IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Games] Vervolg. Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 30-05-2012 22:03 by Argh Profiel van Argh

Ik heb nooit zoveel aan hack n slash RPG's gevonden. Je doet constant hetzelfde... beetje vingervlug vijanden aanklikken en nieuwe gear looten. +1 +1 +1


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-05-2012 22:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 mei 2012 22:03 schreef Argh het volgende:
Ik heb nooit zoveel aan hack n slash RPG's gevonden. Je doet constant hetzelfde... beetje vingervlug vijanden aanklikken en nieuwe gear looten. +1 +1 +1

Is ook. Ik ben zelf ook niet zo'n looter. Althans, ik ga niet keer op keer hetzelfde doen om net iets betere gear te krijgen. Maar je kan het ook wat minder serieus nemen en gewoon lol maken (evt. met vrienden) Beetje hakken, beetje characters en builds proberen. En na een tijdje kappen

Met D2 heb ik denk ik 2 karakters door normal heengeslagen, en een een heel stuk door nightmare. Toen vond ik het wel mooi qua repetitiviteit Wel over de jaren weer eens een nieuwe gemaakt en weer gaan hakken. Kijken hoe het nu gaat.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-05-2012 22:52 by Schaep Profiel van Schaep

Duidelijk, ik zoek nog wel even verder als ik weer tijd heb.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-05-2012 19:26 by Helvete Profiel van Helvete

Er is weer een nieuwe Humble Indie Bundle.

Humble Indie Bundle V features five modern masterpieces and their soundtracks. Experience the fear and paranoia of Amnesia: The Dark Descent; the intensity and impact of LIMBO; the zany characters of Psychonauts; the future-retro, audiovisual concoction of Superbrothers: Sword & Sworcery EP; and, for customers who pay more than the average price, the exquisitely crafted action-RPG, Bastion.



Is Psychonauts leuk?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2012 19:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 31 mei 2012 19:26 schreef Helvete het volgende:
Er is weer een nieuwe Humble Indie Bundle.

Humble Indie Bundle V features five modern masterpieces and their soundtracks. Experience the fear and paranoia of Amnesia: The Dark Descent; the intensity and impact of LIMBO; the zany characters of Psychonauts; the future-retro, audiovisual concoction of Superbrothers: Sword & Sworcery EP; and, for customers who pay more than the average price, the exquisitely crafted action-RPG, Bastion.



Is Psychonauts leuk?

Psychonauts is leuk, maar wel een ongepolijste diamant Bijzonder sfeervol en origineel, maar gameplay loopt net niet lekker ofzo.

Vette Bundle wel weer, kreeg ook net de mail


Quis moderabat ipsos moderatores?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-05-2012 19:34 by Schaep Profiel van Schaep

Psychonauts is één van de betere games ooit gemaakt en Limbo is ook een aanrader. Amnesia: The Dark Descent is ook tof en Bastion schijnt dat ook te zijn, dus sowieso doen!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-05-2012 19:37 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 31 mei 2012 19:34 schreef Schaep het volgende:
Psychonauts is één van de betere games ooit gemaakt en Limbo is ook een aanrader. Amnesia: The Dark Descent is ook tof en Bastion schijnt dat ook te zijn, dus sowieso doen!
Limbo en Bastion vond ik wel leuk ja. Amnesia lijkt me iets te eng voor mij.

Ik zal Psychonauts eens proberen dan!


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 31-05-2012 19:39 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Iemand een fakking 360 kopen oder wass? =[


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-05-2012 19:40 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 31 mei 2012 19:37 schreef Helvete het volgende:
Limbo en Bastion vond ik wel leuk ja. Amnesia lijkt me iets te eng voor mij.

Ik zal Psychonauts eens proberen dan!




Amnesia is wel spannend ja!


SQT
Usericon van SQT
Posted 31-05-2012 19:41 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Zeer vette Bundle, Swords & Sorcery schijnt ook tof te zijn op zijn eigen manier. Helaas niet voor mij ivm laptop, anders had ik hem zeker gekocht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-05-2012 19:41 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 31 mei 2012 19:39 schreef G.I.R.L. het volgende:
Iemand een fakking 360 kopen oder wass? =[


quote:
Op 24 mei 2012 19:24 schreef Ethereal het volgende:




Iemand nog een leuke Xbox360 console in de aanbieding?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-05-2012 19:42 by Schaep Profiel van Schaep

PS Psychonauts is natuurlijk geen indie game.


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-06-2012 16:12 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Toch gekocht. Werkt niet. Kut. Volgende keer toch maar een iets krachtigere laptop aanschaffen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-06-2012 16:19 by Argh Profiel van Argh

Psychonauts is erg tof ja! Enige probleem is dat de moeilijkheidsgraad plots wel heel erg omhoog gaat waardoor er wat frustratie kan ontstaan en/of je vast komt te zitten in de game.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-06-2012 16:27 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Dat had ik ook. Ik ben destijds vast komen te zitten in het Vleescircus, en heb hem daarom ook nooit uitgespeeld. Desondanks dat een van de betere games ooit.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 02-06-2012 16:27]


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-06-2012 16:34 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 2 juni 2012 16:27 schreef SQT het volgende:
Dat had ik ook. Ik ben destijds vast komen te zitten in het Vleescircus, en heb hem daarom ook nooit uitgespeeld. Desondanks dat een van de betere games ooit.


Hier ook, en de belachelijk vergezochte puzzel elementen in het Milkman level


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-06-2012 17:10 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Dat weet ik zo even niet meer. Ik weet wel nog dat ik het Milkman level een van de allerbeste game-ervaringen aller tijden vondt, dus als het zo was, vond ik het in ieder geval niet zo erg.


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-06-2012 17:15 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Eigenlijk moet ik Psychonauts ook gewoon weer opnieuw spelen, en dan even doorbijten in het circus. Ik heb alleen geen zin om de camping grounds weer te spelen, want dat duurde volgens mij nogal lang. Maar wat een übergame is dat.
Laten we hopen dat Double Fine na de point 'n click adventure het aandurft om een tweede Psychonauts via Kickstarter te doen. Kost wat meer, maar het zou ze zomaar kunnen lukken. Daar zou ik wel wat geld voor over hebben.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-06-2012 9:37 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Prima werkende Xbox 360 in de aanbieding. Gaat weg vanwege gewenste aanschaf Xbox360 Slim.
Is een oud model, nog zonder HDMI. Nooit last gehad van RROD, speelt en werkt prima! Enige mankementje is het DVD-laatje dat af en toe blijft hangen als je deze wil openen, maar een klein duwtje hier tegenaan verhelpt dat direct.

Zit een bedraadde controller bij. Memory unit aanwezig, evenals voeding en luxe scartkabel (dus met optische uitgang voor het geluid.) Doe er ook een 20 GB HDD bij.
Xbox is origineel, niet omgebouwd, nooit open geweest.

Games zitten er ook bij:
Fuel
Kameo: Elements of Power
Pro Evolution Soccer 6
Sega Superstars Tennis

6 tientjes + eventuele verzendkosten. Beestje is van 2006.. Is dus een risico op een nabije RROD, maargoed, daar is de prijs dan ook naar. Alleen de HDD, games en de controller zijn al wel 6 tientjes waard. Met een beetje mazzel kun je hier echter nog jaren op gamen..

koen punt spronk at upcmail punt en el!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-06-2012 11:18 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 2 juni 2012 16:34 schreef Argh het volgende:
Hier ook, en de belachelijk vergezochte puzzel elementen in het Milkman level


Ik had een walkthrough nodig om die milkman level uit te spelen.
Anders niet te doen!

Destijds wel uitgespeeld voor de PC toen hij net uit was.


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-06-2012 11:30 by Bub Profiel van Bub

Humble pakketje gekocht, Bastion erbij.


bub


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 04-06-2012 11:40 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 4 juni 2012 9:37 schreef Ethereal het volgende:
Prima werkende Xbox 360 in de aanbieding. Gaat weg vanwege gewenste aanschaf Xbox360 Slim.
Is een oud model, nog zonder HDMI. Nooit last gehad van RROD, speelt en werkt prima! Enige mankementje is het DVD-laatje dat af en toe blijft hangen als je deze wil openen, maar een klein duwtje hier tegenaan verhelpt dat direct.

Zit een bedraadde controller bij. Memory unit aanwezig, evenals voeding en luxe scartkabel (dus met optische uitgang voor het geluid.) Doe er ook een 20 GB HDD bij.
Xbox is origineel, niet omgebouwd, nooit open geweest.

Games zitten er ook bij:
Fuel
Kameo: Elements of Power
Pro Evolution Soccer 6
Sega Superstars Tennis

6 tientjes + eventuele verzendkosten. Beestje is van 2006.. Is dus een risico op een nabije RROD, maargoed, daar is de prijs dan ook naar. Alleen de HDD, games en de controller zijn al wel 6 tientjes waard. Met een beetje mazzel kun je hier echter nog jaren op gamen..

koen punt spronk at upcmail punt en el!

Ik weet misschien wel iemand, zal hem vandaag of morgen even vragen


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-06-2012 11:58 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 4 juni 2012 11:40 schreef Alterprince het volgende:
Ik weet misschien wel iemand, zal hem vandaag of morgen even vragen


Top!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 05-06-2012 9:07 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Beyond: Two Souls



Nog gewoon op die ouwe PS3.


The Last of Us:



Wederom PS3.


Watch Dogs:




Ziet er niet alleen erg gaaf uit, het ziet er ook uit alsof het tof is om te spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 05-06-2012 9:19]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-06-2012 15:35 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Zien er inderdaad 3 toppers uit voor de PS3. Ga ik me er toch eens een moeten aanschaffen tegen die tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen