IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Ontsnappen [drugs topic 8] Vorige pagina
Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 24-11-2017 14:10 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Klinkt allemaal best goed, Die spectre loiet zien klinkt wel ok, die voor de Sint maar kopen voor mezelf dan

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2017 14:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je krijgt er een heel gaaf en dik boekje bij over alles

Fusion schreef: Precies. Religie is mensenwerk.

Tommeh
Sauspiet Supreme
Usericon van Tommeh
Posted 24-11-2017 15:20 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Bij het Kruidvat wat Pickwick Ontspanning thee gehaald. Melange van Kamille en Honing, 100% natuurlijk. Nog geen 2 euro voor 20 zakjes van 1,5 gram elk.

En ze hadden ook ruwe kamille, waar de bloemen nog gewoon aanzitten, dat was nog goedkoper maar leek me niet zo chill [geen flauw idee waarom].

Het draait lastig, want het zijn erg kleine stukjes, en het blijft ook veel langer branden dan tabak. Maar het brand dan weer niet helemaal op als ik in de asbak ligt.

Smaak en geur zijn erg aangenaam.

Bedankt voor de tip!

Op 28 november 2017 9:47 schreef Snaack het volgende: WMP is liev

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 24-11-2017 15:35 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Haha, nou, cool dat het bevalt. Ik bedoelde eigenlijk meer dit spul, dat kruimelt goed en brandt ook prima. Maarre, het hoeft maar te werken.

mankind is unkind man

Tommeh
Sauspiet Supreme
Usericon van Tommeh
Posted 24-11-2017 15:45 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2017 15:35 schreef zodiac lung het volgende:
Haha, nou, cool dat het bevalt. Ik bedoelde eigenlijk meer dit spul, dat kruimelt goed en brandt ook prima. Maarre, het hoeft maar te werken.

Yeah die zag ik ook liggen. En ga ik ook eens proberen, dan kan ik de stukjes wat groter laten dan bij de thee.

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2017 16:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

eventjes ophalen zo

Fusion schreef: Precies. Religie is mensenwerk.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-11-2017 20:53 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2017 11:52 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Wiet in pijp is top, maar een half jaar geleden heb ik een vaporizer gekocht. Dat ding is echt te gek. Een hele pure en heldere cannabis-ervaring. Ik kan het echt iedereen aanraden.

Ik heb deze ooit gekocht.

Naar aanleiding van een programma op tv waar ik deze meneer zag.

http://www.de-verdamper.nl/nl/de-geschiedenis

Werkte als een tierelier. Enige ellende was, dat we na het verdampen toch zin in een jointje kregen en dus een jointje gingen draaien, lol.

ZO'N HEET HANGTABOE!

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2017 20:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe kamillethee kende ik nog niet zo. wel brandnetelthee gaat ook perfect.

vaporizer wil ik ook wel een keer aanschaffen. lijkt me veel chiller om effect te sturen. Maar ik kom nu maar weinig aan truqs toe

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-12-2017 21:11 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

ZO'N HEET HANGTABOE!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-12-2017 22:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Fact free politics...

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Negatieveling
Een bange beer is geen beer.
Usericon van Negatieveling
Posted 06-12-2017 23:01 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Het is natuurlijk ook onacceptabel dat onafhankelijk onderzoek iets kan aantonen wat jij, de opdrachtgever nota bene, niet wilt horen. Foei, onderzoekers!

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse!

Tommeh
Sauspiet Supreme
Usericon van Tommeh
Posted 07-12-2017 6:56 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Zit er tussen de huidige club anusdarmpjes in de 2e kamer niet iemand die claimed iemand te kennen die overleden is na het roken van wiet?

Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 07-12-2017 7:53 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Ja, die kende ik ook een.

Die liep knetterstoned onder een vrachtwagen.

Next.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-12-2017 10:03 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 december 2017 6:56 schreef Tommeh het volgende:
Zit er tussen de huidige club anusdarmpjes in de 2e kamer niet iemand die claimed iemand te kennen die overleden is na het roken van wiet?

Grappenwaus?

"I think it is just terrible and disgusting how everyone has treated Lance Armstrong, especially after what he achieved, winning seven Tour de France races while on drugs. When I was on drugs, I couldn't even find my bike." - Willie Nelson

Hypnos
Impaled Plusteken
Usericon van Hypnos
Posted 14-12-2017 10:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2017 20:53 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik heb deze ooit gekocht.

Die Machine Head zwarte?

Ik, woordenaar

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com