IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechts lullen, links vullen [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 16:12 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

gedwongen sex tussen familieleden is heel gebruikelijk in bepaalde christelijke kringen, zijn die meegenomen in het onderzoek?


I am mine own redeemer...!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-08-2012 16:55 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 28 augustus 2012 16:01 schreef Helvete het volgende:
Ik begrijp dit soort opmerkingen nooit zo.

En typisch weer dat ze in de politiek moeilijk doen over uitspraken als 'heel klein', 'erg groot', 'zeer veel' of iets dergelijks. Zo lastig is het niet om cijfers erbij te halen en laat iedereen dan voor zich bepalen wat hij veel of weinig vindt. Mag je (volgens cijfers uit het artikel) 7% dan niet een kleine kans vinden?Ik kan me niet voorstellen dat je die conclusie kan trekken uit de statistieken. NU.nl zeker?


Niet zo kritisch, jij. Ik dacht dat jij altijd een beetje jezelf stoïcijns afzijdig hield.

D66 gaat het hier worden.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-08-2012 17:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 augustus 2012 16:12 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
gedwongen sex tussen familieleden is heel gebruikelijk in bepaalde christelijke kringen, zijn die meegenomen in het onderzoek?
Als vrouwen thuis wat vaker de benen wijd deden, zou die dwang helemaal niet nodig zijn geweest.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 18:08 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

niet jouw leven over ieders kam scheren he!


I am mine own redeemer...!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-08-2012 18:09 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-08-2012 18:31 by WMP Profiel van WMP



En die Jolink noemt Graus een zwakbegaafde sukkel? Dat is geheel terecht overigens, maar Jolink zelf is -afgaande op dit vod- ook niet erg veel snuggerder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-08-2012 18:41 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 augustus 2012 16:01 schreef Helvete het volgende:
En typisch weer dat ze in de politiek moeilijk doen over uitspraken als 'heel klein', 'erg groot', 'zeer veel' of iets dergelijks. Zo lastig is het niet om cijfers erbij te halen en laat iedereen dan voor zich bepalen wat hij veel of weinig vindt. Mag je (volgens cijfers uit het artikel) 7% dan niet een kleine kans vinden?Ik kan me niet voorstellen dat je die conclusie kan trekken uit de statistieken.


Als we het dan toch statistisch moeten bekijken zou ik ook graag even van het CBS vernemen in hoeveel % van de gevallen vrouwen zwanger worden bij het hebben van sex onder normale omstandigheden.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-08-2012 18:42]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-08-2012 18:44 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 28 augustus 2012 16:01 schreef Helvete het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je die conclusie kan trekken uit de statistieken. NU.nl zeker?
Doen ze ook niet. CBS haalt dat uit aangiftes waarschijnlijk.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 28-08-2012 18:48 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 28 augustus 2012 18:41 schreef XXL het volgende:
Als we het dan toch statistisch moeten bekijken zou ik ook graag even van het CBS vernemen in hoeveel % van de gevallen vrouwen zwanger worden bij het hebben van sex onder normale omstandigheden.
Lijkt me voor de discussie niet relevant, maar daar zijn genoeg cijfers over te vinden als het je interesseert, al denk ik niet dat het CBS zich daarmee bezighoudt.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 28-08-2012 18:52 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 28 augustus 2012 18:44 schreef bokkie666 het volgende:
Doen ze ook niet. CBS haalt dat uit aangiftes waarschijnlijk.
Het zou wel zo netjes zijn van de schrijver van dat artikel om te vermelden wat de cijfers precies voorstellen, in plaats van alleen 'verkrachtingen' te noemen. Wat heb je er anders aan? Aangiftes lijkt mij het meest voor de hand liggende inderdaad.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 18:54 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 augustus 2012 18:52 schreef Helvete het volgende:
Het zou wel zo netjes zijn van de schrijver van dat artikel om te vermelden wat de cijfers precies voorstellen, in plaats van alleen 'verkrachtingen' te noemen. Wat heb je er anders aan? Aangiftes lijkt mij het meest voor de hand liggende inderdaad.


meldingen bij politie, info ashg...


I am mine own redeemer...!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-08-2012 18:57 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Misschien worden die "hoeren" die de verkrachting aan zichzelf te danken hebben wel niet zwanger ivm morning-after pillen



Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 19:01 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 augustus 2012 18:57 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Misschien worden die "hoeren" die de verkrachting aan zichzelf te danken hebben wel niet zwanger ivm morning-after pillen


of dat ze verkracht worden door kerols met dood zoad!!! of niet dan, godverredommeuh!


I am mine own redeemer...!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-08-2012 19:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 augustus 2012 18:48 schreef Helvete het volgende:
Lijkt me voor de discussie niet relevant, maar daar zijn genoeg cijfers over te vinden als het je interesseert, al denk ik niet dat het CBS zich daarmee bezighoudt.
Vanmiddag waren er een seksuoloog en een vruchtbaarheidsonderzoeker op de radio. Uit statistieken over vruchtbaarheidsonderzoek bleek, dat de kans om zwanger te worden bij onvrijwillige seks en vrijwillige even groot is. In onvruchtbare perioden is de kans tussen de 1 en de 7%, in vruchtbare perioden 25% om zwanger te worden.
De link die misschien, volgens de onderzoeker, ten onrechte werd gelegd, was dat het onder stress moeilijker zwanger worden is. Dat was volgens hem alleen het geval bij langdurige stress, het 'stressmoment' van een verkrachting zou te kort zijn om invloed te hebben op het wel of niet zwanger worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-08-2012 19:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 augustus 2012 18:31 schreef WMP het volgende:


En die Jolink noemt Graus een zwakbegaafde sukkel? Dat is geheel terecht overigens, maar Jolink zelf is -afgaande op dit vod- ook niet erg veel snuggerder.
Moar hee hef wel geliek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2012 19:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 augustus 2012 18:41 schreef XXL het volgende:
Als we het dan toch statistisch moeten bekijken zou ik ook graag even van het CBS vernemen in hoeveel % van de gevallen vrouwen zwanger worden bij het hebben van sex onder normale omstandigheden.


Dan moet je ook weten welk gedeelte van de vrouwen contraceptie gebruikte op het moment van verkrachting. In Nederland is dat al snel 40%, dat gedeelte valt al snel af.

Dan heb je nog een verborgen aantal verkrachtingen waar geen aangifte van wordt gedaan, ik geloog dat een flink gedeelte van de verkrachtingen door bekenden wordt gepleegd(een man of vriend die toch even wat dwang uitoefent) Ik kan me voorstellen dat deze verkrachtingen minder snel worden aangegeven en juist ook sneller buiten de cijfers worden geaborteerd.

Maar de kans op zwanger worden vind ik toch behoorlijk als het 7% is, het is niet zomaar iets, het is een levenlange herinnering aan die traumatische gebeurtenis.

Vrouwen die meer plezier beleven aan hun sekservaring zijn over het algemeen vruchtbaarder. Een voorbeeld hiervan zie je bij het orgasme waarbij de baarmoedermond het sperma beter opneemt bij de stuiptrekkingen. Ik kan me voorstellen dat er zo een hele reeks gebeurtenissen zijn die de conceptie bevorderen. Ook stress rondom conceptie en tijdens de groei in de eerste paar weken kan een enorm effect hebben op de groei van de vrucht. Een getraumatiseerde vrouw zal eerder een miskraam krijgen (de meeste worden sowieso niet opgemerkt).

Daarom kan ik die amerikaan wel begrijpen dat hij spreekt over mechanismen van het lichaam om de vrucht van de verkrachter te verdrijven, maar hij gaat daarin gewoon te ver, je kunt nog steeds gemakkelijk een kind ervan krijgen. En daarmee hou je tevens de genetische aanleg voor verkrachter in stand.

Overigens is het zo dat sommige dieren zonder verkrachting niet in staat zijn te kunnen voortplanten.
Bij jachtluipaarden worden de vrouwtjes urenlang opgejaagd door de mannetjes en worden pas na zo'n opdringerige achtervolging vruchtbaar.

Daarom is het de mens nog nooit gelukt om echt cheetahs te fokken tot huisdieren ondanks een traditie van duizenden jaren dat ze getemd worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-08-2012 19:28 by bastianus Profiel van bastianus

Toch hebben heel veel vrouwen seksfantasieën waarin ze verkracht worden, bleek laatst weer uit een ander onderzoek voor een vrouwenblad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2012 19:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 augustus 2012 19:16 schreef bastianus het volgende:
Vanmiddag waren er een seksuoloog en een vruchtbaarheidsonderzoeker op de radio. Uit statistieken over vruchtbaarheidsonderzoek bleek, dat de kans om zwanger te worden bij onvrijwillige seks en vrijwillige even groot is. In onvruchtbare perioden is de kans tussen de 1 en de 7%, in vruchtbare perioden 25% om zwanger te worden.
De link die misschien, volgens de onderzoeker, ten onrechte werd gelegd, was dat het onder stress moeilijker zwanger worden is. Dat was volgens hem alleen het geval bij langdurige stress, het 'stressmoment' van een verkrachting zou te kort zijn om invloed te hebben op het wel of niet zwanger worden.


Nouja de kans op een miskraam is vervolgens wel een stuk groter want het is meestal wel het begin van een langdurige stressperiode.

Overigens worden vrouwen een stuk gewilliger tijdens de vruchtbare periode en worden ze ook een flink stuk aantrekkelijker in de vruchtbare periode. Of een verkrachter ook net zo sterk reageert op deze stimuli is mij niet duidelijk maar ik kan me voorstellen dat ook een verkrachter de vruchtbare vrouwtjes prefereert.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-08-2012 19:30 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 28 augustus 2012 19:25 schreef ElitE het volgende:
Dan moet je ook weten welk gedeelte van de vrouwen contraceptie gebruikte op het moment van verkrachting. In Nederland is dat al snel 40%, dat gedeelte valt al snel af.
En verkrachters gebruiken ook condooms tegenwoordig.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 19:33 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 augustus 2012 19:28 schreef bastianus het volgende:
Toch hebben heel veel vrouwen seksfantasieën waarin ze verkracht worden, bleek laatst weer uit een ander onderzoek voor een vrouwenblad.


niet alleen de fantasie: www.germangoogirls.com


I am mine own redeemer...!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-08-2012 19:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 augustus 2012 19:28 schreef ElitE het volgende:
Nouja de kans op een miskraam is vervolgens wel een stuk groter want het is meestal wel het begin van een langdurige stressperiode.

Overigens worden vrouwen een stuk gewilliger tijdens de vruchtbare periode en worden ze ook een flink stuk aantrekkelijker in de vruchtbare periode. Of een verkrachter ook net zo sterk reageert op deze stimuli is mij niet duidelijk maar ik kan me voorstellen dat ook een verkrachter de vruchtbare vrouwtjes prefereert.
Ik weet ook niet wat de definitie van verkrachting is bij van der Staaij. Door een wildvreemde op straat, of b.v. binnen het huwelijk? Maar goed, volgens mij worden zijn woorden ook behoorlijk uit het verband gerukt en op de spits gedreven. Volgens mij probeerde hij vooral duidelijk te maken dat hij onder alle omstandigheden abortus afkeurt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 19:34 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 augustus 2012 19:30 schreef bokkie666 het volgende:
En verkrachters gebruiken ook condooms tegenwoordig.


nieuw reclame spotje: "ik verkracht veilig, of ik verkracht niet!" Post 51.


I am mine own redeemer...!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-08-2012 19:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 augustus 2012 19:30 schreef bokkie666 het volgende:
En verkrachters gebruiken ook condooms tegenwoordig.
Dat vind ik dan wel weer sympathiek op zich.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-08-2012 19:37 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 28 augustus 2012 19:33 schreef bastianus het volgende:
Ik weet ook niet wat de definitie van verkrachting is bij van der Staaij. Door een wildvreemde op straat, of b.v. binnen het huwelijk? Maar goed, volgens mij worden zijn woorden ook behoorlijk uit het verband gerukt en op de spits gedreven. Volgens mij probeerde hij vooral duidelijk te maken dat hij onder alle omstandigheden abortus afkeurt.

Dit is zijn punt:
quote:
Volgens hem moet niet het beeld ontstaan dat abortussen in Nederland met name het gevolg zijn van verkrachtingen.
En daar heeft hij wel gelijk in, denk ik.

quote:
Op 28 augustus 2012 19:34 schreef bastianus het volgende:
Dat vind ik dan wel weer sympathiek op zich.
Vermindert de pakkans ook.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2012 19:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

een beetje stalkende verkrachter gooit wekenlang elke avond de pil in haar drankje voordat hij er ook ghb bij doet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen