IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Games] Vervolg. Vorige pagina
powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 04-06-2013 21:40 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 4 juni 2013 12:48 schreef Mark het volgende:
Iki begin het vermoeden te krijgen dat dit voor competente gamers is, die daadwerkelijk leren van hun fouten, in plaats van hopen op een mazzeltje. Maar goed, we blijven proberen.


Met een hoop koppigheid kom je er ook. Je doet er wel drie jaar over dan.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 10-06-2013 20:23 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

Prijs Xbox One: 499,- euro. Ben benieuwd wat Sony hier tegenaan gaat gooien. Als ze hieronder kunnen duiken dan zou ik voor het eerst gaan overwegen om toch voor de PS4 te gaan. Hangt ook wel van launch-titels af natuurlijk.

Edit: Laat maar. Nieuwe Halo in 2014. Tijd om alvast een plank vrij te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door adeia op 10-06-2013 20:29]


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-06-2013 5:28 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

399.



-Gewoon 2e hands games spelen
-Geen online verbinding vereist
-Wel abbo voor multiplayer



[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 11-06-2013 6:09]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 11-06-2013 7:02 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

Hmmm... Ben bang dat de PS4 wel gewonnen heeft. Lagere prijs, geen restricties voor tweedehands games, niet verplicht online. Gelukkig nog een half jaar de tijd om te twijfelen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-06-2013 10:09 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik blijf gewoon lekker bij Sony, voor de vierde keer op rij. Meer games die me aanspreken, tweedehands games blijven gewoon speelbaar, een prima indie platform, 100 euro goedkoper, en ik hoef er niet naar te zwaaien.

Al ziet Ryse: Son of Rome op de Xbox One er wel erg vet uit.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-06-2013 10:35 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Goede kans dat ik inderdaad naar de PS4 switch na twee generaties Xbox. Het ziet er momenteel niet zo rooskleurig uit voor MS als ik de comments uit de gaming industry en community zie, dus wellicht dat er bij MS in het komende half jaar nog wat essentieels verandert wat betreft policies om de sales wat te verbeteren. We zullen zien.

Mooi trouwens:


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-06-2013 10:38 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp







Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-06-2013 10:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juni 2013 10:35 schreef SQT het volgende:
Het ziet er momenteel niet zo rooskleurig uit voor MS als ik de comments uit de gaming industry en community zie

Elk nadeel wordt door die partijen ofwel verkeerd uitgelegd ofwel in het (te) extreme getrokken (dit is de dood van de XBox! blablabla), wordt ondertussen vermoeiend.

(Zie ook de plaatjes van LV hierhoven.)


I wish I was a butterfly


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-06-2013 10:44 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 juni 2013 10:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Elk nadeel wordt door die partijen ofwel verkeerd uitgelegd ofwel in het (te) extreme getrokken (dit is de dood van de XBox! blablabla), wordt ondertussen vermoeiend.

(Zie ook de plaatjes van LV hierhoven.)


Dat soort gedrag was destijds met Sega en Nintendo al vermoeiend

Dat filmpje van Sony over het sharen van games vind ik dan weer wél erg grappig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-06-2013 10:46 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Die fanboi rage is juist leuk joh!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-06-2013 10:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juni 2013 10:46 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Die fanboi rage is juist leuk joh!

Nee. En al was het dat, dat de media ongeveer even sneu zijn is alsnog erg.
quote:
Op 11 juni 2013 10:44 schreef Ralph het volgende:
Dat soort gedrag was destijds met Sega en Nintendo al vermoeiend

Dat filmpje van Sony over het sharen van games vind ik dan weer wél erg grappig.

Yup.

Ja, die is wel mooi


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-06-2013 10:53 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 11 juni 2013 10:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Elk nadeel wordt door die partijen ofwel verkeerd uitgelegd ofwel in het (te) extreme getrokken (dit is de dood van de XBox! blablabla), wordt ondertussen vermoeiend.

(Zie ook de plaatjes van LV hierhoven.)
Onzin. Het is door MS zelf ondertussen te vaak vaag en verkeerd uitgelegd, dus dat kun je in dit geval beide partijen niet kwalijk nemen. Iedereen begrijpt wat Sony zegt, maar MS' waslijst aan vage regels (zelfs de rectificering ervan) is belachelijk. Ze hebben zelf deze slechte reputatie gecreëerd.

Ik zeg uiteraard niet dat dit de dood van de Xbox is, alleen dat het pakket dat Sony aanbiedt veel aantrekkelijk is, helemaal voor mensen buiten de USA. De Xbox heeft (net zoals de Wii) genoeg momentum om nog even mee te gaan, maar er zal zeker wat veranderen wat betreft de huidige verhoudingen (in ieder geval als er niets verandert).

En dat een deel van het internet overtrokken reageert is zo oud als het internet zelf, dat is alleen een interessant argument als je verwacht dat ik mijn volledige mening baseer op wat zij zeggen zonder zelf na te denken. Extreme fanboys aan beide kanten interesseren mij en de meesten met mij bijzonder weinig.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 11-06-2013 10:55]


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-06-2013 10:53 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Je bent gewoon nu zelf een butthurt MS fanboi.

@ Maggi.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 11-06-2013 10:54]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-06-2013 11:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juni 2013 10:53 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Je bent gewoon nu zelf een butthurt MS fanboi.

@ Maggi.

Nee, die consoles mogen allemaal ontploffen want dit




quote:
Op 11 juni 2013 10:53 schreef SQT het volgende:
Onzin. Het is door MS zelf ondertussen te vaak vaag en verkeerd uitgelegd, dus dat kun je in dit geval beide partijen niet kwalijk nemen. Iedereen begrijpt wat Sony zegt, maar MS' waslijst aan vage regels (zelfs de rectificering ervan) is belachelijk. Ze hebben zelf deze slechte reputatie gecreëerd.

Dan moet er geklaagd worden over de vage regels, niet over de extreme interpretaties ervan

Nee, ik ben het er wel mee eens dat MS dit aan zichzelf te danken heeft. Nog vind ik de extreme reacties erg overtrokken.
quote:
Ik zeg uiteraard niet dat dit de dood van de Xbox is, alleen dat het pakket dat Sony aanbiedt veel aantrekkelijk is, helemaal voor mensen buiten de USA. De Xbox heeft (net zoals de Wii) genoeg momentum om nog even mee te gaan, maar er zal zeker wat veranderen wat betreft de huidige verhoudingen (in ieder geval als er niets verandert).

Ik had het ook niet over jou specifiek

Verder wel redelijk eens met je analyse, alleen denk ik dat je onderschat hoe gewillig/ongeïnteresseerd/dom de markt is. Het zou daarom weleens best weinig impact kunnen hebben. En in de VS worden XBoxes heel veel gebruikt voor Netflix en aanverwanten, waardoor de nadelen wat betreft games mogelijk wat minder impact hebben omdat veel potentiële gebruikers dat minder belangrijk vinden.

Dan nog, al met al lijkt Sony het betere product neer te zetten.
quote:
En dat een deel van het internet overtrokken reageert is zo oud als het internet zelf, dat is alleen een interessant argument als je verwacht dat ik mijn volledige mening baseer op wat zij zeggen zonder zelf na te denken. Extreme fanboys aan beide kanten interesseren mij en de meesten met mij bijzonder weinig.

Nou... Ik heb het idee dat het de laatste jaren erger en erger geworden is / dat ze veel meer exposure krijgen. Buiten de internetmedia, ook bvb. door LV die alles napapegaait

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-06-2013 11:05]


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-06-2013 11:17 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 11 juni 2013 11:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou... Ik heb het idee dat het de laatste jaren erger en erger geworden is / dat ze veel meer exposure krijgen. Buiten de internetmedia, ook bvb. door LV die alles napapegaait
Klopt, maar dat is een heel andere discussie, een over de aanhoudende individualisering van de (in ieder geval westerse) samenleving.

Ik zit er trouwens ook over na te denken om volgend jaar een gaming pc aan te schaffen ipv een PS4, maar het kost zoveel moeite dat ding over de jaren heen up-to-date te houden. Een console is gewoon plug and play, en meer wil ik er eigenlijk ook niet aan denken. En een gaming pc is ook veel duurder, zowel de opstartkosten als de upgrades/vervanging. En meer vatbaar voor individuele problemen met games, want niet gestandaardiseerd.
Maar natuurlijk wel een betere speelervaring als het goed werkt, en een meer open omgeving.

Hoe ervaar jij die nadelen tov de voordelen?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-06-2013 11:40 by altx Profiel van altx

quote:
Op 11 juni 2013 11:17 schreef SQT het volgende:
En een gaming pc is ook veel duurder, zowel de opstartkosten als de upgrades/vervanging.


Bij mij zit het (bijna) volledig in de opstartkosten. Upgrades zijn doorgaans toch een druppel op een gloeiende plaat. Ongeveer 1,5 geleden mijn huidige pc gekocht en die kan nog steeds meer dan prima mee komen. Tegen de tijd dat die op en versleten is, koop ik gewoon weer een hele nieuwe. Heb ik overigens een stuk beter gedaan dan mijn vorige pc, want deze was niet zo heel veel duurder, terwijl ik met de vorige na pakweg een half jaar al achter de feiten aan liep.

Qua afschrijving gaat een pc het waarschijnlijk nooit winnen van een console, maar als ik een flink aantal jaar doe met mijn pc zonder upgrades uit te hoeven voeren, dan vind ik het prima.

quote:
En meer vatbaar voor individuele problemen met games, want niet gestandaardiseerd.


Daar kun je qua configuratie natuurlijk wel het een en ander aan doen. Neem bijvoorbeeld SLI of dual-GPU, dat wordt door games regelmatig niet of slecht ondersteund. Dus ging ik voor de snelste single-GPU kaart van dat moment.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-06-2013 12:11 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 juni 2013 10:46 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Die fanboi rage is juist leuk joh!


Nee, en dat was het twintig jaar terug al niet. Al had je er toen minder last van doordat niet iedere zombie een toetsenbord en een internetconnectie ter beschikking had.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-06-2013 12:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Sinds enkele dagen af en toe de GBA en Pokémon Silver weer bovengehaald. Topgames, al is het maar voor het sentiment. Zegt genoeg dat ik het om de zo veel tijd nog eens begin te spelen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-06-2013 15:39 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Hier vollen bak Deus Ex. Soms een beetje te veel blabla, maar over het algemeen verslavend leuk.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-06-2013 15:55 by Argh Profiel van Argh

Het is maar afwachten wat mijn vriendengroep gaat doen. Ik loop ook niet warm voor de Xbox One. Maar om nu in je eentje op de Playstation te gaan hangen lijkt me dan ook weer niks. Ik zie het tzt allemaal wel.

Ondertussen bezig met State Of Decay op de 360. Open world zombie survival game. Beetje zoals de DayZ mod, maar dan zonder multiplayer en met home bases die je uit moet breiden en waar je je community kunt herbergen en opbouwen. Tevens permadeath. Dus als je al uren in een bepaalde survivor hebt gestoken en deze gaat kapot dan kun je niet even snel load game doen. Maakt alles een stuk spannender. Goed vermaak iig.

Het enige nadeel is dat het spel gewoon doorgaat zodra je het spel uitzet. Dus als je niet alles met een beetje zorg achterlaat dan is de kans groot dat er van alles mis is zodra je weer gaat spelen. Leuk idee, maar de uitvoering hiervan voelt een beetje oneerlijk. Geloof dat er deze week nog wel een patch aan zit te komen die het e.e.a. aanpast.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-06-2013 16:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juni 2013 11:17 schreef SQT het volgende:
Klopt, maar dat is een heel andere discussie, een over de aanhoudende individualisering van de (in ieder geval westerse) samenleving.

Daar heeft het vast ook ergens mee te maken, maar denk maar losjes. Het valt me overigens op dat er juist een mob mentality heerst met dat soort dingen
quote:
maar het kost zoveel moeite dat ding over de jaren heen up-to-date te houden. Een console is gewoon plug and play, en meer wil ik er eigenlijk ook niet aan denken.

Buiten de moeite van het originele uitzoeken en het in elkaar zetten heb ik er per PC weinig moeite in zitten. Duidelijk geen plug and play, maar ik vind het leuk zo dus voor mij was dat geen echt nadeel Tikje OS-onderhoud komt er ook wel bij kijken, maar dat is ook niet meer zo ernstig tegenwoordig.

Om het nadeel te minimaliseren: je kunt natuurlijk veel guides vinden met al bij elkaar gezocht spul (Tweakers.net) en ook bij een webwinkel de boel laten assembleren. Of zelfs een kant-en-klare kopen, maar daar ben ik niet heel erg fan van.
quote:
En een gaming pc is ook veel duurder, zowel de opstartkosten als de upgrades/vervanging.

Het is inderdaad een forse investering, dat valt niet te ontkennen. Voor 800-1200 euro heb je een redelijke tot zeer goede game-PC (exclusief randapparatuur) waar je het zeker 4-5 jaar vol mee houdt - zonder tussentijdse upgrades. Als ik nu naar de XBox 360 kijk, is die er nu 8 jaar en heb ik in die tijd 1.8 PC gekocht en dus fors meer geld uitgegeven. Echter, als ik op het niveau van de XBox 360 had willen blijven steken qua prestaties, had ik het misschien bij die eerste PC kunnen laten en me die .8 PC aan kosten kunnen besparen Maar goed, denk dat je op dit punt altijd verliest tov consoles.

Als je sowieso een non-game PC had gekocht (dit geld voor mij) kun je (virtueel) nog wat aftrekken van die 800-1200 euro. Als je een echt goede (ruime) kast, goede case fans en goede voeding hebt kun je die na die 4-5 jaar gewoon weer gebruiken (zoals ik bij de recente volledige vervanging gedaan heb, de keer ervoor niet). Zo druk je het nadeel van de kosten (virtueel of daadwerkelijk) wat.

En er is dus best wel speelruimte in wat een acceptabele game-PC voor X tijd is, qua snelheid (en of je alles op ultra/high wil spelen, of accepteert dat je in de loop van de tijd moet zakken) en qua luxe (mooiere kast, dat soort gedoe ).
quote:
En meer vatbaar voor individuele problemen met games, want niet gestandaardiseerd.

Niet 100%, maar wel deels gestandaardiseerd; veel loopt via DirectX, en de meeste hardwarebouwers zorgen wel dat hun drivers daar goed op aansluiten. Maar goed, er zijn nog steeds mogelijke problemen (dual GPU is wel een goede, ja, al moet je dat sowieso vermijden in het kader van kosten ), dat sowieso. Over de jaren heen heb ik er ook wel wat last van gehad, maar vanaf de tijd van XP service pack 1 of 2 valt het allemaal reuze mee. In het afgelopen jaar heb ik sowieso geen van dergelijke issues meer gehad.
quote:
Maar natuurlijk wel een betere speelervaring als het goed werkt, en een meer open omgeving.

Deze dingen zijn voor mij inderdaad hét voordeel, ik *vind* het prettiger spelen en de omgeving *is* veel meer open (ook als er geen officiële modondersteuning is wil eea nog weleens gemod worden, prachtig!). Moeilijk dit soort punten erg precies onder woorden te brengen, maar dit is wel waar ik het meest siked voor bent wat betreft PC's

Daarnaast wat kleinere dingen:
- via virtual machines en ook zonder dat vrijwel oneindige backwards compatibility
- spellen zijn in de regel goedkoper (en daar reken ik Steam sales en Humble Bundles even niet onder)
- conflicteert niet met TV-gebruik door anderen (tenzij je je op je PC-scherm ook TV kijkt )
- je kunt met gemak voorblijven op consoles qua prestaties / pracht en praal
- vervanging van kapotte onderdelen kun je zelf zo doen

Nadelen erbij:
- conflicteert wel met non-gaming PC-gebruik door anderen
- OS kost ook nog eens geld (pro-tip: OEM-versies van eBay kopen)
quote:
Hoe ervaar jij die nadelen tov de voordelen?

Zeg ik niet!


I wish I was a butterfly


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-06-2013 16:24 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 juni 2013 15:55 schreef Argh het volgende:
Ik loop ook niet warm voor de Xbox One. Maar om nu in je eentje op de Playstation te gaan hangen lijkt me dan ook weer niks.


Koop jij een console die je liever niet hebt voor je vrienden dan?

Maar serieus: ik snap wat je bedoelt, maar ben vervolgens wel blij dat ik dat probleem totaal niet heb. Ik ben zelf absoluut geen online gamer, en de uren multiplayer die ik in games als Battlefield of Team Fortress heb gestoken zijn, denk ik, op één hand te tellen. Als er tegenwoordig een activatiecode voor multiplayer bij een console-game zit, neem ik doorgaans niet eens meer de moeite om die te activeren.

Voor mij is (en blijft) gamen een heel solistische bezigheid. Lekker me op de bank terugtrekken in een computerspel. Als ik sociaal wil doen ga ik wel naar de kroeg (uiteraard wat gechargeerd, maar goed).

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 11-06-2013 16:58]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2013 17:03 by Mark Profiel van Mark

Las dit ergens op een andere site:

"Verplicht een kinnect, verplicht minimaal 1x per 24 uur online, kan geen tweede hands spellen spelen, de scan functie die ze willen toepassen wanneer er media gekeken wordt ( de kamer wordt gescand en afhankelijk van hoeveel mensen wordt de media toegestaan of geblokt als er teveel in de kamer zitten)."

Klopt dit allemaal? Dat is toch waanzin als dat waar is?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2013 17:10 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 11 juni 2013 16:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Buiten de moeite van het originele uitzoeken en het in elkaar zetten heb ik er per PC weinig moeite in zitten. Duidelijk geen plug and play, maar ik vind het leuk zo dus voor mij was dat geen echt nadeel Tikje OS-onderhoud komt er ook wel bij kijken, maar dat is ook niet meer zo ernstig tegenwoordig.



Dit was voor mij juist wel de crux. Ik heb nooit een games-console gehad tot voor een paar jaar geleden; ik snapte er eigenlijk nooit het nut van want splinternieuwe spellen kocht ik toch niet en wat ik wilde spelen kon ik doen op de PC. Plus op de PC heb je nog veel meer functies dan alleen gamen.

Maar een jaar of vijf geleden toch maar een keer een PS2 aangeschaft omdat je die voor 150-200 euro kon oppikken toen, en sindsdien denk ik er heel anders over. Vooral de PS3 is heerlijk. Geen zorgen meer of mijn PC de specs van een specifiek spel wel aankan of dat er mogelijk software conflicten zijn, geen zorgen over update gedoe en patches want dat gebeurt nu gewoon automatisch zodra je de game opstart, plus via de PS3 kun je nu ook youtube en netflix etc kijken en muziek luisteren. Dus tegenwoordig een mix van de twee, met strategie en adventure spellen nog steeds op de PC, maar de grafisch meer eisende zooi op de PS3.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 11-06-2013 17:10 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen