IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Twin Peaks Volgende pagina
Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 07-10-2002 11:11 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ja, het is bijna zo ver: het eerste seizoen van de David Lynch tv-serie "Twin Peaks" verschijnt binnenkort (begin november) op DVD, en wel in een luxe 4-dvd box!



Fans over heel de wereld hebben er vele jaren op moeten wachten en lopen lobbyën bij de productiemaatschappijen enzo, maar het is uiteindelijk dus toch gelukt! Dat wil zeggen: incl. de pilot (de rechten lagen bij een Frans (!!) bedrijf dat jarenlang moeilijk bleef doen) en aardig wat bonusmateriaal!
Helaas is alles fullscreen en zijn de afleveringen in Dolby Digital (2.0) stereo of zelfs Dolby Digital (1.0) mono
Maar hopelijk mag dat de pret niet drukken.
Kopen doe ik die box toch wel!

Voor de fans, kijk op http://www.playserver3.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=107802 voor de gegevens van deze box (anders wordt deze post wel erg groot).

Twin Peaks Sites: http://www.cenedra.com/twinpeaksmain.htm (official site) en http://www.twinpeaks.de/ (Duitse Tribute Site)

[Dit bericht is gewijzigd door Darkzone op 07-10-2002 11:15]


Bring The People Together


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-10-2002 11:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

damn wat was die serie eng.

en ik snap het nog steeds niet.

was het nu toch een bosgeest???

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-10-2002 11:18]


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 07-10-2002 12:15 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

heb die serie al twee keer helemaal gekeken en hij blijft gaaf. Wou het al lang op de video hebben.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-10-2002 12:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hmz, mijn ouders waren radikaal lijp van deze serie, en dan met name van de muziek.
Hoop dat het ooit nog op TV komt.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 07-10-2002 12:52 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hoelang ik daar al niet op wacht....
ik heb de serie gezien toen ze eerst werd uitgezonden, was toen nog maar 11 en serieus onder de indruk, ondertussen nog 2 keer gezien, danku heruitzendingen

*kannie wachten*


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 07-10-2002 16:01 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ik heb de serie geloof ik 3x gezien en een aantal jaren geleden toen hij werd herhaald op tv10 ofzo, ook volledig opgenomen.
Heb ook een aantal jaar geleden bij de FRS voor een schijntje 5 koopvideo's gekocht van de serie (de andere 6 video's hadden ze helaas niet).
Dat wordt straks weer elke avond een aflevering Twin Peaks kijken, want hij blijft fascinerend.


Bring The People Together


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 07-10-2002 17:52 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik denk ook wel dat ik hem op dvd ga aanschaffen. De eerste keer dat de serie op televisie werd uitgezonden, heb ik hem niet gezien. Ik kan me even niet herinneren of dat was, omdat mijn ouders er niet naar keken of omdat ik er niet naar mocht kijken (waarschijnlijk het eerste). Wij hadden maar 1 tv, en paps was de baas over wat er wel en niet werd gekeken... vandaar.

De 2e keer dat het op televisie werd uitgezonden, woonde ik al op mezelf; dus was het simpel!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 07-10-2002 17:53 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ehm... bovenstaand verhaal klopt dus helemaal niet!!! in 1990 woonde ik al op mezelf (da's het jaar van de serie)...

Geen idee waarom ik hem de eerste keer gemist heb dan!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-10-2002 17:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

W00t!! Ontzettend tof!! DAMN wat een enge serie, wat fantastisch in elkaar gezet, wat zit er veel in, wat lopen er een prachtige vrouwen in rond (DAMN good pie ), wat een heerlijk subtiele vorm van humor en wat een prachtige mix van genres!!



Ik heb nog lang niet genoeg geld om mij dit soort dingen aan te gaan schaffen maar het zal er ongetwijfeld van komen....


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 07-10-2002 18:20 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

lijkt me heel cool,
alleen wel behoorlijk duur
our price: £38.99 Delivered
voor deel 1-7
zijn 30 afleveringen,
dus 5 delen in totaal (of 4 delen als ze die 2 afleveringen ergens op de andere cd's weten te pleuren)
gaat een aardig prijskaartje aanhangen


My madness, my sadness


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 07-10-2002 20:52 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

vragen voor m'n verjaardag dan


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-10-2002 23:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 18:20 schreef winters rage het volgende:
lijkt me heel cool,
alleen wel behoorlijk duur
our price: £38.99 Delivered
voor deel 1-7
zijn 30 afleveringen,
dus 5 delen in totaal (of 4 delen als ze die 2 afleveringen ergens op de andere cd's weten te pleuren)
gaat een aardig prijskaartje aanhangen



Ach... dat valt nog mee.. dat zit ongeveer op de normale prijs voor een seizoen van een serie.. Meestal heeft een seizoen meer afleveringen, maar die zijn dan vaak wel weer korter dan die van T.P. ..

Het blijft duur ja.. de reden dat ik ook nog nooit over ben gegaan op de aanschaf van zo'n compleet seizoen van welke serie dan ook op DVD of Video.

Maar misschien maak ik voor TP wel een uitzondering.. ik heb de serie namelijk, als een van de weinigen, nog niet gezien, alleen een paar stukjes.. Leek me erg gaaf, maar om er half in te stappen had ik toen geen zin geloof ik.. Dus zo'n DVD aanschaf is dan wel meer waar voor zijn geld.. Nu nog een DVD Speler


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-10-2002 1:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Niet gezien behalve de laatste aflevering met die rode gordijnen...serie lijkt me wel gein (wordt vaak aangeraden in de vriendenkring); alleen niet voor die belachelijk dure prijs.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 08-10-2002 10:58 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ja, zijn Britse prijzen. Zijn geregeld een stuk goedkoper in Nederland (bijv. de Faulty Towers of Black Adder dvd-boxen), en vooral als zo'n box net uitkomt. Dan willen bepaalde winkelketens zoiets weleens tegen dumpprijzen aanbieden (17 euro voor de 2-dvd van LOTR bijv.).
Maar 't blijft afwachten natuurlijk.

Twin Peaks bestaat idd totaal uit 30 episodes (incl. pilot) en er zijn een stuk of 3 dubbellange episodes (90 minuten, zoals de pilot zelf) als ik mij goed kan herinneren.

Heb vorige week de dvd "Blue Velvet" gekocht, een DL-film uit 1986. Niet alleen spelen hier een paar acteurs mee die later ook een rol hebben gekregen in TP, maar ook muzikaal, de sfeer en hoe het gefilmd is doet erg aan Twin Peaks denken. Zelfs een enkele scene zie je letterlijk terug in "Lost Highway", zo'n beetje de meest vage film van Lynch.


Bring The People Together


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-12-2002 21:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Argh.. stond net te twijfelen om misschien via amazon de 'first season special edition dvd-box' te bestellen.. vond $29,99 nog wel meevallen voor een heel seizoen..

Maar nu zie ik dus dat daar de pilot niet eens bij op staat.. Die kost los nog eens $20 !.. uitzuigers .. grr


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-12-2002 10:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Twin Peaks heeeeeeeeeeeerscht!
Of beter David Lynch heeeeeeeeeeeeerscht!



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 07-12-2002 14:16 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ik heb het eerste seizoen gekocht bij de Media Markt. Pilot (90 min.)
+ de overige 7 episodes incl. bonus dvd met extra materiaal. Nederlands ondertiteld, enkele episodes met extra audio commentaar....
Hoeveel heb ik er ook alweer voor betaald...
*denk denk*
48 euro???? voor 4 dvd's dus.
Perfect beeld, Dolby 5.1 mix!!!!


Bring The People Together


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-12-2002 14:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2002 14:16 schreef Darkzone het volgende:
Ik heb het eerste seizoen gekocht bij de Media Markt. Pilot (90 min.)
+ de overige 7 episodes incl. bonus dvd met extra materiaal. Nederlands ondertiteld, enkele episodes met extra audio commentaar....
Hoeveel heb ik er ook alweer voor betaald...
*denk denk*
48 euro???? voor 4 dvd's dus.
Perfect beeld, Dolby 5.1 mix!!!!



Bij MM ligt ook Lynch 'Dune' voor een euro of 6


cookie
Usericon van cookie
Posted 11-12-2002 9:57 by cookie Wijzig reactieProfiel van cookieQuote dit bericht

nog nooit van gehoord, laat staan gezien
is dat d/l-able ergens? kben wel geintresseert.


[img]http://www.webdeveloping.nl/upload/?7288421662[/img]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2003 20:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmm, ik heb een paar weken terug die DVD's gekocht, fijn samen met m'n vriendin kijken -- voor haar is het nieuw, ik heb de serie één keer gezien. Echt geweldig, de muziek verlaat je hoofd niet (moet de soundtrack-CD eens zien te vinden) en als je hem voor de tweede keer ziet is het enger dan de eerste keer. Alleen jammer dat het tweede seizoen erg lang op zich laat wachten en waarschijnlijk niet eens op DVD gaat komen .


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 14-10-2003 20:40 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Twin Peaks
Heb de soundtracks ook nog ergens op een bandje liggen, sehr schone muziek


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 14-10-2003 20:41 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Damn..Twin Peaks..Hoe kon ik dat vergeten!? Ik moet ook maar eens naar de mediamarkt om de afleveringen te kopen op video (bestaat dat of is er alleen een dvd-box?)

Heerschende serie.


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2003 20:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Video weet ik niet... DVDbox kost veertig euro of zo -- ik zou het wel weten, videobanden verslechteren behoorlijk met de tijd en deze DVD's hebben echt een mooi beeld. Er staan ook nog een hoop extra's op.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 14-10-2003 20:51 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ja, dat is weer een voordeel van DVD, maar om nou een DVD-speler te kopen...
We hebben nog niet zo lang geleden een dure videospeler gekocht..

Wat ook geen goed idee bleek te zijn, aangezien de video's die we huren amper af te spelen zijn, omdat de video te gevoelig is.

Whatever...luxeprobleem

Twin Peaks!


Don't blush when I rip you open


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 14-10-2003 22:23 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

Is nooit op video uitgebracht volgens mij (heb indertijd genoeg gezocht), alleen de film.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-10-2003 22:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mja, wat kost een dvd-speler tegenwoordig nog.

nou, ik las een foldertje, mediamarkt oftzo, 50 euro. dus dat valt wel mee.

regiovrij ook nog eens, die goedkope dvd-spelers.


btw, dat muziekje alleen al.


Oud Vuil.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen