|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Een vriendin heeft een kaart voor Summer Breeze te koop. Interesse? Email --> erik apestaartje delphidude punt com. edit: Inmiddels verkocht. [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 06-08-2012 0:18] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Één combiticket voor Yellowstock gezocht! Graag een mailtje als je er een over hebt. |
|
Mail even naar jeroen punt vangaans at gmail punt com. Wij lijken een weekendkaart over te hebben... [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 08-08-2012 11:40] You have time. You are doing fine. |
|
Ik heb jou even ge-FB-msged, itv (en je adres doorgegeven aan Afschuwelijk) Even opletten met de tickets uitwisselen: "Hoi, tickets staan op naam dus het is niet slim om ze proberen verder te verkopen via Marktplaats. We kunnen niemand binnenlaten waarvan de naam op het ticket niet strookt met de naam van de koper! Je kan best vrijdagochtend aan de kassa je wijziging doorgeven" Als je een ticket op naam hebt dus even bij de kassa het gebeuren regelen. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-08-2012 11:43] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
M'n adres, nog wel. Kratje bier stond daar toch tegenover? You have time. You are doing fine. |
|
Goed punt! Die moet ik maar even gaan claimen bij Afschuwelijk dus! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Argus, joehoe!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: <3 Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Tip: Altijd je nummers, streepjescodes etc op de foto van je kaarten wegpoetsen/verbergen. Er zijn genoeg kapers op de kust die hiermee een fake kaart kunnen maken en verkopen. |
|
Zoals je ziet is Ascendant Grotesque heel eenvoudig te verleiden tot het doorspelen van adresgegevens, dus mocht Afschuwelijk iets proberen.... [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 08-08-2012 16:42] You have time. You are doing fine. |
|
Maar terecht advies, schijnt vaak misbruik van te worden gemaakt. You have time. You are doing fine. |
|
quote: IK NAAI JULLIE ER ALLEMAAL BIJ!! Maar inderdaad, terecht advies van Paul. Nummer bij de barcode is genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-08-2012 16:45] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gelukkig checken ze bij Wacken op grond van de UP-code die op de achterkant staat Black seeds of bunny! |
|
2 kaarten te koop voor Jeff Wayne's War of the Worlds vanwege algehele verhinderdheid van mijn ouders.. 19 december, Ahoy, Zitplaatsen op de Arenavloer, rij10. 69 euro per stuk! (= normale verkoopprijs min de administratiekosten). Ben vorig jaar geweest, absoluut waanzinnig! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb een kaartje over voor het concert van Sabaton aanstaande maandag in de AB Brussel. Vraagprijs: 33 euro. |
|
Ik heb een kaartje over voor Cradle of Filth, God Seed in Poppodium Romein op 8 nov as. Zo'n Pay Logic kaartje, geen eticket. Vraagprijs Eur 25,-. Mailadres in profiel. Hatsjikidee! |
|
quote: *schop* Hatsjikidee! |
|
Nog iemand 2 kaartjes liggen voor feuerengel a.s zaterdag in Metropool? life sucks....sometimes |
|
Te koop: 1 ticket voor Keep It True Mail naar thrashdance apestaartje live punt nl |
|
Ik heb een kaartje over voor Throne Fest 2013 in Kuurne, België, op za 11 mei as. Papieren kaartje, geen eticket. Vraagprijs Eur 28,-. Mailadres in profiel. Hatsjikidee! |
|
quote: *schop* Hatsjikidee! |
|
Ik denk dat het probleem al begint bij het feit dat in de profielen de mailadressen niet meer zichtbaar zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Echt waar? Damn... Ik zet hem wel op Marktplaats. Maar daar hebben ze dan weer het probleem dat de mailadressen helemaal niet werken Nou vooruit, als je interesse hebt in een Throne fest kaartje mail ff naar: anna underscore ze underscore 6 apestaartje live punt nl [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 29-03-2013 21:07] Hatsjikidee! |
|
Kaartje voor Deathkult in Duitsland te koop |
|
2 kaartjes voor Metaldays (formerly known as Metalcamp) te koop. 120 euro het stuk. Indien interesse, mailen kan op marco_filth@yahoo.com And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |