IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Sear Bliss Vorige pagina | Volgende pagina
Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 17-03-2003 13:36 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

ik was er ook zaterdag in de Baroeg (klein meisje in een Opeth shirt, gezien?)

In Aetherium vond ik opzich best ok (er bestaat inderdaad een kruising tussen black en doom ) maar inderdaad _nogal_ overbodig die 2 zangers... is het een van jullie overigens ook opgevallen dat die blonde zanger de buckle van zijn riem ondersteboven had zitten?
stond ie daar "troe" te zijn met zn wicca-pentagrammetje

Her Enchantment was best tof, maar idd dat zangeresje, AARHG, ik kon ook recht tussen haar tieten kijken iedere x als ze stond te headbangen.. leuk..

maar Sear Bliss was zeer heerschend ik zou nieteens weten hoe ze eruit zagen want ik heb ze niet gezien, was de hele tijd bezig met en heb echt nog een week last gehad van mn nek
't was inderdaad jammer dat de trompet niet zo goed te horen was.. dat was juist zo tof
ah well... 't was een heerschend komsnert anyway


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


hammer
Usericon van hammer
Posted 17-03-2003 18:13 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 17 maart 2003 0:47 schreef Zenial het volgende:
Leuk dat die zanger z'n vriendin ook op het podium zet maar heel de band lijdt eronder...


euhm.... de zangeres zat eerder in de band dan de zanger...



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-03-2003 18:17 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 maart 2003 18:13 schreef hammer het volgende:
euhm.... de zangeres zat eerder in de band dan de zanger...

Hahaha ow dan is t andersom. Maar die vent kon goed grunten en t vrouwtje niet zingen dus ze moet er nog steeds uit!


Zenial


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 17-03-2003 20:19 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 17 maart 2003 18:17 schreef Zenial het volgende:
Hahaha ow dan is t andersom. Maar die vent kon goed grunten en t vrouwtje niet zingen dus ze moet er nog steeds uit!


Mee eens!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-09-2003 20:03 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
1 September, 2003
Hails!
We know that it's been quite a while since we last gave any sign of existence of ourselves. Fact is that we have been extremely busy with the band and with some personal things as well. This is the reason for the delay. Simply we had no time to sit down to write about where Sear Bliss is at the moment. We would like to change this manner now and hopefully you can hear of us more often on this site. Also there were some server problems in the meantime which means that you could not reach the site for a couple of weeks plus our e-mail addresses did not work. We apologize for these things.
We're spending our time mostly in our cold rehearsal room in this tropical summer. Not only because we have a couple of gigs in these months but because we are writing the material for our new album. We have never felt such an enormous inspiration like this before, so we decided together with Red Stream to enter HSB Studio in October. We will spend there more than one month with former Sear Bliss guitar player Viktor "Max" Scheer as producer. The only thing which we can share with you at the moment is that the working title of the album is Glory And Perdition and it is going to be the coldest piece of music Sear Bliss has ever made.
Another plan in the Sear Bliss camp is the celebration of our 10th anniversary which will be at the end of this year. We plan to organize a bigger show but it's too early to talk about it now because our most important aim is to write and record our new album and then we will see...
We would like to thank you for coming to any of our shows we had in this summer. You can read some notes about them below. We would like to inform you that we will have one show until the recording of the new album: 19th September in Szombathely. It is more than 3 years since we played in our town last time.

bron www.searbliss.hu



Nu maar hopen dat het nieuwe album in de sfeer van "Phantoms" en "Forsaken Symphony" wordt en dat ze weer naar Nederland komen .


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-09-2003 10:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 29 september 2003 20:03 schreef Vlkodlak het volgende:
Nu maar hopen dat het nieuwe album in de sfeer van "Phantoms" en "Forsaken Symphony" wordt en dat ze weer naar Nederland komen .

Andras had mij beloofd dat ze aan het eind van het jaar weer naar nederland zouden komen. Hopelijk kunnen ze nu in wat grotere zalen spelen...


Zenial


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 30-09-2003 10:55 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 10:16 schreef Zenial het volgende:
Andras had mij beloofd dat ze aan het eind van het jaar weer naar nederland zouden komen. Hopelijk kunnen ze nu in wat grotere zalen spelen...


ah dat zou natuurlijk heel gaaf wezen. Baal er nog steeds van dat ik ze vorig jaar alleen in de Goudvishal gezien heb .


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 01-10-2003 11:18 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Heb enkel "The Haunting" liggen, juist vanwege de iets rustiger passages. Zijn hun nieuwe albums in die stijl of meer black metal?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-10-2003 11:45 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 11:18 schreef Wolveken het volgende:
Heb enkel "The Haunting" liggen, juist vanwege de iets rustiger passages. Zijn hun nieuwe albums in die stijl of meer black metal?


Eigenlijk alle albums bevatten rustiger passages. Sowieso is het tempo niet heel hoog in de meeste nummers. Vooral de cd's Phantoms en de nieuwste, "Forsaken symphony" zijn aan te raden. Deze hebben trouwens wel een meer black metal gitaargeluid (maar dat past wat mij betreft ook beter bij de muziek). Als je vooral die rustige stukken gaaf vind moet je zeker het nummer "In the shadow of another world" luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 01-10-2003 11:51]


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 01-10-2003 13:16 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

ik heb 'the forsaken symphony' al een tijdje, vind het een goede cd, kan alleen moeilijk wennen aan de vocals, die vind ik maar niets. is phantoms net zo iets als deze cd?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-10-2003 13:27 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 13:16 schreef Aeolus het volgende:
ik heb 'the forsaken symphony' al een tijdje, vind het een goede cd, kan alleen moeilijk wennen aan de vocals, die vind ik maar niets. is phantoms net zo iets als deze cd?


Die vocals zijn wel grotendeels hetzelfde op alle cd's alleen op de demo zingt hun voormalige drummer. Phantoms en Forsaken Symphony zijn behoorlijk in dezelfde stijl. Alleen is op Phantoms de trompet iets duidelijker aanwezig en staan de keyboards wat minder op de voorgrond.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 11-01-2004 13:47 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

De site is na lange tijd weer eens bijgewerkt en er is hier een sample van het in de lente uit te komen album te downloaden. De sample klinkt in ieder geval al behoorlijk gaaf



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-01-2004 18:07 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 januari 2004 13:47 schreef Vlkodlak het volgende:
De site is na lange tijd weer eens bijgewerkt en er is hier een sample van het in de lente uit te komen album te downloaden. De sample klinkt in ieder geval al behoorlijk gaaf

Hey cool, bedankt voor het nieuws. Ik hoop dat die speciale shirts nog beschikbaar zijn
Oh en sample klinkt erg tof inderdaad!


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 8:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb het ook gechecked.

Die ga ik zekers aanschaffen!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Kasper
Usericon van Kasper
Posted 13-01-2004 11:38 by Kasper Wijzig reactieProfiel van KasperQuote dit bericht

Klinkt leuk! Iemand ideetjes omtrent waar ik mijn oor s te luisteren zou kunnen leggen? (buiten de bovenvermelde samples dan)

[Dit bericht is gewijzigd door Kasper op 13-01-2004 11:39]


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 17-01-2004 12:31 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:

11 January 2004

You can download another sample from our new album in the Download section. You can hear backing vocals by Attila Csihar in this one.



Klinkt wederom heerschend


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 28-05-2004 22:05 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
17 May 2004

You can download a new sample from our forthcoming album. Unfortunately we have this delay because of the cover artwork but finally the painting is done, so the album will be out really soon. The Dutch gigs are postponed to September due to the delay of the new album.



Het begin klinkt wel weer enorm heerschend alleen jammer van die keyboard riedeltjes die er later bij komen .


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 29-05-2004 8:47 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Pagan winter (demo) en phantoms vind ik geweldig! Vooral die trompetten, passen goed bij de lome sfeervolle muziek. The haunting, cd daarna, was me zwaar tegengevallen en daarna heb ik sear bliss niet meer echt gevolgd.


Signature


muddlehead
commit suicide!
Usericon van muddlehead
Posted 29-05-2004 17:31 by muddlehead Wijzig reactieProfiel van muddleheadQuote dit bericht

Phantoms is een heerlijke CD om te beluisteren in de brandende zon met een lekker koud pilsje erbij


h0m0
Usericon van h0m0
Posted 30-05-2004 2:09 by h0m0 Wijzig reactieProfiel van h0m0Quote dit bericht

jij snapt het!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-09-2004 14:09 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

De nieuwe cd heerscht ook weer de pannen van het dak . Sterker nog dit is misschien wel hun beste cd tot nu toe.
Het is allemaal iets agressiever en afwisselender dan op de Forsaken Symphony. De nummers zijn over het algemeen ook wat korter.
De produktie is wederom erg goed: lekker rauwe gitaren en een vet synthesizer en drum geluid. Wat opvalt is dat de vocalen wat beter klinken dan op de vorige cd's. De vocale extraatjes door Attila Csihar voegen zeker wat toe. Wat mij betreft had hij wel de hele cd mee mogen doen.


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-09-2004 14:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik moet wel zeggen dat Atilla een beetje een enorme bandslet aan het worden is. De Christophe Spazjel van de gastvocalen...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-09-2004 14:47 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2004 14:24 schreef Sater het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Atilla een beetje een enorme bandslet aan het worden is. De Christophe Spazjel van de gastvocalen...


hehe dat is wel waar ja. Alleen mag in dit geval het resultaat er wel zijn


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-09-2004 14:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Die sapmples staan al een hele tijd op hun site en ik vind ze wederom heerschen. Dit zou idd wel eens hun beste werk ooit kunnen worden. Al staat Phantoms momenteel nog op nummer 1 bij mij. Heerschende band!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Swaas
Usericon van Swaas
Posted 04-10-2004 12:43 by Swaas Wijzig reactieProfiel van SwaasQuote dit bericht

Ik heb Sear Bliss op het Sziget Fesztival gezien in Budapest en toen zong Attila Csihar ook een nummer mee. Eerlijk gezegd werd Andras bijna door hem van het podium geblazen, echt goeie stem heeft die vent.
Verder is het publiek daar volgens meteen drie weken geil van één optreden, daar kan het Nederlandse saaie publiek nog wat van leren.
Ik doe in Nederland veel van de boekingen van Sear Bliss. Zoals vele van jullie al weten is het de bedoeling dat ze in maart weer terug komen. Nou, gaat het altijd een beetje moeizaam om optredens te regelen. Weten jullie een toffe zaal die een beetje metalgeoriënteerd is (waar ze nog niet drie keer gespeeld hebben) of kan iemand van jullie me ergens anders mee helpen graag.
Het organiseren van die optredens doe ik allemaal non-profit en alleen omdat ik Sear Bliss ook graag wil zien en wil steunen!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen