IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Paul De Leeuw schopt keet,hoofdstuk 526
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 05-10-2002 20:27 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Nu is hij echt wel te ver gegaan.Ik weet het,een cabaretier mag af en toe eens heilige huisjes omverschoppen,maar wat hij nu gedaan heeft,slaat alles.

Onlangs nodigde hij een actrice uit om in één van zijn tv-shows een komische scène te spelen waarin ze een emmer water over zich heen krijgt.Het was echter geen water,maar de inhoud van een flink uit de kluiten gewassen brandblusser.Sindsdien heeft de ongelukkige last van irritaties,pijnlijke ogen en kortademigheid.Nu hebben ze echt wel reden om De Leeuw voor de rechtbank te slepen-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 05-10-2002 20:30 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Dit is al maanden geleden gebeurt, en sinds paul shit aan ze laars heeft sleept ze hem ineens voor de rechter. Beetje op geld uit is die vrouw


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 12-10-2002 19:18 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

En vandaag wordt herberg de Leeuw niet uitgezonden omdat dat "niet gepaste" opmerkingen over prins Claus in zouden zitten. Met Paul de Leeuw krijg je toch al zo'n vermoeden welke kant het op is gegaan.

Ik vind die kerel zowiezo niet grappig. Mensen persoonlijk aanvallen en voor lul zetten is niet grappig. Dan heb je geen gevoel voor humor (Youp vind ik ook zo'n zielig typje).


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 12-10-2002 20:21 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

Er is niks mis met de Leeuw en ten tweede NCRV weet wat voor een persoon hij is en hoe hij te werk gaat, dan hadden ze hem niet moeten aannemen

Wat die uitzending betreft, uitgerekend zijn show moeten ze eruit gooien. Dat was gewoon een goede K*T smoes om de uitzending te staken, daar hebben ze gewoon misbruik van gemaakt.

Ze laten mensen in hun waarde....pffff


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2002 20:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 oktober 2002 19:18 schreef Killing Zoe het volgende:
En vandaag wordt herberg de Leeuw niet uitgezonden omdat dat "niet gepaste" opmerkingen over prins Claus in zouden zitten. Met Paul de Leeuw krijg je toch al zo'n vermoeden welke kant het op is gegaan.

Ik vind die kerel zowiezo niet grappig. Mensen persoonlijk aanvallen en voor lul zetten is niet grappig. Dan heb je geen gevoel voor humor (Youp vind ik ook zo'n zielig typje).


de één is neemt het voor liefen vindt het leuk en de ander is zo zielig dattie niet tegen kritiek en persiflages kan

maar of je het leuk vind of niet is uiteraard ieders mening

ik vind paul iig wel leuk bij vlagen maar ook meestal alleen maar bij dit soort acties, jammer dattie gecensureerd wordt


Je moeder.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 12-10-2002 20:52 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ammal op geld uit....bullshit... paul is


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-10-2002 16:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind iemand voor de rechtbank slepen n.a.v. een persiflage echt ... hoe zeg je dat ook alweer.... GAY. In wat voor een kutmaatschappij leven we zeg, als je het niet kunt hebben dat iemand met je dolt dat je dan maar gerechtelijke stappen onderneemt, en dat dat nog wordt gezien als iets legitiems ook.

Maar ja, dat met die brandblusmeuk is iets anders, nl. iemand schade toebrengen. Toch vraag ik me af waar de tijd is gebleven dat je zoiets onderling regelt ipv een hele rechtszaak eraan te hangen?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2002 16:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 16:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind iemand voor de rechtbank slepen n.a.v. een persiflage echt ... hoe zeg je dat ook alweer.... GAY. In wat voor een kutmaatschappij leven we zeg, als je het niet kunt hebben dat iemand met je dolt dat je dan maar gerechtelijke stappen onderneemt, en dat dat nog wordt gezien als iets legitiems ook.

Maar ja, dat met die brandblusmeuk is iets anders, nl. iemand schade toebrengen. Toch vraag ik me af waar de tijd is gebleven dat je zoiets onderling regelt ipv een hele rechtszaak eraan te hangen?


Het zijn meestal de uitgerangeerde, niet meer relevante artiesten die hier geld uit willen slaan denk ik. Wat nogmaals een teken van hun slapheid is.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-10-2002 8:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Fuck man.. het gaat hier gewoon over Paul de Leeuw! >. De maatschappelijke relevantie is in dit topic nog wel aanwezig, maar.. kut.. Paul De Leeuw.. die idioot vervuilt nou mijn active-topics lijst.. argh.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 18-10-2002 19:13 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen