IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nidrosian Black Mass IV in Brussels - 7, 8, 9th February 2013 Vorige pagina
ini
Usericon van ini
Posted 14-02-2013 22:27 by ini Wijzig reactieProfiel van iniQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Darkest-MIND-357194404369665/




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2013 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

goei geluid


signature


Aural_Emanations
Usericon van Aural_Emanations
Posted 14-02-2013 23:15 by Aural_Emanations Wijzig reactieProfiel van Aural_EmanationsQuote dit bericht

Toevallig ook Vemod opgenomen?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-02-2013 6:50 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Wat was er nou Black Masserig aan dit gebeuren? Misschien een beetje ritualistic?



Hmm, het trekt natuurlijk wel veel zweterige, puisterige pubers.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 15-02-2013 6:52]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-02-2013 7:01 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Obvious OWW is obvious.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-02-2013 7:03 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Nee, vind het gewoon wat kinderachtig om een dergelijk festival of optreden Black Mass of Ritual te noemen. Ben op zoek naar een logische verklaring. Zonder hulp kom ik uit op puisterige pubers.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-02-2013 7:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Grappig dat je dat zegt, aangezien er wellicht een handje vol bezoekers onder de 20 was, de gemiddelde leeftijd zal zeker rond de 25 geweest zijn...

Vergeet niet dat dit festival al maanden uitverkocht was (600 kaarten)....



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-02-2013 7:53 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Fine, maar waarom telkens dat Black Mass en Ritual geneuzel? Komt er anders niemand?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-02-2013 7:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Dit festival was binnen een dag uit erover, je hebt geen idee waarover je het hebt. Blijf vooral lekker door trollen, dit zal er alleen maar voor zorgen dat nog meer mensen je niet meer serieus nemen...later gast'


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-02-2013 8:08 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Of gewoon antwoord geven op de uiterst simpele vraag waarom men dergelijke shows "black mass" of "ritual" noemt. Volgens mij is dit de derde keer dat ik het vraag.

Ga nou niet voldoen aan mijn beeld van het publiek.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 15-02-2013 9:06 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2013 10:24 schreef FrenkieB het volgende:
En hoe was One Tail, One Head ? Ik heb ze nog nooit live gezien maar live gaan ze wel los toch?


Veruit de band met de meeste beleving. Actie op het podium dus!


Northward
Usericon van Northward
Posted 15-02-2013 13:02 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2013 8:08 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Of gewoon antwoord geven op de uiterst simpele vraag waarom men dergelijke shows "black mass" of "ritual" noemt. Volgens mij is dit de derde keer dat ik het vraag.

Ga nou niet voldoen aan mijn beeld van het publiek.


Het klinkt gewoon harder, boeiend verder...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-02-2013 13:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2013 13:02 schreef Northward het volgende:
boeiend verder...

+1. De line-up en de prijs interesseren mij meer dan de naam van een festival.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Jokke
Usericon van Jokke
Posted 15-02-2013 15:47 by Jokke Wijzig reactieProfiel van JokkeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/grownbelow

'ts is precies wel hip om met een kap over je kop op te treden tegenwoordig


Horns up!


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 15-02-2013 17:23 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Minder circus, meer muziek!


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 15-02-2013 19:18 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2013 15:47 schreef Jokke het volgende:
'ts is precies wel hip om met een kap over je kop op te treden tegenwoordig


Ja, ik zou niet naast hem willen zitten: de dikke zanger van Mgla, met lederen jas en hoodie aan zweten on stage. Hoe hij dat uitkrijgt na een uurtje stinken mag een wereldwonder heten


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen