IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Games] Vervolg. Vorige pagina | Volgende pagina
adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 21-05-2013 20:27 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

Zojuist launch van nieuwe xbox gekeken (xbox one, niet bijster goeie naam). Belangrijkste info zoals prijs en releasedatum is er helaas nog niet, maar hij komt sowieso dit jaar nog. Design is redelijk basic, zwarte rechthoekige doos die niet enorm op zal vallen tussen de andere. Standaard Kinect erbij, hopelijk wordt je niet verplicht om die ook echt te gebruiken


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-05-2013 22:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 mei 2013 20:27 schreef adeia het volgende:
xbox one, niet bijster goeie naam


Sterker, wat een super slechte naam. Sjeezzz...




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-05-2013 5:10 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp



Ik zat zelf meer de denken aan XBOX Infinite [met dat tekentje wat dan 2 keer een 360 graden cirkel is].


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-05-2013 5:41 by Argh Profiel van Argh



Angry Joe +1


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2013 8:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 mei 2013 5:10 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ik zat zelf meer de denken aan XBOX Infinite [met dat tekentje wat dan 2 keer een 360 graden cirkel is].

Je bedoelt dat je dat het hele internet zag denken?


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-05-2013 8:41 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 22 mei 2013 8:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Je bedoelt dat je dat het hele internet zag denken?
Shaddap.

Het leek enorm logisch. Xbox One klinkt voor geen meter, zeker niet alszijnde derde console in de line.

Microsoft wilde toch perse niet de Xbox 3? Want dan lopen ze altijd achter op Sony.

Waarom denken bedrijven altijd dat consumenten achterlijk zijn? Er zullen maar weinig gamers zijn die niet weten dat de One de 3e console van Microsoft is.

Of is dit iets onbewusts bij de consument? Automatisch voor de PS4 gaan ipv de "xobx3" omdat 4 meer is dan 3?

Editvijfhonderd: dan slaan ze met One toch finaal de plank mis?

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 22-05-2013 8:46]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2013 9:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 mei 2013 8:41 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Shaddap.

Gnagnagna...
quote:
Het leek enorm logisch. Xbox One klinkt voor geen meter, zeker niet alszijnde derde console in de line.

360 was ook al niet logisch. En het is 'als' of 'zijnde'

De one slaat op de integratie van TV, internet en games, toch? Niet een hele inspirerende naam zo, maar goed, wel lekker degelijk. Lijkt me prima voor Microsoft
quote:
Microsoft wilde toch perse niet de Xbox 3? Want dan lopen ze altijd achter op Sony.

Je bedoelt dat je dat het hele internet zag denken?
quote:
Waarom denken bedrijven altijd dat consumenten achterlijk zijn? Er zullen maar weinig gamers zijn die niet weten dat de One de 3e console van Microsoft is.

Je bedoelt dat je dat het hele internet zag denken?
quote:
Of is dit iets onbewusts bij de consument? Automatisch voor de PS4 gaan ipv de "xobx3" omdat 4 meer is dan 3?

Je bedoelt dat je dat het hele internet zag denken?
quote:
Editvijfhonderd: dan slaan ze met One toch finaal de plank mis?

Je bedoelt dat je dat het hele internet zag denken?

Maar volgens mij doen ze het dus prima zo Lekker ingaan tegen alle verwachtingen van de webz, iedereen 'over de zeik', massive gratis reclame, relaxed!


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-05-2013 9:59 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik vind het ook een idioot onhandige naam. Noem het ding dan iets in de trant van Xbox All, Xbox Go, of inderdaad Xbox Infinite als je de integratie van alle verschillende dingen aan wilt geven. De Xbox One kwam in 2005 uit.

Ik heb de show nog niet gezien, maar wat ik her en der over de One heb gelezen klinkt niet bijster interessant of zelfs negatief. Alles zal in de loop van dit jaar wel wat duidelijker worden, maar ik sluit niet uit dat ik de volgende genratie overstap naar Sony of, als ik er tegen die tijd het geld voor heb, pc.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2013 10:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ach ja...





I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-05-2013 10:12 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Klopt, maar van de duizenden mogelijk irrelevante namen die ze hadden kunnen kiezen, kiezen ze er nu een die gewoonweg onhandig is aangezien er nog een console bestaat die zo wordt genoemd.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-05-2013 12:33 by Dentz Profiel van Dentz

Mijn eerste reactie op dat ding.




... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2013 12:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 mei 2013 10:12 schreef SQT het volgende:
Klopt, maar van de duizenden mogelijk irrelevante namen die ze hadden kunnen kiezen, kiezen ze er nu een die gewoonweg onhandig is aangezien er nog een console bestaat die zo wordt genoemd.

Ohja, dat zal dan wel kloppen Ik ben niet zo thuis in de consolewereld, dus ik had echt geen idee dat de XBox nu al XBox One wordt genoemd


I wish I was a butterfly


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-05-2013 12:55 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Wordt 'ie volgens mij ook niet. Ik hoor het althans voor het eerst.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-05-2013 15:38 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 22 mei 2013 9:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gnagnagna...

360 was ook al niet logisch. En het is 'als' of 'zijnde'

De one slaat op de integratie van TV, internet en games, toch? Niet een hele inspirerende naam zo, maar goed, wel lekker degelijk. Lijkt me prima voor Microsoft

Je bedoelt dat je dat het hele internet zag denken?

Je bedoelt dat je dat het hele internet zag denken?

Je bedoelt dat je dat het hele internet zag denken?

Je bedoelt dat je dat het hele internet zag denken?

Maar volgens mij doen ze het dus prima zo Lekker ingaan tegen alle verwachtingen van de webz, iedereen 'over de zeik', massive gratis reclame, relaxed!
Nee, dat bedoel ik niet.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-05-2013 16:47 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 22 mei 2013 12:55 schreef Ralph het volgende:
Wordt 'ie volgens mij ook niet. Ik hoor het althans voor het eerst.
In het Nederlands zeg ik meestal 'de eerste Xbox' als het over dat ding heb, maar in het Engels is dat al gauw 'Xbox 1,' aangezien die gewoonweg Xbox heette en hij van de Xbox 360 onderscheiden moet kunnen worden (omdat de Xbox 360 ook vaak tot Xbox wordt afgekort, zoals ook met de Xbox One gaat gebeuren zoals AG al aangaf). En als je in een lijn van drie consoles je derde console de 'One' noemt als de eerste vaak als dergelijk wordt aangeduid, is dat niet handig.
De naam is verder oninteressant, maar kies in ieder geval iets dat duidelijk van de andere twee te onderscheiden is.

Ik heb nu wel wat meer van de show gezien. Ziet er oké uit, maar echt enthousiast ben ik niet. Ik wil graag alle specs van de One en de PS4 naast elkaar zien zodra er meer duidelijk is. Maar qua focus op games heeft Sony vooralsnog een streepje voor. Alleen die controller..


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2013 16:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 mei 2013 16:47 schreef SQT het volgende:
Maar qua focus op games heeft Sony vooralsnog een streepje voor. Alleen die controller..

Microsoft heeft expres de games niet onthuld, doen ze op E3.


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-05-2013 16:51 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Niet de games zelf, maar de focus van de console. Die ligt bij MS veel meer op een complete set-top box, en minder op games. Games zijn er maar een deel van. Dat is leuk als dat allemaal extra is, maar als de kwaliteit van de games er onder gaat lijden, dan wordt het stukker minder interessant. Maar goed, daar hebben we reviewers voor.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2013 16:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ahzo! Ik snap het


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2013 17:30 by Mark Profiel van Mark

Gezeik allemaal, gewoon PS nemen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-05-2013 17:39 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 22 mei 2013 17:30 schreef Mark het volgende:
Gezeik allemaal, gewoon PS nemen.
Fanboi.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 22-05-2013 18:02 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

quote:
Op 22 mei 2013 16:47 schreef SQT het volgende:
Ik wil graag alle specs van de One en de PS4 naast elkaar zien zodra er meer duidelijk is.


U vraagt...

http://www.engadget.com/2013/05/21/xbox-one-xbox-360-ps4-comparison/

Nu er wat meer duidelijk wordt over de specificaties en zo raak ik wel steeds meer onder de indruk. De manier waarop de verschillende OS-en aan elkaar gekoppeld zijn en de SOC die volledig in-house ontwikkeld is kunnen volgens mij tot hele interessante dingen leiden. Ohja, en... 4k ondersteuning. Werd niet eens echt genoemd bij de launch, maar maakt 'm wel meteen futureproof.


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-05-2013 21:11 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Thanks! Maar er missen nog een hoop details, welke nog vrijgegeven of zelfs bepaald moeten worden, aan beide kanten. We gaan het allemaal wel merken gedurende het jaar. Voor mij wordt het sowieso geen day one-purchase, dus ik heb alle tijd om relaxed te zien hoe men op beide apparaten reageert, en of er echt grote verschillen zijn. Ik heb geen haast.


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-05-2013 21:14 by WMP Profiel van WMP

Ook leuk dat tweedehands spellen spelen geld gaat kosten.
Nu ben ik niet zo'n fanatieke gamer en speel lang niet elke dag, dus ik koop mijn spellen zelden tot nooit nieuw. Als dit daadwerkelijk het beleid gaat zijn, dan is de PS4 de console die hier gaat komen en blijft het wat de Xbox betreft bij de 360.


Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 22-05-2013 21:22 by Corpsegrind Profiel van Corpsegrindhttp://www.erebus.nl

quote:
Op 22 mei 2013 21:14 schreef WMP het volgende:
Ook leuk dat tweedehands spellen spelen geld gaat kosten.
Nu ben ik niet zo'n fanatieke gamer en speel lang niet elke dag, dus ik koop mijn spellen zelden tot nooit nieuw. Als dit daadwerkelijk het beleid gaat zijn, dan is de PS4 de console die hier gaat komen en blijft het wat de Xbox betreft bij de 360.


+1!



SQT
Usericon van SQT
Posted 22-05-2013 21:35 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Heel naar inderdaad, waarschijnlijk een van de minst aantrekkelijke eigenschappen van de One. Feit is wel dat Sony hier nog geen statement over heeft gemaakt, buiten dat tweedehands games speelbaar zullen zijn. Die kunnen zomaar nog eenzelfde grap uithalen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen