IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechts lullen, links vullen [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 11-09-2012 22:22 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 11 september 2012 22:21 schreef Kvelgeest het volgende:
Hysterisch gillen, ja.
Nee, heel genuanceerd Wilders en Roemer in de hoek zetten. Moederkloek!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-09-2012 22:23 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 september 2012 22:22 schreef bokkie666 het volgende:
Nee, heel genuanceerd Wilders en Roemer in de hoek zetten. Moederkloek!
Als ze iets niet is is het genuanceerd; met 'r: "Gtroei is de oorzaak aller ellende."
Dom wicht.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-09-2012 22:23 by Nix Profiel van Nix

Eigenlijk is het duidelijk. Wilders is erg goed in publieke debat. Absoluut. Vaak weinig inhoudelijk, maar qua publieke-debattechnieken heeft hij hét. Weinig lijsttrekkers hebben dat inzicht en nog minder kunnen het gebruiken.

Maar er op stemmen, nee. Stemmen gaat voor mij toch om de inhoud. En die zint mij niet.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2012 22:25 by bastianus Profiel van bastianus

Thieme is gewoon eng. Daar zit geen greintje humor of relativeringsvermogen bij. Vast haar verborgen agenda als zevendedagsadventist, die natuurlijk gewoon op wereldheerschappij uit zijn als sekte.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 11-09-2012 22:26 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 11 september 2012 22:23 schreef Nix het volgende:
Eigenlijk is het duidelijk. Wilders is erg goed in publieke debat. Absoluut. Vaak weinig inhoudelijk, maar qua publieke-debattechnieken heeft hij hét. Weinig lijsttrekkers hebben dat inzicht en nog minder kunnen het gebruiken.

Maar er op stemmen, nee. Stemmen gaat voor mij toch om de inhoud. En die zint mij niet.
En er een dekbed van kopen? Of een deurmat? http://www.wilderswebwinkel.nl/


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2012 22:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 september 2012 22:23 schreef Nix het volgende:
Eigenlijk is het duidelijk. Wilders is erg goed in publieke debat. Absoluut. Vaak weinig inhoudelijk, maar qua publieke-debattechnieken heeft hij hét. Weinig lijsttrekkers hebben dat inzicht en nog minder kunnen het gebruiken.

Maar er op stemmen, nee. Stemmen gaat voor mij toch om de inhoud. En die zint mij niet.
+1. Verstandig gesproken, zeker voor een vrouw.







Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-09-2012 22:27 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 september 2012 22:23 schreef Nix het volgende:
Eigenlijk is het duidelijk. Wilders is erg goed in publieke debat. Absoluut. Vaak weinig inhoudelijk, maar qua publieke-debattechnieken heeft hij hét. Weinig lijsttrekkers hebben dat inzicht en nog minder kunnen het gebruiken.

Maar er op stemmen, nee. Stemmen gaat voor mij toch om de inhoud. En die zint mij niet.
Over Europa tegenover Rutte net was hij ook inhoudelijk sterker dan Rutte.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-09-2012 22:27 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 11 september 2012 22:26 schreef bokkie666 het volgende:
En er een dekbed van kopen? Of een deurmat? http://www.wilderswebwinkel.nl/



Ik heb het inzicht niet dat ik je opmerking snap.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-09-2012 22:28 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 11 september 2012 22:26 schreef bokkie666 het volgende:
En er een dekbed van kopen? Of een deurmat? http://www.wilderswebwinkel.nl/
Godver! Wat een prachtige cadeausite!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-09-2012 22:29 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html


Iedereen heeft zo vlak voor de verkiezingen wel een mening over de verschillende lijsttrekkers. Zo ook Gerard Joling. Hij vindt de verkiezingen maar stemmingmakerij, en vooral linkse politici kunnen in zijn ogen weinig goed doen.


"Je kunt de televisie niet aanzetten of je struikelt over de politici, met meningen, debatten of stemmingen of erger nog haantjes gedrag", schrijft Geer op zijn website.

Hij wordt vooral 'doodmoe' van PvdA-leider Diederik Samsom. "Prachtige blauwe ogen, goed ingestudeerde babbel, maar over een paar jaar heeft hij een topbaan en de kiezer mag opnieuw naar de stembus. Of erger nog, fluiten naar alle gedane beloftes."

Roemer als directeur van de Efteling

De zanger heeft ook nog een paar tips voor SP'er Emile Roemer. "Kan die man niet gewoon directeur bij de Efteling worden. Of het programma Praatjesmakers gaan presenteren."

Het mag inmiddels duidelijk zijn dat Geer in ieder geval niet links gaat stemmen. "Links stemmen is alleen maar korte termijnplanning en schuld. Ik houd mijn hart vast voor deze verkiezingen."


Wijze woorden.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2012 22:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 september 2012 22:27 schreef Kvelgeest het volgende:
Over Europa tegenover Rutte net was hij ook inhoudelijk sterker dan Rutte.
Een stuk duidelijker in elk geval.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-09-2012 22:29 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 11 september 2012 22:27 schreef Kvelgeest het volgende:
Over Europa tegenover Rutte net was hij ook inhoudelijk sterker dan Rutte.




Dus eigenlijk ben je het met mij eens.

quote:
Vaak ...





*Exclusief de laatste zin hoogstwaarschijnlijk.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 11-09-2012 22:29 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 11 september 2012 22:27 schreef Nix het volgende:
Ik heb het inzicht niet dat ik je opmerking snap.
Omdat je er niet op wil stemmen, kun je op een andere manier je Wilders fandom uiten.

Maar hij komt inderdaad erg goed over.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-09-2012 22:30 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 september 2012 22:29 schreef Nix het volgende:
Dus eigenlijk ben je het met mij eens.






*Exclusief de laatste zin hoogstwaarschijnlijk.

Ik stem VVD morgen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-09-2012 22:32 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 11 september 2012 22:29 schreef bokkie666 het volgende:
Omdat je er niet op wil stemmen, kun je op een andere manier je Wilders fandom uiten.

Maar hij komt inderdaad erg goed over.





Hahaha

Dank voor deze verlichting


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-09-2012 22:33 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Roemer weet wat iedereen weet. Hij zit na morgen met zijn enge clubje (post-)Maoïsten mooi weer in de oppositiebankjes.

:')


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2012 22:33 by bastianus Profiel van bastianus

Roemer wordt het in elk geval niet. Niet bezuinigen op Wajong of uitkeringen lijkt me geen slimme zet. Vooral omdat daar m.i. nog genoeg te halen valt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-09-2012 22:36 by Nix Profiel van Nix

"Jarenlange ervaring."


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2012 22:36 by bastianus Profiel van bastianus

Eindelijk, Kees van der Staaij erin. Ik hoop dat hij die anderen allemmal verkracht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-09-2012 22:37 by Nix Profiel van Nix

Het mag best wat strenger maar bezuinigen, nee. Dat is zeker een verschil.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-09-2012 22:37 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Van der Staaij spreekt zich als enige tegen extra belastingen uit.

Kut PvdA, ik wil SGP stemmen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 11-09-2012 22:37 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 11 september 2012 22:29 schreef Kvelgeest het volgende:
Iedereen heeft zo vlak voor de verkiezingen wel een mening over de verschillende lijsttrekkers. Zo ook Gerard Joling. Hij vindt de verkiezingen maar stemmingmakerij, en vooral linkse politici kunnen in zijn ogen weinig goed doen.


"Je kunt de televisie niet aanzetten of je struikelt over de politici, met meningen, debatten of stemmingen of erger nog haantjes gedrag", schrijft Geer op zijn website.

Hij wordt vooral 'doodmoe' van PvdA-leider Diederik Samsom. "Prachtige blauwe ogen, goed ingestudeerde babbel, maar over een paar jaar heeft hij een topbaan en de kiezer mag opnieuw naar de stembus. Of erger nog, fluiten naar alle gedane beloftes."

Roemer als directeur van de Efteling

De zanger heeft ook nog een paar tips voor SP'er Emile Roemer. "Kan die man niet gewoon directeur bij de Efteling worden. Of het programma Praatjesmakers gaan presenteren."

Het mag inmiddels duidelijk zijn dat Geer in ieder geval niet links gaat stemmen. "Links stemmen is alleen maar korte termijnplanning en schuld. Ik houd mijn hart vast voor deze verkiezingen."


Wijze woorden.
Maar Gerard Joling ziet liever zichzelf op tv. Of komt dit weer van De Speld?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2012 22:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 september 2012 22:37 schreef Nix het volgende:
Het mag best wat strenger maar bezuinigen, nee. Dat is zeker een verschil.
Daar heb je wel een punt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-09-2012 22:38 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 11 september 2012 22:36 schreef bastianus het volgende:
Eindelijk, Kees van der Staaij erin. Ik hoop dat hij die anderen allemmal verkracht.




Brrrrrrr, heb z'n hoofd al op verscheidene ruiten gezien hier in de buurt.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-09-2012 22:39 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Uitkeringen moeten sowieso naar beneden om de armoedeval te kunnen verhinderen. Wajong mag wel wat minder. Zorgkosten moet flink in gesneden worden.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen