IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechts lullen, links vullen [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
scotfan
Usericon van scotfan
Posted 29-10-2012 21:42 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 29 oktober 2012 19:15 schreef Hypnos het volgende:
http://rechtsactueel.wordpress.com/2012/10/29/verschillende-n-va-politici-krijgen-doodsbedreigingen/

urgh, übertolerant links toont zich weer van zijn beste kant

Heb ook wel eens van rechts bedreigingen gehad na "Fortuyn". Je hebt gewoon hufters aan beide zijden.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2012 21:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

my point exactly.

ik geniet er alleen zo van als er zolang anders beweerd wordt door bepaalde mensen en ze dan plots met een rooie kop komen te staan


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-10-2012 21:47 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 29 oktober 2012 21:44 schreef Hypnos het volgende:
my point exactly.

ik geniet er alleen zo van als er zolang anders beweerd wordt door bepaalde mensen en ze dan plots met een rooie kop komen te staan
De bedreigingen komen toch vermoedelijk uit rechtse hoek?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-10-2012 21:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Antifa is puur bekeken redelijk rechts?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2012 22:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 oktober 2012 21:47 schreef bokkie666 het volgende:
De bedreigingen komen toch vermoedelijk uit rechtse hoek?


weet nog zo niet
had eigenlijk ook niet verder gedacht


nuja,


http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1525393/2012/10/29/Tobback-De-Wevers-uitspraken-beledigend-en-onjuist.dhtml

Sp.a-voorzitter Bruno Tobback haalt scherp uit naar de verklaringen van zijn N-VA-collega Bart De Wever, die vindt dat de Belgische economie aan het 'Walloniseren' is. "Dat is beledigend en onjuist"

Hij vindt dus zelf dat Walloniseren een belediging is XD


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-10-2012 22:02]


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-10-2012 22:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik hoop dat je doorhebt dat hij dat niet denkt


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2012 22:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nee, hij denkt dat niet, maar hij zegt het wel

die uitspraak kwam zelfs niet van BDW zelf, maar van econoom Noels, een autoriteit op dat vlak.... maja

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-10-2012 22:22]


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-10-2012 22:24 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 29 oktober 2012 22:02 schreef Hypnos het volgende:
weet nog zo niet
had eigenlijk ook niet verder gedacht

Verder gelezen, bedoel je?

Maar als een rechts blog al denkt dat de bedreigingen uit rechtse hoek komen, zegt dat wel genoeg. Al kun je volgens mij daar nog helemaal niks over zeggen op dit moment. Misschien wel beide hoeken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2012 22:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 oktober 2012 22:24 schreef bokkie666 het volgende:
Verder gelezen, bedoel je?

Maar als een rechts blog al denkt dat de bedreigingen uit rechtse hoek komen, zegt dat wel genoeg. Al kun je volgens mij daar nog helemaal niks over zeggen op dit moment. Misschien wel beide hoeken.


idd, ni verder gelezen.

best mogelijk uit rechtse hoek dus

nuja, de hitlersnorretjes waren er ook al in de aanloop naar de verkiezingen


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2012 22:30 by bastianus Profiel van bastianus

Hitler was toch juist links?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2012 22:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 oktober 2012 22:30 schreef bastianus het volgende:
Hitler was toch juist links?


ja, maar die lefties willen em niet


signature


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 29-10-2012 22:44 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Dacht eerder de SA.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-11-2012 16:26 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 29 oktober 2012 21:47 schreef Greycloak het volgende:
Antifa is puur bekeken redelijk rechts?


Klopt en organisaties als Blood & Honour en Combat 18 houden zich alleen bezig met borduren en boeren golf.


Against God and Government


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-11-2012 16:35 by M. Profiel van M.

quote:
Op 29 oktober 2012 17:36 schreef attila_de_hun het volgende:
We krijgen dus een Vvd-PvdA regering.

Wat ik nou zo leuk vind, is dat we weer inhoudelijke debatten hebben. Dat was een jaar geleden wel anders.

Het gaat weer ergens over. En er wordt (eindelijk) HERVORMD!

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-11-2012 16:35]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 01-11-2012 17:02 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Hervormen om het hervormen is natuurlijk pet.

Sociaalleenstelsel, afschaffen OV-jaarkaart en die zorgpremie gaan natuurlijk echt nergens over.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-11-2012 17:22 by M. Profiel van M.

Ja, niet alles is per sé goed. Maar die AOW-leeftijd moest echt omhoog (nu de pensioenleeftijd nog) en die hypotheekrenteaftrek kon ook écht niet meer. En ik lees ook goede proefballonnen over afschaffen pensioenverplichting.

Die gasten lijken weer aan het werk te zijn ipv de hele tijd PVV-brandjes (zowel nationaal als internationaal) te moeten blussen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 01-11-2012 17:36 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 1 november 2012 17:22 schreef M. het volgende:
Ja, niet alles is per sé goed. Maar die AOW-leeftijd moest echt omhoog (nu de pensioenleeftijd nog) en die hypotheekrenteaftrek kon ook écht niet meer. En ik lees ook goede proefballonnen over afschaffen pensioenverplichting.

Die gasten lijken weer aan het werk te zijn ipv de hele tijd PVV-brandjes (zowel nationaal als internationaal) te moeten blussen.
En zoals niet alles per sé goed is, zijn niet alle PVV-brandjes per sé slecht.
PVV/Wilders heeft met regelmaat een puntje en vaker gelijk dan 'je' zou willen. Probleem is geen oplossingen op het financieel-economisch-vlak.

Natuurlijk is het goed dat de AOW-leeftijd omhoog gaat (mag van mij nog wel sneller en verder) en de WW (eindelijk) verkort wordt. En dat er wellicht iets aan dat debiele verplichte pensioen gebeurt. Maar in mijn persoonlijke mening in Nederland wel genoeg genivelleerd; en dit kabinet zet, met zorgpremie en hypotheekrenteaftrek, behoorlijk in op nivelleren. 'Rijken' en bedrijven (weg)pesten en werken/presteren minder aantrekkelijk maken. Ik ben op zich zelfs voorstander van het hervormen van de hypotheekrenteaftrek, maar dan wel in combinatie met een dekkende belastingverlaging.

Verder heb ik bij dit kabinet voor het derde kabinet op een rij behoorlijk m'n vraagtekens welke kant ze met Nederland opwillen als kennisland/economie. Studeren wordt keer op keer minder aantrekkelijk; en hoewel we echt wel wat hebben aan laag- of middelbaaropgeleide vakmensen, hebben we niets aan ongeschoolden of teveel MBO(niveau)-'managers'.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-11-2012 17:52 by Silence Profiel van Silence

Wow, eens met Kwellie op politiek niveau. Ik vraag me met de huidige plannen inderdaad vooral af hoe lang Nederland nog bekend zal staan als 'kenniseconomie'. Studerend Nederland opzadelen met gigantische schulden. De langstudeerdersboete niet meer, maar wel een sociaal leenstelsel? Andersom was vele malen motiverender geweest. En het afschaffen van de jaarkaart is helemaal onzin. Reizen met trein is al belachelijk duur en kiezen voor een goede, passende school wordt voor veel studenten minder aantrekkelijk omdat het bezoeken van ouders en/of vrienden onbetaalbaar wordt. Áls ze überhaupt kunnen veroorloven uit huis te gaan.

Maar ook de zorgpremie is belachelijk. Ik zie nu veel bezuinigingen bij "de rijken". Maar hoe zit het met de échte rijken, diegene die tonnen (of miljoenen) per jaar verdienen? Om nu te bezuinigen op de lui die 50 tot 80.000 per jaar verdienen.. Heb wel eens het idee dat die minder overhouden dan degene die modaal verdienen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 01-11-2012 17:56 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 1 november 2012 17:52 schreef Silence het volgende:
Wow, eens met Kwellie op politiek niveau.
:')

Dit is juist geen niveau. Staat bijna geen argument. Prachtig hoe jullie hier elkaar napraten over 'mijn' niveau.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 01-11-2012 18:02 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 1 november 2012 17:56 schreef Kvelgeest het volgende:
Dit is juist geen niveau. Staat bijna geen argument. Prachtig hoe jullie hier elkaar napraten over 'mijn' niveau.
:')


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2012 18:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 november 2012 17:56 schreef Kvelgeest het volgende:
:')

Dit is juist geen niveau. Staat bijna geen argument. Prachtig hoe jullie hier elkaar napraten over 'mijn' niveau.
Al spijt van je stem op Marx Rutte?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-11-2012 18:20 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 1 november 2012 17:56 schreef Kvelgeest het volgende:
:')

Dit is juist geen niveau. Staat bijna geen argument. Prachtig hoe jullie hier elkaar napraten over 'mijn' niveau.
Misschien een verkeerd woord gekozen, je snapt schijnbaar mijn strekking niet. Ik heb je vaker dingen zien schrijven waar ik het verre van mee eens was. Nu noem je een hoop dingen waar ik het wél mee eens ben.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2012 18:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 november 2012 17:36 schreef Kvelgeest het volgende:
... welke kant ze met Nederland opwillen als kennisland/economie. Studeren wordt keer op keer minder aantrekkelijk; en hoewel we echt wel wat hebben aan laag- of middelbaaropgeleide vakmensen, hebben we niets aan ongeschoolden of teveel MBO(niveau)-'managers'.


ik weet het nog niet. Toen ik studeerde waren er veel studenten die er "zomaar"zaten, niet vanuit passie voor de richting en te leren om kennis in die richting bij te dragen maar gewoon om dat een universitair diploma "moet".
Een kennisland krijg je alleen als de uni echt de toppers binnengaat krijgen en niet je standaard gaat verlagen om maar veel mensen hun diploma te laten halen. De universiteit moet zich dus weer op een bepaald type mensen gaan richten (ik noem ze expres niet de elite, HBO-ers en MBO-er kunnen evenveel bijdragen aan de maatschappij). Wellicht is het leenstelsel in die zin een drempel en is het een stap in de richting dat alleen de echte fanatici nu naar de unie gaan


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-11-2012 21:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, ik heb nog geen schouderklopje gehad voor mijn vooruitziende blik qua topictitel.



Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2012 21:49 by bastianus Profiel van bastianus

Prima inderdaad. Maar verrassend vind ik het niet met een draaikont als Marx Rutte.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen