IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hypomanie
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-04-2012 16:24 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ter schaamteloze zelfpromotie dan maar:

Afgelopen week nieuw album uitgebracht: Calm Down, You Weren't Set on Fire. Gedrukt op digipack met artwork van Meriel Longmore.



Natuurlijk gewoon vekrijgbaar bij het label: www.valsesinistre.com En voor de mensen met de kleine portemonnee zijn ze ook zo vriendelijk geweest het in 320 kb/s inclusief artwork op de wereldwijde internetwebz te zetten: http://valsesinistre.com/index.php?p=bmV3cw==

Bart over het vorige album: http://www.zwaremetalen.com/recensie/18503/Hypomanie-A-City-in-Mono.html


Why doesn't my music get me all the chicks?


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-04-2012 16:25 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Gaaf, helemaal gemist dat je een nieuwe uit ging brengen. Die van vorig jaar heb ik op 1 gezet in mijn jaarlijst, heerlijk plaatje.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-04-2012 16:30 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Verdraaid, toch niet genoeg gespamd dus. Nou, bij deze dan!


Why doesn't my music get me all the chicks?


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-04-2012 16:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hehe, hup, meer spammen dus. Ik zet hem gelijk even op. Zodra mijn portemonnee zich iets beter voelt eens bestellen, die cdtjes.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-04-2012 16:38 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Daar gaat mijn hart sneller van kloppen!

Oh, en voor Hypnos: als je een kopietje wilt voor een review, gewoon even een mailtje naar Robert (Valse Sinistre) sturen. Waarschijnlijk doet hij het op den duur ook wel uit zichzelf, maar je weet maar nooit.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2012 17:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heb je zn mail?


signature


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 23-04-2012 17:30 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Aah leuk, muziekjes uit Ernhem!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-04-2012 20:07 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2012 17:26 schreef Hypnos het volgende:
heb je zn mail?


valsesinistre [@] gmail [.] com


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2012 20:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sweeeet!


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 24-04-2012 2:03 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Leuke band. Dit nieuwe album ga ik ook eens proberen.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 24-04-2012 21:44 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

En voor de mensen die het niet zien zitten direct een .rar van ruim 100 mb binnen te slepen is er gelukkig ook Jijbuis:



Why doesn't my music get me all the chicks?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-04-2012 22:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vind het kut. Maar dat wil zeggen dat jullie goed bezig zijn


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 24-04-2012 22:11 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Is me meermaals aangeraden door vrienden, ondanks dat ze weten dat ik eigenlijk niets met het genre heb - of tenminste, ik heb me laten vertellen dat het een soort combi tussen black en shoegaze is.

Maar goed, hokjes of geen hokjes, toch maar eens uitproberen binnenkort.


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-10-2012 14:44 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nieuwe album bevalt steeds beter. Vond hem eerst een tikje tegenvallen vergeleken met de vorige, maar hij blijft groeien.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 27-10-2012 18:57 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2012 14:44 schreef Silence het volgende:
Nieuwe album bevalt steeds beter. Vond hem eerst een tikje tegenvallen vergeleken met de vorige, maar hij blijft groeien.


Ik had het omgekeerde eigenlijk. A City in Mono duurde even voordat het echt doorkwam qua kwaliteit terwijl ik het laatste album direct erg goed vond.

Sowieso beide een stuk beter dan het eerlijke black metal materiaal mijns inziens


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-11-2013 23:55 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nog steeds een fijne band, mag wel wat meer aandacht krijgen. Ben je al bezig met een nieuwe, GrindMaster?


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen