IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Yellowstock (Geel, BE) Volgende pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-05-2012 17:41 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht



Naast bovenstaande bands is ook Baby Woodrose al bevestigd. € 45,- voor twee dagen.

Véél zin in, al helemaal met de waanzinnige show van GNOD op Roadburn in het achterhoofd. Ook heel benieuwd naar Spectrum (Peter Kember, Spacemen 3).

Meer mensen die afzakken naar België?


You have time. You are doing fine.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-05-2012 17:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vette line-up hoor. Is dit open-air? Ik ben "helaas" fietsen die datum.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-05-2012 18:01 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Twee podia waarvan één buiten. Schijnt een jeugdhonk of iets dergelijks te zijn, heel kleinschalig. Om en nabij de driehonderd kaarten geloof ik.


You have time. You are doing fine.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 04-05-2012 18:23 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Present!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-05-2012 20:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat ziet er echt vet uit en zo lang is het niet reizen voor me.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 05-05-2012 20:45 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Hopelijk ben ik er ook bij!



Northward
Usericon van Northward
Posted 10-05-2012 4:01 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Goede kans dat ik hier ook bij ben.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-05-2012 7:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Precies de bands waarvoor ik niet naar Roadburn ga.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 10-05-2012 12:12 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Waar vind ik de huidige line-up? De site (yellowstock.be) is alles behalve up-to-date namelijk.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-05-2012 12:15 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2012 12:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

damnz, behalve Monkey3 ken ik dus echt totaal niks van die bands


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-05-2012 12:24 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

The Grand Astoria is live echt heel goed. Touren ook best veel. Op dit moment in Nederland zelfs. Zaterdag Leeuwarden.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-05-2012 12:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

GNOD! Yama! Sons of Otis!


Quis moderabat ipsos moderatores?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-07-2012 12:24 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Minus Sons of Otis, plus BONG. Jammer, maar fijn.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 16-07-2012 12:24]


You have time. You are doing fine.


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 16-07-2012 17:40 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Naar ik meen heeft Sons of Otis afgezegd.
'k Zal eens checken welke bands er uiteindelijk vast staan.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-07-2012 17:50 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 17:45 schreef M. het volgende:
Vette line-up hoor. Is dit open-air? Ik ben "helaas" fietsen die datum.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 16-07-2012 20:16 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2012 17:40 schreef zjosuah het volgende:
Naar ik meen heeft Sons of Otis afgezegd.
'k Zal eens checken welke bands er uiteindelijk vast staan.


Jep, Sons of Otis heeft moeten aflassen.

Line-up:

SPECTRUM (Uk - Spacemen 3 fame: Hypnotic Spacerockat it best!)
MY SLEEPING KARMA (Ger - CD RELEASE party! Krautisch psychedelic groovesss)

BABY WOODROSE (Dk - PSYCHEDELIC garage rock etc etc)
THE FLYING EYES (Us - Great Psychedelic Bluesrock!)
MONKEY 3 (Swiss - trancedelic stonerrock!!)
ABRAMIS BRAMA (Se - 70's fuelend stonerrock)
GNOD (Uk - Grreaaat danceable krautjams from outer space!)
NAAM (Us - Psychedelic Rock? Stoner? Who cares, just a GREAT band)
LA IRA DE DIOS (Peru - Spaced out Heavy Rock/Punk)
ELECTRIC MOON (Ger - Heavy & Long trips to Space!)
GLOWSUN (Fr - Psychedelic Stonerrock)
SEVEN THAT SPELLS (Cro - Modern, aggressive psychedelic wall of sound & beyond!)
THE GRAND ASTORIA (Rus - 70's fueled Heavy Rock!)
OBELYSKKH (Ger - Psychedelic Heavy Riffin' band)
SARDONIS (B - Sludgy Doom riffage!)
CAPITAL SENTIMENTAL (Nl - Psychedelic/Progressive Rock)
JASTREB (Cro - Psychedelic Kraut-Metal)
MISTER SAILAWAY OF THE MINISTER (B - smooth desert rock)
YAMA (Nl)
IDEALUS MAXIMUS (Be)


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 13-08-2012 18:25 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Aankomend weekend!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 13-08-2012 18:50 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Jep, donderdag al die kant op. Heel veel zin in.


You have time. You are doing fine.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 13-08-2012 20:57 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Jep, wij zijn er ook donderdag. Hoop dat het een beetje lekker weer wordt.

Schijnt dat het niet helemaal duidelijk is of Baby Woodrose nog speelt in verband met het overlijden van de manager (?), aangezien de begrafenis plaatsvindt op de dag dat ze moeten spelen, hoewel er voorlopig niks geannuleerd is..

Zou jammer zijn als het niet doorgaat.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Northward
Usericon van Northward
Posted 13-08-2012 21:18 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Hm, weekend tickets zijn uitverkocht zie ik. Had het allemaal niet zo meer gevolgd.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 13-08-2012 21:31 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Het ging de laatste anderhalve week ineens héél snel met de combitickets, maar de organisatie deelde een paar dagen terug het volgende bericht:

"50 more combi tickets to get at the entrance Friday 11.00h; first come, first serve, gone=gone! no reservations!! Boejaaaaa!!"

Als het niet te ver voor je is, kan het eventueel nog de moeite waard zijn om vrijdagochtend te kijken of er een combiticket te bemachtigen valt.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-08-2012 8:59 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2012 20:57 schreef Sonic Titan het volgende:
Schijnt dat het niet helemaal duidelijk is of Baby Woodrose nog speelt in verband met het overlijden van de manager (?), aangezien de begrafenis plaatsvindt op de dag dat ze moeten spelen, hoewel er voorlopig niks geannuleerd is..

Zou jammer zijn als het niet doorgaat.

Volgens de Yellowstock facebookpagina gaat het gewoon door. Waarvoor respect.


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-08-2012 9:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ken geen van de muziek maar het genre vind ik wel lekker! Volgend jaar wil ik zeker die kant uit! Gezelligheid . Veel plezier guys!



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-08-2012 13:23 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht


quote:
Op 13 augustus 2012 20:57 schreef Sonic Titan het volgende:
Hoop dat het een beetje lekker weer wordt.


Ik vrees van niet, 30 graden...

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 14-08-2012 13:24]


You have time. You are doing fine.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 20-08-2012 15:35 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Wat een gaaf festival met een hoop goede bands.

Hoogtepunten: The Flying Eyes, Seven that Spells, My Sleeping Karma, Glowsun, Baby Woodrose, GNOD, Capital Sentimental en Sardonis.

Helaas was het dusdanig heet dat het bijna niet mogelijk was om bands binnen te kijken - dus Electric Moon, Bong en nog wat bands die binnen optraden vroegtijdig moeten verlaten of overgeslagen.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen