IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I wanna see your pussy, everybody says it's nice! (katten en poezen topic) deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 11-11-2012 9:17 by stigma Profiel van stigma

Ja stommerd, waarom doe je dat dan ook?! Slimme Trix!


Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2012 9:50 by MMayo Profiel van MMayo

Okeeuj, straks dus waarschijnlijk een tuin.. Best leuk voor de katten, maarrrr ik wil niet dat ze uit mijn tuin gaan. Diverse oplossingen gezien, zoals stroomdraad tot en met hele stellages op de schutting of een net over de gehele tuin. Kortom, niet zo'n succes nog! Iemand nog diervriendelijke oplossingen, behalve binnen houden?


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-11-2012 9:59 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Waslijn over de gehele lengte, touwtje met ring eraan en de andere kant van het touw maak je aan een tuigje vast. Zo kan de kat wel door de gehele tuin lopen, maar niet weglopen. Zorg er wel voor dat het touw lang genoeg is, zodat er ook in de breedte gelopen kan worden en niet alleen op en neer. De buren van mijn ouders doen het al jaren zo en hun katten lijken het prima te vinden.


5 Euro's? Op je muil!!


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-11-2012 10:03 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Mijn ouders hebben inderdaad (katvriendelijk) schikdraad, nadat een hoop andere manieren gefaald hadden. Daar lopen ze één keer tegenaan, daarna nooit meer. Ik vond het in het begin nogal cru, maar het leert wel heel rap en ze gaan de tuin echt niet meer uit.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2012 10:44 by MMayo Profiel van MMayo

Tuigje is geen optie, twee van de drie zijn daar helemaal panisch voor. En daarbij kunnen ze zichzelf verstikken wanneer ze gaan klimmen of springen. Schrikdraad vind ik nogal wat inderdaad, vraag me ook af of het echt werkt. Wellicht dat ik een soort kattenren in de tuin ga maken, maar dat is ook weer zo beperkend. Lastiglastig..


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-11-2012 10:53 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik kan je garanderen dat schikdraad werkt als je het goed opstelt. Als ze eenmaal weten dat de draden een schok geven, blijven ze er voortaan uit zichzelf bij weg. Het is niet zo dat ze constant een schok zullen krijgen omdat ze het blijven proberen.


LLn
Usericon van LLn
Posted 13-11-2012 12:20 by LLn Profiel van LLnhttp://www.wix.com/llvizion/llvizion



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2012 12:43 by stigma Profiel van stigma

@mmayo: Waarom mogen ze de tuin niet uit eigenlijk?


Subtiel kamerolifantje


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2012 12:48 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 13 november 2012 12:43 schreef stigma het volgende:
@mmayo: Waarom mogen ze de tuin niet uit eigenlijk?


Herinner je je mijn katten nog?

Die liepen ook buiten en ben ik, naar later bleek, beide kwijtgeraakt doordat 'zorgzame buurtbewoners' ze maar in huis hebben genomen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2012 13:41 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 november 2012 12:43 schreef stigma het volgende:
@mmayo: Waarom mogen ze de tuin niet uit eigenlijk?


Omdat ik:
- niet wil dat mijn katten overlast veroorzaken voor een ander.
- niet wil dat ze kattenkebab voor de buurhonden of roadkill worden


Ennnn..... omdat de katten al jaren binnen hebben gezeten, buiten niet gewend zijn van jongs af aan.

Krijg ik nu een -katten horen buiten, zijn wilde dieren- preek?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-11-2012 13:43]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2012 13:42 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 november 2012 10:53 schreef SQT het volgende:
Ik kan je garanderen dat schikdraad werkt als je het goed opstelt. Als ze eenmaal weten dat de draden een schok geven, blijven ze er voortaan uit zichzelf bij weg. Het is niet zo dat ze constant een schok zullen krijgen omdat ze het blijven proberen.


Okee, ik zal er eens over nadenken.. sommige afgezette stroomdraad tuinen lijken net Alcatraz, maximum security

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-11-2012 13:42]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2012 13:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat schrikdraad lijkt me inderdaad niet zo'n probleem als je het afgesteld hebt op katten. Het is schrikdraad en geen instantkebabdraad. Als je de touwtjes op de juiste plek hebt hebt is er weinig omkijken naar en zit het niet heel lelijk in de weg. Ook zul je weinig last hebben van andere katten.

De waslijndinges van de onze feacalist is makkelijk en cheapass maar veel katten houden niet van tuigjes (wat ergens wel te conditioneren is) en veel katten kunnen niet omgaan met tuigjes waardoor ze toch enige tijd vast op een plek zitten hehe. En je kan het natuurlijk alleen doen als je er zelf bent.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2012 13:48 by MMayo Profiel van MMayo

Juah maar stroomdraad is, wanneer onderbroken, niet meer zo effectief had ik gelezen. Bijvoorbeeld door bladeren of takjes van plantjes die er tegen aan kunnen komen?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2012 13:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 november 2012 13:42 schreef MMayo het volgende:
Okee, ik zal er eens over nadenken.. sommige afgezette stroomdraad tuinen lijken net Alcatraz, maximum security



Hehe je moet zorgen dat je maar een klein stuk van een cm of 30-50 afschermt en dan schuin oid. Zolang je goed rekening houd met alle handige opstapplekken hoef je maar weinig draad aan te brengen. Je hebt hiermee een voordeel dat het nog geen buitenkatten zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2012 13:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 november 2012 13:48 schreef MMayo het volgende:
Juah maar stroomdraad is, wanneer onderbroken, niet meer zo effectief had ik gelezen. Bijvoorbeeld door bladeren of takjes van plantjes die er tegen aan kunnen komen?


Jah dat verkleint de schok wel idd. Maar vooral in het begin is het belangrijk dat je daar op let. Na enkele schokken zijn er weinig to geen nieuwe schokken nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-11-2012 13:50]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2012 13:50 by MMayo Profiel van MMayo

Mogen dan geen buiten katten zijn, maar een buurkat hoeft maar iets voor te doen of ze imiteren hun ontsnappingsroute.. Kleine stukjes tuin doen, mooi niet.. dan de hele tuin en wat creatiever zijn bij het hekje.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2012 13:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jah inderdaad hele tuin moet je wel doen. en in 1 ker goed want zodra ze een keer ontsnappen zullen ze het vaker proberen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2012 21:28 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 13 november 2012 13:41 schreef MMayo het volgende:
Omdat ik:
- niet wil dat mijn katten overlast veroorzaken voor een ander.
- niet wil dat ze kattenkebab voor de buurhonden of roadkill worden


Ennnn..... omdat de katten al jaren binnen hebben gezeten, buiten niet gewend zijn van jongs af aan.

Krijg ik nu een -katten horen buiten, zijn wilde dieren- preek?

Lol, nee hoor! Mijn katten komen ook niet buiten. Vroeg me gewoon af waarom je ze in de tuin wilde houden.

@XXL: Katten? Alleen die mooie rooie Odin (toch?) met zn enorme furry balls. Hebben ze hem gejat?


Subtiel kamerolifantje


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-11-2012 21:33 by Silence Profiel van Silence

Ik vind het heel lastig; katten wel of niet buiten. Bij ons blijft Mara binnen (die vindt buiten doodeng), Guzzi is nog te jong en niet gesteriliseerd (maar hou ik het liefst überhaupt binnen) en Luna gaat wel naar buiten. Die laatste vreet alle kabels op en piest het hele huis onder als ze niet naar buiten mag. Dus die houden we niet meer tegen. Ik zou de tuin ook wel 'catproof' willen maken, maar er zijn wel errug veel ontsnap plekken.




Knuffelvriendjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-11-2012 21:38]


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-11-2012 21:41 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 13 november 2012 13:47 schreef ElitE het volgende:

De waslijndinges van de onze feacalist is makkelijk en cheapass maar veel katten houden niet van tuigjes (wat ergens wel te conditioneren is) en veel katten kunnen niet omgaan met tuigjes waardoor ze toch enige tijd vast op een plek zitten hehe. En je kan het natuurlijk alleen doen als je er zelf bent.


Feacalist!

Het was maar een idee, ik zou het zelf niet doen hoor. Als Trix gesteriliseerd is, mag me van mij gaan en staan waar ze wil.


5 Euro's? Op je muil!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-11-2012 1:21 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 13 november 2012 21:28 schreef stigma het volgende:
@XXL: Katten? Alleen die mooie rooie Odin (toch?) met zn enorme furry balls. Hebben ze hem gejat?



Odin, ja. Gejat idd. Ik had er ook nog één grijs/zwart cypers, maar die was al iets langer weg. Die heb je dan kennelijk niet gezien.

Maargoed, daarom mag onze huidige kat dus ook absoluut niet naar buiten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-11-2012 7:06 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 14 november 2012 1:21 schreef XXL het volgende:
Odin, ja. Gejat idd. Ik had er ook nog één grijs/zwart cypers, maar die was al iets langer weg. Die heb je dan kennelijk niet gezien.

Maargoed, daarom mag onze huidige kat dus ook absoluut niet naar buiten.
Godverdomme!! Ik had hem ook wel willen stelen. Such a pwetty man!

Bij mijn kunnen de katten niet naar buiten, want ik zit 2 hoog, midden in het centrum. Als ik een tuin had, had ik Noortje (de poes) wel naar buiten gedaan als ze dat zou willen. Meneer Janssen zou ik binnen houden. Ten eerste omdat het een mietje is die al bang is voor zijn eigen schaduw, te tweede omdat er gestoorde mensen rondlopen die denken dat je andermans huisdier kan stelen.wtf..



Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-11-2012 17:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 november 2012 7:06 schreef stigma het volgende:





Wolliebolliepluisjeeee.. aaaaww


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-11-2012 18:05 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 14 november 2012 17:36 schreef MMayo het volgende:

Wolliebolliepluisjeeee.. aaaaww

Exact de gedachte die hier ook tweevoudig naar boven borrelde.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-11-2012 16:03 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net



5 Euro's? Op je muil!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen