IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Gevraagd/Aangeboden - Concertkaarten, Tickets en Entreebewijzen Vorige pagina | Volgende pagina
kevinthundersteel
Usericon van kevinthundersteel
Posted 01-04-2013 21:54 by kevinthundersteel Wijzig reactieProfiel van kevinthundersteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2013 18:20 schreef thrashdance het volgende:
Te koop: 1 ticket voor Keep It True

Mail naar thrashdance apestaartje live punt nl


Heb je dat nog????? Zo ja, stuur dan mailtje naar: Kevin.vandenborre@hotmail.be


[Dit bericht is gewijzigd door kevinthundersteel op 01-04-2013 21:57]


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 01-04-2013 22:57 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Als alles goed is gekomen, mail naar woutjinho at gmail punt com


Atomization: Bandcamp - Spotify


Antz
Usericon van Antz
Posted 05-04-2013 16:24 by Antz Wijzig reactieProfiel van AntzQuote dit berichthttp://www.magionband.com

Ik heb nog 2 tickets over voor de roadburn afterburner, kan zelf niet meer. Mag weg voor weinig, stuur ff een berichtje bij belangstelling!

minobrug@yahoo.com

[Dit bericht is gewijzigd door Antz op 08-04-2013 10:30]


Sater
Usericon van Sater
Posted 05-04-2013 18:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 19-04-2013 9:52]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-05-2013 16:35 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 mei 2013 9:57 schreef ruudie het volgende:
beste lezersss


hebben helaas 3 kaartjes over voor FORTAROCK XL op 1 juni


het zijn normale harde kaartjes geen printjes

ze mogen weg voor 70 euro per stuk

er mag gebeld worden mocht je ze willen ophalen

groeten ruud 0654661969


Bruce Banner


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-05-2013 16:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik bied nog steeds 20 Euro voor 1 kaartje.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 29-05-2013 14:48 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik biedt 50!!

Nee sorry, ik bied zonder t!!

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 30-05-2013 12:47]


Bla


Kylindra
Usericon van Kylindra
Posted 29-05-2013 20:18 by Kylindra Wijzig reactieProfiel van KylindraQuote dit bericht

Ik heb nog twee FortaRock kaarten in de aanbieding, 60,- per kaartje.


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 29-05-2013 23:09 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Kylindra, mail me op 666mira [at] gmail [dot] com THNX!



Bla


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 29-05-2013 23:41 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 29 mei 2013 14:48 schreef MischiefMira het volgende:
Ik biedt


O.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 30-05-2013 12:45 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ja sorry hoor, effe snel posten, foutje...

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 30-05-2013 12:46]


Bla


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-05-2013 12:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 mei 2013 12:45 schreef MischiefMira het volgende:
Ja sorry hoor, effe snel posten, foutje...


Nou, ist gelukt? Wordt wel weer eens tijd dat we elkaar zien.


Boeiender


twistedsam
Usericon van twistedsam
Posted 13-06-2013 9:47 by twistedsam Wijzig reactieProfiel van twistedsamQuote dit bericht

Hallo

Ik heb 1 ticket voor wacken 2013 te koop,
150 euro.
Zelf afhalen.

twistedsam@hotmail.com


Groeten, Sam


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 03-07-2013 21:30 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Eén ticket te koop voor The Smashing Pumpkins in Paradiso, 26/7. Kostprijs incl lidmaatschap was vijftig euro en een paar cent. Jeroen punt vangaans [at] gmail punt com.


You have time. You are doing fine.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-07-2013 17:32 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Hier ook even

Antwerp Metal Fest

Ik heb 1 kaart, voor zaterdag, op overschot. Ik wil ze kwijt, vanzelfsprekend ook aan 10 euro.
Wie interesse heeft, laat hier effie weten, of email Pandroidjack@hotmail.com.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-07-2013 17:32 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Zo, die is niet bang voor spam.

Suc6 met de verkoop.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-07-2013 17:37 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ach, dat beetje spam meer


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-07-2013 12:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2013 12:50 schreef Buurvrouw055 het volgende:
Hallo allen,

Wegens omstandigheden heb ik 2 kaartjes te koop voor summer breeze ..
Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats ben of dat er speciale forums zijn..
Ik verkoop ze namelijk voor mijn broer..

Heeft er iemand interesse of weet je iemand die interesse heeft kun je mij mailen saskiaroks@hotmail.com...

Mocht iemand nog een goede site weten waar ik ze te koop aan kan bieden hoor ik het graag! Ik hoef er trouwens niet het volledige bedrag voor te hebben kaartjes waren 92€ stuk..

Gr. Saskia


I wish I was a butterfly


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 12:54 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats ben of dat er speciale forums zijn..


Boven in de balk tweede knop van rechts.
Hoe moeilijk kan het zijn?


Buurvrouw055
Usericon van Buurvrouw055
Posted 13-07-2013 13:04 by Buurvrouw055 Wijzig reactieProfiel van Buurvrouw055Quote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2013 12:55 schreef Buurvrouw055 het volgende:
Sorry hier nogmaals een bericht ik kan mijn oude niet terug vinden..

Ik heb wegens omstandigheden 2 tickets voor summer breeze te koop..
Ik ben zelf niet thuis in de metal wereld dus mocht je iemand weten die interesse heeft of heb je zelf interesse dan hoor ik het graag..

Heb je tips waar ik ze nog meer te koop aan kan bieden zijn ook die welkom!
Ik hoef er niet volle pond voor te hebben !

Gr. Saskia Saskiaroks@hotmail.com


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 13:05 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Zeg Saskia, lees jij überhaupt wel?

Kijk eens een paar posts naar boven.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-07-2013 13:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Niet zeuren, DE, ze leert nog


I wish I was a butterfly


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 13:08 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Wel op een hardleerse manier dan.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-07-2013 14:41 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2013 17:32 schreef PandroidJack het volgende:
Hier ook even

Antwerp Metal Fest

Ik heb 1 kaart, voor zaterdag, op overschot. Ik wil ze kwijt, vanzelfsprekend ook aan 10 euro.
Wie interesse heeft, laat hier effie weten, of email Pandroidjack@hotmail.com.


Uiteindelijk verkocht aan een kerel aan de inkom. En net toen hij het van me gekocht had, kwam hij tot de constatatie dat hij eigenlijk op de guest list stond. Haha!

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 16-07-2013 14:41]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


HaatOnheil
Usericon van HaatOnheil
Posted 25-07-2013 14:34 by HaatOnheil Wijzig reactieProfiel van HaatOnheilQuote dit bericht

Wegens een onverwacht vrijgezellenfeest waar ik bij MOET zijn ... ben ik genoodzaakt mijn twee ZATERDAGtickets voor Metal Méan te verkopen. GeÏnteresseerd? Let me know!! dbuijsen AT gmail PUNT com.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen