:

'Ideeën Fortuyn herinneren aan Mussert'

Alle strafklachten ten spijt vragen nu ook historici zich af, of Fortuyn met Mussert te vergelijken valt. Ook de NSB-leider ageerde al tegen de 'politicasters' die het land kunstmatig verdeeld houden om zo de buit beter te kunnen verdelen, vertelt zijn biograaf. En het verwijt van 'demonisering' is evenmin nieuw.

http://www.nrc.nl/denhaag/1023339081741.html

'Bolkestein kan niet aanblijven'

Uitgegeven: 7-6-2002 0:35

AMSTERDAM - LPF-Kamerlid Janssen van Raay vindt dat Bolkestein weg moet als Europees commissaris. Bolkestein heeft zich volgens hem zo negatief uitgelaten over Pim Fortuyn en zijn lijst dat hij Nederland niet meer kan vertegenwoordigen.

http://nu.nl/document?n=57710

LPF: minister moet Bolkestein vermanen

http://www.volkskrant.nl/nieuws/denhaag/1023339275066.html
Mat weet én doet wat Pim had gewild
7 juni 2002


- Van onze verslaggevers Frank Poorthuis Raoul du Pré


Politicus van het jaar wordt óf een overleden lijsttrekker óf zijn voormalige slippendrager. Het kan nauwelijks anders. Want wat Mat Herben, ooit de voorlichter van Pim Fortuyn, sinds de moord op zijn meester heeft doorgemaakt, is met recht een politieke bliksemcarrière.
http://www.volkskrant.nl/nieuws/denhaag/1023339275319.html

(Oh ja, de Telegraaf, krant van fout & ingnorant Nederland sla ik altijd over, excuseer, maar de roddelbladen lees ik ook niet.)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2002 21:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Matt Herbens & LPF's laatste rustplaats....



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2002 21:27 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ojaaaaaa, RBF enzo!! Deze is heel cool


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 21:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 7:35 schreef Oebe het volgende:
'Bolkestein kan niet aanblijven'




Dit vind ik toch wel een goed idee moet ik eerlijk zeggen. Die vent moet gewoon heel erg hard oprotten (en Jorritsma trouwens ook)


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 08-06-2002 11:05 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ik ben geen Bolkfan heer Atilla, het gaat om de opgegeven reden. Dat getuigt van een ergerlijk soort intolerabele arrogantie die voor eenieder met zelfs maar een rudimentair spoortje van realiteitszin zorgdraagt voor een van pijn vertrokken gezicht vanwege pure ergernis om zoveel stommiteit. A la bonheur, van de heer van Raay valt ook weinig zinvols te verwachten, maar dit is een grove belediging aan het adres van het verstand van het NL (kiezers)volk. Hij kan net zo goed gewoon zeggen dat hij denkt dat we een stel kindse debielen zijn.
Daar kan weer tegen in worden gebracht dat dat voor zijn eigen aanhang natuurlijk ook in grote mate geldt en dat hij voor eigen parochie preekte.
Een en ander vertoont trouwens grote overeenkomsten met de praktijken van het Franse Front National die ook een lijst heeft samengesteld met 'foute' politici, waarmee afgerekend dient te worden. En dat verschijnsel heeft ook weer zo zijn historische wortels.

Dit bericht is gewijzigd, jawel! Wat is er gebeurd? Ik heb wat interpunctie gewijzigd en los-vast combinaties aangepast. Wie is er in naam der Heerser der Werelden mee gediend hiervan kennis te nemen? En waarom moet dus die rare regel onder die berichten verschijnen van mensen die hun reacties leesbaar willen maken voor eventuele lezer(essen)?

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 08-06-2002 11:18]


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 08-06-2002 11:36 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 21 mei 2002 13:09 schreef MischiefMira het volgende:
. Het zijn net een stel grote kinderen daar in den Haag.

idd, die hele generatie zijn een stel grote kinderen , blijven steken in hun puberteit , carriere willen maken,indruk willen maken , ontbreken van intelligentie ,visie , hogere idealen .



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-06-2002 14:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2002 11:05 schreef Oebe het volgende:
Ik ben geen Bolkfan heer Atilla, het gaat om de opgegeven reden. Dat getuigt van een ergerlijk soort intolerabele arrogantie die voor eenieder met zelfs maar een rudimentair spoortje van realiteitszin zorgdraagt voor een van pijn vertrokken gezicht vanwege pure ergernis om zoveel stommiteit.


Nu zitten ze op hun hoogtepunt, dus zijn ze arrogant. maar ik ben er vast van overtuigd dat over een korte periode niemand meer op LPF stemt. er is op deze partij namelijk om de meest verkeerde reden gestemd:het eren van een dode. en LPF zelf begint zich inmiddels als een "echte "partij te dragen(achterkamertjespolitiek etc etc.).

ps: ik ben wel benieuwd naar jouw mening over die nieuwe wet in de VS met betrekking tot Den Haag. dus hopelijk tot ziens in die topic.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 08-06-2002 16:04 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Your wish is my command.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-06-2002 10:09 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

at your service?


Touché, pussycat!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-01-2003 13:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

moet je die programmapunten eens zien... Vooral die hypotheekverhogingen om het maar uit te geven aan auto's en vakanties 'om onze economie een impuls te geven' .

quote:
Herben gaat uit van regeringsdeelname


Door een onzer redacteuren

DEN HAAG, 7 JAN. LPF-lijsttrekker Mat Herben gaat uit van een

deelname van zijn partij aan een coalitie met VVD en CDA als de LPF in de verkiezingen tien zetels of meer haalt.
Dat zei LPF-lijsttrekker Mat Herben gisteren bij de presentatie van het verkiezingsprogramma in Den Haag. ,,Al halen het CDA en de VVD samen 75 zetels dan nog is de LPF onmisbaar. Zonder de LPF is alles weer bij het oude,'' aldus Herben. Overigens rekent hij er op dat de LPF ,,veel meer'' dan tien zetels haalt.

In het verkiezinginsprogramma van de LPF, 'Politiek is Passie', is veiligheid het belangrijkste punt. ,,Alle zaken in dit land hebben te maken met de veiligheid'', aldus Herben. In navolging van VVD-lijsttrekker Zalm zei Herben dat Nederland vol is. ,,Ja, Nederland is vol.''. Volgens Herben ontstaat pas ruimte voor 'échte vluchtelingen' wanneer 'criminele illegalen' zijn uitgezet.

De partij wil de komende vier jaar bijna 19 miljard euro bezuinigen. Dat is ruim twee maal zo veel als de 8,5 miljard die de VVD voorstelt. De LPF wil zeven miljard korten op subsidies, twee miljard op integratie en vier miljard euro op ontwikkelingssamenwerking. Herben noemde het voor de LPF ,,niet zo belangrijk'' op welke termijn de staatsschuld afgelost wordt. ,,Het gaat erom dat het structureel gebeurt.''

Naast deze forse bezuinigingen wil de LPF de Nederlandse economie een krachtige impuls geven door consumptieve bestedingen te bevorderen. Zo wil de partij wil mensen de kans te geven hun hypotheek te verhogen. Het geld kan dan worden uitgeven aan bijvoorbeeld een extra vakantie of een auto, aldus Herben.

De aftrek van de hypotheekrente moet wat de LPF omhoog gaan als de huizenprijzen stijgen. Dat gebeurt door de maximale hypotheekhoogte en daarmee ook de renteaftrek te koppelen aan de waardering van onroerende zaken, op basis van de wet WOZ. Omdat de huizenprijzen doorgaans blijven stijgen, ontstaat regelmatig ruimte om de hypotheek te verhogen, waardoor meer geld beschikbaar komt voor de aanschaf van bijvoorbeeld auto's of boten.

Later op de dag maakte Herben tijdens een bijeenkomst in café Buuren in Den Haag bekend dat de partij de AOW voor miljonairs wil afschaffen, een plan dat niet in het verkiezingsporgramma staat. ,,Een vermogenstoets voor de AOW levert miljarden op'', aldus Herben. Hij voegde hier aan toe dat het geen ,,linkse maatregel is'', want de LPF wil niet ,,iedereen even arm maken, maar iedereen de kans bieden rijk te worden''.

In een discussie met het publiek in café Buuren over het ,,fiasco''van de eerste regeringsperiode van de LPF zei Herben dat de partij nu ,,een verdomd goede ploeg heeft die de kaas niet voor de tweede keer van het brood zal laten eten''.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-01-2003 16:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Het blijft lachen met de LPF!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2003 16:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze stonden net met een bus in het centrum van Enschede .. "Ik heb lef, ik stem LPF"

Wat een grap ..


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-01-2003 16:14 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 januari 2003 13:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Vooral die hypotheekverhogingen om het maar uit te geven aan auto's en vakanties 'om onze economie een impuls te geven' .

ROFL! Ja inderdaad, ik las het vanochtend ook. Het is toch te belachelijk voor woorden...

Met andere woorden: "Sorry mensen, de economie is kut. Maar ga vooral geld lenen, want dat kun je dan uitgeven en dan komt het weer goed met de economie." Jaaaa... dikke vinger! Dat is echt basisschooleconomie van die lui zeg.. het is toch te triest voor woorden dat mensen als Herben aan het roer hebben gestaan?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen