IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Games] Vervolg. Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-05-2012 19:40 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Hier verder!

Hoe vet is dit, gevonden door te zoeken naar Lone Survivor. Van dezelfde maker: Soundless Mountain II. Jawel, een pixelversie van Silent Hill II. En gratis. En werkend

http://superflatgames.com/wordpress/?page_id=139

Wel even onthouden dat Z de actie key is. Moest mijn mac koud uitzetten ivm 't spel niet kunnen afsluiten. Op geen enkele manier



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-05-2012 20:56 by Schaep Profiel van Schaep

Haha, vet. Wel een belachelijk moeilijke game toch?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-05-2012 21:13 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Tot nu toe valt dat wel mee. Het is tot nu toe van minuut tot minuut hetzelfde als SH2. Goed te doen vooralsnog.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-05-2012 21:16 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Overigens ook wel wat maffigheden. Bijvoorbeeld als je escape drukt en 't spel wilt uitzetten moet je no kiezen ipv yes. Onlogisch als een malle. Ook met het overschrijven van oudere savegames gebeuren rare dingen.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-05-2012 0:30 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 mei 2012 21:13 schreef Dirge for november het volgende:
Tot nu toe valt dat wel mee. Het is tot nu toe van minuut tot minuut hetzelfde als SH2. Goed te doen vooralsnog.


Ik bedoelde eigenlijk het origineel!

Moet me nog even over de graphics heenzetten.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-05-2012 10:40 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Silent Hill 2 was niet supermoeilijk. De besturing is gruwelijk kut, maar dat draagt enorm bij aan het gevoel van angst en ontsnappingsdrang. SH2 moet het hebben van het zeer psychologische verhaal en dat is dan ook geweldig. Als je er eenmaal inzit... damn.

Grafisch gezien is 3 dan wel een heel bijzonder geval. In mijn ogen op een bepaalde manier grafisch mooier dan de meeste nextgen titels. Flinke dosis nare sfeer ook, maar meer mensen vallen over het occulte, apocalyptische verhaal dat rechtstreeks voortvloeit uit deel 1. Ikzelf vond dat niet storend, want ook 1 is ondanks de geboortedatum nog retegoed door verhaal en sfeer.



Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 03-05-2012 11:16 by Teneighty Profiel van Teneighty

Afgelopen twee jaar ruim 70 uur in Fallout 3 gestoken, zal maar eens de mainquest afronden.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-05-2012 11:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 3 mei 2012 11:16 schreef Teneighty het volgende:
Afgelopen twee jaar ruim 70 uur in Fallout 3 gestoken, zal maar eens de mainquest afronden.

Haha, mooi is dat, hè? Ik geloof dat ik nu 110 uur in Skyrim heb zitten: main quest misschien tot halverwege gedaan?


Quis moderabat ipsos moderatores?


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 03-05-2012 11:41 by Teneighty Profiel van Teneighty

Ik heb een of andere enclavebaas gemold en moet nu naar een citadel, dat klonk niet al te boeiend vandaar.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 03-05-2012 11:46 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 3 mei 2012 11:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Haha, mooi is dat, hè? Ik geloof dat ik nu 110 uur in Skyrim heb zitten: main quest misschien tot halverwege gedaan?


Ik had waarschijnlijk evenveel uren in Skyrim 'gestoken', maar ben enkele dagen geleden opnieuw begonnen. Mijn personage was plots een vampier geworden, en werd spontaan door iedereen afgemaakt, wat het vervolledigen van queestes moeilijk maakte. Nu blijf ik ver uit de buurt van vampieren, maar ik ben ondertussen wel bij de club van de weerwolven. Heerlijk realistisch toch, zo'n spel


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-05-2012 14:26 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 3 mei 2012 10:40 schreef Dirge for november het volgende:
Silent Hill 2 was niet supermoeilijk. De besturing is gruwelijk kut, maar dat draagt enorm bij aan het gevoel van angst en ontsnappingsdrang. SH2 moet het hebben van het zeer psychologische verhaal en dat is dan ook geweldig. Als je er eenmaal inzit... damn.

Grafisch gezien is 3 dan wel een heel bijzonder geval. In mijn ogen op een bepaalde manier grafisch mooier dan de meeste nextgen titels. Flinke dosis nare sfeer ook, maar meer mensen vallen over het occulte, apocalyptische verhaal dat rechtstreeks voortvloeit uit deel 1. Ikzelf vond dat niet storend, want ook 1 is ondanks de geboortedatum nog retegoed door verhaal en sfeer.


Ah, ik had begrepen dat sommige puzzels echt niet te doen waren.

Toch nog eens naar kijken dan!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-05-2012 15:18 by Mark Profiel van Mark

SH (volgens mij) 3 heb ik uiteindelijk opgegeven vanwege een tekort aan kogels en een frustrerende bediening. Wel ultiem ziek sfeertje.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-05-2012 15:23 by Schaep Profiel van Schaep

Ik heb alleen het vierde deel gespeeld, maar die was wel redelijk matig.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 03-05-2012 19:20 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Long rumored and much anticipated, The Elder Scrolls Online is finally being unveiled in the June issue of Game Informer. In this month's cover story we journey across the entire land of Tamriel, from Elsweyr to Skyrim and everywhere in between.

Developed by the team at Zenimax Online Studios, The Elder Scrolls Online merges the unmatched exploration of rich worlds that the franchise is known for with the scale and social aspects of a massively multiplayer online role-playing game. Players will discover an entirely new chapter of Elder Scrolls history in this ambitious world, set a millennium before the events of Skyrim as the daedric prince Molag Bal tries to pull all of Tamriel into his demonic realm.

"It will be extremely rewarding finally to unveil what we have been developing the last several years," said game director and MMO veteran Matt Firor, whose previous work includes Mythic's well-received Dark Age of Camelot. "The entire team is committed to creating the best MMO ever made – and one that is worthy of The Elder Scrolls franchise."

An in-depth look at everything from solo questing to public dungeons awaits in our enormous June cover story – as well as a peek at the player-driven PvP conflict that pits the three player factions against each other in open-world warfare over the province of Cyrodiil and the Emperor's throne itself.

Come back tomorrow morning for a brief teaser trailer from Zenimax Online and Bethesda Softworks, and later on in the afternoon for the first screenshot of the game. Over the course of the month, be sure to visit our Elder Scrolls Online hub, which will feature new exclusive content multiple times each week. You'll meet the three player factions, see video interviews with the creative leads, and much more.

The Elder Scrolls Online is scheduled to come out in 2013 for both PC and Macintosh.

Click the images below for the full-size renderings of the cover, and continue on to find out what other surprises are in the issue and when it will arrive




Als fan van de Elder Srolls serie heb ik hier eigenlijk altijd al op zitten wachten.



Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 03-05-2012 20:06 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Als fan van The Elder Scrolls durf ik nu te zeggen dat Skyrim de laatste Elder Scrolls game is die ik speel.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-05-2012 20:13 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 3 mei 2012 19:20 schreef G.I.R.L. het volgende:
Als fan van de Elder Srolls serie heb ik hier eigenlijk altijd al op zitten wachten.



Pfff, bepaald niet, weer zo'n WoW kloon. Als ik een spel speel dan wil ik niet lastig gevallen worden door andere figuren die door mijn beeld rennen en mijn kills jatten, daar betaal ik niet voor. Dit slaan we dus mooi over.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2012 6:46 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 3 mei 2012 20:13 schreef Mark het volgende:
Pfff, bepaald niet, weer zo'n WoW kloon. Als ik een spel speel dan wil ik niet lastig gevallen worden door andere figuren die door mijn beeld rennen en mijn kills jatten, daar betaal ik niet voor. Dit slaan we dus mooi over.
Dan zijn online multiplayers games an sich niet geschikt voor je.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 04-05-2012 7:26 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 3 mei 2012 19:20 schreef G.I.R.L. het volgende:
Als fan van de Elder Srolls serie heb ik hier eigenlijk altijd al op zitten wachten.


+1

Maarreh, heel Tamriel?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2012 15:04 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 mei 2012 6:46 schreef G.I.R.L. het volgende:
Dan zijn online multiplayers games an sich niet geschikt voor je.


Klopt, heb ik helemaal niks (meer) mee. Vandaar dat ik het ook zo jammer vind dat een uitstekende serie als Elder Scrolls die onfortuinlijke kant op gaat. Hopelijk betekent dat niet het einde van de single-player Elder Scrolls delen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-05-2012 15:04]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 04-05-2012 16:20 by Sisyphos Profiel van Sisyphos

Gisteren Morrowind gepimped met een extreem vette overhaul. Ik kan er weer even tegenaan, offline, zoals het hoort.

[Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 04-05-2012 16:21]


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-05-2012 19:39 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november



@Schaap. Sja sommige puzzeltjes zijn behoorlijk onlogisch. Maar heb maar vrij zelden de walkthrough erbij hoeven pakken.


Ik heb 1,2 en 3 volledig uitgespeeld. Vier vond ik eigenlijk best sterk maar nooit uitgespeeld, misschien nog eens overnieuw beginnen. Homecoming ook uitgespeeld, maar dat was een heuse deceptie. Die Amerikanen bakten er niets van. De nieuwe hoor ik ook weinig goeds over. Dan heb ik nog origins liggen, stukje gespeeld en de sfeer was wel weer redelijk zoals het hoort. Misschien toch nog eens een kans geven.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-05-2012 22:48 by M. Profiel van M.

EINDELIJK The Binding of Isaac uitgespeeld. Ik had Mom al een paar keer verslagen maar ging telkens kapot in the Womb. Maar het is eindelijk gelukt!! Gaaf spelletje, verslavend.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-05-2012 13:38 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 4 mei 2012 22:48 schreef M. het volgende:
EINDELIJK The Binding of Isaac uitgespeeld. Ik had Mom al een paar keer verslagen maar ging telkens kapot in the Womb. Maar het is eindelijk gelukt!! Gaaf spelletje, verslavend.


Van de makers van Super Meat Boy (al gespeeld?) Ben er wel benieuwd naar alleen is ie niet verkrijgbaar op Xbox Live helaas.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-05-2012 14:22 by Schaep Profiel van Schaep

Vond hem niet zo tof, je moet ervan houden denk ik.


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-05-2012 2:32 by Argh Profiel van Argh

Soort Zelda ofzo toch?


Nu bezig met m'n vingers en stressfactor uit te dagen met Trials Evolution. Heerlijk! Sinds Super Meat Boy en Ms. Splosion Man (aanrader) niet zo'n verslavende en extreem moeilijke game gespeeld.



Edit: Rage Quits van Ms. Splosion Man en Super Meat Boy





[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-05-2012 2:35]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 10-05-2012 16:51 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Geen tijd ervoor, maar binnenkort pik ik toch Yakuza 3 voor €15,- op bij de GameMania.

Bij gebrek aan Shenmue 3...


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen