IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 11 Dimensies Vorige pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-10-2002 12:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 12:46 schreef TNightmare het volgende:
Die dingen kreeg ik in het vak "wiskunde 4", ...

Geef jij bijlessen?



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-10-2002 13:03 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 12:46 schreef TNightmare het volgende:
Die dingen kreeg ik in het vak "wiskunde 4", en daar hadden ze het over 4D en werd ons echt aanbevolen om ons er NIKS bij voor proberen te stellen. Dat heb ik natuurlijk wel geprobeerd .

Ik kan het even niet zo terugvinden in het boek, maar ging over Fourier warmteverdeling in een oneindige plaat, mengprocessen, enz. Je hebt een functie van twee variabelen, en je gegevens zijn gegeven in 2e afgeleiden van 2 functies van 1 variabele.

u(t,x)=F(t)*G(x)
F''(t)=...
G''(x)=,,,
F'(0)=0
enz.

Samen met wat randvoorwaarden was dat dan op te lossen, maar wat je uiteindelijk eruitkreeg daar kon je je verder niet veel bij voorstellen (het is dat het erbij stond ).

[edit] Styhn, ik doe scheikunde en ik ben het ook tegengekomen .

Wat je eruit krijgt is gewoon een functie die de temperatuur in een bepaalde plaat op een bepaald tijdstip en plaats geeft (heb ik nu ook, over 1.5 week een tentamen over ).


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-10-2002 13:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 13:03 schreef Iskariot het volgende:
Wat je eruit krijgt is gewoon een functie die de temperatuur in een bepaalde plaat op een bepaald tijdstip en plaats geeft (heb ik nu ook, over 1.5 week een tentamen over ).


Hehe, succes ermee!

Als je genoeg opgaven gezien en gemaakt hebt haal je wel een 8.

En euhm, bijlessen in wiskunde geef ik liever niet . Organische chemie dat maakt me niks uit .


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 08-10-2002 16:16 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 8 oktober 2002 12:46 schreef TNightmare het volgende:
[edit] Styhn, ik doe scheikunde en ik ben het ook tegengekomen .


Ik kan niet wachten


11.45: restate my assumptions


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-10-2002 18:25 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 16:16 schreef Styhn het volgende:
Ik kan niet wachten

Mwa, zijn vette kut sommen hoor, zou er niet zo na uitkijken...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen