IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Marduk [deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-07-2014 12:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2014 12:32 schreef CryptX het volgende:
Een van de beste Black Metal bands die er is en zeker mijn favouriet in elk geval, alweer een oud nummer maar toch:



Wat een 'clip', geweldig

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 04-07-2014 12:49]


I wish I was a butterfly


CryptX
Usericon van CryptX
Posted 04-07-2014 13:48 by CryptX Wijzig reactieProfiel van CryptXQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door CryptX op 04-07-2014 13:50]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-07-2014 14:10 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 04-07-2014 14:37 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2014 12:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat een 'clip', geweldig


Kan zo in een set van 2 Many DJs


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 06-10-2014 12:29 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

De nieuwe plaat gaat Front Schwein heten. Het is een term voor een oorlogsveteraan als ik het goed begrijp.


Hafgufa


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-10-2014 13:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Kansloze titel. Afijn, erg benieuwed naar de muziek want Serpent Sermon was nu niet bepaald mijn favoriete album.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Buried
Usericon van Buried
Posted 06-10-2014 13:52 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Niet akkoord, ik vond Serpent Sermon net één van hun beste



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-10-2014 13:58 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2014 13:52 schreef Buried het volgende:
Niet akkoord, ik vond Serpent Sermon net één van hun beste


Er stond duidelijk veel werk van Mortuus op. Dat neigde nogal naar die laatste Funeral Mist, maar dan minder spannend. Een nummer als Souls for Belial vond ik nogal generisch eigenlijk. Maar gut, over smaak valt niet te twisten. Erg benieuwd sowieso.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 06-10-2014 14:07 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Serpent Sermon stond zelfs 1e in mijn jaarlijst toen.

Het Funeral mist gehalte was vooral aanwezig op het bonusnummer, dat in Japan op de cd stond.

edit: Coram Satanae, wel een prachtig nummer, maar het was in feite Funeral Marduk


Hafgufa


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 07-10-2014 20:39 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Marduk en generisch, hoe kom je daar nu bij??????


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 07-10-2014 20:41 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Dat neigde nogal naar die laatste Funeral Mist


Bij deze kunnen we Marduk dus definitief innig deelnemen.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-10-2014 21:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2014 20:41 schreef caron het volgende:
Bij deze kunnen we Marduk dus definitief innig deelnemen.


Funeral Mist >>>>>>>> Marduk


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 07-10-2014 21:19 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Dat laat ik in het midden maar wanneer de copycat als referentie geldt voor de oudere band, weet je dat er stront aan de knikker is.
Dat wéét je.



En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-10-2014 22:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Salvation timmert alles van Marduk mooi aan de kant. Een blackmetalplaat die tenminste echt spannend, sfeervol en razend agressief is.
Jij wéét dat.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 07-10-2014 22:09 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Die Zweedse stijl is niet zozéér mijn dada.


En nu gaan we vegen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-10-2014 9:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

funeral Mist heerst behoorlijk, maar die laatste plaat is gewoon zwakker dan Salvation. Kan ook moeilijk anders, die was uber-sterk.

Dat Mortuus veel van die latere invloeden op de laatste Marduk heeft meegenomen vind ik dus niet erg tof.

Marduk en generisch, lees ik? Niet alles wat blinkt is goud. Ik heb elke Marduk-plaat in elke mogelijke versie, dus ik mag mezelf wel een fan noemen. Dat neemt niet weg dat de zwakkerdjes er uit moeten, ook bij Marduk. En Souls for Belial is zo'n onding.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Trey
Usericon van Trey
Posted 08-10-2014 11:26 by Trey Wijzig reactieProfiel van TreyQuote dit berichthttp://metalportal.hyves.nl

Met 'Frontschwein' als albumtitel lijkt me de kans vrij groot dat nu een plaat in de maak is die in het verlengde ligt van 'Iron Dawn' en 'Panzer Division Marduk'. Ik verwacht wat minder Funeral Mistinvloeden.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-10-2014 11:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Daar vrees ik ook een beetje voor. Iron Dawn en Panzer zijn best leuk, maar ook wat eendimensionaal.

Ik zou graag weer eens wat slepende stukken horen (à la Dracul, Seven Angels, Garment) of zelfs wat pompeuze dingen (à la Beyond The Grace of God, The Sun Turns Black as Night, Bleached Bones). En dat alles gemixt met een paar snelle krakers (à la Azrael, Slay the Nazarene). Dat zou de perfecte Marduk plaat zijn.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-10-2014 12:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2014 9:41 schreef Count Usher het volgende:
funeral Mist heerst behoorlijk, maar die laatste plaat is gewoon zwakker dan Salvation.

Klopt helemaal. Jammer dat ze niet nog een plaat kunnen maken met de beestige sfeer van Salvation, maar het zij zo. Vind Maranatha zelfs echt slecht.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 11-12-2014 13:07 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Nieuwe van Marduk gaat Frontschwein geten.

Nummer borduurt verder op Serpent Sermon, catchy en vloeiend met zelfs hier en daar wat melodie.

Duidelijk drie tijdperken te differentiëren in hun disco.



En nu gaan we vegen


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 11-12-2014 13:12 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

quote:
Op 11 december 2014 13:07 schreef caron het volgende:
Nieuwe van Marduk gaat Frontschwein geten.

Nummer borduurt verder op Serpent Sermon, catchy en vloeiend met zelfs hier en daar wat melodie.

Duidelijk drie tijdperken te differentiëren in hun disco.




http://www.zwaremetalen.com/nieuws/30836/Update-Nieuw-nummer-Marduk-online.html


Hier had uw advertentie kunnen staan!


Mauser
Usericon van Mauser
Posted 12-12-2014 18:07 by Mauser Wijzig reactieProfiel van MauserQuote dit bericht

ik vind de nieuwe twee nummers echt sterk.
aangaande Funeral Mist:
Salvation vind ik soms wat rommelig, maar zeker een bijzonder goede plaat.
Maranatha is voor mij helemaal compleet, van chaotisch tot onheilspellend, van duister tot esotherisch
helemaal top

ik vond Serpent Sermon goed maar zeker niet super, Rom5.12 en Wormwood veel beter; echt top, perfecte balans tussen nummers en perfecte sfeer. Maximale kwaliteit en inspiratie.
Plague Angel is een muren kraker, van topniveau erug sterk, denk zo top van genre Panzerstuff.

Opus Nocturne is een old school klassieker van zeldzame kwaliteit. Heerlijke donkere sfeer met prachtig baswerk.

[Dit bericht is gewijzigd door Mauser op 12-12-2014 18:13]


Jokke
Usericon van Jokke
Posted 16-01-2015 19:47 by Jokke Wijzig reactieProfiel van JokkeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/grownbelow



Horns up!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-01-2015 6:40 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2014 18:07 schreef Mauser het volgende:
ik vind de nieuwe twee nummers echt sterk.
aangaande Funeral Mist:
Salvation vind ik soms wat rommelig, maar zeker een bijzonder goede plaat.
Maranatha is voor mij helemaal compleet, van chaotisch tot onheilspellend, van duister tot esotherisch
helemaal top

ik vond Serpent Sermon goed maar zeker niet super, Rom5.12 en Wormwood veel beter; echt top, perfecte balans tussen nummers en perfecte sfeer. Maximale kwaliteit en inspiratie.
Plague Angel is een muren kraker, van topniveau erug sterk, denk zo top van genre Panzerstuff.

Opus Nocturne is een old school klassieker van zeldzame kwaliteit. Heerlijke donkere sfeer met prachtig baswerk.


Pre-Heaven Shall Burn herbergt een periode waarin de sound van de albums gewoonweg sacraler klonk.
Minder goed geproduceerd maar daarom niet per se lo-fi.
Bij Opus Nocture had ik wel enkele kippenvel-momentjes.

Nu is Marduk een marketing machine, dat moeten we kunnen toegeven.
In de booklet een facebooklink, daar kan ik geen posters van maken.


En nu gaan we vegen


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 23-01-2015 7:38 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2015 6:40 schreef caron het volgende:
In de booklet een facebooklink, daar kan ik geen posters van maken.


Als je even kijkt op google en de woorden facebook en posters gebruikt...genoeg mooie plaatjes om daar wel een mooie poster van te maken.


Affijn, volgende maand Marduk in het Bolwerk te Sneek.
Eingelijk weer eens wat leuks daar.

Nieuwe plaat rost de pannen weer van het dak.
Lekker.


bub


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen